Zobrazeno 13.364x

Toto téma obsahuje 17 diskutujících a má 35 odpovědí. This post has been viewed 13365 times

  • Autor
    •  jakub v
      Účastník

      Dobrý den,

      který z kariérních plánů MLM firem je podle vašeho názoru nejlépe nastavený?

      Když je kariérní plán moc tvrdý, postup poradců je pomalý, a naopak – když je nastavený moc měkce, tak poradci mohou pracovat méně, postupovat rychle na pozicích a mohou se více tvořit paralelní struktury.

      V současnosti působím v XXXXX (redakčně vymazáno) na pozici XXXXXXX (redakčně vymazáno), je mi XX (redakčně vymazáno) let, mlm podnikání mi vyhovuje, ale uvažuji o změně ať už kvůli špatnému jménu firmy, nebo lepšímu proviznímu ohodnocení.

      Nebráním se i nabídkám o spolupráci, ale nepřijímám pozvání na kafe „kde si řekneme více“ bez konkrétní nabídky – posílejte prosím kompletní kariérní plány, smlouvy o spolupráci a další podmínky spolupráce.

      Děkuji Vám

      Jakub

      XXXX@XXXX.XXX (redakčně vymazáno)

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Obávám se, že jste tak trochu zneužil diskuzi k vlastnímu prospěchu. ;-)

      Myslím, že by Vás mělo také zajímat, kam ta nebo ona firma směřuje, jaký má způsob práce a jak tento způsob práce dokáže být kompatibilní s vytvořením dlouhodobého vztahu s klientem. To poslední, co tento obor potřebuje, jsou další náborovaní poradci do systému nějakých multistupňů.

       | Odpovědět privátně
    •  Pavel Mikša
      Účastník

      Vážený kolego,

      zůstaňte kde jste, pracujte, soustřeďte se na svůj rozvoj osobnosti a leadershipu.

      Na pozici GST jste stále „nízko“ (myšleno v dobrém) na to, aby jste cíleně odcházet. Myslím si, že Vám OVB poskytne dostatečné zázemí. Prozatím. Minimálně co se podnikání na platformě MLM týče.

      Rovněž Vás upozorním, že se Vám zde nedostane porozumění. Mlm a OVB zde nejsou v oblibě. Zda oprávněně nesoudím.

      Veškeré kariérní plány ve společnostech MLM mi přijdou na stejné brdo. V OVB jsou manažeři královsky zaplaceny. Což je super a je to motivační. Na úkor R pozic. Zda je to fér opět nesoudím. OVB nevyplácí mng fee, což není příliš motivační, zda mi přijde má navrch Broker con.

      Poslední odstavec věnuji myšlence, že nejde o společnost, ale o člověka. Klient a spolupracovník nevzlíží ke společnosti, ale k poradci / vedoucímu. Někdo by na to mohl namítnout, že když s poradcem bude chtít bonitní klient investovat jednorázově 10 mil, tak na image společnosti koukat bude. Pravda. Ale s rukou na srdci, kolik takových klientů máte, máme?

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Tady nejde ani tak o to, jak na to kouká klient, ale jakou společnost si má vybrat ten obchodník. Jeho vzhlížení k vedoucímu, je jistě v pořádku, pokud se mu věnuje a dbá na jeho rozvoj, ale pokud je onen vedoucí ve špatné firmě, vzhledem k tomu, kam se chce ubírat obchodník, tak tento vztah stejně nebude mít dlouhého trvání, pokud se onen obchodník nenechá opít rohlíkem a kráčí ke svému cíli.

        Budu se opakovat asi po sté. V mnoha takových společnostech budete budovat léta něco, k čemu vlastně nikdy nebudete mít dispoziční právo. A já se ptám… když budete budovat vlastní firmu, bude v pořádku, když o ní bude rozhodovat někdo jiný? Je to pak „Vaše firma?“

        A podívejme se na to kukátkem Jakuba. Nyní je v OVB. Vše, co tam vytvořil, tam zůstane. Klienti i smlouvy. Po jeho odchodu se pravděpodobně jeho kmen rozdělí mezi hladové krky, takže jeho klientům budou volat jiní obchodníci se snahou je navštívit. A nyní máme dvě možnosti. Jakub bude vytvářet nové klienty a ty staré nechá v OVB nebo si bude chtít tyto klienty podržet. V tom prvním případě je zřejmé, že s klientem nebyl vytvořen žádný vztah, v tom druhém případě to znamená, že jim předělá všechny smlouvy, protože jinak se bude starat o klienty, jejichž následné provize jdou OVB a bude provádět charitu a také proto, že bude potřebovat nový obchod. Je tohle to, co je dobré pro klienta? Je tohle to, co je dobré pro zlepšení reputace našeho oboru?

