Zobrazeno 5.457x

Označeno štítky: , , ,

Toto téma obsahuje 10 diskutujících a má 30 odpovědí. This post has been viewed 5458 times

  • Autor
  •  TP
    Účastník

    Dobrý den kolegové.

    Jak řešíte havarijní pojištění luxusních vozů? Letitý kamarád se na mě obrátil s prosbou zda je cenově výhodnější vozidlo napsat na firmu nebo koupit na sebe. Zda jsou tam rozdíly v ceně takového pojištění popř. výhody/nevýhody. Zkoušel jsem porovnávat Kooperativu a Allianz, a to klasické pojištění včetně propojištěnosti a různých slev (klient má u obou institucí nějaké smlouvy).

    Jedná se o vozidlo Porsche Panamera Turbo. Prosím o zdržení se komentářů, že pracháči nemusí cenu u HAV řešit. Ba byste se divili, ale někteří majetní lidé jsou majetní právě proto, že zbytečně neutrácí a využívají různé benefity.

    Díky za tipy nebo náměty.

    Pojistky typu Triglav, Slavia ani nezmiňujte :)

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Ja bych udelal Allianz s GAPem.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý večer Tomáši,

    budu mluvit o UNIQA pojišťovně. Cena vychází rozhodně lépe na RČ, je lepší segmentace. Záleží na klientovi, jak si umí dát vůz do nákladů, popřípadě jak to vypadá účetně při vypisování cesťáků apod. V případě, že budete počítat i nabídku od UNIQA pojišťovny, podívejte se na variantu KASKO MAX a SUPER KASKO, jsou tam jisté výhody (připojištění skel, náhradního vozidla, držení nové ceny vozu …). Nevím, jak jiné pojišťovny, ale do konce roku je k dispozici mimořádná sleva 20% na POV a 10% na KASKO, které se přičítají k „běžným“ slevám ve výši 15%.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Pane Podobo, máte nějakou zkušenost s pojišťovnou Slavia? Co je jejím negativem? Právě řeším klienta, který má u této pojišťovny POV a hodila by se mi informace, proč to u Slavia nemít.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Proč Slavii nemít? Protože jsem to řekl! Takhle se bavte s klientama :))))

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Pane kolego, zatím jsem registroval jen Vaše věcné příspěvky, tento mi přijde poněkud out. K motivům které mne napadají se raděj vyjadřovat nebudu.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Pojistovna Slavia je vyhlasena kracenim plneni poskozenym. Mam naprosto panicky strach z toho, ze me nejaky takovy „slavista“ naboura a to vse, kvuli par usetrenym korunam. U nas zatim neni zvykem, ze kdyz pojistovna poskozenemu krati plneni, nebo amortizuje, aby se poskozeny domahal na vinikovi nehody doplaceni rozdilu za opravu, byt to dava smysl.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Děkuji pane Rettichu, domníval jsem se že toto bude její problém, ale raději se zeptám, než bych šířil nepodložené informace. Existuje někde statistika, jak které pojišťovny krátí plnění?

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Stejně jako Triglav :))) Toto jsem měl na mysli, pane kolego, tamto byl jen takový odlehčený příspěvek s dávkou humoru.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    No takovou statistiku jsem videl, ale na 100% bych tomu neveril. Tabulku Vam prikladam. Pro zakladni orientaci s primhourenim obou oci to vsak muze mit aspon nejakou vypovidajici hodnotu. Od pojistovaku vim, ze Slavii a Triglavu je dobre se vyhnout, resp. nenechat se jimi nabourat.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Má v dnešní době některá z pojišťoven výluku že neplní, pokud dojde k poj. události úmyslně nebo z nedbalosti?

    Za nepochopení humoru se omlouvám :-)

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Dobrý den,

    piloti si podobná auta pojišťují hlavně u Kooperativy, Allianz a České pojišťovny. Uniqa je čtvrtá, ale je tam odstup, ostatní pojišťovny jsou spíše vyjímky.

    Překvapilo mne, že dost často nemají i na dražší vozy HAV, ale pouze POV s živly. Jeden pilot mně to vysvětloval tím, že má více vozidel a HAV je v součtu drahé – že „si radši ty peníze odloží bokem“. Nehledě na to, ž emoc nebourají.

    U Allianz mu můžete nabídnout bezprovizní home tarif (pojistníkem budete Vy). Pokud byste chtěl „moji flotilu“ (a klient moc nebourá) namodelujte si Allianz autoflotilu s individuálními bonusy. Je to levnější než home tarif a na provizi bychom se domuvili ;-))))

    Petr

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    … ještě jen připomenutí … asi to víte … u Kooperativy existuje pro bonitnější klienty sleva „Klient Z“ …

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Pane Rettichu bát se nemusíte, pokud máte havarijní pojištění nebo aspoň povinné ručení s přímou likvidací, pak přece nemusíte řešit kdo vás naboural.

     | Odpovědět privátně

    Už jsem se setkal s tím, že se automechanik ptal, u koho je pojištěný škůdce. Jakmile slyšel Slavii, tak auto nechtěl opravovat.

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Tuto výluku bude mít většina pojišťoven. Já mohu mluvit jen za jednu, dle VPP POV 2011 článku 11 bodu 1. odstavec a – b je to přesně tento případ, pojišťovna sice plní, ale má nárok na náhradu toho co plnila jestliže se prokáže že pojištěný způsobil škodu úmyslně nebo porušil základní povinnosti týkající se provozu na pozemních komunikacích..

