Zobrazeno 6.287x

Toto téma obsahuje 6 diskutujících a má 7 odpovědí. This post has been viewed 6288 times

  • Autor
    •  Filip Kostka
      Účastník

      Rád bych požádal o zkušenost kolegy, kteří spolupracují s Českou pojišťovnou, zda by mohli potvrdit, vyvrátit, či upřesnit systém hlášení a vyřizování PU v případě životního pojištění.

      1)Je skutečně pravda, že ČP pouze stačí vyplněná hlášenka a prvotní zdravotní dokumentace a to vše poslané elektronicky z tepla domova?

      2)Existuje limit nebo druh úrazů, pro který tento systém neplatí?

      3)Změnila se „přísnost“ nebo rozsah posuzování PU po zavedení tohoto systému likvidace?

      4)Máte někdo přímé srovnání jednoho úrazu ČP a jiné pojišťovny?

      Díky za reakce.

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den, chytnu se nadpisu.ČP bych doporučoval zatím nelikvidovat, dokud budou z dílny ČP vycházet takové perly, jako Diamant, Rapid, Profi život, Partner atd, atd, máme o práci postaráno. :-))))))))))))

       | Odpovědět privátně
    • Je to skutečně tak, stačí vyplnit formulář ohlášení úrazu (v papírové formě nebo na internetu), přiložit záznam o prvotním ošetření, ze kterého je patrná diagnóza úrazu a zaslat na pojišťovnu. To vše dokonce i v průběhu léčení. Peníze za úraz tak může pojištěný obdržet ještě v průběhu léčby. V tomto případě pojišťovna vyplatí většinou cca 70% tabulkového nároku, tzn. po skončení léčby ještě doporučuji zažádat o dodatečné plnění.

       | Odpovědět privátně
    •  Filip Kostka
      Účastník

      Děkuji za odpovědi, je to opravdu „user friendly“ řešení.

      Dozvěděl jsem se pro mě novou informaci, že PČS k tomuto kroku také směřuje.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Ano, směřuje. ;-)

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account