        A za tři roky zjistí, že mu to v dané firmě nevyhovuje a udělá totéž, co nyní, bude ji chtít změnit. A stejný kolotoč nastává znovu. Copak tohle je dobré pro klienta? Copak tohle je dobré pro náš obor? Copak tohle je dobré pro toho obchodníka?

        Jeho směřování a otázky se ptají jen na peníze a jeho profit. Já tam bohužel nic jiného nevidím. Zájem o karierní systém, o provize, o růst, o vytváření paralelních struktur. Ani slovo o nějakém systému vhodném k dlouhodobé práci s klientem, ani slovo o tom, jakou by taková firma měla mít filosofii, prostě vůbec nic.

        Děkuji bohu, že jsem na platformě, kde se vyjadřuji slušně, protože tady bych si neodpustil na takovou žádost jedno peprné slovo na závěr…;-)

         | Odpovědět privátně
        •  jakub v
          Účastník

          „Ani slovo o nějakém systému vhodném k dlouhodobé práci s klientem, ani slovo o tom, jakou by taková firma měla mít filosofii, prostě vůbec nic.“

          Pokud vím tak, úplně všechny firmy fungují stejně – obchodník vyhledá klienta, vytvoří finanční plán, klient nakoupí finanční produkty, obchodník pošle smlouvy na centrálu, centrála pošle smlouvy na pojišťovnu/banku/investiční společnost, vyplácí se provize.

          Co se týče péče o klienta a filosofii, tak to záleží z naprosté většiny na mě jako poradci/manažerovi. Bohužel mlm firmy u nás fungují spíše jako broker pool, tu „filosofii“ tvoří sami manažeři a poradci.

          Proto se ptám na konkrétní kariérní plány, protože tu „filosofii a vztah s klienty“ už mám u sebe vyřešenou. Nevím proč nemůžete odpovědět napřímo na moji otázku a místo toho hodnotíte můj dotaz, chcete používat peprná slova a máte předsudky o mých motivech.

           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Nezlobte se, ale jen na Vás to nezáleží. Pokud na to nebudete mít prostředky, tak kvalitní servis nedokážete udělat. Nejste charita a v momentu, kdy bude provize předplacená nebo z méně provizovaných smluv příliš nízká, tak na to prostě nebudete mít při určitém počtu klientů prostředky nebo naopak čas. Proto píšu o tom, že se neptáte na filosofii firmy. Stejně tak systémy, které Vám např. ten servis ohlídají nebo umožní dělat úplně jiné věci. To nevyřeší kariérní plán.

            Stejně tak když vytvoříte finanční plán, tak je dost důležité, co do něj tomu klientovi dáte. Umožní Vám nová firma nedělat předplacený poplatek nebo Vám bude říkat, že je v pořádku ho udělat na 30 let, protože je to levnější, než když to bude hradit z každé částky? Co Vám řekne firma na to, když ho klientovi odpustíte úplně? Co na to bodový systém? Víte jestli Vám nová firma umožní pracovat s klientem na bázi poradenství, které on zaplatí? Má třeba firma nějaké vlastní systémy k postavení finančních nástrojů? Jaké? Co udělá ta firma, když se zase rozhodnete odejít? Bez problému Vás pustí s kmenem nebo Vám bude zakazovat s těmi klienty pracovat, o převodu kmene nemluvě. Co následně udělá s Vašimi klienty?

            Jak se firma staví k rozloženým provizím? Má je k dispozici? Když tu provizi rozložíte, neovlivní to body na postup? Máte nárok na již výše zmíněný podíl na manažerském poplatku? Rozdělí se o ně ta firma s Vámi nebo si je nechá?

            To jsou některé otázky k filosofii firmy a já nevidím nikde, že by Vás něco takového zajímalo. To nejsou předsudky, to jsou pouze skutečnosti, které vidím. Vaše priorita je prostě jiná. Většinu těchto věcí se z kariérních plánů ani smluv prostě nedozvíte.

            Napřímo Vám odpovědět nemohu, protože současné kariérní plány přesně neznám, takže by Vám to bylo k ničemu.

