Zobrazeno 11.359x

Označeno štítky: 

Toto téma obsahuje 30 diskutujících a má 67 odpovědí. This post has been viewed 11360 times

  • Autor
    •  Petr Samek
      Účastník

      Dobrý den,

      nevím jestli jste si toho všimli, ale FCTR svou reklamní kampaní asi nejvíce popudilo právě BC, který jako protireakci na Nejlepší poradce zveřejnil svůj vlastní registr poradců. Obě aplikace jsou si až nápadně podobné s tím rozdílem, že BC už myslím dost nevybíravým způsobem zařazuje některé poradenské společnosti až na samý konec porad. trhu. Ono postuďte sami. http://databazeporadcu.cz/

       | Odpovědět privátně
    •  Luděk Brožek
      Účastník

      Pěkně zkopírovaný :-) a jak pěkně jim to funguje.. Mariánské Lázně jsou podle nich Jihomoravský Kraj :-D

       | Odpovědět privátně
      • No nevím, nemluvil bych o kopii, protože srovnávač Fincentra se omezuje POUZE na konstatování, že uvedený poradce není ze společnosti, ve které pracují dle nějakého testu ti nejlepší.

        Ovšem toto už je přímo nařčení!

        Váš poradce je u ČNB registrován jako poradce společnosti Fincentrum.

        Společnost Fincentrum:

        »Bohužel není členem žádné renomované asociace registrované v České republice.

        »Zcela propadla ve velkém nezávislém testu z roku 2008, kdy její poradci skončili s odstupem na posledním místě. Zatímco vítězná společnost získala přes 75% hodnocení, poradci společnosti Fincentrum odešli s o několik tříd horším hodnocením – pouze s 58 %.

        »Skončila na čtvrtém až pátém místě v největším nezávislém testu v roce 2011 s velkou ztrátou na první trojici firem.

        »Zvítězila v hodnocení mystery shoppingu časopisu Finanční poradce. Tento mystery shopping však nezkoumá práci poradců, ale pouze odpovědi centrály společnosti na emailový dotaz redakce.

        Na trhu finančního poradenství existují kvalitativní rozdíly. Společnosti, které nejsou sdruženy v USF a navíc svou kvalitu neprokázali v nezávislých srovnávacích testech práce poradců, nemohou garantovat nadstandardní ochranu spotřebitelů v rozsahu, na něž jsou zvyklí klienti společností sdružených v asociaci. Je velmi vhodné nechat si zkontrolovat sjednané finanční produkty a ujistit se, že opravdu splní svůj účel.

        Smlouvy si můžete nechat překontrolovat zde.

         | Odpovědět privátně
      • Ona i má rodná vesnička u Českých budějovic je braná jako jih moravy. :D

         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Prášil
      Účastník

      To mě opět pobavilo. Asi si založim podobný projekt a budu poškozovat firmy jako je BC. Některé firmy hold už nevědí jak se jinak prosadit, je to ubohost a firmy tím dokazuji svoji neschopnost. Doufám, že to zprostředkovatelé těchto společnosti vnímají stejně jako já.

       | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich
      Účastník

      Je to oboje dvoje naprosto ubohy a vypovida to cosi o tech firmach. A BC, tak to je teda pekne potrefena husa…

       | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel
        Neaktivní

        Samotný počin si dovolím ponechat bez jakéhokoliv komentáře, spíš by mě zajímala klientská výtěžnost, tj. zda si na základě návštěvy těchto stránek někdo nechá udělat onen proklamovaný audit smluv, finanční plán apod. Jako potencionální klient bych byl dost v rozpacích nad uváděnými superlativy v kontrastu s tvrzeními o konkurenci.

        V každém případě boj o klienta přitvrzuje a agresivní rétorika vzrůstá, i to o lecčem svědčí a vypovídá…

         | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus
          Účastník

          pánové tohle celé je podle mě pouze souboj EGA majitelů uvedených firem….

          stejně jako billboard podél silnic nebo reklama v televizi ukazují „druhé straně“ , že „já na to mám!“

          každopádně tvrzení:

          Na trhu finančního poradenství existují kvalitativní rozdíly. Společnosti, které nejsou sdruženy v USF (Unie společností finančního zprostředkování a poradenství) nemohou garantovat nadstandardní ochranu spotřebitelů v rozsahu, na něž jsou zvyklí klienti společností sdružených v unii.

