Zobrazeno 25.291x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje celkem 62 odpovědí. This post has been viewed 25292 times Do diskuze (23 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 11 roky a 6 měsíci. This post has been viewed 25292 times

  • Autor
  •  Martin Viktora
    Účastník

    Fincentrum před nedávným časem spustilo nový web Ověření poradců. Už jste se zkoušeli najít? Co na to říkáte? Jak web hodnotíte? Z pohledu klientů, poradců… a taky z pohledu generování nových obchodů nebo dokonce možná i kontaktů na nábor?

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Web hodnotím negativně. Je otázkou co je jeho smyslem.

    Kdyby aspoň nabízel klientovi nějakou pomoc, např. kontakt na poradce z okolí. Můj pocit je, že smyslem je pouze očerňovat konkurenci, když se snaží navodit pocit, že poradci konkurence jsou horší než poradci Fincentra.

    Požádal jsem o odstranění svého jména z této databáze.

     | Odpovědět privátně

    Je to marketingová akce postavená na hodnocení společností v rámci misteryshoppingu. Formulace zprávy o poradců z jiných společností než je Fincentrum je ovšem nešikovná. Jinak tento web hodnotím stejně jako billboardy s nápisy o nejlepší pojišťovně apod.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Poslal jsem to i kolegům, je to velice zábavné. Nechal jsem se tedy ověřit a bohužel nepracuji ve Fincentru kde jsou nejlepší poradci:-) Jinak důvody proč jsou nejlepší bylo stejně zábavné jako samotné ověřování a to především když tvrdili, že mají vysoké provize:-) Osobně to beru jako dobrý marketingový tah pro nezasvěcené. Nevěřím tomu, že to bude mít úspěch ba naopak.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Husí kůže mi naskakuje při takovém chvástání. I kdybych byl v něčem nejlepší, nikdy bych se tak neprezentoval. Jestli to na někoho zabírá, tak to nechápu…

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Nevím, jestli se mám smát, rozčilovat nebo plakat. Už můj děda říkal, že samochvála smrdí. Když nechválí druzí, pochválí se sami. Na mě ty stránky působí trapně. Ještěže nepatřím mezi ty samozvané „nejlepší“. Za takovou prezentaci bych se musel hanbou propadnout.

     | Odpovědět privátně

    Já zase tak špatně nedopadl.. až tedy na to, že nepracuji ve Fincentru :-)

    Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

    Z mého pohledu ostudné a šaškárna :-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Také jsem se ověřil, tak jako ostatní a protože ,,bohužel\“ nepracuji pro Fincentrum jsem dle nich totální nýmand. Kdybych byl modrooká, prsatá blondýna v pruhovaném sáčku, měl bych v FC šanci? Ty největší provize stojí za to!

    Takové Ivancentrum: http://www.youtube.com/watch?v=H9SWdSC3fh8

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Nevidím v tom žádný přínos, jen si člověk může najít zda člověk pracuje ve Fincentru či ne, ale to lze nají i přímo na ČNB. Asi už nevědí jak na sebe upozornit. O práci mnohých „nejlepších“ poradců vím své.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Úsměvné, nic nevypovídající, příliš mnoho chvály, žádná negativa…

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Nevím jestli je to ještě trapné nebo jestli je to už prasárna :)

     | Odpovědět privátně

    Tahle republika je plná sebestředných degenů, viz. politici, ale tohle zase posunulo laťku o trochu výš. Zkrátka, kdo u nás nepracuje, tak je hlupák a své práci nerozumí, neboť jen my máme ty nejlepší a žádná šmucka se k nám nedostane. Jo, a od těch „nejlepších“ v této i přilehlých galaxií, jsem viděl zatím jen „všelék“: IŽP do každé rodiny. Musím ale férově dodat, že jsem narazil zatím jen na malý počet klientů ošetřených FC.

     | Odpovědět privátně

    Kolegyně a kolegové,

    prskání je zde zcela pochopitelné, nicméně jakákoliv společnost by se kladné výsledky nějakého misteryshoppingu pokusila prodat přinejmenším velice podobným způsobem. Uvědomte si, že označení „patří mezi nejlepší poradce“ je také dost zavazující záležitost.