            P.S. Peprný výraz jsem nepoužil a nesměřoval bych ho k Vaší osobě, ale k Vašemu úvodnímu požadavku. Stejně jako tyto diskuze neslouží k náboru, neměly by sloužit ani k tomu, aby Vám někdo zasílal nabídky práce. Je to v podstatě takový neplacený inzerát.

             | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka
            Účastník

            Tak pane kolego, pokud tuto větu myslíte vážně:

            „Pokud vím tak, úplně všechny firmy fungují stejně – obchodník vyhledá klienta, vytvoří finanční plán, klient nakoupí finanční produkty, obchodník pošle smlouvy na centrálu, centrála pošle smlouvy na pojišťovnu/banku/investiční společnost, vyplácí se provize.“

            Sorry jako, ale tak tady není se s Vámi opravdu o čem bavit.


            … a samozřejmě i souhlasím s názory Romana.

            Bohužel ještě nejste tak daleko, aby jste se s nimi ztotožnil.

             | Odpovědět privátně
            •  jakub v
              Účastník

              Pane kolego, chcete snad říct, že celý proces (od kontaktu s klientem až po vyplacení provize) je v každé firmě odlišný?

              Má snad nějaká firma nějaký jiný proces?

              A mimochodem – vy nejspíš nejste moc daleko v českém jazyce, protože „aby jste“ neexistuje. Správně je abyste. Místo vašeho rádoby vtipného „sorry jako“ běžte zapracovat na své gramatice.

               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Vařečka
              Účastník

              Děkuji za upozornění, polepším se.

              Předem upozorňuji, že si sypu popel a i jiné předměty na hlavu, jako důkaz mé omluvy.

              Ano, jinak to také funguje.

              Časem poznáte, že to nemusí být vždy jen schema které pouze znáte.

              Mimochodem, co různé druhy smluv v pojišťovnictví?

              Co víte o rozdílu mezi agenskou a makléřskou smlouvou?

              Že existují tyto smlouvy jak inkasní, tak neinkasní.

              Zatím umíte, možná, pouze neinkasní agentskou, další tři Vám nic neříkají, ale požadujte zaslání konkrétního karierního plánu s upozorněním, že máte GST a malý tým a málo klientů.

              Po odchodu nebudete mít žádné klienty v kmeni, jen Vám budou nabíhat storna.

              Hlavně že mne umíte upozornit na hrubé chyby v textu.

               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Ve většině bude podobný, ale také se může lišit. Neznám procesy, které děláte s klienty dál, jaký na to používáte systém a co ten systém je schopen zpracovat.

              Ale jak píšu výše, důležité je nejen to, jaký finanční plán vytvoříte (mimochodem, to by Vás mělo zajímat taky, protože to rovněž z žádného karierního plánu ani smlouvy nezjistíte), ale co do něj potom dáte. To, co Vás firma naučí, je také její filosofie. A u OVB se potkávám zcela běžně s life cycly produkty s předplaceným poplatkem na 30 i 40 let. Filosofie firmy je tedy naučit to obchodníka dělat takto. Logiku to má zřejmou… kdyby to udělal jinak, nepřipíše si potřebné body. Klient zamázne 50 tisíc na vstupáku a tím práce toho obchodníka zpravidla končí. Jak se potom sžije Vaše filosofie a filosofie firmy?

               | Odpovědět privátně
      •  jakub v
        Účastník

        Podle vás je lepší odejít až na ředitelských pozicích? Vytvořit velkou síť spolupracovníků, velký kmen klientů a potom odejít?

        Já si myslím, že právě proto, že mám malý tým a málo klientů a jsem „jen“ GST, tak je nejlepší čas na změnu.

         | Odpovědět privátně
        • Dobrý den pane V,

          stále tu operujete s obchodní sítí a kmenem klientů. Ať už půjdete kamkoliv, je potřeba si uvědomit dvě základní věci, které neustále ignorujete ve výše uvedených příspěvcích.

          1) Síť spolupracovníků není Vaše. „Váš tým“ je vázán na centrálu společnosti, jsou zde často konkurenční doložky, výpovědní lhůty, různé sankce a poplatky. Toto vše se liší dle dané společnosti.

          2) Kmen klientů také není Váš. Váš telefonní seznam a databáze klientů Vám samozřejmě patří (i když už jsem viděl i firmu, která si klade nárok na telefonní seznam). Ovšem kmen pojistných smluv a smluv OPF patří centrále, pod kterou pracujete.

