Zobrazeno 56.917x

Toto téma obsahuje celkem 57 odpovědí. This post has been viewed 56918 times Do diskuze (33 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Petra Malendová a poslední změna proběhla 6 roky a 4 měsíci. This post has been viewed 56918 times

  • Autor
  • Prosím zveřejněte své skušenosti s plněním jednotlivých pojišťoven v ČR

     | Odpovědět privátně
     Michal Soukup
    Účastník

    Ono, je to těžké – zkušenosti mých klientů u velkých pojišťoven, které pojišťují kromě života a úrazu i majetek, jsou takové, že v případě přírodních katastrof (povodně, kroupy) pak odmítají plnit i celkem banální záležitosti. Důvod je prostý – stačí se podívat na výroční zprávy, či statistiky ziskovosti. Když pak katastrofy nejsou, tak se většinou plní dobře.

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pohl
    Účastník

    Dobrý den,

    s neživotem nemám osobní zkušenost, nicméně s životem celkem ano. Asi nejlepší zkušenosti mám s PČS – ta plní bez sebemenších „záškubů“. Jednou jsme měli plnit z AXY, bohužel si našli ve VPP hezkou právní větičku a nic z toho nebylo.

    Jednou jsme také plnili s klientem z Aegonu, konkrétně denní odškodné-úraz. Výhoda je, že nečekáte jak se bude dlouho klient léčit, ale rovnou se plní hodnota dle VPP. Také plnili bez potíží:-)

     | Odpovědět privátně
     princ32
    Člen

    Mám velmi dobré skušenosti s plněním neživotního pojištění u wustenrot, kdy už jsem měl dvě plnění a v naprosté pohodě.S rychlostí jsem byl také spokojen.

    Co se týka úrazovky, tak manželka je pojištěná u uniqy. Měla dvě plnění za tři roky a vyplacené dostala vše z rychlostí blesku. Denní odškodné i bolestné.

     | Odpovědět privátně

    Většinou je plnění bez problémů – aspoň co mám zkušenosti já.

    Trochu horší je otázka likvidátorů u pojištění neživotního,já osobně zatím žádnou špatnou zkušenost nemám,

    ale když se bavím s klienty, nebo s kolegy, tak tyto problémy vyplouvají na povrch.

    A kdybych měl ohodnotit mou pojistnou událost na RD – pojištění mám u Generali – super.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den,moje zkušenost je velice dobrá s „naší“ pojišťovnou Kooperativa,kde poslali plnění poj.události po srpnové povodni, i když dle VPP plnit nemuseli.Dělá to dobré jméno pojišťovně a lidé si to mezi sebou řeknou-hele oni mi dali peníze i když tam byla vyjímka,to je pojišťovna,to koukáme….

    Špatné zkušenosti mám s ČPP,plnění vázne na úseku likvidátorů.

     | Odpovědět privátně

    Naši klienti mají pozitivní zkušenosti s plněním pojišťovny Aegon – denní odškodné a hospitalizace probíhá bez problémů a zbytečných potíží či průtahů. A potom je solidní Kooperativa, což bych řekl, že je taková stálice, ač drahá, tak spolehlivá.

    Jinak já mám osobní zkušenosti s pojišťovnou Triglav, kdy mne řidička nabourala, měla POV v pořádku, ale likvidace byla šílená – táhla se. Místo aby pojišťovna vyplatila plnění a dále si žádala různé podklady a doklady od řidiče škodícího vozidla (na což nakonec přistoupili, protože pani nedodávala a nedodávala podklady, které od ní chtěli – což měla za povinnost, tak nakonec prý budou po ní vymáhat úhradu plnění jako sankci za neplnění požadavků pojišťovny), tak mi zdržovali plnění. Navíc likvidátor měl snad víc dovolené, než celý Triglav dohromady. Nakonec jsem si to musel jet vydupat do Brna osobně – potom to za týden přišlo. Takže rada na konec: vyhýbejte se řidičům s POV od Triglavu :-))

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Máte někdo nějakou zkušenost s plněním od HVP?

