Toto téma obsahuje 7 diskutujících a má 11 odpovědí.

  • Autor
    • Hezký den,

      dočetl jsem se zde o emailech posíláných klientům, kteří např. odmítli první schůzku (s tím, že si od nich vezmu alespoň ten email), kde se následně doporučuje posílat cca 2xměsíčně různé články, či odkazy na články a po čase se těmto klientům pokoušet znovu ozvat. Máte stím nějaké zkušenosti? Vrací se vám tato práce? Nemyslím jen v získání klienta, který před časem odmítl, ale třeba i jestli se na základě těchto mailů někdy ozívají i sami potencionámlí klienti.

      A také by jsem se chtěl zeptat,jestli je dobré posílat tyto emaily zároveň ke stávajícím klientům. Plánuji to realizovat, ale tímto si nejsem jistý.

      Díky za názory a zkušenosti.

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Tohle je o budování vztahu, těžko v krátkém horizontu změříte, kolik Vám to “vynese”.

      V každém případě je to podle mě dobrá věc, ale na druhou stranu velká řehole a spousta času a málokdo to vydrží dělat systematicky delší dobu. Dobrá předsevzetí po pár měsících vyšumí s tím, že “to stejně nefunguje” ;)

      Pokud se do toho pustíte a vydržíte to dělat pořádně 3 roky, nepochybně budete mít úspěch. Tak je to ale se vším :)))

       | Odpovědět privátně
    •  Ondřej Hák
      Účastník

      Kdysi jsem absolvoval seminář na kontaktáž klientů. Dostal jsem tam jeden zajímavý tip, (ale musím si nasypat popel na hlavu, že i když mi to přišlo opravdu zajímavé, tak jsem to nikdy nerealizoval) napsat v případě odmítnutí takovému klientovi osobní dopis (samozřejmě je nutné znát adresu). V něm poslat něco ve smyslu, že byste byl nerad, aby byl Váš telefonát vnímán vtíravě nebo negativně, blablabla… V dnešní elektronické době mi přijde, že takový dopis minimálně zaujme. Jenže dnes už se scházím skutečně jen s potvrzenými potencionálními klienty, kteří o schůzku stojí, takže i to je důvod, proč tohle zapadlo kdesi v prachu.

      Jinak maily stávajícím klientům považuju za velmi dobrý nástroj. Otázka je, kolik klientů skutečně čte například články, na které odkazuji. Jde ale hlavně o to, že tím udržujete kontakt a jste často v povědomí klienta. Většinou posílám odkazy na zajímavé články nebo posílám reporty, které se vztahují k jejim produktům (pokud nejde o nic složitějšího, tam preferuji spíše osobní schůzku).

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Jednoznačně ANO!

      Poměrně velký příspěvek jsem zde na toto tema dával někdy v cca 10/2012, byl i o propojení s Facebookem.

      Vyhledám a přidán sem odkaz.

       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník
         | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        A ješte celý ten můj tehdejší článek.

        Byť je na tema Facebook,

        tak s těmito emaly musí jít společně,

        aby byl výsledek uspokojivý.


        Facebook v praxi

        Facebook by měl být nedílnou součástí naší prezentace mezi lidi = naše potenciální klienty. Reklama, která běží zdarma a bez naší aktivní účasti a osloví mnohonásobně více lidí než vůbec známe, jo, to mi vyhovuje.

        Jen mám takový problém, abych toto nepsal a nedělal si a mé společnosti nepovolenou reklamu. Ale budu se snažit se toho vyvarovat.

        1, firemní facebook by měl být založen člověkem, který je již tímto mediem osloven a seznámen. Vyhne se tím různým nepříjemnostem, Není to nutné, ale doporučuji

        2, měl bych mít nějaký okruh lidí, kamarádů, přátel, kteří se mnou komunikují na soukromém emailu, např.: jmeno.primeni@seznam.cz . Těmto by bylo dobré občas, 1 – 2 měsíce, poslat informační email z praxe pojišťováka a upozornit na novinky. Není potřeba stále jen posílat politické aktivity a názory, obrázky dokonalých slečen s nedokonalým oblečením a PDF soubory o přírodě. Já mám toto v pohodě, pěstuji kaktusy a 4x ročně posílám po netu jeden časopis na cca 500 emailů a mimo to ještě dalších 5 – 10 aktuálních kaktusových emailů ročně. Vždy tam mám nějaký odkaz na novinku na mých (našich) www.