    Velice bych uvítal, kdyby na stránkách takového charakteru byla i možnost oznámit společnosti nekvalitní práci jejího zástupce. Pozvedlo by to důvěryhodnost stránek a pokud by takový podnět uvedená společnost opravdu prověřovala a vyvodila důsletky, potom by to i velice pozvedlo její kredit v očích nespokojených a poškozených klientů.

    Ale opět opakuji, že jde o marketingovou akci, jako je každá jiná a hlasité veřejné vykřikování toho, co říká většina poradců svým klientům v soukromí: „My jsme ti nejlepší!“

     | Odpovědět privátně

    Přesně tak, je to obyčejná reklama, nechápu ten povyk okolo. Na reklamu má každý právo a nejlépe uděláme když se budeme starat sami o sebe a své klienty.

     | Odpovědět privátně

    Mohu poprosit o odůvodnění červeného palce? Zajímá mě cizí názor a pohled na tuto věc. Osobně se mi taky nelíbí, že pracuji ve společnosti, která dle uvedeného webu nemá ty nejlepší poradce :-D Osobně se ale takovému prohlášení spíš směju.

    Myslíte, že by se jiná společnost s takovým „oceněním“ nepochlubila a nezkusila jej zužitkovat?

    Hlášení nekvalitní práce a její trestání je něco špatného? Popřípadě by to nebylo firmě ke cti?

    Jiné společnosti nebo poradci neříkají: „Děláme to jinak.“ nebo: „Jsme špička v našem oboru.“ Popřípadě nemají obdobná prohlášení ve svých propagačních materiálech?

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Vůbec bych si tím Václave nelámal hlavu, znáte to přísloví o potrefené huse…k webovým stránkám samotným: i kdybych nepracoval v oboru, tak tyto stránky by na mě měly přesně opačný efekt, tedy hlubokou nedůvěru. K různým testům poradců či poradenských firem jsem obecně dosti skeptický, nemají žádnou vypovídající hodnotu.

    V zemi, kde je obecně známo, že výběrová řízení (včetně „nezávislých“ testů) jsou „šita na míru“ předem dohodnutému výherci, vnímám podobný počin jako dobrý vtip mezi zákuskem a kávou.

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Dobrý večer,

    1) našel si někdo čas aby si ono nezávislé hodnocení finančních poradenských společností na jehož základě o sobě fincentrum prohlašuje, že je nejlepší, přečetl? Jedná se o 2 stránka – doba čtení tak 10 minut.

    Nevím proč, ale toto hodnocení ve mně vyvolalo představy na výběrová řízení. Stanovíme náhodná kritéria, bodové hodnocení si budeme cucat z prstu. A vzhraje ten koho chceme.

    Víte, že kdyby Partners mělo jednoznačně určené vlastníky společnosti, tak v testu vyhrálo?

    Víte že, kdyby OVB spolupracovalo se všemi penzijními fondy, tak není poslední (5), ale třetí?

    Víte, že kdyby Partners vyhrálo v předchozích mystery shopping, tak by porazilo Fincentrum?

    V testu bylo zpracováno jen pár vybraných společností. Test se vůbec nevěnoval např. poradcům České pojišťovny, nebo Broker Trustu. Otázka je proč se jim nevěnoval?

    Test nepovažuji za objektivní. Test nic nehovoří o poradcích, takže závěr, že poradci fincentra jsou nejlepší je divný. Pokud takto „logicky“ poradci uvažují i při výběru produktů u klientů, tak radši pryč od nich …

    2) To že o sobě nějaká společnost napíše že je nejlepší, že má nejlepší produkt apod., to ještě nějak chápu. Je to sice lež, ale nikomu neškodí.

    To co je na stránkách Fincentra je obyčejná „klamavá reklama“, která se v očích klientů snaží vyvolat mylnou představu, že mimo Fincentrum nejsou „nejlepší“ – ať už si pod tím pojmem představíte cokoliv – poradci.

    Není v mých možnostech s touto společností bojovat, ale třeba bude bojovat nějaká větší společnost … ;-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    už vás lanařili do Fincentra? Pokud ano, jste podle jejich logiky taky nejlepší a navíc máte i rozum :-)

     | Odpovědět privátně

    Myslím si, že tento krok je pouze odpovědí na VIP poradce od Partners :-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Jenže to, co Vy nazýváte povykem, tak já nazývám vyjádřením toho, jak to vidím. Nechci přece po ČNB nebo Fincentru, aby to z Webu stahla. Ať si klidně FC dělá reklamu jak chce. Byla tu v úvodu nějaká otázka a kdo chtěl, se k tomu vyjádřil.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý večer,

    na ověření poradců jsem také narazila. Je logické, že bude chtít Fincentrum z výsledku testu vytěžit další obchodní příležitosti.

