Zobrazeno 7.233x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 10 diskutujících a má 15 odpovědí. This post has been viewed 7234 times

  • Autor
  • Dobry vecer, ktera poradenska firma je nejlepsi, ke ktere se pridat a ke ktere urcite ne?? V cem je ktera lepsi? dekuji za Vas nazor.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    To je dost podivný dotaz. Pokud se ptáte kvůli sobě, tak byste nejdřív měl sám u sebe rozklíčovat, co chcete v budoucnu dělat, jaký chcete preferovat způsob práce a jak Vám k tomu ta nebo ona firma sedí.

    Můžete směřovat do segmentu poradenství placeného klientem nebo být v modelu provizním, můžete preferovat trvalý vztah s klientem, vybudovat si svůj kmen a vydělávat si péčí o něj nebo se v rámci nějaké firmy specializovat jen na určitý segment, může Vás bavit to nebo ono, variant jsou desítky. Když už to chcete nasměrovat tímto směrem, ptal bych se spíše na způsob práce, než na firmu, to je bod jedna. Pak si podle toho můžete vybírat firmu. A kdybyste to tu proklikal, to podstatné byste tu určitě našel. ;-)

     | Odpovědět privátně
     Pavel Mikša
    Účastník

    Taktéž záleží na Vámi preferovaném stylu práce. Zdali mlm, pool, …

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    OK,

    a co nabízíte Vy???

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Dobrý den pane kolego,

    pokud máte zájem, kontaktujte mne – probereme to.

    https://poradci-sobe.cz/inzerce/view/na-zmeny-zakonu-jsme-pripraveni/

    JV

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    nejlepší firma je ta vlastní.

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    ano, nejlepší firma je ta moje.

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Jenže dělat poradce a vlastnit poradenskou firmu jsou dvě odlišné veci :)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Ahoj Ivane, to mi mluvíš z duše….

     | Odpovědět privátně
     vitamaracek
    Účastník

    tady se už hodnotí anonymové mezi sebou :D

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Mě by spíš zajímalo, proč se s takovým hezkým sdělením musí vystupovat anonymně. Mohli se trochu rozšířit, jakým způsobem pracují a co konkrétně je jejich firma. Jestli je to firma pod MLM, poolem nebo s přímou vazbou na pojišťovnu nebo chápou jako vlastní firmu i sebe sama jako OSVČ. Co vůbec chápou jako vlastní firmu, jaké to má parametry, výhody, nevýhody, jak k tomu dospěli…

     | Odpovědět privátně

    Pro každého by to přece měla být ta jeho.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Vždyť já to přece nerozporuji. Akorát, že někteří neví, že to tak není (pokud nemluvíme přímo o vlastní firmě v pozici majitele, ale o vlastní firmě, pro kterou pracuje). Oni to tak možná vnímají, ale ve skutečnosti to může být jinak. Je to odvislé i od dostatečného množství informací. Já jsem nad tím zpočátku taky nepřemýšlel. Prvním bodem bylo to, že mě právě zajímaly ty informace. Na jejich základě jsem zjistil dvě dost podstatné věci:

    1. že některé věci jdou dělat jinak

    2. že bych to mohl dělat víc za sebe než tak, jak požaduje někdo jiný

    V další firmě jsem zjistil, že i když ty věci směrem ke klientovi jdou dělat jinak, tak nejsem šťastný, protože jsem se nezbavil nesmyslného tlaku.

    Takže jsem přesídlil tam, kde žádný tlak nebyl. A začal vytvářet kmen klientů. Když následně tento kmen pohltila transformace společnosti, našel jsem další bod, který pro mě byl důležitý.

    Do další firmy jsem už šel s jasnými podmínkami… půjdu když…

    Takže mě už netlačil objem, netlačil do mě nikdo co mám prodávat a dal mi nástroj ke zkvalitnění práce a možnost se na tom nějak podílet. Odešel jsem, protože se podmínky změnily – povinné objemy. Nic pro mě.

    Tento proces trval několik let.

    Na jeho konci stojí určité (a těžce zaplacené) parametry, které určují do jaké firmy bych mohl jít, abych byl v této práci spokojený.