          Své smlouvy si můžete nechat překontrolovat například zde. Členem USF je například i společnost Broker Consulting, jejíž poradci zvítězili v největším testu finančních poradců (Měšec.cz, iDNES.cz)

          už je hodně za hranou korektní soutěže….

          stejně mohu tvrdit, že kdo není v AČPM a neřídí se jejim etickým kodexem, tak nemá v pojištění co pohledávat….

           | Odpovědět privátně
        • Myslím, pane Troščáku, že výtěžnost bude celkem vysoká. Mnoho lidí se zalekne, co to vlastně s tím poradcem podepsali. Pro jednoduchého člověka je věta typu: „Ve velkém nezávislém testu poradci společnosti A/B skončili na posledním místě.“ velice pádný argument.

           | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus
            Účastník

            a jak ten „jednoduchý člověk“ na takový web přijde ?

             | Odpovědět privátně
          •  Anonymní uživatel
            Neaktivní

            Nechejme se překvapit, zda zareaguje (a jak) konkurence, třeba to bude mít i nějakou právní dohru, v každém případě souhlasím s panem Špirakusem, že je to celé jen o tom egu.

            No a já se jdu nad sebou vážně zamyslet, neboť jsem svoji kvalitu coby poradce neprokázal v nezávislých srovnávacích testech a členský příspěvek jakožto nečlen USF taktéž neplatím :0)

             | Odpovědět privátně
            • Informujete své klienty o tom, že se můžou dozvědět alespoň základní informace o „poradci“ ze stránek ČNB?

               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Děkuji za nápad.

              Právě jsem vložil odkaz na náš web.


              Umíte si ověřit informace o svém „pojišťovákovi“ ?

              (05. 09. 2012)

              Na stránkách ČNB (Česká národní banka) je tento odkaz:

              Přímé vyhledávání subjektů finančního trhu

              „Přímé vyhledávání umožňuje po zadání vybraných identifikačních údajů zjistit, zda je požadovaný subjekt v aktuální databázi regulovaných a registrovaných subjektů a získat o něm základní informace. Tento způsob je vhodný zejména v případech, kdy není jistota, zda subjekt, který nabízí určité služby, má k tomu potřebné oprávnění“ = slovosled použitý ze stránky www ČNB.

              Prostě a úplně jednoduše si zde můžete ověřit, že člověk, se kterým jste v jednání má na toto přidělenou licenci.

              Pokud někoho zde nenajdete, NIKDY s ním žádnou smlouvu nejen nepodepisujte, ale o problému pojišťovnictví ani nejednejte !

              JV.

               | Odpovědět privátně
            • Ale pozor, dnes zájemci o pojištění nehledají ve velké většině “ svého pojišťováka“, ale svůj pojistný produkt o kterém někde slyšeli. potom stačí zadat název do vyhledávače a vyjedou on line sjednávání. Žádné odkazy na ČNB, ani na jiné možnosti.

              Aź se naučíme hledat kvalitu místo ceny pak se určitě zlepší i vyhledávače těch “ slušných a dobrých“ pojišťováků.

               | Odpovědět privátně
            • Vyhledávače na „slušné a dobré“ pojišťováky? Co by mělo být bráno jako měřítko slušnosti a kvality????

              Já vsázím spíše resp. hlavně na doporučení ze strany svých stávajících klientů.

               | Odpovědět privátně
            •  Filip Kostka
              Účastník

              Dobrý den pane Vařečko,

              Vaše tvrzení: „Pokud někoho zde nenajdete, NIKDY s ním žádnou smlouvu nejen nepodepisujte, ale o problému pojišťovnictví ani nejednejte !“

              je velmi odvážné.