    Forma, jakou Fincentrum zvolilo, mi nepřijde zrovna šťastná.

    U poradců to vyvolává negativní emoce a klienti to hodnotí jako vychloubání.

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Opačný efekt ve mně vyvolává každá reklama a vycházím z toho že reklama klame a reklamované výrobky/služby si nekoupím, to dobré se prodává samo.

    Svět je plný lží.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Zdravím všechny,

    Já jen krátký komentář, čemu nerozumím.

    Znám několik bývalých kolegů, většinou stále spolupracujících jeko VPA pro nějakou pojišťovnu, ale již dlouhou dobu, více jak rok, vystupují jako členové Fincentra. Pravdou ale je, že na ČNB nemají regitraci PPZ, ani žádnou jinou, mimo původního VPA.

    Je to tak OK ? Mají to ošetřené nějakou jinou smlouvou ?

    Předem děkuji za vysvětlení.

    J. Vařečka.

     | Odpovědět privátně

    Já osobně z Fincentra jsem. Mám možnost využít ověření poradců. Ale nikdo mi nikdy nenakázal, abych to udělal. Zatím jsem to neudělal. Ono každá poradenská firma má svoje „triky“, jak se zviditelinit. Tento je nejnovější a je od Fincentra. Tak je logické, že se o tom bude mluvit.

    Mimochodem, názorů je tu spousta, ale vždy jen od „konkurence“, chvály jako šafránu. Proč asi :D

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Asi proto, že na tom nic ke chválení není. Vy tam něco vidíte? ;-)

     | Odpovědět privátně

    Jsem zaujatý, tak nechci hodnotit. A ani nebudu. Já to nepsal kvůli výzvě kdo má lepší a silnější argumenty. Protože na každej argument lze najít protiargument. Já jen tvrdím, že je to další možnost se zviditelnit. A o to jde, protože když se o tom tolik diskutuje, plní to svůj účel, je to vidět :)

     | Odpovědět privátně
     Gabriela Vlková
    Účastník

    Vážení kolegové, po delší odmlce jsem dnes zavítala na stránky „poradci-sobě“ a ač jsem také z Fincentra, o tomto webu jsem se dozvěděla až zde…a věřte nebo ne…směju se už deset minut. Nebuďte na nás naštvaní…nejsme všichni z Fincentra přesvědčení, že jsme nejlepší…vždyť my, co hodně pracujeme, tak jako Vy, o tom webu ani nevíme :))

     | Odpovědět privátně

    Přijde mě, že vám něco maličko uniká.

    Vám ta samochvála z webu nestačí?? To chcete chválit ještě tady?

    Ano, mluví se o tom a sám jste si odpověděl v jakém kontextu. Moc hezké povídání to není a jestli byl právě tohle účel, tak to tedy gratuluji. Doufám, že Vaše interní a osobní e-maily se spolupracovníky, plné chvály a ocenění, vyvažují všeobecný výsměch a pohrdání. :-) No hlavně že se o tom diskutuje :-))

    Je mě jasné, že nejsem z Fincentra, takže to nemůžu chápat.

    A už dost ironie. Neříkejte mě proboha, že nemáte žádnou sebereflexi.

     | Odpovědět privátně

    Asi no comment Martine. Váš názor respektuji a díky za něj. Tolik k reflexi, když už se máme tahat za slovíčka :D Neočekávám od Vás chválu, kritiku umí každý. To jo…

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Ještě jedna doplňující informace: Ověření poradců je součístí širší kampaně.

    Tisková zpráva Fincentra: Fincentrum odstartovalo kampaň NEJLEPŠÍ PORADCI PRACUJÍ VE FINCENTRU

    Společnost Fincentrum spustila novou marketingovou kampaň, jejímž cílem je upozornit na důležitost volby kvalitního finančního poradce. Součástí kampaně je i spuštění speciálního portálu http://www.OvereniPoradcu.cz, na kterém si může každý ověřit, zda je jeho finanční poradce registrován u ČNB a pod hlavičkou jaké finančně-poradenské společnosti své poradenství poskytuje.