    1. Nechci, aby mi někdo diktoval, že teď budu prodávat to a to, protože…

    2. Nechci, aby mi někdo určoval objem produkce. (pochopitelně, že tím nemyslím, že dotyčný nedělá vůbec nic :-) )

    3. Co naopak chci, je mít dispoziční právo ke svému kmeni klientů a jejich smlouvám

    4. Chci mít možnost kdykoli bez postihu změnit, tedy žádné konkurenční doložky a jiné nesmysly

    5. Chci, aby mi systém co nejvíce umožňoval dlouhodobou práci s klientem

    Našel bych toho asi víc, chci tím ale říct, že když se člověk rozhodne tu práci dělat, měl by vědět proč a neměly by to být jen prachy. Musí to mít směr a jasnou vizi, peníze přijdou samy, když to ten člověk bude dělat skutečně pro tu práci a pro toho klienta. Proto by si měl nejdřív zjistit, jakou filosofii která firma má a vzájemně si je porovnat a do těch modelů zapasovat sebe. Většinou se to tak neděje a proto je později řada lidí dost nemile překvapena, když z nějakého důvodu potřebují změnu udělat (protože se k nim konečně dostala ta informace, kterou si měli zjistit hned na začátku). Do té doby věřil tomu, že jeho firma je ta nejlepší.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Jednoznačně s tímto Tvým pohledem souhlasím.

    Já bych ještě doplnil, že je pro mne důležitý také vstřícný pohled a pomoc centrály, její legislativní zázemí a také pohled pojišťoven na centrálu, kde je hodnocena kvalita nejen centrály, ale i třeba profesionalita jednotlivých PPZ a stálost kmene, toto není na centrále, ale na jednotlivcích, která centrála nabere.

    Když toto probírám při náboru, tak se na mne mnoho „kolegů“ dívá a nechápou, vždyť oni pracují vždy u té nejlepší firmy. Bohužel body, které výše popisuješ, jsou pro mnohé stále nepochopitelné. Možná časem prozřou, nebo dostanou po hubě, myslím pracovně, ale vždy to trvá jistou dobu.

    I toto je jeden z důvodů proč jsem rád, že web Poradci sobě existuje. Věřím, že zdejší osvěta již mnohým otevřela oči.

     | Odpovědět privátně
     M
    Člen

    Dobrý den,

    pročetl jsem si tuto diskuzi a Váš příspěvek obsahuje přesně to, co bych chtěl od mateřské společnosti. Je mi jasné, že nic není zadarmo, přesto bych nerad skončil ve firmě, kde pokud nesplníte objem produkce, klesáte a s tím i Vaše motivace. Nepíši, že podobná demotivace platí plošně, ale na mne by to mělo efekt, abych preferoval kvantitu před kvalitou.

    Stejně tak klientský kmen, který tvoříte pro někoho jiného, nic po čem bych toužil.

    Osobně se zajímám o možnost spolupráce ve finančním poradenství a rád bych si přečetl rady zkušenějších, zda existují společnosti, které by spolupracovali se „skoro nováčky“, na principu, který jste uvedl.

    Především pak společnosti ze Západních Čech.

    Děkuji za reakci.

    Milan Š.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Domnívám se, že určitě ano. Nicméně k tomu podotknu důležité B.

    Je dost důležité, odkud kdo přichází a kam směřuje. Např. důvod, že nad sebou nechci manažera, který mě dusí, protože si to chci dělat po svém, sám o sobě nestačí. Každý má jiný stupeň vnitřní motivace a někdo o sobě také spoustu věcí vůbec netuší. Někdo potřebuje jen dát směr, někdo potřebuje dost tlačit. Pak je ale otázka, zda má takový člověk vůbec ambice být OSVČ…

    Je to o dohodě. V ní je důležité, kam kdo směřuje a co může druhému dát. Je to ale také o tom, si nalít čistého vína. Ono směřování je součást nějakého plánu a ten plán by měl obsahovat nějakou vizi budoucnosti a ta má nějaké dílčí kroky, které je třeba plnit. Pro mě není smyslem, abych je stanovil já, ale aby si je především stanovil pro sebe ten dotyčný a především sám sebe neobelhával.

    Ze západu sice nejsem, nicméně pokud chcete pár podnětných připomínek k tomu, co, jsem napsal, tak mě klidně kontaktujte. Bude se Vám to hodit, až budete hledat to, co Vám vyhovuje. ;-)

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 16 příspěvků - 1. až 16. (celkem z 16)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account