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, p. Pecha,

    s HVP zkušenost mám v souvislosti s odpovědností vůči zaměstnavateli. A plnění bylo bez problémů několik let po sobě. Jednalo se o korporátní pojištění pro specificklou skupinu, kde bylo potřeba upravit i VPP. Takže plnění OK, ale rychlost jednání a komunikace občas vázla.

     | Odpovědět privátně

    Co se týče dalších pojišťoven, tak si myslím, že to záleží případ od případu. Samozřejmě také na kontaktech na oddělení likvidace. Mám dobré i špatné zkušenosti s různými společnostmi. Dobré mám s Kooperativou, AXOU, Generali, ČSOB, ale špatné taky. Nejhorší jsou ale asi Triglav, co se týče majetku.

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Pane Hajný, děkuji za informaci.

    Co se Triglavu týče, neslýchám na tuto pojišťovnu dobré reference…

    Vedle pojišťoven, které zmiňujete, mám také dobré zkušenosti s Českou pojišťovnou – jak život, tak neživot.

     | Odpovědět privátně

    Mám velice kladné zkušenosti s Allianz, co se týče pojištění domácnosti. Řekl bych,že pojištovny typu Triglav a spol. doporučí klientovi jenom blázen. Jinak si klienti často krátí plnění samy tím,že nedodají pojištovně v potřebné době dokumenty k plnění…

     | Odpovědět privátně

    Máte někdo nějakou zkušenost s plněním od D.A.S?

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    D.A.S. – zkušenosti mám a většinou pozitivní.

    Jediná nevýhoda – osobně jsem měl opakovaně problém dovolat se kompetentním pracovníkům, kteří měli danou PU na starosti.

    A jedno drobné doporučení – pokud to bude možné, zkuste si navrhnout vlastního advokáta, se kterým máte dobré zkušenosti/dobré reference. Mohu-li soudit z vlastních zkušeností a zkušeností lidí z mého okolí, kvalita „doporučených“ advokátů není nijak valná… Ale možná jsme jen neměli štěstí :)

     | Odpovědět privátně

    D.A.S. – také mám pozitivní zkušenost.

    také doporučuji preferovat svého advokáta, protože s „doporučeným“ advokátem jsem také neměla příliš štěstí.

    jinak několik případů bylo vyřešeno „pouhým“ kontaktem druhé strany pojišťovnou D.A.S.

     | Odpovědět privátně

    co se týká ostatních pojišťoven – mám velice dobré zkušenosti s pojišťovnami Allianz, jak v životě tak v neživotě. Plní rychle a spolehlivě. S dobrým plněním jsem se setkala i v neživotním pojištění u České pojišťovny.

     | Odpovědět privátně
     Pavel Dvořák
    Účastník

    Mám dobré zkušenosti s PČS ( i když v jednom případě u mé klientky dělali dle mého snad i zbytečné administrativní průtahy). s HVP mám zkušenosti také – tak půl na půl. Jedná se o poištění práva myslivosti. Je to u nich nový produkt a tak při hlášení pojistné události si klienta přehazovaly jak horký brambor. Momentálně čekáme na výsledek a na výši pojistného plnění.

     | Odpovědět privátně

    Jaké máte prosím skušenosti s Generali?

     | Odpovědět privátně

    Zdravím

    pokud se bavíme i o D.A.S. tak znám kliety, kteří raději toto pojištění zrušili, po zkušenostech se službami.

    Konkrétně autodopravce – jezdí po Evropě.

    Bude to asi hodně o tom, jaké mají nasmlouvané advokáty!

     | Odpovědět privátně

    Výborné téma! Co kdybychom udělali nějakou větší a přehlednou anketu, kde by u jednotlivých pojišťoven šlo dávat znaménka + a -?

    Otázkou ale je, zda by pak portál nenavštěvovalo čím dál více zaměstnanců pojišťoven :-)

     | Odpovědět privátně

    I my zaměstnanci pojišťoven máme zkušenosti s likvidací ostatních společností. A světe div se, někteří se i snažíme být objektivní :)

     | Odpovědět privátně
     Gabriela Vlková
    Účastník

    Dobrý den kolegové, ráda bych se s vámi podělila o zkušenost s plněním České pojišťovny. Plnění u mé klientky po letošních povodních ze srpna stále nebylo vyplaceno!! U ostatních klientů proběhlo vše v pořádku (KOOP, ČSOB, Wüstenrot, Allianz). Klientky PS u ČP jsem nesjednávala a jsme již úplně zoufalé. Likvidátor z Phy stále posílá techniky na přeměřování metrů, jim samotným je již trapně! Škody byly desvatující, rodina žije v rozkopaném domě. Můj závěr….je to v lidech, v tomto konkrétním případě pan likvidátor dělá jenom ostudu ČP. Mezi lidmi se to bude šířit a ČP by si v dnešní době měla velmi zvážit, zda-li si dále hřát hada na prsou či se postavit k problému čelem. Už takto ztrácejí prioritu na našem pojistném trhu a tímto chováním ke svým letitým klientům jí budou ztrácet ještě rychleji!!