    „V rámci dlouhodobé kampaně počítáme s využitím outdoorových ploch v největších českých a slovenských městech, stejně tak jako s prezentací Fincentra na internetových portálech a ve vybraných tištěných médiích,“ uvádí Silvie Špačková, ředitelka marketingu společnosti Fincentrum.

    Kampaň shrnuje úspěchy Fincentra v nezávislých testech České televize, portálu iDNES.cz, týdeníku Profit, odborného magazínu FP-finanční poradce a v neposlední řadě i nedávno uveřejněného testu týdeníku Euro. „Důkazem kvality poradců Fincentra jsou nejen vítězství v testech, ale také propracovaný systém vzdělávání, možnost využití optimalizačního a investičního softwaru, profesionální tým analytiků a také široké portfolio produktů v nabídce. V kampani proto můžeme sebevědomě říci, že máme ty nejlepší poradce na českém trhu,“ dodává Silvie Špačková.

    V rámci kampaně byly spuštěny i internetové stránky http://www.OvereniPoradcu.cz. Zde si může každý rychle ověřit, zda je daný poradce registrován u České národní banky, pro jaký rozsah zprostředkování má u ČNB registraci a zda vykonává poradenství pro některou z finančně-poradenských sítí.

    Jedním z cílů kampaně je otevřít diskusi o kvalitě služeb finančních poradců. Zanedbávání profesního vzdělávání či špatně nastavené motivační systémy v poradenské síti mohou zapříčinit, že poradce upřednostní vyšší provizi nastavenou finančními domy na úkor výhodnosti produktu pro klienta.

     | Odpovědět privátně

    Tak diskusi se jim otevřít opravdu povedlo :) Jsem zvědavý na další části marketingové akce, snad to bude doprovázeno lepší formulací sdělovaných informací.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Jo,jo…jsme nejlepší….ve všem a tady je výsledek : https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/traktorista-aneb-program-soukroma-renta#post-12288 :-/

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Nebojte se Jane, že nemám v hlavě větu, že i negativní reklama, je reklama. Ale v tomto případě, zde na tomto webu je to vedle, jak ta jedle, protože zde to nebude mít pozitivní přínos žádný, naopak si myslím, že tady si Fincentrum buduje jen negace. Proto zcela bez emocí píšu, že se těžko můžete od zdejších lidí dočkat chvály, protože sem většinou píší lidé, kteří za sebou již něco v oboru mají a potýkali se s kde čím a takové věty jsou jim proti srsti ze své podstaty, nikoli proto, že je tam umístilo Fincentrum. Já sám si dost dobře nedovedu představit, že by tohle mohlo zabrat na člověka, který normálně přemýšlí. Pokud to na někoho zabírá, je to jistě vhodný typ do MLM, protože moc nepřemýšlí a dělá, co se mu předloží jako správné. Jenže právě tady takových lidí moc nenajdete. ;-)

    Otázka pro Vás… Kdybyste měl vlastní firmu, prezentoval byste se tímto způsobem?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    My víme Gabrielo. Taky tu za to nikdo nekritizuje obchodníky… :-)

     | Odpovědět privátně
     David Gargulák
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Jakub Polášek
    Účastník

    Kampan overeni poradcu je jedna vec, neoverene zpravy z nejakeho pofiderniho serveru vec jina. Ta prvni se alespon zaklada na verejne pristupnych udajich…

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Uvidíme …

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Popravdě, nelíbí se mi, že někdo využívá mých, byť veřejně dostupných údajů ke své kampani. Pro hnidopichy, nejsem útlocitný :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Abych Vám pravdu řekl, osobně mi to nevadí.

    1. žádný můj klient si mě ověřovat nebude, protože si mě už ověřili.

    2. klienti na takové stránky nechodí.

    3. spíše to klienta odradí, protože takové chlubení je plný internet a tvrdí to o sobě v podstatě každá větší firma – stačí navštívit YouTube.

    U mých klientů bylo spoustu poradců z konkurenčních firem a nikdy se nestalo, že by si je přetáhli k sobě na základě marketingu. Je to všechno o tom, jaký máme vztah s klientem a nejde o to, jestli klient platí o stovku více, nebo jestli má firma dokonalou reklamu. Doba, kdy se prodávala cena je u zdravě uvažujících klientů dávno pryč, teď se prodávají možnosti a taky důvěra. Začínající zprostředkovatelé to mají v dnešní době velmi těžké, nemají vybudovaný vztah s klienty a černí vlci či ovce si takové klienty podávají k snídani.

