Zobrazeno 17.818x

Toto téma obsahuje 13 diskutujících a má 29 odpovědí. This post has been viewed 17819 times

  • Autor
    • Zdravím, jaké máte názory na nabídky Chytrého Honzy? http://supermarket.chytryhonza.cz/zivotni-pojisteni ,

      zejména na sjednání životního pojištění online.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Myslím, že cílem je získat především spojení na klienta, aby bylo možné na něm dále pracovat. Jeden z dalších možných způsobů kontaktu, nedovedu odhadnout nakolik je efektivní.

       | Odpovědět privátně
    • Já osobně vůběc nerozumím co mi nabídli, tedy co jsem si za tu cenu co je tam uvedena vlastně koupil. Jestli to lidé využívají tak tedy nevím. Zatím mám zkušenosti s nakupováním online spíše horší a to přesně vím co si chci koupit a jak to má vypadat. Jak to bude s reklamacemi nebo odstoupením od smlouvy si vůběc nedovedu představit. Podle mého názoru jsou věci, které se online koupit nedají nebo alespoň nemají pořizovat. Osobně bych nedoporučoval ani cestovní pojištění, neboť i tam lze na něco zapomenout nebo si koupit neco co vůběc nepotřebuji. Až se lidé v ČR přestanou bát „finančních poradců“, že je zase někdo oškube, pak tyto služby budou zbytečné. Pěkný den

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      tak s tím Honzou mám fakt velký problém. A sice v tom, že to, co dělá, je nelegální, není totiž registrovaný zprostředkovatel pojištění, pouze vázaný zástupce investičního zprostředkovatele -pod Bonnet(a ani to o sobě na webu neuvádí….)

      http://www.chytryhonza.cz/O-nas/Kontakt.aspx

      Nejhorší je, že když jsem to oznámil odpovědným pracovníkům ČNB, tak pokrčili rameny a řekli, že s tím nemohou nic dělat! Podle zákona totiž mohou dohlížet jen na toho, kdo je registrován. A tohle je neoprávněné podnikání a musí to řešit prý policie….

      Takže když se někdo vůbec neregistruje, není pojištěný, nemá zkoušky atd, tak si klidně fakticky prodává pojištění a oficiálně bere peníze za reklamu…..

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Václave, dobře že i tady jsi to téma otevřel.

      Pro ostatní musím napsat, že jsme oba jednoznačně proti on-line sjednávání smluv.

      Já si myslím, že bez rozhovoru s klientem mu není možné nabídnout požadované pojištění.

       | Odpovědět privátně
      • Ono se pojištění na portále nesjednává, když tam zadáte o co máte zájem přijede k Vám poradce od ING, maxisgroup, nebo Partners. Je to pouze domluvení schůzky a pak zase to samé, vhodná investice do IŽP a spoření na důchod, aby nám v budoucnu bylo lépe než dnes. I když musím přiznat, že poradce byl vzdělaný a podával informace tak, aby prodal co potřebuje.

         | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Mám tedy dotaz… domnívám se totiž, se se nejedná o on-line sjednání smlouvy nebo ano? Proto jsem v příspěvku psal, že se domnívám, že cílem je získat kontakt, eventuelně mu poslat nějaký jednoduchý materiál (ale nikoli smlouvu) a následně ho kontaktovat a navštívit. Někdo se tím živí a takový kontakt pak prodá komukoli jako domluvenou schůzku s potencionálním zájmem klienta o něco..

      To mi potvrzuje i příspěvek Michaela…

      V takovém případě by ale nic neprodával, je pouze zprostředkovatel pro jiného, kdo prodávat může.

       | Odpovědět privátně
    • Zdravím Václevem,

      už jsem se taky za poslední měsíc zmiňovala o tom, že mi „ChytrýHonza“ v části investice nabídl při zadání: investice přes 200tis jednorázově a pravidelně 5.000,-/měsíčně varianty :

      peněžní fond ČP Investu nebo dluhopisový ČP Investu……atd atd.

      ale neopomněl uvést jeden z akciových fondů se zhodnocením přes 7%.

      Bylo ihned vidět, že mi podsouvají výhodnost pouze jednoho z fondů z přehledu.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Paták
      Účastník

      Pane Špirakusi,

      chápu, že Vám je cizí podstata marketingu a konceptu lead generation jako takového. Neznalost a nezkušenost však není dostatečným důvodem, abyste zde očerňoval naši společnost. Žalováním v ČNB toho moc nedosáhnete, jak vidíte. Na rozdíl od Vás evidentně chápou rozdíl mezi prodejem a reklamou.

      Na on-line marketing přišli i samotní vaši poradci, kteří náš web honzovahypoteka.cz využívají už třetím rokem. Od nich jsem žádnou špatnou reakci nezaznamenal. Naopak, obchody přes on-line kanály jim přišly vhod.