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    Škoda že ČAP nechystá paralelu, toho, co na vyspělých pojistných trzích v Evropě funguje – institut procesních kvót, který je veřejně přístupný….

     | Odpovědět privátně

    Dobré zkušenosti- PČS,Generali,Kooperativa,Česká pojišťovna ;

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Zajímavé, Michale. s ČP mám špatnou zkušenost.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Dobrý den, také bych rád přidal svou trošku do mlýna. Jistě je velmi dobré vědět, která pojišťovna plní lépe a která hůře, ovšem obávám se, že výsledek, kterého se takto dobereme, nebude zcela relevantní. Museli bychom mít totiž velký soubor a srovnatelné případy. Ještě hůře je na tom klient, který se s tím nepotkává denně, tak jako my a kterému stačí na zhodnocení často jediný případ. Jako příklad bych uvedl dva klienty, oba pojištěné jako děti na Flexi PČS. První utrpěl výron v kotníku s bezproblémovým vysokým plněním, druhý měl natažené vazy s více než dvouměsíčním léčením. Nedostal pochopitelně nic, protože distenze je z pojištění vyjmuta. Zatímco první mi „líbal ruce“, druhého jsem měl velký problém v pojištění udržet. Jaké informace bychom asi dostali od oněch dvou klientů?

    Popsal bych tu deset stran různými podobnými případy a jejich výsledkem by bylo, že někdy se kliet domáhá neoprávněného plnění, stejně tak, že jindy neplní pojišťovna tam, kde by mohla nebo měla, případně plní málo.

    Za daleko zajímavější bych pokládal otevřít tuto diskuzi spíše z pohledu toho, jaký má která pojišťovna přístup k některým konkrétním věcem, které se vám Vaší pojišťovací praxi přihodili. Proč ta nebo ona pojišťovna nechtěla plnit, jak rychlá je její reakce apod.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    Ještě jeden postřeh – spokojenost s plněním pojišťovny dle mé zkušenosti u klienta primárně vychází z podrobné informovanosti o detailních funkcích pojistného produktu, o výlukách apod. Troufnu si odhadnout, že kolem poloviny klientů nebývá dostatečně ( bohužel v rozporu s §22(1) zák. 38/2004Sb. )seznámeno s funkcí a plněním toho kterého pojistného produktu…Zažil jsem klienta v šoku, který zjistil, že ČPP má výluku z pojistného plnění na TN vzniklé následkem pracovního úrazu. Podotýkám, že ona makléřka mu pojistné právě proto uzavřela ( a mimoto ještě plnotučné IŽP, jak jinak), aby byl chráněn při své manuální pracovní činnosti…

     | Odpovědět privátně

    Co se týče majetku tak dobrá zkušennost s Generali, Kooperativou a Allinaz, špatná s Českou a ČSOB.

    Co se týče vozidel tak dobrá zkušennost s Generali, Kooperativou. Ale až ne jednu vyjímku a tou je odcizení vozidla, pokud se jedná o vozidlo přes 200tis. Kč tak se to vždy strašně táhlo, zřejmě se pojišťovny snaží odhalit případný pojistný podvod a tak to natahují, takže u České i Generali čekáte běžně i půl roku! A to je síla pro člověka, který nemá jiné auta ani peníze na další.

    S likvidací životního moc zkušenností nemám.

     | Odpovědět privátně

    D.d.,

    aktuálně jsem se setkal se špatným plněním u Generali, neživotné poj. POV, byl problém s likvidátorem, kladná zkušenost s Allianz poj. domácnosti

     | Odpovědět privátně
     Martin Dratva
    Účastník

    Mí klienti měli problémy s plněním z České pojištovny. Jak z oblasti života, tak neživotního pojištění. U životních dostali klienti méně, než očekávali a bohužel to i docela dlouho trvalo (bohužel jsem tehdy ještě nebyl jejich poradce, jinak bych jim smlouvu nastavil trochu jinak).