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Dobrý podvečer,

    dostal někdo z Vás od Fincentra nabídku na spolupráci?

    Petr

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    dvě v rozmezí dvou dnů :-)

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Jakým kanálem? Emailem? Poštou? Osobně?:-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Telefonicky. Ale nevím jestli kontakt na mne pocházel odsud, nepátral jsem po zdroji.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den pane Schaffere,

    upřímně pokud bych na Vás dostal dobré preference, byl z bližšího okolí a mohl Vám nabídnout spolupráci v rámci jiné firmy než OVB, tak bych tak učinil také. Kvalitní poradci OVB bývají často oslovování s nabídkou. Vím o více rozumných OVBácích, kteří přešli právě k Fincentru.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já mu to v Brně klidně domluvím, nějaké konexe tam mám… :-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Děkuji za Vaši péči, ale dokážu se o sebe postarat sám a konexí mám také dost :-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Když už jsme u tohodle, tak minimálně 2x měsíčně mi volá někdo, že mě chce k sobě do firmy. Jsem si jist, že kontakt pochází z tohoto webu. Naposledy to byla paní z Aquel Creditu a před ní pán z ROYAL VISION …

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Jak jste si tím jisty? Nerad bych, aby vznikal dojem, že vaše kontakty web prodává. Telefon v profilu neni veřejné dostupný. Zbytek se dá dogooglit az vám někdo zavola, zkuste se zeptat. Velice by mě to zajimalo.

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Teď jsem vás googlil. Jestli vám někdo volá, kontaktem z tohoto webu to nebude. :-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jsem si tím naprosto jistý, protože se jich vždy ptám. Říkaji mi, že z nějakých poradců, kde píšu motto od Roberta Kiyosakiho.. tak jaký jiný web než tento by to mohl tedy být..? :)

     | Odpovědět privátně
     ALEŠ KŘEČEK
    Účastník

    Jenom info Arture,

    pokud někdo chce, tak kontakt na Vás získá jednoduše.

    Stačí chvíli goglovat :)

    +420 774 317 …

    Aleš :)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Poslední dobou mě kontaktovali servisní společnosti, nastává jejich doba.Od Fincentra zatím nikdo – škoda.

    Každopádně jsem ochoten jít na každou schůzku a nechápu některé zprostředkovatele, kteří se tomu brání. Informace a nové možnosti nás živí a bránit se tomu mi připadá hloupé, buď mi to vyhovuje nebo ne. Někteří mi tak trochu připadají jako otroci firmy bez špetky zvědavosti. Každá schůzka je dobrá schůzka a pokud proti sobě nemám zfanatizovaného finančního odborníka, který dělá všechno nejlépe, tak mají schůzky vždy smysl bez ohledu na to, ve které společnosti zprostředkovatel působí. Trochu mě mrzí, že někteří zazdívají možnosti hned při prvním telefonickém kontaktu. Pamatuji si, když jsem volal paní, která dělala pro pojišťovnu, hned při prvním telefonickém kontaktu mě odbyla (jsem loajální vůči pojišťovně), což dokážu pochopit. Za měsíc jsem ale zjistil, že šla do pochybné MLM společnosti, která má na krku hromadu stížností a trestných oznámení. Hold, někteří uvažují prostě jinak.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    A je to opravdu on??? Není to jenom náhoda?

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Už to že tam na mě vyskočilo D.N.A. a ještě k tomu Fincentrum, to je průser …

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jako mně to nevadí. Ať mi kdokoliv zavolá a to že je k nalezení na mě kontakt na webu mi nevadí. Jen že se pan správce ptal, tak jsem odpovídal, co mi vždy druhá strana říká do telefonu. Takže třeba kecaj nebo si to nepamatujou. Je pravděpodobné, že mě tady najdou a pak dají mé jméno do google.. tzn kombinace více zdrojů.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Ono je to často o něčem jiném, čehož hojně využívají zejména MLM firmy. Já se s těmi lidmi často bavím o jejich plánech, co a jak dělali, chtějí dělat, co je k tomu vede, co a jak plánují, jaké jsou jejich představy o práci, životě atd. atd… jenže pak stačí, když přijde jeden střelec a řekne „jsou za to dobrý prachy, budeš prodávat to a to a za pár měsíců už nebudeš dělat nic, protože tě bude živit struktura. V případě jiné společnosti pak nebudeme nechávat vydělávat pojišťovákům a poradcům, protože si to uděláme sami a bude důchodová reforma, po které již budete milionáři. Hodně lidí v tomto státě chce být ohlupováno a je to často dost drahé :-)