      Pokud budete mít Vy nebo kdokoliv jiný zájem on-line marketing vysvětlit, rád vyjdu vstříc. Považuji to za důstojnější, než si vylívat zlost na těchto diskuzích.

      Jiří Paták

      výkonný ředitel

      chytryhonza.cz

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý den, mě občas chodí emailem nabídka a informace od chytryhonza.cz. Je tam pár opravdu zajímavých nej… nabídek:

      – úrok 2,99%, 2,3%, někde dokonce 1,99% …

      – objem nejvýkonnějších hypotéčních pracovníků v řádu xy mio.

      Mě nenapadlo, že je to mimo zákon ČNB. ŽP jsem si tam nevšiml. Přece jen mně zajímají především HU.

       | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Mýlíte se pane Patáku, velmi dobře chápu podstatu lead generation a online marketingu.

      Ovšem je třeba důsledně rozlišovat oblasti s regulovaným zprostředkováním (pojištění, investice) a neregulovaným (hypotéky, elektřina, mobilní tarify atd).

      Toto vlákno je totiž o pojištění, tak prosím neřešme váš web na hypotéky.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Dobrý den, jsem právě jsem se registroval na tomto portále. Máte někdo zkušenosti s tímto portálem? Spíše mi připadá, že je zaměřen portál na HU, ale diskuse v tomto vláknu směřuje do pojistek. Co je vlastně náplní chytrého Honzy? Děkuji za odpovědi a poznatky. P.Č.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Toto mi přišlo na soukromý email:


      Vaše důchodové pojištění (info@ms-mail.cz)

      Klidné stáří díky důchodovému pojištění s garantovaným zhodnocením

      Včera 18. 4. 2013, 17:29:12

      Komu: jiri.varecka@seznam.cz

      g

      Zařiďte si dopředu klidné stáří, nerušené obavami z finančních problémů!

      Máte to ve svých rukou.

      Výhody pojištění, které Vám aktuálně nabízíme:

      •garantované zhodnocení rezerv

      •volba způsobu výplaty doživotní rentou nebo jednorázovou výplatou

      •daňové zvýhodnění

      •zaručuje návrat vložených prostředků

      Nespoléhejte na hubený důchod od státu a zabezpečte svou budoucnost včas sami!

      Vyberte si pojišťovnu, která nejlépe naplní Vaše konkrétní představy.

      … proklik na otázku:

      Chci vědět víc o možnostech důchodového pojištění


      Je to dobře napsané, věřím že se mnozí vyděsí a budou je kontaktovat.

      VIDĚLI JSTE KOLIKRÁT TAM JE SLOVO GARANTOVANÉ???


      a po prokliku jsem se dostal na:

      http://spokojenapenze.chytryhonza.cz/?utm_source=topralix&utm_medium=newsletterpenze&utm_campaign=penze


      Tak vida kam se nám Chytrý Honza dostal.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Pod tíhou dnešního zážitku, bych trochu oprášil toto téma. Tentokrát se ale nejedná o sjednání on-line po internetu, ale po telefonu. Včera mi volala moje letitá klientka, jestli bych se nezastavil, že by potřebovala s něčím poradit. Její přítel měl sjednáno pojištění po telefonu, rozsah pojištění byl koncipován na pojištění hospitalizace. Utrpěl úraz, na základě kterého byl hospitalizován na ARO, lépe řečeno JIP. Ponechám nyní stranou nastavení pojištění a současný problém, který s klientem řeším, protože v době, kdy na ARO ležel, neplatil ono pojištění a v této chvíli ani nevíme, co se s danou pojistnou smlouvou stalo, ale o tom až někdy jindy s informacemi.

      Co jsem ale na klientovi zřetelně viděl, byl totální chaos, především v tom, že na svém pojištění nerozuměl absolutně ničemu. Dovedu si velmi živě představit, jakým způsobem taková nabídka probíhá, protože jsem ji jednou sám absolvoval. Otázky položené tak, abyste na ně museli odpovídat tak, jak prodejce potřebuje, zároveň ale postavené tak, aby neporučily žádný zákon a klient zřetelně vyjádřil svůj souhlas. Celkem by mě zajímalo, jak se po telefonu zjišťuje např. to, zda je klient způsobilý touto formou vstupovat do smluvního vztahu a zda je ono sdělení přiměřené a srozumitelné jeho inteligenci a způsobu chápání a vnímání. Podle toho, co jsem viděl, by pravděpodobně nebylo ze strany zákona shledáno pochybení, nicméně po rozhovoru s klientem jsem dospěl k názoru, že ví prd. Když si vzpomenu na to, na co vše jsem musel odpovídat při kontrole ČNB a také u soudu, kam jsem se dostal kvůli jednomu klientovi, tak trochu nechápu, že je tento způsob sjednávání pojištění vůbec přípustný…

       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Jak to napsat jinak, než: JE TO PROBLÉM!