    No a co se týče neživotního pojištění, tak tam to bylo dáno spíše tím, že měli podpojištěnou nemovitost a chybělo odpovídající připojištění. Každopádně zde byla ČP také značně liknavá.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Bohužel jsem se setkal i s tím, že sám obchodník od ČP podpojistí stavbu záměrně, protože do telefonu řekne klientovi, že mu pojištění zlevní. Pokud na to klient slyší, domluví se s ním, že to rovnou připraví… takže jede již na jisté kšefty, objede si pár baráků a je slušně vyděláno. Že udělal klientovi horší pojistku, než měl před tím, je podružné. Zlatokopové jsou všude. Zajímalo by mě, jestli by si to takto nastavil pro sebe…

     | Odpovědět privátně

    Teď jsem řešil s klientkou pojistné plnění za smrt jejího manžela. Zemřel na leukémii. Od naší pojišťovny jsou již peníze na cestě, bezproblémové plnění mi paní potvrdila i u Kooperativy. Ale naprosto ji šokovala PČS, kde jí bylo sděleno, že její manžel musel mít zdravotní problémy již v době, kdy pojistku uzavíral. Přitom tu Flexinu od nich měl uzavřenou dříve než smlouvu u nás. A kdyby opravdu ve zdravotní dokumentaci měl zdravotní problémy tohoto charakteru uvedeny, neplnili bychom ani my, ani Kooperativa.

    Klientka mi potvrdila, že tuto situaci konzultovala s právníkem – a že jí bylo sděleno, že ona je v právu.

    Celou kauzu budu dále sledovat….

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Doporučuji se v každém případě odvolat. Podle prozkoumání zdravotní dokumentace se nechá doložit, zda nějaký problém existoval nebo ne. PČS se přece při tomto tvrzení musí o něco opřít…

     | Odpovědět privátně

    Kauza vyřešena, pojistné plnění uznáno. Ale ten „lidský“ postup mne trochu šokoval….

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    No, v tomto případě je nevhodné jásat, ale aspoň, že to v té hrůze dopadlo takhle. Pokud v tom byl od pojišťovny úmysl zkusit to, že by to klient „spolknul“, tak je to humus.

     | Odpovědět privátně

    Nechci křivdit té pojišťovně jako celku. Podle toho, co mi ta paní sdělila, to bylo spíše selhání jednotlivce…

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    V obecné rovině velmi dobrá osobní zkušenost s Pojišťovnou ČS (Flexi), Kooperativou (Perspektiva 7BN, občanský majetek, auta), Allianz (auta), Generali (občanská odpovědnost) a ČSOB (Forte, občanský majetek, auta). Katastrofální a velmi špatná zkušenost s pojišťovnou Triglav, Slavia a Servisní pojišťovnou.

     | Odpovědět privátně

    ČP byla liknavá v plnění nebo byli jen obchodníci „shnilí“ v provedení změn ve smlouvách?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Možných důvodů je několik. Liknavý mohl být i samotný majitel nemovitosti, stejně jako obchodník a podíl na tom mohla mít i pojišťovna. Na druhé straně zase aktivní obchodník předělá smlouvu, kterou vůbec předělávat nemusí, protože na ní není podpojištění. Můžete si vybrat, variant je poměrně mnoho a nejen u ČP.

     | Odpovědět privátně

    U nás zatím dobrá zkušenost život u PČS a UNIQUI. Ale bomba byl havarijko od ČP, kdy došlo k odcizení vozidla a z pojišťovny přišel dopis, se žádostí o umožnění prohlídky vozidla, jinak že bude pojistná událost zamítnuta. Nakonec se vše vysvětlilo, šlo o administrativní chybu, ale jako perlička to není śpatné. Klient reagoval velice pohotově. Poděkoval jim obratem, že mu vozidlo našli a zeptal se jich, kdy mu ho tedy předají. :-), pak už bylo pojistné plnění vyplaceno rychle.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Wandas
    Účastník

    Pridam zkusenost s Kooperativou, tezko k uvereni jaky tam maj laxni pristup k reseni.

    diky jejich chybe – pri zadavani udaju do pocitace jsem mel na svy smlouve na pov uplne jiny auto, jinou spz, jiny vin , objem valcu, rok vyroby.

    jediny co bylo spravne bylo vlastnik vozidla.

    diky teto chybe po me chce ckp nake penale za udajne nepojisteni vozidla, malem po me chtela i csob zaplatit 50 tisic za skodu na jiinem .