              Chcete tím říct, že pokud při zadání jména poradce registr nic nenajde, že tento člověk nemá oprávnění sjednávat pojistné smlouvy?

               | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Banda tragédů:-)

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Nevěřil jsem, že může společnost Broker Consulting tak hluboko klesnout. Může. ;-)

       | Odpovědět privátně
      • Bohužel může, loni měli kampaň obvolávání klientů ohledně penzijní reformy….Jedná se o to, abyste v budoucnu nepřišli o své peníze. (Díky té důchodové reformě, která je tak medializována…)= jsme společnost licencována Českou Národní bankou a máme na starosti Vás o tom informovat!

         | Odpovědět privátně
    • Ohledně BC mi vadí, že kdykoliv se na Seznamu objeví cokoliv k tématům finančního poradenství, ať již k pojištění, stavebnímu spoření či hypotékám, vždy poskytuje rady někdo z BC. Již jsem psal několikrát na redakci, aby uvedli v článku, že jde o reklamní články, nikdy jsem nedostal odpověď.

       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Polášek
      Účastník

      ono vůbec ohánět se členstvím v asociaci, která vzala pod svá křídla ovb po Štorkových prasárnách a vyloučení z Afizu, a kde poradci téže společnosti dál páchají zvěrstva typu „protočení ižp“ mi přijde hodně úsměvné

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      asi tak ;-))

      Vazeny pane Kacenko,

      v navaznosti na Vami zaslany email s pozadavkem o odstraneni Vasich osobnich udaju ze serveru

      „databazeporadcu“ Vam sdeluji nasledujici :

      – spolecnost Broker Consulting, a.s. zadne Vase osobni udaje nezpracovava

      – vase osobni udaje jsou verejne pristupne v registru ISPOZ, vedenem CNB, nemame tedy zadnou potrebu Vse udaje zpracovavat.

      S pozdravem

      Pavel Matousek

      Ing. Pavel Matoušek

      ekonomický ředitel

      člen představenstva

      Broker Consulting, a.s.

      místopředseda představenstva

      Fin Consulting, a.s.

      mobil: +420 731 537 000

      tel.: +420 378 771 316

      pavel.matousek@bcas.cz

       | Odpovědět privátně
    • Ano, nejsem důvěryhodný, podle jejich databáze je Nový Bydžov v Jihomoravském kraji :-(, to je nepatrná statistická odchylka, protože Královéhradecký se místy s Jihomoravským (bývalým) krajem prolíná.

       | Odpovědět privátně
      • Tak jsem prý také z jihomoravského kraje, haha.

        Váš poradce je u ČNB registrován jako poradce společnosti Broker Trust. Pravděpodobně se ale prezentoval jinou vizitkou. Pod touto společností totiž působí řada jiných firem. Je otázkou, jak přesně je skutečně řešena odpovědnost vůči spotřebiteli a hlídána kvalita služeb. Jaký jste měli pocit ze setkání s poradcem této společnosti?

        Tak asi prý poradci pod broker poolem nejsou důvěryhodní .

         | Odpovědět privátně
        • „Pravděpodobně se ale prezentoval jinou vizitkou. Pod touto společností totiž působí řada jiných firem.“

          Slušné nařčení a zpochybení Vašeho jména, práce a důvěryhodnosti.

           | Odpovědět privátně
        •  Marta Antalová
          Účastník

          Dobrý večer,

          asi se vrátím zpět do školy…sice bydlím cca 30 km od hranic s Rakouskem, ale právě jsem se na srovnávacích stránkách nejlepších poradců dověděla, že je to stále středočeský kraj, mého kolegu o 5 km vedle zase přestěhovali do jihomoravského kraje…jestli znalosti v oblasti financí mají stejné jako ty zeměpisné, tak bych rozhodně nechtěla být jejich klientem…nebylo by špatné, kdyby v příštím testu IDnes srovnal i všeobecný základní přehled poradců..to bychom se pobavili:-))

           | Odpovědět privátně
    • Přemýšlím, jestli těmito jejich aktivitami, by se neměla zajímat ČNB.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Já se domnívám, že následující věta ještě více znevažuje naši práci.:

      Chcete zjistit, jestli jste nenaletěli?

      … a dále …

      Objednejte si bezplatný audit svých finančních produktů od vítěze největšího testu finančních poradců

      Objednávka bezplatného auditu

      a potom nemá být mezi lidmi „blbá nálada“.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Tak mi to nedalo a prošel jsem si net.

