K 30. červnu 2017 utržila skupina Fincentrum v České republice 577 milionů Kč, což představuje meziroční růst o 9,5 %. Na vysoce konkurenčním trhu rostly meziročně všechny entity skupiny: mateřská společnost Fincentrum ve finančním poradenství, realitní kancelář Fincentrum Reality i nejmladší divize Fincentrum Premier a f.privée, které poskytují prémiové finanční poradenství.
„Fincentrum vsadilo již před sedmnácti lety na kvalitní a nezávislé finanční poradenství poskytované prostřednictvím zkušených lidí z celého finančního trhu, kterým umíme nabídnout nejlepší podmínky v oblasti odměňování i dalšího rozvoje. I proto máme nejstabilnější poradenskou a klientskou bázi na českém trhu,“ uvedl k výsledkům Petr Stuchlík, zakladatel a předseda představenstva společnosti Fincentrum.
Pokračující zájem o investice do nemovitostí i zpřísnění podmínek pro poskytování hypoték podpořily zájem o kvalitní servis v této oblasti. Objem zprostředkovaných hypoték finančními poradci Fincentra vzrostl meziročně o 20 % na 8,7 miliardy korun.
„V oblasti zprostředkování hypoték jsme rostli dvakrát rychleji než trh. To je velmi dobrý výsledek zejména s ohledem na negativní mediální kampaň České spořitelny z počátku roku, která poškodila dobré jméno skupiny Fincentrum a brzdila nás v dosažení lepších výsledků. I proto jsme v pondělí podali na největší českou banku žalobu pro nekalosoutěžní jednání,“ doplnil Petr Stuchlík.
Očekávání naopak předčily výsledky v oblasti zprostředkování investic a pojištění, kde rostl zájem klientů u všech produktů. Právě výsledkem dlouhodobých vztahů mezi klientem a jeho rodinným finančním poradcem je to, že se klienti stále častěji obracejí na svého poradce také při uzavírání „menších“ pojistek – například při sjednání cestovního pojištění, povinného ručení či havarijního pojištění automobilu.