    kdybych si to jak vul neobehal a nezjistil kde je chyba tak dodnes dementi z koop mi budou stale tvrdit ze u nich nemam pojisteny auto a ze to neni moje smlouva, kdyz je tam jiny auto.

    samozrejme dopis o ukonceni setreni jsem si musel od nich vyzadat jinak by mi ho neposlali spravne, kdyz si ani neumej precist adresu na smlouve.

    natoz aby si naky jouda pri zadavani udaju zkontroloval ze zadal na 2 ruzny smlouvy jedno a to samy auto.

    a samozrejme takovoudle chybu bych sem nepsal kdyby byla samotna, bohuzel pri zjistovani dalsich spz a aut u kooperativy se zjistilo ze chyb je tam trosku vice. 2 auta tam nemaj spz a v ckp samozrejme taky ne.

    zajimalo by me podle ceho to dohledavaj policajti pri kontrole zeleny karty.

    co se tyce zivotka tak tam taky katastrofa ,ac stejna skupina vig jako pcs tak smlouvu mi tam odmitli, kdezto u pcs tam mam milionovy nastaveni pojistnejch castek – smrt, invalidity, trvale nasledky. tim pro me tadle parodie na pojistovnu skoncila.

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    No skupina VIG to sice je, ale má naprosto oddělené procesy a vnitřní směrnice (např. zmiňovaný zdr. underwriting). Já naopak mám odlišné zkušenosti – co PČS nepřijme a návrh odmítne, s tím KOOP nemá problém, max. tam hodí nějako výluku nebo přirážku…

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Každá pojišťovna napříč trhem má svoje spokojené i nespokojené klienty. Někde je lepší to, jinde ono, všude je to především o konkrétních lidech. Navíc spousta klientů nemá soudnost v rámci očekávání při případném pojistném plnění. Rozhodně bych to ale nepaušalizoval.

     | Odpovědět privátně
     Martin Dratva
    Účastník

    Omlouvám se za možná přílišnou ostrost, ale vy jste smlouvu před podpisem nečetl?

    Bohužel, ač očividně člověk, jež s Vámi uzavíral smlouvu udělal chybu, tak když vlastním automobil, alespoň ten rok výroby přece znát musím. Tedy když už nic jiného. Podobným problémům já osobně předcházím tím, že po klientech požaduji „velký technický průkaz“.

    To, že tam 2 auta nemají spz může být zčásti i vaší vinou, jelikož pokud to byla auta přepisovaná, tak magistrát samozřejmě chce aby byla první zákonně pojištěná. Jenomže, to zatím vozítka nemají ani spz. Spz se tam prozatím nedá a až je Vám přidělena, máte povinnost toto pojišťovně nahlásit. Do smlouvy se to doplní a je to. Pokud pojišťovna tyto spz nemá, tak v systému prostě nebudou…

    Naznačil jste také, že policie kontroluje podle zelené karty pojišťenost vozidla. To je mírně řečeno pošetilost. Dle mých zkušeností se na kartu jen podívají zkontrolují předtištěnou platnost, ale že by někde volali a ověřovali, to jsem tedy nezažil.

    Co se týče životního pojištění, bez znalosti Vašich anamnéz nemohu posoudit, do jaké míry Vás lze nebo nelze přijmout do pojištění. Také bych se zaměřil na to, zda ve zdravotním dotazníku PČS máte opravdu (a pravdivě) vyplněny všechny otázky. Ne, že bych Vám to přál, ale v opačném případě se může stát, že za rok tady třeba uslyšíme (dobrá, uvidíme), že Vám zlá PČS nechce vyplatit pojistné plnění.

     | Odpovědět privátně

    Mám prozatím zkušenost jenom s ČP a to osobní. Sousedovi bydlícímu nad námi praskla hadička přívodu do toalety(měl pouze tu obyčejnou gumovou). 2 větší místnosti s nábytkem, elektronikou, dokumenty a parketovou podlahou pod kobercem. Samozřejmě strop a stěny také mokré i na vstupní chodbičce a WC. Pojistná událost se stala v sobotu a likvidátor přijel v úterý. Nafotil a sepsal, záležitost do 30 minut. Podotýkám, že pojištěný jsem nebyl a to pouze „škodník“ a majitel nemovitosti. Peníze přišli cca do 10 dní. Byl jsem spokojen.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Škodník? Máte na mysli Vašeho souseda, který Vás vytopil, že měl pojištěnou občanskou odpovědnost právě u ČP a této pojistky se vyplácelo plnění za tuto škodnou událost?