        ČNB přitvrdila, dělají se zápisy, platí se „vstupné“ 10.000,-Kč atd.

        Pravdou ale také je, že tyto „sankce“ v plné míře postihly ty pohodové pojišťováky – makléře, ale „bouchači“ to zas tak moc nepocítili.

        Bude to asi tím, že jsme snadno dohledatelní a tak se na nás zaměřuje. Prodej po telefonu asi bude všude fungovat stejně, jedno co se prodává, potřebná nahrávka, která by té firmě neposloužila, tak ta se určitě náhodně vymázne, nebo záznamové zařízení mělo zrovna poruchu.

        O neochotě tento záznam vydávat jsme zde měli diskuzi tak někdy 09 – 10/2014- bylo to Stav. sp.

        Bohužel ale když klient slyší nízkou cenu, v očích má dolárky a užitek, ten jde naprosto mimo.

        A pak to řeš. Když nepochodíš, nebude to chyba klienta (z jeho pohledu), že nevěděl co vlastně podepsal – odsouhlasil po telefonu, ale tvoje, protože jsi to nevyřešil k jeho plné spokojenosti.

        Blbé, ale ze života.

         | Odpovědět privátně
      •  Vašek Kott
        Účastník

        Zase na druhou stranu otázky můžete manipulativně položit i při osobním setkání.

        A lidi toho o svých pojistných smlouvách vědí všeobecně velmi málo a to bez ohledu na způsob sjednání.

        U nás máme call centrum na neživot a po každé takto sjednané smlouvě se klientů ptám, jestli byli spokojení a vše proběhlo v pořádku. Ohlasy jsou veskrze pozitivní.

         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          Tak určitě :-) A daleko lépe, než po telefonu. Ale telefonní rozhovor moc neposkytuje prostor k nějakému zjišťování informací… nevíme nic o klientových příjmech, rodině, závazcích, majetku… prostě nic. Takže při osobním jednání se to nechá udělat buď dobře nebo blbě, po telefonu, co se týká životních rizik, to dobře udělat nejde.

           | Odpovědět privátně
          •  Vašek Kott
            Účastník

            S těma „vzorečkama“ pro výpočet pojistných částek je to takové všelijaké. Za prvé, je jich plný internet, za druhé každá varianta jejich výpočtu je obhajitelná, za třetí je to stejně většinou o tom, že se ta pojistka postaví dle toho, kolik do ní člověk může/chce dávat. A to většinou neodpovídá potřebě…

            Když si průměrný český táta sám po telefonu sjedná pojistku na smrt 1 mil, invaliditu od 2.stupně 1 mil a k tomu nějakou pracovní neschopnost, utrhnete mu hlavu? „Rizikovější“ jsou pojistné podmínky. Tam průměrný český táta nemá šanci na orientaci a tak jde po ceně jako parametru, který je pro něj uchopitelný.

             | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Nebudu mu trhat hlavu, ale s dost vysokou pravděpodobností to má blbě. Teď nemluvím jen o výši částek, ale i o vyváženosti. Když k němu přijdete, tak i bez vzorečků dokážete lépe odhadovat postavení rizik vzhledem k jeho situaci. Minulý týden jsem to řešil s kolegyní. 1,5 mil na smrt konstantní. Klient bez závazů. Děti samostatné, finanční závazky žádné plus nějaký likvidní finanční i nefinanční majetek a platba (naprosto zbytečná) šílená. Za polovinu toho co platí by mu šlo udělat pojištění, které pro něj bude mít daleko větší smysl a druhá polovina mu vytvoří za 15 let do důchodu slušný kapitál. Na obranu telefonistů musím říct, že to byla smlouva sjednaná klasickým způsobem, tedy obchodníkem. Uvádím ji ale jako příklad té jednoduché telefonní nabídky, kdy se řeší jen cena.

              Myslím si taky, že nejde až tak o to, že klientovi nikdo z nás přesně nespočítá částku a že bude pokaždé trochu jiná, ale domnívám se, že by měl klient vědět proč jsem to takto doporučil. Jinými slovy, aby si uvědomil, co se stane, když on nebo jeho partner zemře, bude invalidní nebo utrpí nějakou ošklivou nemoc a když se nic nestane, zda má něco na důchod a kolik by si na to měl zhruba odložit. Tedy alespoň já se to snažím klientům vysvětlit. Klidně jim řeknu i odhad toho, kolik peněz již nevydělá a pak je to na naší vzájemné spolupráci, co se bude redukovat tak, aby to uplatil. Mělo by to ale vzejít z nějakých logických informací, kterým bude rozumět.

               | Odpovědět privátně
      •  Vít Suchý
        Účastník

        pane Koláři, tady je diskuzní vlákno o portálu Chytrý Honza.

        Ten prodej po telefonu, co popisujete se uskutečnil přes tento portál, nebo ne ?

         | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 12 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account