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, jsem bývalý poradce Fincentra. Ze zvědavosti jsem si zadala svoje jméno na ověřování poradců a jsem v šoku. Přestože již skoro 2 roky pracuji u jiné společnosti, dozvěděla jsem se z vyhledávače, že uvedený poradce není registrován u žádné společnosti. Považuji to za klamání klientů a rovněž poškozování mé osoby.To samé se stalo i mé kolegyni, která rovněž pracovala u FCT. To je bohužel úžasný přístup k lidem, kteří přivedli do FCT nové klienty a plynou jim z nich následné provize.Tuto firmu již nikdy.

    Hana Maděričová

     | Odpovědět privátně

    Tak ten web mne tedy dorazil – a to v negativním smyslu. Už jen ta úvodní věta, že „Nejlepší poradci pracují ve Fincentru“ mírně řečeno „zapáchá“. Druhá věc – našel jsem se tam – a to by mne tedy oprvavdu zajímalo jak je to možné, když jsem s Fincentrem nikdy neměl a ani nechci mít nic společného.

     | Odpovědět privátně

    Nechápete, co nám, kteří pro Fincentrum nepracujeme a kteří jsme se tam našli, vadí? Mi tedy HODNĚ vadí věta, která se objeví po „rozkliknutí“ poradce – a to:

    Tento poradce není registrován u žádné společnosti. Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

    Tato věta ve mně a určitě i v potencionálním klientovi evokuje asi toto:

    Když není nikde registrován, tak to asi bude nějaký podvodník bez příslušných vědomostí. Jelikož nepracuje ve Fincentru, tak to bude nějaký nýmand. Na toho se určitě neobrátím. Určitě mi špatně poradí a ještě přijdu o peníze. Atd. atp.

    Tohle vyloženě poškozuje mou dobrou pověst, kterou si nějaký ten pátek buduji. Mám takový pocit, že by to stálo i za právní kroky vůči Fincentru. Navíc je to vyložená lež, protože já osobně jsem „registrován u společnosti“.

    Takže asi tak.

     | Odpovědět privátně

    Fincetrum ať se prezentuje jak chce, ten jejich web „Ověření poradců“ je spíše k smíchu a soudný člověk si z něho vezme co potřebuje. Ale jak si mohou dovolit dát mé údaje do své „databáze poradců“ a ještě ke mně napsat toto:

    Tento poradce není registrován u žádné společnosti. Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

    Je to jednak prasárna, která mne poškozuje, a jednak vyložená lež, protože jsem „registrován u společnosti“. Tohle už je prostě „přes čáru“. Požádal jsem Fincentrm, ať mne okamžitě vyřadí z té své databáze a ať „zapomenou“ mé kontaktní údaje. Doufám, že mi zase zavolají s nabídkou spolupráce, dám jim to pěkně sežrat.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý večer pane Hrabovský,

    v tom případě má na svých stránkách chybu i ČNB, protože ani tam není uvedeno, že by Vaše registrace PPZ byla registrována pro zastoupení nějaké společnosti.

    Také nechápu, čím Vás poškozují stránky, které: „ten jejich web „Ověření poradců“ je spíše k smíchu a soudný člověk si z něho vezme co potřebuje.“

    Nechci ten web hájit, podle mě je hloupý a mnoho lidí opravdu odrazuje. Mnoho příspěvků je tu ovšem podle mě psáno s horkou hlavou.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Podáme žalobu? :-)

    Ono to asi neuvádí jiné statuty, než PPZ. Tak to by se mohlo na.rat poměrně hodně lidí, všichni, co tam mají, že nejsou registrováni a pak ti, kteří jsou dehonestováni tím, že nejsou nejlepší poradci z nejlepší společnosti… :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    OK, 8 měsíců pryč, mám 2 červené body bez jakéhokoli vysvětlení a oni ve FC pracují stále!

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 63 příspěvků - 1. až 63. (celkem z 63)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account