        3, pro někoho, kdo se bojí, že mu Facebook „ukradne“ a zveřejní kontakty, tak tomu doporučuji udělat si ještě jeden email, např.: jmeno.primeni.nejlepsipojistovak@seznam.cz . Teprve z tohoto si udělá vstup na Facebook. Nicméně ona obava je neopodstatněná, ale rozšířená, toto se sice může stát, ale pouze při nějakém špatném odkliku. Toto jsem já nedělal, ale několik mých spolupracovníků se touto cestou, na mé doporučení, vydalo

        4, je potřeba si udělat soukromý Facebook, např.: http://www.facebook.com/jmeno.primeni a pozvat ostatní také na FB. Také je nutné se dívat po FB a žádat o přátelství, ale dle podmínek FB. Tento okruh lidí se neustále rozšiřuje, hlásí se přátelé přátel které doporučili přátelé mých přátel..… atd. Zase se vrátím k mým kaktusům. Do obrázku jsem si dal zajímavý kaktusová květ a tak se mi kolegové kytičkáři hlásí o přátelství stále. Jen pro představu, za rok a půl mám více než 2.200 přátel na FB, pravda, pouze 600 z ČR. DŮLEŽITÁ JE TA ÚVODNÍ FOTKA. Krásná žena to má snadnější, ale ostatní, kteří mají nějakého koníčka, třeba motorku, tak je asi jasné, co doporučuji dát jako foto.

        5, pokud to je možné a tento člověk vystupuje i jako právnická osoba, velice doporučuji udělat firemní FB. Jako samozřejmost považuji to, že má na velice dobré úrovni hotové firemní www stránky a tyto s FB propojí.

        6, www stránky jsou zajímavé, ale pomalu se tam dají měnit informace, které se navíc nedostanou obratem k ostatním. Proto je potřeba nepodceňovat kvalitu www stránek, ale nepřeceňovat jejich pasivní dosah.

        7, tak, jsem v situaci že lidé v mém okolí, na emailech a na FB vědí, že jsem pojišťovák a co dál ?

        Není to nic složitého. Např. na Novinkách bude článek o důchodové reformě, přenesu odkaz na FB a dodám svůj vlastní komentář. Pokud komentuji i na Novinkách, i tento zveřejním na FB

        8, propojení FB. Máme přátele, kteří jsou přihlášeni různě. Jako příklad použijiwww.poradci-sobe.cz

        Tady můžeme diskutovat, ale veřejnost bude oddělena od těchto informací. Proto doporučuji propojit FB nejen s potenciálními klienty, ale hlavně s FB, které jsou stejně postižené (rozuměj, mají je také pojišťováci). Pokud oni také budou semo tamo komentovat dění na webu, máme plno informací, které můžeme poskytnout obratem dál. To je ten hlavní rozdíl o předávání aktivních informací přes FB, na rozdíl od statických = pasivních informací na www.

        9, přeji všem mnoho úspěchů a rád si vyslechnu názory okolí. Toto není dogma, jen způsob, který radím mým spolupracovníkům.

        10, rád si s vámi Facebook propojím :-)

         | Odpovědět privátně
    •  Petr Slad
      Účastník

      Honorářovým klientům posíláme emaily minimálně 1x kvartálně. V blízké budoucnosti nahradíme emaily naším CRM systémem, spolu s dalšími službami pro klienty. Ostatním klientům posíláme informace emaily nepravidelně.

      Direct mailing v našem typu služeb příliš nefunguje, pracujeme přes reference. Je tam pak i stálejší vztah – klient – poradce – firma

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Zasílám svým VIP klientům blahopřání k narozeninám a k novému roku. Tím si mě lépe pamatují a mám u nich otevřené dveře.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Já ještě přidám proklik na tema Facebook a další sítě ….. takto přímo.

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account