Po ocenění v letošní Zlaté koruně potvrdily podílové fondy investiční společnosti ČP INVEST své postavení i na slovenském trhu. Fond ropného a energetického průmyslu získal bronzovou příčku v kategorii globálních akciových fondů v rámci obdobné slovenské soutěže finančních produktů – Zlatá minca.

{+}

Slavnostní vyhlášení výsledků a předání ocenění proběhlo v bratislavském Pálffyho paláci. Celkem soutěžilo 294 finančních produktů, a to ve 33 kategoriích. O pořadí rozhodlo 59 členů odborné poroty. „Věřím, že stejně jako je v České republice ohodnocení v rámci Zlaté koruny, bude i získané ocenění ve slovenské Zlaté minci jistou známkou kvality rovněž pro naše klienty na Slovensku,“ uvedl Michal Maďar, předseda představenstva a generální ředitel ČP INVEST.

ČP INVEST působí na Slovensku prostřednictvím své organizační složky od roku 2008. V první fázi společnost nabídla slovenským investorům ucelenou řadu produktů vedených v české koruně – součástí tohoto portfolia je i oceněný Fond ropného a energetického průmyslu – a v loňském roce byla nabídka rozšířena také o fondy vedené v euru. Zájemci o investování tedy nyní mohou volit rovněž ze čtyř investičních programů a šesti fondů Generali PPF Invest vedených v eurech, pro které je ČP INVEST výhradním celosvětovým distributorem. Ty ve většině případů kopírují osvědčenou investiční strategii českokorunových fondů ČP INVEST. Novinkou, nabízenou pouze v eurové variantě, je pak unikátní Generali PPF Komoditní fond. Správa fondů ČP INVEST i fondů Generali PPF Invest byla svěřena společnosti Generali PPF Asset Management, která je dle nejnovějších údajů Asociace pro kapitálový trh ČR největším správcem aktiv v České republice (majetek ve správě přes 196 mld. Kč).

Kompletní výsledky slovenské soutěže naleznete na adrese www.zlataminca.sk.

komentářů 5
  1. Aleš Brabenec 10 roky

    Nejsem si jistý, jestli mají soutěže jako Zlatá koruna nebo mince nějakou vypovídající hodnotu. Kolegové, jaký máte názor na podobné soutěže?

    2

    0
  2. Michal Mička 10 roky

    Souhlas, netransparentní soutěže nemají žádnou vypovídající hodnotu. Jedná se pouze o dobře zaplacenou reklamu.

    2

    0
  3. Jan Maňák 10 roky

    Pánové, nevnímám Zlatou Korunu jako netransparentní. Byl jsem ve výboru odborníků v letošním roce a hodnotil jsem produktové skupiny, u kterých jsem cítil svou relevantnost. Nikdo mi boužel neposlal ani korunu za to, že budu hlasovat pro jejich produkt :(

    Nesměřoval na mě jediný mail, který by mě manipuloval nějakým směnem. Přepokládám i nezávislé vyhodnocení.

    Je jasné, že větší šanci mají produkty velkých a obecně známých firem s vysokým tržním podílem na českém trhu. Obecné povědomí o nich je širší a tudíž mají automaticky vyšší šanci zvítězit…

    3

    0

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

*

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account