      To, co jsem si přečetl o BC, to mi až vyrazilo dech. Normálně masáž, veřejně. Doporučuji kouknout např. na „týden správného aktivního“ člena sítě:

      http://beok.cz/tema/prace/vydareny-tyden-tomase-bubenicka/

      … a to vše další, jen masáž, demagogie a neúplná pravda.

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Snad se dokážou líp starat o klienty, než o svůj web ;-)))

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Praha 18. září 2012

      Podnět k prověření webového portálu databazeporadcu.cz – sdělení

      Úřad pro ochranu osobních údajů (dále jen „Úřad“) obdržel dne 7. září 2012 Váš podnět k prověření webového portálu databazeporadcu.cz, neboť na tomto webovém portálu jsou zpracovávány Vaše osobní údaje.

      Ustanovení § 21 odst. 1 písm. a) a b) zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „zákon o ochraně osobních údajů) stanoví, že každý subjekt údajů, který zjistí nebo se domnívá, že správce nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života subjektu údajů nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může požádat správce nebo zpracovatele o vysvětlení a požadovat, aby správce nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav, a že zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů.

      Poskytovatelem této služby informační společnosti na webovém portálu databazeporadcu.cz je zřejmě společnost Lead Management Systems, s.r.o., IČ: 291 23 640, se sídlem Plzeň – Jižní Předměstí, Boettingerova 2902/26, PSČ 301 00.

      Máte tedy možnost postupovat podle ustanovení § 21 odst. 1 písm. a) a b) zákona o ochraně osobních údajů a písemně požádat společnost Lead Management Systems, s.r.o. o vysvětlení v této věci, a sice především o sdělení, který subjekt Vaše osobní údaje na tento webový portál umístil a takto je zpřístupnil a zveřejnil, a též požadovat, aby společnost Lead Management Systems, s.r.o., odstranila Vaše osobní údaje z tohoto webového portálu. S obdobnou žádostí a požadavkem se můžete též písemně obrátit na společnost Broker Consulting, a.s., IČ: 252 21 736, se sídlem Plzeň, Jiráskovo náměstí 2, PSČ 326 00, jestliže se domníváte, že tato společnost takto zpracovává Vaše osobní údaje. Pokud Vám nebude vyhověno, můžete se opět obrátit na Úřad, avšak s tím, že Úřadu tuto skutečnost doložíte.

      V souladu s ustanovením § 29 odst. 1 písm. c) zákona o ochraně osobních údajů a § 42 zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, Vám sdělujeme, že vzhledem k výše uvedenému Úřad věc prozatím odložil bez dalších opatření.

      JUDr. Zdeněk Koudelka v. r.

      ředitel odboru pro styk s veřejností

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Petře díky za tento „sken“

        Společnost Broker Consulting ovšem na moje e-maily prozatím nereagovala, v další fázi to mohu zkusit písemně, pokud mě to ještě bude bavit.:-) Spíš mě zajímá řešení věci kvůli principu, protože moje jméno je spojeno s nesprávnou informací a to se mi prostě nelíbí. Nemyslím si, že by o mě někdo měl veřejně na webu vydávat informace, jaké se mu zamane. Jinak ať si tam píší, co chtějí, myslím, že těmi bláboly se už u normálně uvažujícího člověka zdiskreditovali dost sami.;-)

         | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Doporučuji podívat se na aktuální speciální vydání magazínu Partners k 5.výročí jejich působení na trhu, samá chvála, superlativy a zářná budoucnost !!!!! Prý unikátní brand, výsledky i přístup…

      Možno stáhnout ve formátu PDF:

      http://www.jsmepartners.cz/cs/magazin/2012/vyrocni-special-jsmepartners/

       | Odpovědět privátně
    • Profilové foto
      Anonym

      Finanční poradenství jinak = více se chválit a kopírovat v některých věcech OVB ;)

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý den pane Petře Hrubý, náčelníku Broker Consulting,

      děkuji Vám za hezké PF 2013. I Vám hezký nový rok.

      Děkuji i za úpravu prohlášení na databezeporadcu.cz k mé osobě – Váš poradce je u ČNB registrován jako poradce společnosti Broker Trust. Společnost Broker Trust je členem asociace USF. Členství v USF vám přináší řadu pozitiv. Při případné nespokojenosti se například můžete obrátit na etickou komisi asociace.