          Výše uvedenými dvěma body Vás i Vaše spolupracovníky drží společnost v hrsti a věřte, že pokud odejdete, nebude to lehké ani levné. A s největší pravděpodobností, kterou potvrdí nejspíš všichni manažeři, kteří z MLM odešli, neodejdete se „svým kompletním týmem“ a s „Vaším kmenem“. Proto je dobré nejen dražit Vaši osobu s ohledem na nejvyšší nabídku pozice a provize, ale otevřít oči a uši i tomu, co Vám tu píše Roman.

          Upřímně je mi jedno, ve které společnosti skončíte, nenáboruji Vás. Nemám vlastní tým, který bych chtěl rozšiřovat a nežene mě vidina meziprovizí z Vašich obchodů. Pokud chcete tuto práci dělat dobře, přeji Vám zdravý úsudek a úspěch ať budete kdekoliv.

           | Odpovědět privátně
    •  Ivan Špirakus
      Účastník

      Jako pokus o průzkum konkurence …… ?

      docela dobré … jen nevím, jak bude úspěšný :)

       | Odpovědět privátně
      •  Jiří Vařečka
        Účastník

        Je otázkou, zda opravdu jakub.v má zájem o přechod, nebo jen někdo takto vypustil „půzkumného chrousta“.

        Pravdou ale je, že se mu povedlo docela „olíznout mozky“.

        Třeba se nakonec vydá cestou postupného vytvoření firmy:

        jakub.v nejlepší poradce s.r.o.

        pod nějakým poolem, zaměří se více na majetkové pojištění a stane se pastýřem, ne lovcem.

        V tomto případě mu já předem držím palce.

         | Odpovědět privátně
    •  Martin Dočekal
      Účastník

      Neviděl bych to až tak černobíle, jako někteří kolegové – MLM = zlo. Určitě zde působí struktury, které odvádí hezkou, proklientsky orientovanou práci naprosto srovnatelnou s mnohými brokerpoolovými firmami.

      Pokud vám systém MLM vyhovuje, osobně bych se rozhodoval mezi Fincentrem a Partners – ostatním dle mého názoru trochu ujel vlak, OVB ujíždí již dlouhou dobu. Chyběla jim jakákoliv vize a doba „průtokáče“, kdy se náboroval každý student, už je díky bohu pryč. To si v této firmě uvědomuje čím dál více lidí, viz úbytky poradců a stále se zmenšující obrat o cca 200mio/rok.

      FC po New Dealu nenabízí špatný poměr odměny za práci pro poradce / podpora. Na pozici GST si nedokážu představit, že odejdete do vlastní brokerpoolové společnosti – vytvoření společnosti a nastavení procesů by vás zabilo dříve, než začnete pracovat. I přes dnešní perfektní podporu (zejména Brokertrust).

      Případně bych se podíval na déle fungující firmy pod brokerpoolem, které mají prvky MLM, ale plošší strukturu. Zde byste mohli najít rozumné zázemí, podporu pro práci a další vzdělávání. Takových je spousta, na první dobrou mě napadá například Dům financí (fungující pod BT).

       | Odpovědět privátně
      • Profilové foto
        Anonym

        MLM jsou zlo!

        Aby MLM mohl fungovat, musí mít peníze na vyplacení struktury.

        Prodávají tedy hlavně ŽP a dlohodobě předplacené investice.

        Proto jsou zlo.

         | Odpovědět privátně
        •  Tomáš Kopecký
          Účastník

          Dovolím si nesouhlasit – MLM nerovná se letadlo – firma vyplatí pouze to co dostane (a dle pozice) — tudíž dobu, na kterou je investice předplacena určuje poradce – ne MLM.

           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Tomáši, kdyby MLM bylo letadlo, tak by už bylo dávno zakázáno.