    Jste spokojen i s výší pojistného plnění?

    Děkuji, A.P.

     | Odpovědět privátně

    Ano, škodník=soused. Abych řekl pravdu, tak z jakého pojištění šlo plnění nevím. Což je celkem chyba pro mě jako pro poradce-absolutní vytíženost zrovna v tomto období. Pokusím se zjisti více. Podle mého to šlo z pojistky majitele nemovitosti, který to má právě podle mých dostupných informací u ČP. Ale jestli to byla zodpovědnost… Nejspíš ano. Plnění=absolutní spokojenost. Některý nábytek se zachránil a elektronika také (Bůh ví jak dlouho vydrží:-))

     | Odpovědět privátně
     Martin Dratva
    Účastník

    Šlo to takřka určitě z pojištění odpovědnosti za škody způsobené v běžném životě. Ledaže by jste měl Vy pojištěnu domácnost u ČP a nechal si od ČP vyplatit plnění – ta by to následně regresovala sousedovi. O tom by jste ale určitě věděl ;)

     | Odpovědět privátně

    Samozřejmě jsem se nic nedozvěděl. Je to asi tak jak říkáte a myslel jsem si to (ale myslet znamená …..:-).

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, už sice nepůsobím v pojišťovnictví, protože na to nemám žaludek, ale napíši svůj příběh. Omlouvám se za obsáhlost.

    2.12.2011 se mě stal úraz, když jsem na náledí upadl na otočené zápěstí dorsa pravé ruky, zápěstí oteklo do obrovských rozměrů až po pip klouby.

    Ihned jsem byl převezen do nemocnice, provedeno RTG, zlomeniny nebyly prokázány. Ruku mě dali do sádrové dlahy, cca po týdnu musela dolů,necítil jsem prsty. Bylo provedeno kontrolní RTG se stejným výsledkem, opět dlaha, po pár dnech se opět sundávala ze stejné příčiny.

    Zápěstí bylo stále velmi oteklé a také celé dorsum. Šlachy nebyly vidět a pouhý dotyk působil velmi bolestivě a cítil jsem mravenčení. Chodil jsem po kontrolách, stále se nic neměnilo, ptal jsem se lékaře, zda nemohu mít poškozené šlachy, ve smyslu těžkého natažení a jestli by nebylo možné vyšetření, které by ukázalo, co vlastně s rukou je, bylo mě řečeno že ano, poškození- natažení šlach, avšak žádné vyšetření se nekonalo, nejspíš to považoval za obyčejné podvrtnutí zápěstí.

    Byl jsem odeslán na traumatologii, kde mě sdělil doktor dg. S63.5 St.p.distorsionem carpi I.,dx gravis a dg.S66.3 distensio- leasio tendinis extensoris digiti

    II et III manus I.dx

    Dostal jsem analgetika.

    Lékař mě odeslal k rehabilitačnímu lékaři, který mě po pár minutách- přečtení zpráv, diagnostikoval dg. M8904 algoneurodystr. sy těžkého stupně.

    Objektivní popis: hypotrofie lok., flexe extenze zápěstí nelze a dále patologie výrazná, otok trofika.

    Poslal mě na rehab. To je utrpení, mám skoro 4 měsíce ruku jako boxerku.

    21.3.2012 jsem měl kontrolu na traumatologii, objektivně: omezení hybnosti zápěstí do nulové extenze, prsty držené v semiflexi, izolovaně hybné do extenze i flexe, ale pohyb je výrazně omezen.

    Dop. přidat Miacalcic spray, toto vhodné v ortopedické ambulanci.

    Dne 24.3.2012 jsem navštívil ortopeda, podivil se nad dg. RSD bez vyšetření, objedná mě na scinty skeletu 3F.

    A teď k problému, mám uzavřenou úrazovou pojistku u České pojišťovny, DNL-MAX, 300 Kč denní odškodné. Po dvou lékařských zprávách mě pojišťovna vyplatila dle

    tabulek 28 dní za podvrtnutí zápěstí. Když se ukázalo, že není problém jen v zápěstí, ale i v šlachách, poslal jsem několik lékařských zpráv na pojišťovnu se žádostí,

    aby přezkoumala diagnozu a doplatili mě dny, odpovídající podle tabulek ČP, pod položkou 165 – natažení nebo neúplné přerušení šlach v zápěstí.

