Zobrazeno 4.661x

Označeno štítky: , , ,

This topic has 4 diskutující and 9 odpovědí. This post has been viewed 4662 times

  • Autor
  • ČP ukončila klientovi smlouvu z důvodu neplacení měsíčního pojištění. Celkově tam poslal 8500 a poté několik měsíců neplatil. A bez jakéhokoliv upozornění byla smlouva vypovězena. Normálně pojišťovna peníze nevrací, pokud se nemýlím, ale není jiný způsob např. odvolávat se na to, že nebyl upozorněn, že má zaplatit? Děkuji předem za užitečné rady.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Základní dotaz: to že nebyl klient upozorněn, to máte od něho, nebo jste si to již ověřil na pojišťovně?

    Kdo mu smlouvu sjednával? Na sjednate by také mělo přijít upozornění o neplacení.

    Není ani tak důležité kolik tam poslal, ale kolik měsíčních splátek zaplatil. Kolik?

    1

    0
     | Odpovědět privátně

    Od něj a zároveň na pojištovně. Kdo jiný než OVB. Jediné, co přišlo bylo vypovězení smlouvy kvůli neplacení. Zaplatil 7krát.

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Teď jsem volal na pojišťovnu znova a tam mi tvrdili, že upomínali několikrát jak v SMS, tak poštou a jednou i doporučeně.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Tomu bych i věřil… Minimálně ty doporučené dopisy chodí – a pokud ne, buď klient nenahlásil novou adresu, nebo si ho nepřevzal, nebo lže :-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Za prvé se domnívám, že ty dopisy klientovi šly, v tomto pracuje ČP většinou dost neomylně, za druhé si myslím, že pojišťovna není povinna nikoho upomínat, je to jen její dobrá vůle a pochopitelně snaha nepřijít o platícího klienta.

    Nechci být špatný prorok a vytvářet falešné závěry, ale můj tip je, že problém je na straně klienta. ;-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Ano, ale česká pošta je v tomto dost nepořádná doporučený dopis předá komukoliv klient tvrdí, že mu nic nepřislo a odpřísáhl to.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    V systému ČP je v digitálním archivu vidět, jaká korespondence klientovi šla, kdy mu šla a jaký je její obsah. Pokud mu šly např. dva dopisy, ČP je schopna to doložit. Pokud klientovi nedorazily, problém bude někde jinde. Ani tak by ale klient dle mého soudu neuspěl s nějakým vrácením pojistného, protože prvotní chyba byla pravděpodobně na jeho straně, přestal platit nebo jiným způsobem zavinil, že pojišťovna nedostávala jeho platbu.

    Ze své 20leté zkušenosti s klienty vím, že klienti dokážou být velmi nepříjemní a hledat chyby kdekoli jinde, než u sebe.

    A jednu dobrou radu pro klienta: Ať přestane vymýšlet kraviny a je rád, že ta smlouva skončila. V letech dalších by do ní nacpal zbytečně daleko více, než do této doby. (sice nevím, co je to za produkt, ale dost pravděpodobně to bude nějaký Profi život nebo něco podobného.) Možná drsný závěr, ale ze zdánlivě špatného je třeba si vzít to pozitivní ;-)

    0

    0
     | Odpovědět privátně

    Dobře a díky. Jdu oznamovat špatné zprávy.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Neberte to ani Vy, ani klient tak tragicky. Je to jen pár tisíc, které by tak jako tak někde pojišťovně zaplatil dřív nebo později stejně. Důležitější je, jak s klientem pracovat dál. Z toho, co píšete to vypadá, že tam nebyla žádná rizika? Pokud tomu tak bylo, jistě se alespoň poučil, že taková konstrukce produktu pro něj není ideální. Teď je na řadě mu to všechno vysvětlit a pokusit se nastavit jinak. V podstatě je to prkotina. ;-)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama
Prohlížíte 10 příspěvků - 1 z 10 (celkem z 10)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account