Zobrazeno 843x

Zvolené téma obsahuje celkem 2 odpovědi. This post has been viewed 844 times Do diskuze (3 hlasy) se naposledy zapojil uživatel  Karel Kolajík a poslední změna proběhla 3 dny, 8 hodiny. This post has been viewed 844 times

  • Autor
  •  Tomáš Voda 
    Účastník

    Dobrý den kolegové,
    co si myslíte o skutečnosti, že po tom všem, jak Martin Zoubek negativně ovlivnil kulturu finančního poradenství v ČR a dlouhodobě poškozoval pověst poradců na veřejnosti, se dnes skrytě vrací na scénu s firmou BEplan finanční plánování s.r.o.? Je to firma ze skupiny Bohemia energy a pan Zoubek tam už zase šikuje “bojovníky” na prodej “ÍŽA” :-( Nechápu jak mohli pojišťovny s nimi uzavřít smlouvu. Respektive, oni ho prý nejdříve skrývali, protože se obávali právě reakcí pojišťoven…Ovšem dnes již to všechny pojišťovny do jedné vědí a tváří se, že se nic neděje. Přes všechny jejich prohlášení, že jim jde o kvalitu, propásly šanci přispět ke změně a ke kultivaci trhu

    0

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Roman Kolář 
    Účastník

    Kdyby pojišťovny (obecně) něco na trhu skutečně něco změnit chtěly, mohly to udělat už dávno, místo toho, aby bezhlavě přijímaly jakoukoli produkci a ještě za tu prasárnu někoho odměňovaly bonusy.. Někdo tu produkci vytvářel, ale někdo ji také přijímal. A velmi dobře věděl, co přijímal. Pojišťovnám to vyhovovalo do té doby, dokud se jim zvyšovala produkce. Když se trh dostal do bodu, ve kterém už v podstatě neexistovali žádní noví klienti, ale jen ti přebíhající, začaly křičet o pomoc. A tak se začaly zachraňovat pojišťovny tím, že se namazal veřejnosti med kolem úst, jak se budou zachraňovat jejich prostředky, ze všech zprostředkovatelů se udělaly okrádající hyeny a zastornovalo se pěti lety všechno, včetně rizikových pojistek, kde se žádné prostředky klientů neochraňují, protože tam žádné nejsou. Slušná blamáž. Potrestáni tak byli zprostředkovatelé bez rozdílu složení jejich prukce, bez rozdílu kvality jejich práce a pojišťovnám nikdo jejich “provize” zastropovat snahu neměl. A pak se stane to, že tu rozeberete nákladově v nějaké diskuzi nějaký produkt a přijdete na to, že provize zprostředkovatele je třikrát menší, než to, co si vzala za dobu pojištění pojišťovna. No a kdybyste náhodou chtěl po pojišťovně, aby vytvořila průběžný, servisní model, tak se Vám u některých může stát, že se bude ptát, o kolik se pak zvýší produkce. Z toho je vidět, jak prioritní je blaho klienta. Naštěstí ne u všech, nicméně toto mělo být automatickou součástí regulace provizí a té zmíněné kultivace trhu. Takže nedělejme si iluze o tom, že pojišťovna řekne… ne, my tu produkci od této skupiny nechceme, protože jí vede pán XY.
    Osobně jsem pro to, aby do 5 let zanikly čistě předplacené provize.

    4

    0
     | Odpovědět privátně
  •  Karel Kolajík 
    Účastník

    Tady žádná kultivace trhu nikdy neproběhla, jen pojišťovny “naliskaly” nám zprostředkovatelům pro maximalizaci svých zisků. K panu Zoubkovi se radši vyjadřovat nebudu….

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama

Pro reakci na tento článek se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account