Zobrazeno 8.944x

Označeno štítky: , , ,

Toto téma obsahuje 11 diskutujících a má 12 odpovědí. This post has been viewed 8945 times

  • Autor
  • Poradci,produkty,provize…věčné téma se kterým se setkávám na každém kroku. Jak to tedy opravdu je? Makléři v Partners, Fincentru, Brokers, atd…mají stejné provize na všech produktech,nebo je pravda,že aktivněji nabízejí(doporučují)klientům ty produkty,za které mají vyšší fin ohodnocení? Předem díky za osvětu.

     | Odpovědět privátně

    Ne každý je objektivní. Není žádná náhoda, že

    Partners = Axa

    Pentia Cons. = Uniqa

    Kapitol = Koop

    Zoubkovci = ČP

    Pokud máte za sebou spolupráci s cca 50ti klienty, jistě jste si toho už sám všiml ..

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Výše provizí bývá někde (mnohde) rozhodující.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Partners nerovná se jen AXA, prodávají Allianz i Uniqa poj.

    Kapitol je jasný, zbytek nejsem schopen posoudit.

    Zpět k tématu…..říká se to o nich(resp. to o sobě tvrdí, ale popravdě nemám tušení.

     | Odpovědět privátně

    Co vím, tak Fincentrum nemá rovné provize od všech pojišťoven. Nikdy nemůže nikdo mluvit za všechny v dané firmě. Firmy pod INSIA nebo jiným poolem mají rovné provize? Co u nich zaručuje to, že nevybírají podle výše provize?

    Upřímně ten, kdo vybírá produkt (i když jich má v nabídce několik) podle provize riskuje nejen storno, ale i ztrátu důvěry klienta!

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Jsem přesvědčen, že většina lidí v INSIA preferuje dlouhodobý vztah s klientem před pár korunami provize na začátku – je to dané jinou povahou našeho podnikání, kde je podstatnou složkou budování kmene a následné provize. Takže Václave souhlasím s tím, že v první řadě jde o důvěru….

    Navíc zde ale funguje mezi pojišťovnami „vyrovnávání“, takže více méně všechny pojišťovny se snaží srovnávat provize na úroveň ostatních, právě aby odstranily tento potenciální „konflikt zájmů“

     | Odpovědět privátně

    Nechytejte mě prosím za slovo, dal jsem obecný příklad. ;)

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    To je samozřejmě pravda, nicméně:

    – Axa generace X je rozhodně nejoblíbenější investice v partners (uvidíme jak to změní parnters inv.společnost pravidelné investice)

    – Axa auto jede také ve velkém

    – Axa Symfonie se ted taky slušně sjednává a v kombinaci s generací X je levnější

    – Axa bankovní konto – spořící účet

    – v začátcích partners se sjednávalo inesvtičkp od AXY jak na běžícím pásu :)

    Neříkám, že je to dáno zaujatostí(až na generaci), spíš tím, že Axa má z partners docela nadstardantní vztahy a nejspíš jim nabízí trochu lepší produkty, konkurence nemá motivaci jejich věci sjednávat.

    V podstatě už se mi jednou povedlo přijít ke klientovi s kompletním portfoliem AXA :) A ptal se, jestli pro ně náhodou nedělám.

     | Odpovědět privátně

    Myslím, že společnosti na bázi MLM, se většinou snaží dát jako klíčový produkt ten, který je nejlépe provizně ohodnocen, provozují svoji činnost většinou v rozporu se zákonem č. 38/2004 Sb. viz. výňatek ze zákona:

    § 21

    Povinnosti pojišťovacích zprostředkovatelů

    a samostatných likvidátorů pojistných událostí

    ………………… Na žádost klienta je povinna mu sdělit způsoby svého odměňování. V souvislosti se svojí činností pojišťovacího zprostředkovatele nebo samostatného likvidátora pojistných událostí nesmí klientovi poskytovat neoprávněné výhody finanční, materiální či nemateriální povahy……….

    § 26

    Správní delikty právnických osob

    ………….. c) vyžaduje od osoby, která se má podílet na zprostředkovatelské činnosti v pojišťovnictví, složení vstupního poplatku jako podmínky výplaty příštích odměn za tuto činnost, nebo d) odměny osoby, která se má podílet na zprostředkovatelské činnosti v pojišťovnictví, odvozuje od získání dalších osob pro tuto činnost, které takto získal………

     | Odpovědět privátně

    Co se RENTIE a životek týče, za všechny životka bylo poradcům vypláceno stejně, za což jsem byl skutečně vděčný.

    Tímto byl nastaven určitý systém, kdy bylo znemožněno zvýhodňování jednotlivých produktů, což některým vykukům bylo stejnak jedno, protože zase koukali na to, jak rychle která společnost vyplácí provize …

    No děli se tam divné věci a mé srdce pukalo.

    O rychlosti proplácení provizí jsme byli informování na různých „poradách“ :-)

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Nechápu ty červené palečky, k anonymitě mám důvod, v partners již nepracuji a jen jsem shrnul, jak to fungovalo v mém ředitelství.

    Mimochodem byl také dost oblíbený Aegon, kvůli tomu, že měl nejrychlejší způsob sjednání a rychlou provizi ;)

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Dobrý večer,

    v BT nejsou provize za produkty stejné. Ani to nepovažuji za měřítko kvality poradenství. A přestože nejsou stejné nevnucuji klientovi produkty, které jsou provizně zajímavější.

    Ani si neumím představit jak bych to udělat. Klientovi ukážu více nabídek, vysvětlím mu rozdíly a nechám ho vybrat. Těžko si umím představit, že bych řekl – tady to povinné ručení je sice o 2000Kč dražší, ale vemte si ho, mám z něj větší provizi … na to nějak nemám.

    Jedinou možnost vidím v tom klientovi lhát a neříct mu o jiných pojišťovnách jejichž produkt můžu sjednat …

    Petr

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    vy by jste mohl vědět, že „zoubkovci“, i „nezoubkovci“ mají za všechny produkty ve stejné kategorii srovnané provize. To že byl dříve více sjednáván profiinvest oproti ostatním ižp bylo z toho důvodu, protože jedna jeho verze šla vybrat po prvních dvou letech. O čemž většina zdejších „expertů“ nemá páru.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 13 příspěvků - 1. až 13. (celkem z 13)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account