      Nové prohlášení zní určitě méně konfliktně …

      Děkuji i za nabídku spolupráce. Vaši nabídku spolupráce nevyužiji.

      1) Ještě před pár měsíci jste pochyboval o kvalitě mé práce.

      2) Bohužel se k Váší společnosti nehodím … chvástat se neumím ;-)

      Petr Kačenka

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý den paní Klimková, pane Šplechto a spol., ztratilo se mi vlákno poté, co jsem odstranil svoji fotku. Je to možné?

      Prosím o zaslání příspěvků (klidně soukromě), abych mohl odpovědět. Jeden z kolegů mi dal mínus a odůvodnil to ve 3 bodech. Nemohu s ním na 100% souhlasit.

      Děkuji Pavel Č.

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den pane Čermáku,

      z jaké společnosti je Vás pojišťovací agent? Toto bude vždy názorový spor, který způsob zprostředkování je pro klienta lepší. Ať už v jednobarevném, tak ve vícebarevném poradenství jsou mezery, a to i ve Vašem zaměření.

      Aby bylo jasno, nepropaguji tu „nezávislé“ poradenství. Jen mi vadí v tomto případě černobílý pohled na problematiku.

      Mimochodem, když se tu bavíme o nezávislosti. Provizně jsme závislí samozřejmě v drtivé většině. Finančně poradenské MLM společnosti spíš svou nezávislost vidí v tom, že nejsou odkázány na produkty jedné jediné banky/pojišťovny/stavební spořitelny…

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Pane Čermáku,

      Vašemu textu moc nerozumím. Nevím co chcete říct. Přijde mi, že trochu hledáte argumenty pro způsob Vaší práce … sice preferuji jiné principy, ale nic proti tomu Vašemu.

      Myslím si, že specializace, nezávislost a přidaná hodnota spolu vůbec nemusí souviset.

      Jaký význam má ve Vašem světě slovo „specialista“? Je to člověk, který operuje srdce? Nebo je to specialista na ORL na okresní poliklinice?

      Jaký význam má ve Vašem světě slovo „nezávislost“? Někde jsem zahlédl definici „svobody rozhodování“. Pokud mám 1 volbu, jsem nesvobodný. Pokud mám 2 volby, pak mám dilema, ale svobodný jsem až v okamžiku, kdy mám tři a více možnosti. Podobně to vidím s nezávislostí – mohu-li klientovi nabídnout 3 a více variant, pak se považuju za nezávislého. To je můj svět ;-)

      Přidaná hodnota nijak nesouvisí s nezávislostí ani se specializací. Je pro klienta přidanou hodnotou když mu napíšu? „Dobrý den, dostal jsem informaci z banky, že jste nezaplatil pojistné na další rok. Pokud je to záměr, pak to neřešte, pokud to záměr není, rád Vám pomohu vše vyřešit.“ K takovému mailu nemusím být ani specialista a ani nezávislý. Doufám, že toto není jediná přidaná hodnota, kterou pro své klienty mám ;-)

      Petr

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Líbí se mi Vaše hláška “ …ve Vašem světě…“.

      Z vlastní zkušenosti vím, že „nezávislé“ společnosti dávají možnost poznat různé produkty a instituce.

      Jenže dřív či později by se měl člověk rozhodnout, jak dál? Buď je dobrým „náborářem“ a živí ho struktura a nemusí výrazně sjednávat obchody, nebo začne dělat jako obchodník to, co ho baví a živí ho. Například pojistky. Bylo by škoda zůstat v MLM společnosti za nižší provize bez valných znalostí produktů. Většinou se přidá k jedné pojišťovně a sjednává co doposud, avšak za větší plat a korektních znalostí, aj.

       | Odpovědět privátně
    • Proč mám dojem, že pořád řadíte společnosti pouze na dvě skupiny, jedna strana pojišťovny, stav. spořitelny atd./tzn. práce pouze pro jednu spol./ a na druhé straně MLM společnosti ? Nic jiného pro Vás neexistuje?

