Kdo nepřišel alespoň s jedním novým produktem nebo alespoň nevyměnil šéfa, jako by na pojistném trhu ani nebyl. Alespoň tak to s určitou nadsázkou vypadá, když se podíváme na záplavu tiskových zpráv a novinek pojišťoven za poslední týden. Zde je shrnutí toho nejzajímavějšího.

Česká pojišťovna a Aegon mění šéfy: Vodička a Bezděk končí

Generální ředitel České pojišťovny Ivan Vodička končí k 31. 5. 2010 ve své funkci. Manažerský tým České pojišťovny povede její dosavadní náměstek pro služby klientům Pavel Řehák (35). Proslýchá se, že za touto změnou může být klesající tržní podíl ČP na trhu. AEGON Pojišťovna a AEGON Penzijní fond oznámily, že dosavadní generální ředitel a předseda představenstva obou společností, pan Vladimír Bezděk (35), rezignoval na všechny své funkce. Vladimíra Bezděka vedly k rozhodnutí osobní důvody. Novým náměstkem Pojišťovny České spořitelny se stává Libor Mánek (45), který dosud zastával pozici ředitele úseku externích sítí. Na pozici ředitele úseku externích sítí ho nahradí Pavlína Kadubcová.

Jak může sopka ovlivnit produktový vývoj?

V reakci na soptění islandského vulkánu UNIQA pojišťovna nově garantuje automatické prodloužení platnosti cestovního pojištění při zpoždění návratu z důvodu “zásahu vyšší moci”. Do základního pojištění byly zahrnuty též “plážové adrenalinové aktivity”, kterými pojišťovna rozumí “adrenalinové aktivity, které si pojištěný může zakoupit podle svého zájmu přímo na pláži (např. jízda na vodním skútru, jízda na banánu, jachting, parasailing, vodní lyžování, potápění s instruktorem, apod.).”

Ultrakonzervativní životní pojištění od Generali

Pojišťovna Generali rozšířila nabídku svých pojistných produktů o jednorázové kapitálové pojištění Generali Grand, které zaručuje stoprocentní návratnost vložených prostředků s ročním zhodnocením rezerv3,25 %. Sjednává se na dobu 5 – 8 let bez zkoumání zdravotního stavu klienta.

To nejlepší na konec

Vzpomínáte na film “Po čem ženy touží”? CHARTIS EUROPE S.A., pobočka pro Českou republiku přichází s programem “Mysli na sebe”, speciálně navrženým pro ženy. Jde o pojištění rizika rakoviny ženských orgánů. Produkt obsahuje navíc pojištění proti odcizení kabelky (plnění do 2.000 resp. 4.000 Kč). Při sjednání dostanete navíc tričko.

Jaký je váš názor na program “Mysli na sebe”? Myslíte si, že s tímto  bezpochyby zajímavě marketingově zabaleným produktem bude mít Chartis úspěch?

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account