            K tomu zbytku… ten je tvořen více parametry

            1. Dobu určuje poradce… no jak kdy. Dělat ŽP na dobu pěti let by bylo jistě zajímavé, nicméně by pojišťovny musely změnit produkt např. tak, aby pak vzaly nemocného klienta do pojištění na stejné částky. Jinak pojištění pochopitelně nastavíte na dlouhý horizont. Otázkou tedy zůstává, jak je tento horizont do MLM zprovizněn. Není to tak dávno, co jsem tu viděl lapání oveček na plné předplacené provize. Proč asi…

            2. I v produktech, kde to lze udělat poplatkově třeba jen na pět let, tak se to v MLM jaksi příliš nenosí. Klidně je to nechají dělat na 50 let. Zkuste se zeptat Artura Petržilky, jak by u nich pochodil takový obchodník. Někteří obchodníci ani dnes stále ještě netuší, že se poplatek nechá strhávat v kratších intervalech nebo pouze z investované částky nebo taky vůbec. Někteří ani neví, kde je jejich management fee, někteří netuší, že něco takového existuje. Důvod je v tom, že jim to nikdo záměrně neřekl. Takže ono je to s tím rozhodováním obchodníka trochu vratké. Viděl jsem x krát vyhlašované nejlepší obchodníky s největší produkcí svojí nebo týmu dávané ostatním za příklad. Nikdy jsem ale neviděl, že by v MLM byl za vzor dáván obchodník, o kterém by se řeklo.. on moc nevydělává, nemá tým, ale když příští měsíc neudělá žádný nový kšeft, bude mít 30 tisíc z vlastní produkce. Z toho si berte příklad, ne z těch, kteří to namastili na IŽP. ;-)

             | Odpovědět privátně
      •  jakub v
        Účastník

        Proč si myslíte, že vlastní firma pod poolem by mě zabila? Mohl byste to prosím více rozvést?

         | Odpovědět privátně
        •  Ivan Špirakus
          Účastník

          Nemohu mluvit za jiné, ale tipuji, že pan kolega měl na mysli to, že na rozjezd vlastní firmy pod poolem je třeba určitý čas, kdy nic nevyděláváte …..

          Já doporučuji mít rezervu ve výši tak 6 měsíčních osobních nákladů a samozřejmě počítat s dalšími výdaji na možná storna z minulosti, případně s náklady na kancelář a marketing nové firmy

           | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        No Martine, ona se nenechá napsat jen jednoduchá rovnice MLM je zlo. Na samotném víceúrovňovém uspořádání nějaké organizace samo o sobě není nic špatně. Většina MLM v našem oboru má za sebou ale spoustu negativního obsahu, který velmi záleží na jeho uspořádání, nastavení, kontrole, jeho vhodnosti k dlouhodobé spolupráci atd. To, že se to v čase zlepšuje, není povětšinou zásluha samotného MLM, ale tlaku, který se na něj postupně vyvinul zvenčí. K tomu, abychom se mohli bavit o menším, či větším nebo žádném zlu, bychom museli vzít uspořádání každé jednotlivé organizace, chování obchodníků uvnitř ní samotné, čím je to či ono chování způsobeno, zda je informovanost obchodníků dostatečná nebo jsou jim informace filtrovány, jaké jsou jejich možnosti svobodného rozhodování a desítky dalších věcí.

        Toto píšu jako člověk, který v MLM organizaci pracoval už v r. 93 a vydělal si tam obrovské peníze a v letech pozdějších ve finanční (lépe pojistné) branži, pracoval jak přímo pod pojišťovnou, tak v malé makléřské firmě, tak v MLM firmě i poolu.

        Co považuji za dost zásadní, je právě svobodná volba. A v tomto oboru velmi důležitá, pokud ovšem sami sebe považujeme za samostatný podnikající subjekt, jinými slovy svoji firmu. Jste to Vy, kdo buduje vztah s klientem a měl byste to být Vy, kdo z něj bude profitovat, jinými slovy dostávat odměnu. A pokud zjistíte, že je něco, co Vám nevyhovuje nebo zjistíte, že něco se změnilo tak, že nemůžete v dané firmě z nějakého důvodu už pracovat v pohodě tak, jako dřív nebo cokoli podobného, pak byste měl mít též svobodnou volbu to změnit a svoje klienty si vzít sebou. Záměrně píšu svoje klienty, protože naprostá většina z nich, pokud je správně vytvořený vztah, bude chtít jednat zase s Vámi a je jim jedno, jestli pracujete u firmy A, B nebo C. Znáte MLM, který Vám poděkuje za Vaši práci a umožní Vám vzít si sebou Váš kmen? Pokud ano, stálo by za to, ho tu udělat reklamu za nevšední přístup.

