V konkurenčním boji o klienta již nestačí vybrat produkt podle jeho potřeb a vyjednat pro něj výhodné podmínky. Úspěch dnešního poradce stojí především na přidané hodnotě v podobě dalších služeb a schopnosti klientovi předávat ve správný čas správné informace, vzdělávat ho a celkově pečovat o vzájemné vztahy a důvěru.

Společně s odborností jsou tyto věci tím, kvůli čemu je jejich klienti doporučují dál. Jak toho ale docílit? Takovou otázku si klade nejeden poradce na trhu. Právě kvalita služeb je to, čím se mohou odlišit a je určující pro dlouhodobou spokojenost klientů a ve výsledku také poradce.

eDO finance proto při investicích do technologií neklade důraz pouze na administrativní úlevu poradce, ale v poslední době sází právě na rozvoj nástrojů k péči o klienty. Novinky a aktuální trendy v této oblasti představí na hlavní události závěru letošního roku, konferenci FINfest EFPA.

Novinky v péči o klienta

Letošní rok byl v eDO ve znamení vylepšování nástrojů, které pomáhají poradcům lépe pečovat o jejich klienty. První přišlo na řadu zjednodušení smluvní dokumentace do konceptu „one paper“. Celý proces je tak mnohem přehlednější a šetří čas i přírodu.

V rámci systému eDOC došlo také k rozšíření nabídky srovnávačů, díky kterým mohou poradci jednoduše a rychle odpovědět klientovi na detailní dotazy týkající se produktových podmínek. K již zavedené hypoteční kalkulačce a srovnávači autopojištění přibyl chytrý nástroj pro detailní porovnání podmínek pojistných produktů.

V oblasti správy majetku byla dokončena systémová integrace aplikace Wealth management do eDOC. Klienti, kteří investují s eDO finance, mají přehled o svém portfoliu v uživatelsky příjemném prostředí, kde se data automaticky aktualizují prostřednictvím API rozhraní.

Podzimní novinkou jsou pak personifikované newslettery, které mohou poradci odesílat na vlastní segmenty klientů, čímž je zajištěno správné tematické zacílení sdělení. Pro poradce představují newslettery významné zjednodušení komunikace s klienty a příležitost pro budování povědomí o tom, že se na něj mohou s důvěrou kdykoliv obrátit. Kromě informačního servisu svým klientům dávají prostřednictvím článků najevo svoji odbornost a zájem je vzdělávat. Spolupráce a navázání vztahu s klientem tak nekončí podpisem smluv. Právě naopak.

Dalším krokem kupředu je zavedení finančních plánů v online podobě. Všechna významná data o klientovi a jeho finančním portfoliu jsou tak po ruce v novém interaktivním kabátu. Na vše je možné nastavit také notifikace s libovolnou časovou platností.

Aby se při skladbě klientského portfolia na nic podstatného nezapomnělo, eDO svým spolupracovníkům připravuje také materiály pro cross-selling. Vzhledem k tomu, jak se u poradců osvědčily, aktuálně se již pracuje na tom, aby se generovaly pravidelně automaticky.

Spokojenost klienta na prvním místě

Významný rozvoj zaznamenala také realitní divize eDO reality, prostřednictvím které pomáhají poradci klientům s realitními službami a makléřům či developerům poskytují kromě zajištění financování také celé portfolio doplňkových služeb. Nejedná se tedy o další realitku, ale nový obchodní model, který propojuje prověřené experty z obou byznysových světů.

Nabídka je cílena jak na retail, tak na makléře a developery. Poradci mohou díky eDO reality pomoci například s prodejem nebo oddlužením nemovitosti nebo s právními službami okolo nákupu či prodeje nemovitosti. Kromě toho jim umí doporučit i v dnešní době nedostatkové projekční či stavební firmy.

Pro makléře a developery je přidanou hodnotou spolupráce například pomoc s prodejem nemovitostí prostřednictvím marketingových služeb nebo doporučením vhodného prodejního partnera.

Všem pak dobře slouží také webové portály Hypo-Portal.cz a Real-Portal.cz. Koncovým klientům pro srovnání nabídek financování bydlení a odhad hodnoty prodávané nemovitosti, partnerským společnostem pak pro získávání nových klientů, kteří kupují či prodávají nemovitosti.

Zaujaly Vás nástroje eDO pro péči o klienta? A jaké služby nad rámec výběru správného produktu a výhodných podmínek nabízíte Vy?

Přijďte si poslechnout více na prezentaci eDO finance na konferenci FINfest EFPA 20. listopadu od 11:00 hodin v sále Kepler nebo se zastavte na skleničku u stánku společnosti.

Zdroj: eDO finance

 

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account