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den pane Kačenko,

    tento Váš příspěvek mě celkem překvapil. Jak se prosím pozná bonitní klient? Je to čistě na libovůli pojišťovacího poradce?

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Díky. O moji provizi nejde, rád se jí zřeknu v tomto případě úplně. Cenově nám taková pojistka vycházela 120 – 140 tis/rok. Klient má nyní Audi A6 a platí 47 tisíc/rok a už 2x se mu to vyplatilo (srnka na předek; poškození zaparkovaného vozidla).

    Rovněž mě zajímá podle čeho se pozná bonitní klient, podle daňového přiznání?

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Dobrý den Petře.

    Příspěvky jsem přetlumočil doslova CTRL+C a V kamarádovi. Sám řekl, že by havarijko moc neřešil (jezdí opatrně), ale má spíš obavy především o vandalismus a zvěř. Sám říká, že na svých vozech mu to vyšlo za 3 roky stejně +/- co zaplatil za krytí a kolik mu za co odškodnili. Takže na tom odkládání asi něco bude.

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Ano toto je bežná otázka v autoservisech. Na výběru pojišťovny záleží i u povinného ručení.

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Dobrý den,

    podle dokumentu „sazebník S/7514-8 pro komplexní pojištění vozidel“ je „klient typu Z“ (z dokumentu nejde kopírovat – jinak strana 42):

    a) buď zaměstnanec České spořitelny,

    b) nebo ten kdo je klientem Kooperativy v oblasti jiné než HAV a celkové roční pojistné bez HAV (tedy majetek a POV) přesahuje částku 50 000Kč.

    c) ten koho tak označí oprávněná osoba z agentury

    Koeficient je 0,76.

    Petr

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den,

    v případě využití pojištění UNIQA pojišťovny – KASKO SUPER – není připojištění GAP třeba, po dobu 36 měsíců je kryta pořizovací cena vozidla a v případě krádeže a koupě stejné kategorie vozidla u stejného dealera UNIQA nepočítá ani spoluúčast.

    Prosím Vás o informaci, zda jiná pojišťovna nabízí obdobný produkt.

    Děkuji

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Mám tuto tabulku zřejmě z jiného zdroje, ale jinak je stejná. Nastopro :-) bych tomu taky nevěřil, přesto si myslím, že alespoň nějaký ukazatel to je. Jinak bych rád znovu připomněl i to, že proti některým plněním je dobře se odvolat, zvláště pokud se tam příliš operovalo s amortizací, která je dost často neoprávněným odečtem z pojistného plnění.

     | Odpovědět privátně

    Tabulku bych bral opravdu orientačně. Je to sestavené jakousi nehodovou asistenční službou, vyšlo to v jednom pražském periodiku. Podezřívám tuto tabulku, že je to jakýsi reklamní materiál, aby se klienti zalekli a využívali jejich služby. Navíc tyto asistenční služby se pokouší vytáhnout z pojišťoven co nejvíc.

     | Odpovědět privátně
     Petr Sas
    Účastník

    Tomáši spočítejte si to v naší nové flotile od Allianzky, vychází extrémně dobře.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Děkuji za nápovědu :-)

     | Odpovědět privátně

    Domnívám se pane šplechto, že právě toto je podstatou GAP???

    Jen Uniqa to tak nenazývá…

     | Odpovědět privátně

    Souhlasím s názory na Allianz,

    sám jsem si to spočítala a statisticky a dlouhodobě vychází Allianzka u nových vozů jednoznačně nejlépe…

    Doporučoval bych samozřejmě Allianz POV + HAV GAP, vozidlo napsat na firmu (odpisy, dan. úlevy)použít sloučený bonus IČ/RČ – bonus z POV převést na HAV, využít slevu za penzijko, slevu ředitele a dostanete se jistě na lepší nabídku než Klient Z u KOOP, jenž je druhá…

     | Odpovědět privátně

    Ano, jsou dva programy KASKO od UNIQA, které mají GAP „integrovaný“.

     | Odpovědět privátně

    Jen by mne zajímalo, proč UNOQA většinu „nadstandardních“ služeb limituje smluvním partnerem?

    Jak se toto prodává pro klienty?

    Myslím tím např. i OCIS u skel…

     | Odpovědět privátně

    Limitace smluvními partnery je snad jasná. Lepší komunikace v případě škodních událostí, tím úspora při vyplácení škod. Další výhodou je určitý tlak na to, aby i smluvní partner měl jisté kvality poskytovaných služeb (ve smlouvě o autorizovaném servisu je mnoho požadavků, které musí být splněny) a přijal vozidlo do opravy v rozumném čase.

    I v případě „obyčejného“ KASKO pojištění a opravě v neautorizovaném servisu jsou klienti většinou spokojeni s likvidací. Samozřejmě na všechny pojišťovny se nadává, tak i ze strany UNIQA pojišťovny se občas cítí klienti podvedeni. V drtivě většině případů jsou to však nadsazené ceny oprav v servisu, nebo nedostatky právě v komunikaci s likvidací.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 31 příspěvků - 1. až 31. (celkem z 31)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account