        V příštím kole můžeme probrat, co způsobí tlak na postupy a body a jak to zapadá do dlouhodobé péče o klienta a do jednání obchodníka v nejlepším zájmu klienta… ;-)

         | Odpovědět privátně
    •  Jan Skrbek
      Účastník

      Z týmu spolupracovníků může odejít také třeba jen polovina a klienti jsou firmy. Na ně vám firma nažene své hladové vlky a budete se možná divit, kolik storen se vám a vašim spolupracovníkům najednou objeví. Ty po vás budou následně vymáhat. Takže i na to se připravte. No a snad jste neměli nějaký úžasný „exkluzivní“ produkt pro klienty, protože s tím v nové firmě většinou nic neuděláte, tedy kromě storna smlouvy a to asi taky není úplně košer.

       | Odpovědět privátně
    •  jakub v
      Účastník

      Za Patrners nikdo? Zástupci ostatních firem už poslali svou nabídku.

       | Odpovědět privátně
    •  Vít Suchý
      Účastník

      No, mně kdyby někdo napsal – pošlete mi váš karierní řád a já se rozhodnu jestli s vámi vůbec „budu mluvit“- ani bych takovou poněkud přidrzlou hlášku nedočetl a hned by putovala do koše.

      Uvědomte si, že pokud chcete někde pracovat,musí mít také protistrana zájem o vás. Co můžete nabídnout Vy ? Že chcete změnu a vyšší provize ? wow.

      Solidní firma z branže Vám konkrétnější podmínky sdělí výhradně při personálním pohovoru, kde musíte obhájit svůj profesní životopis, s tím se smiřte.

       | Odpovědět privátně
      • Je zajímavé, že každý z OVB je jen z té lepší struktury.

        Napsal jste věk, napsal jste pozici GST a toto je dle Vás to něco extra, aby Vám někdo obtěžoval nabídnout Vám spolupráci.

        Ten kdo Vám na základě tohoto napsal nabídku na spolupráci, tak je zoufalec.

        Pro všechny „finanční poradce“ z lepších struktur MLM pokládám jednoduchou otázku?

        Kolik máte klientů, kteří (po odečtení všech nákladů na poplatky, provize aj.,) díky Vám mají více peněz, než kolik do Vámi doporučených produktů vložili.

        1. krok by měl být, udělat si takovouto bilanci, přiznat si (v 99% případů), že umím hovno a v lepší případě nula od nuly pojde, v horším poškozuju všechny kolem a s pokorou jít najít někoho, kdo mě naučí dělat kvalitní práci.

        Naopak všechna čest všem lidem, kteří na výše uvedenou otázku dokázou odpovědět, že takových klientů mají většinu.

         | Odpovědět privátně
        •  Vašek Kott
          Účastník

          tak „zoufalci“ s nabídkou se již evidentně našli

           | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            …a tím jsme se dostali zpět k základnímu bodu, že tímto směrem by se ten obor posouvat neměl ani co se týká provizního poradenství, protože tam není patrná žádná změna.

            Opravdu si myslím, že tento obor nepotřebuje další tisíce znáborovaných obchodníků a už vůbec by je neměli náborovat lidé bez dostatečných zkušeností v oboru nebo v jejichž nastavení je výsostným bodem okamžitý profit.

            Co ale můžeme chtít, když v současné době jsou schopny poskytnout servisní (trvale průběžnou) provizi, tak asi tři pojišťovny.

             | Odpovědět privátně
        •  tomasbudin
          Účastník

          Tak ta Vaše otázka je tak divně položene, navíc poněkud manipulativně. Myslíte i třeba pojištění? Nebo hypotéku? Nebo spotřebitelský úvěr? Nebo se bavíme pouze o investicích? Nebo o jakých tedy produktech. Jinak za mě mohu říct, že opravdu většina.

           | Odpovědět privátně
    • Při dnešní možnosti internetu pokud bych měla zájem hledat instituci, kterou chci při výkonu své práce zastupovat, bych si je našla na internetu(cíle firmy, kariéra)zjišťovala bych doporučení od jiných poradců a místo posezení u kávy bych elektronicky či osobně zájem projevila sama. Každá profesionálně poradenská společnost chce být zastupována těmi nej poradci a nebude zoufale na každý požadavek či inzerát potencionálního zájemce kariérní možnosti, provize a smlouvy zasílat. Proto jsou některé společnosti tam kde jsou..Když chci Jakube něčeho docílit, musím proto něco udělat. Nic nikomu z nebe nepadá. Mohamed také musel k hoře…Finance dělám více jak 10let a klienty zajímá má práce, ne jméno společnosti!

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 8 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account