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den pane Čermáku,

      Vámi vyřčená teze mě celkem zajímá. Mám spíš tu zkušenost, že lidé z pojišťoven odchází k tzv. MLM společnostem právě za širším portfoliem. Je Vaše domněnka založena na osobních zkušenostem, nebo nějakém průzkumu? Já bohužel soudím pouze na základě vlastních zkušeností a situace kolem mě.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Paní Klimková, zatím nee. Ale slyšel jsem o brokerpool. Upřímně nevím, co to je? I když je tu někde o tom vlákno. Jaký by to mělo přínos např. pro mě a hlavně klienty? Toť asi všo :)

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Nemám průzkum, jen vidím nepraktičnost MLM. Dělá se vše a nic. Jak se říká – 9řemesel a desátá bída. Není hlubší znalost v žádném produktu. Provizně jste úplně jinde.

      Např. budu pracovat pro UNIQA napřímo – dostanu informace z první ruky. Mohu klientovi nabídnout operativní bonusy a výhody. Provizně mám 100%. Jsem jednoduše specialista.

      Přes MLM nemám fundované informace o UNIQA (protože nabízím nezávisle dalších cca 60 produktů pojišťoven, bank a spořitelen). V případě akce, specifického dotazu a případu klienta musím zjišťovat přes nadřízeného, kolegy z MLM, nebo přímo se dotazovat pojišťovny. Provizně jsem někde na 20-50%.

      Můj názor je, že v budoucnosti má zelenou poradenství placené klientem. Toto však není pro každého. (toto je odpovědí i pro paní Klimkovou)

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Pane Šplechto,

      proč vlastně přechází specialista z jednoho bankovního domu do společností nabízející všechno? Co bylo důvodem přechodu? Tedy kromě široké nabídky?

       | Odpovědět privátně
    • Zdravím Vás v novém roce pane Čermáku.

      Červa máte odemne a to hnedle za dva nesouhlasy ze tří :-)

      ad 1.

      „Dělá se vše a nic. Jak se říká – 9řemesel a desátá bída. Není hlubší znalost v žádném produktu.“

      Neplatí to pro všechny pane Čermáku. I v MLM systémech najdete spousty lidí, kteří jdou více do hloubky a sic máte více infa o stavebním spoření, co se ale života (FORTE) týče, řádně bych Vás vyučil. Naštěstí ale nejsem vzahovačný a neurazil jsem se :-)

      ad 2.

      Celkově nesouhlasím ani s tímto odstavcem.

      Jaký je rozdíl ve vašem případě :

      „Např. budu pracovat pro UNIQA napřímo – dostanu informace z první ruky.“

      a v případě člověka z MLM:

      „V případě akce, specifického dotazu a případu klienta musím zjišťovat přes nadřízeného, kolegy z MLM, nebo přímo se dotazovat pojišťovny.“

      Vy snad máte naprosto jiný způsob získávání informací? Třeba dotykem, nebo skrze pití vody??? Pro klienta a potažmo i pro mne je úplně šumák kde k informacím příjdu. Hlavně že je pro klienta získám.

      Dle Vašeho uvažování v momentě, kdy takovou informaci dostanu, pak již nespadám do Vašeho profilu „člověka z MLM“, protože už informaci mám a dotazovat se nemusím… ale ouha.. stále nejsem tím „Vaším profíkem, protože dělám jen pod MLM“

      No upřímě, z mého pohledu velice zcestné.

      ad 3.

      dokavaď nás bude jako much kolem lejna, pak nás ani honorářové poradenství nezachrání :-) Toto zabere ještě mnoho času, než lidé pochopí, co je pro ně lepší volbou. Do té doby budou říkat „SUPER!!!“, ale peníze za to nedají :-))

      U nízko a středně příjmových rodin na honorářové poradenství zapoměňte. A jaký je poměr mezi rodinami s nízkým a středním příjmem oproti rodinám s vysokými příjmy?

      Moc nám toho pro honorářové poradenství nezbývá.

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Proč vlastně pojišťovnu nebo pool nepovažujete za MLM?

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Možná to ještě upřesním. Myslíte, že všichni PPZ v poolu nebo pojišťovně mají stejnou výši provize? Myslíte, že tyto organizace nemají strukturu, kdy nadřízený bere nějakou formu rozdílové provize?

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 18 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account