Některé otázky klientů ani nemusí být vyřčeny nahlas. Přesto ale musí být vždy pozitivně zodpovězeny. Jinak k úspěšnému obchodu prostě nedojde. Vzpomínáte si ještě na starší články lektora a kouče Miroslava Prince? Které otázky to vlastně jsou a proč je důležité na tyto otázky klientovi odpovědět?

Otázky číslo 1 a 2

První a zdaleka ne vždy nahlas vyřčená otázka klienta je: “Je tu ten poradce kvůli mně nebo kvůli sobě?” (jak odpovědět najdete v článku zde). Když na tuto otázku padne pro klienta uspokojivá odpověď, dojde na klientovu otázku číslo 2: “Jaké jsou vaše kvalifikační předpoklady?” (více najdete v článku zde).

Otázka číslo 3

I když zvládnete nástrahy otázek jedna a dva, nemusí být zdaleka ještě vyhráno. Čeká vás totiž zodpovězení třetí palčivé otázky klienta. Která otázka to vlastně je a jak na ni správně odpovědět? Odpověď najdete v novém příspěvku na blogu lektora a kouče Miroslava Prince zde: http://topporadce.poradci-sobe.cz/

0 komentářů

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account