Jedním z předpokladů těch nejlepších výkonů je talent, trénink, ale také vybavení, na které se můžete spolehnout. A to určitě neplatí jen ve sportu. Pro efektivní práci v poradenství jsou v dnešní době z pohledu vybavení potřeba především jednoduché – a přitom velmi komplexní – nástroje, které umožní vyřídit veškerou administrativu související s obchody rychle a snadno v online prostředí. Pojďme se podívat, co všechno by měl takový systém umět.

Konec papírování

Jedním z prvních požadavků jakéhokoliv poradce je snadná správa informací o jeho klientech a intuitivní vytváření smluv včetně kompletní dokumentace, kterou vyžaduje dnešní legislativa. V systému eDOC se tyto dokumenty generují zcela automaticky při vytváření smlouvy a díky povinným polím dle regulatorních požadavků je zaručena minimální chybovost a také kompletnost zadaných údajů, bez kterých není možné smlouvu dokončit. Uživatelský komfort zvyšují i užitečné nápovědy u vybraných polí. Všechny finalizované a zpracované smlouvy jsou bezpečně archivovány v elektronické podobě, a tak si poradce nemusí dělat starosti s vedením fyzických složek, kde je vysoké riziko ztráty či odcizení dat.

Do elektronické karty klienta si může navíc zapsat doplňující informace o jeho portfoliu, přáních a budoucích potřebách. Samozřejmostí je pak možnost později klienty filtrovat podle zadaných údajů a oslovit je s nabídkou dalších služeb. Chytré notifikace v kalendáři poradce včas upozorní na jakoukoliv důležitou událost klienta – ať už jde o výročí smlouvy nebo narozeniny. Všechny funkce je samozřejmě možné individualizovat v nastavení.

Chytré kalkulačky

Velkým pomocníkem jsou také různé srovnávače a kalkulačky. Ideálně v tom samém systému. Zmíněný eDOC společnosti eDO finance má například integrovanou Hypokalkulačku, kde je kromě tradičních přehledů sazeb k dispozici i komplexní hodnocení bonity, které pomůže posoudit reálné možnosti klienta a jeho projektu v úplném začátku. Na základě zvolených parametrů aplikace vytvoří pro klienta vývoj splátek, resp. zaplacených úroků, jistiny a zůstatkové částky. Největší výhodou oproti běžným srovnávačům je však zapojení metodiky, která pomůže poradcům rychle posoudit specifické případy a porovnat podmínky financování družstevního bydlení, úvěrování cizinců nebo expresního čerpání. Není tedy třeba sepisovat žádné emaily nebo obvolávat kontaktní osoby u partnerských společností, což ušetří spoustu času.

A to nejlepší na celé kalkulačce je, že všechny sazby a informace jsou aktualizované na denní bázi online. Nehrozí tedy jakákoliv nepříjemná „překvapení“ způsobená zastaralými informacemi a podklady.

Bez vzdělávání to nejde

Vzhledem k sílícím regulatorním požadavkům na zkvalitňování poskytování finančních služeb a vysoké konkurenci je nutné nezapomínat na vzdělávání a související certifikace, které jsou k výkonu poradenské činnosti vyžadovány. Vzdělávání je v eDOC věnována samostatná sekce zvaná eDOcation, kde najde poradce vše na jednom místě – kompletní přehled termínů různých vzdělávacích akcí, na které se může jedním kliknutím také přihlásit a uložit si pozvánku do kalendáře. Nechybí ani vizitky jednotlivých školitelů, kterým lze dávat hodnocení a docílit tak toho, aby kurzy a semináře měly požadovanou úroveň a přidanou hodnotu. K dispozici jsou také povinné online testy, na jejichž splnění dostane poradce automaticky upozornění. Třešničkou na dortu jsou pak odměnové akce pro vybrané poradce podle jejich obchodních výsledků, které lze průběžně sledovat online.

Živý organismus

Pro využitelnost a přínos jakéhokoliv systému je důležité naslouchat a konzultovat možnosti dalšího rozvoje s těmi, kteří s ním na denní bázi opravdu pracují. V eDO finance se díky podnětům ze sítě systém neustále posouvá dál, průběžně se objevují nové funkcionality a rozšíření. Aplikace eDOC je vyvíjena poradci pro poradce, a je to na ní znát.

Zdroj: eDO finance

0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account