Zobrazeno 2.990x

Toto téma obsahuje 5 diskutujících a má 7 odpovědí. This post has been viewed 2991 times

  • Autor
    • Dobrý den,

      mám otázku možná spíše netradiční, zajímá mne, jak hodnotíte uživatelskou přívětivost systémů, které nabízí Váš broker pool na správu smluv, klientů aj. Vnímám je jako klíčový prvek celého svého byznysu a ráda bych si dobře zvolila.

      Zkušenost mám pouze s interním systémem nejmenovaného velkého finančního domu a věřte mi, že nic podobného už nechci nikdy vidět – klacek, vhozený přímo pod nohy.

      Předpokládám, že systémy, vyvíjené na míru potřebám poradců budou řádově lepší. Mám pravdu nebo ne?

      Demoverze Bonnetu mne, přiznám se, neuchvátila, líbí se mi Mia (Broker Office), ovšem nezkoumala jsem detailně provizní politiku tohoto poolu.

      Používám pro sales fajn americký systém OnePage CRM, ale ten samozřejmě nemá specifické funkce typu hlídání konce smluv aj., je zaměřený jen na dotahování poptávek obecně a zpracování poptávek. Ale integruje se mi s formulářem na webu, což je fajn.

      Nevím, jestli o tom vůbec někdo z tohoto úhlu pohledu přemýšlí, ale v jednočlenné firmě opravdu sebemenší technologická a administrativní zátěž je smrtonosná :)

       | Odpovědět privátně
    • V BT vše v pohodě, alespoň z mého pohledu :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Z pohledu člověka, který se na vývoji takového systému podílí řadu let, by mě opravdu zajímalo, co Vy osobně považuje za podstatné (zásadní) funkce ?

       | Odpovědět privátně
      • Ivane,

        ukažte mi ten Váš, a ráda udělám malé uživatelské testování – přímá živá odezva by byla daleko lepší než snaha obecně zde poskytnout nějaké rady, vyzněly by asi příliš obecně.

        Systém pojišťovny například neuměl přepočítat čistou mzdu na hrubou, pouze hrubou na čistou, a vyžadoval obojí, vůbec neoperoval s OSVČ nebo osobami, které nejsou účastny na českém sociálním zabezpečení, po zadání čehokoliv byla odezva cca 15 sekund, všudypřítomný korporátní slang ani nezmiňuji.

        Modelování pojistek vůbec neodpovídalo způsobu, jak bych na to šla sama, vycházeje z dat, která jsem sebrala u klienta.

        Pro člověka uvyklého podobným prudám v práci asi nic nového, ale pro někoho, kdo 8 let samostatně podniká, bylo nemyslitelné se smířit s tím, že se budu přizpůsobovat já systému – systém má sloužit mně.

         | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus
          Účastník

          Náš systém YETI Vám pochopitelně rádi ukážeme Noro…. :)

          uživatelské testování je vždycky nejlepší zpětná vazba ….

          Jen jsem z Vašich příspěvků trochu zmatený …. v úvodu píšete o systému na správu smluv a klientů a pak zase o modelování smluv ŽP a kalkulačkách…..

          Je mi jasné, že při práci pro jednu instituci Vám to možná splývá dohromady, ale v zásadě jde o 2 rozdílné věci:

          A) Interní systém (MIA, YETI, Bety, Bonnex atd), ve kterém zprostředkovatel eviduje klienty, smlouvy, komunikaci, dokumenty, provize – asi jak popisoval Roman Kolář

          B) Systém finanční instituce, ve kterém se vytvářejí nabídky/ modelace a následně i přímo smlouvy či dodatky

          Nezávislý zprostředkovatel má tu výhodu, že si může k většímu rozsahu spolupráce vybrat ty finanční instituce (dle bodu B), kde se mu lépe se systémem pracuje :)

           | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Pochopitelně přemýšlí a Ivan Špirakus potvrdí, že se i občas snaží dávat i nějaké podněty… :-)

      Systém, který obchodník potřebuje, je odvislý od způsobu jeho práce. U Vás je zcela evidentní, že pro Vás klient nekončí uzavřením nějaké smlouvy, ale pracujete s ním a jeho kmenem dlouhodobě. Potřebujete tedy, aby Vám systém mimo jiné hlídal výročí smluv a to nejen Vašich, ale i těch, co klient „získal“ jinde, protože i ty jsou součástí klientova portfolia a je třeba se o ně nějakým způsobem postarat.

      Věci, jako je založení klienta, smlouvy a skenů, to umí ty systémy všechny, pro Vás je důležité, co umí navíc, co Vám to přinese nebo ulehčí a jak Vám to zapadá do Vašeho modelu práce.

      Člověk, který v nějakém systému už dělá, Vám asi úplně ideálně neporadí, protože už je ve svém systému zajetý a jiné systémy zpravidla nezná. Historicky jsem nakoukl jak do BT, tak do Bonnetu, tak jsem okukoval v demoverzi i MIA. Přesto bych dnes nebyl schopen je posoudit, právě proto, že „zkusit si to“ a „dělat v tom pravidelně“, je rozdíl.

      Takže mohu hodnotit kvalifikovaně to, v čem pracuji a o tom mohu prohlásit, že mi to pro vytváření vztahu s klientem vyhovuje. Smlouvy to hlídá, výroční schůzky to hlídá, segmentovat klienty můžete, přehled provizních toků jsou přímo u smlouvy, kterou si tam zadáte, generuje to některé tiskopisy, které jsou vhodné k práci s klientem, můžete se podívat do statistik, využít diář nebo založit zakázku… atd. Reklamy jsem už udělal asi dost :-)

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 3 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account