    Bylo mě odepsáno:nejedná se o hrubé natažení šlachového aparátu, nýbrž o natažení lehčího rázu, odpovídající podvrtnutí zápěstí.

    Zajímalo by mě, co by se muselo stát, abych měl natažení těžšího rázu, měřím 190 cm, vážím 90 kg a při pádu je to velká váha a náraz na ruku.

    O tom, jestli hradí algoneurodystr. sy těžkého stupně není ve zprávě zmínka.

    Nevím, jestli není problém v tom, jak „obyčejně“ lékaři zprávy píší, když se nepotvrdí zlomenina, nebo pojišťovna prostě plnit nechce.

    Na mail od likvidátorky jsem ihned odpověděl, že nesouhlasím s rozhodnutím a žádám je, abych byl vyšetřen revizním lékařem České pojišťovny,ale podle zkušeností se tak nestane.

    Závěr je takový, že skoro 4 měsíce mám ruku nefunkční, nemohu pracovat a to jsem OSVČ :( za tento úraz jsem dostal pár korun.

    Závěr je takový, od České pojišťovny pryč, arogantní jednání likvidátorů a absolutně neproškolený personál, Pět hovorů na infolinku se stejným dotazem, čtyři různé odpovědi.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Shodou okolností jsem minulý týden řešil u svého klienta něco podobného, jednalo se o zranění kolene, prvotní diagnóza zněla jako pouhé natažení vazů, po cca třech týdnech léčení se přišlo na to, že jsou vazy zpřetrhané – klienta ještě čeká operace. Po dodání nové lékařské dokumentace pojišťovna obratem zaslala klientovi dorovnání pojistného plnění. Pojišťovna Allianz, úrazové pojištění PRO Život.

     | Odpovědět privátně
     Karel Chudoba
    Účastník

    Není zbytečné mít pojištěno auto u generali i axy současně? a vůbec, není zbytečné psát v jednom příspěvku jako muž a v druhém jako žena…?

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Bingo!

    Teda pane kolego, dobrá trefa.

    Vadil ten odkaz a tak teprve na Váš popud jsem se podíval na tu první odpověď (AXA), je tam odkaz na http://www.povinneruceni.biz a zde je odkaz na http://www.expresnipojisteni.cz a světe div se, za vším je jedna a ta samá společnost Bezvafinance s.r.o. s majiteli:

    jméno: Michal Hradil, datum narození: 1.12.1987

    funkce: jednatel

    bydliště: Mládežnicka 758/4, 96901 Banská Šťiavnica, Slovenská republika

    ve funkci: od: 1.12.2011

    +

    jméno: Marek Turčáni, datum narození: 29.4.1986

    funkce: jednatel

    bydliště: Výskumnicka 703/3, 96901 Banská Šťiavnica, Slovenská republika

    ve funkci: od: 1.12.2011

    Něco mi tady smrdí!

    Minimálně tím, že to je nedovolená reklama na tomto webu.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Bezvafinance má bezvareklamu.. ;-)

     | Odpovědět privátně
     Ondřej Hák
    Účastník

    To je teda zajímavý nápad udělat si pár fiktivních profilů a dávat si sám na sebe reference :D. Akorát bych si připadal trochu jako schizofrenik :D…

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    to je bohužel v online světě celkem běžné,

    tipuji, že většina referencí či doporučení je vymyšlená

    ale možná si trochu spletli web :)

    – vypadá to, že spíše míří na koncové klienty

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Pro jistotu Tě ujistím, že existuješ. :-)

     | Odpovědět privátně
     Petra Malendová
    Účastník

    Dobrý den,
    ráda bych upozornila na jednání České spořitelny, kdy v červenci loňského roku jim byly doručeny všechny potřebné doklady k vyřízení pojistné události a vyplacení plnění, do dnešního dne se k tomu nevyjádřili. Na dotaz nejdříve uvedli, že jim doklady nebyly doručeny, po předložení podacího lístku a dodejky potvrzené jejich pracovníkem pořád uvádějí, že je to v jednání. Nevím, jak se bránit, tak alespoň na toto jednání poukazuji a upozorňuji, aby si občané u této společnosti pojistky nesjednávali. U jiné pojišťovny bylo plnění stejné události vyplaceno do měsíce.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 58 příspěvků - 1. až 58. (celkem z 58)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account