Zobrazeno 5.957x

Označeno štítky: , ,

Zvolené téma obsahuje celkem 19 odpovědí. This post has been viewed 5958 times Do diskuze (13 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel  Anonymní uživatel a poslední změna proběhla 6 roky, 5 měsíci. This post has been viewed 5958 times

  • Autor
  •  Anonymní uživatel

    To už mi připadá, jako když kuna hlídá slípky v kurníku:

    http://ekonomika.idnes.cz/zvlastni-sektorova-dan-pro-pojistovny-d9t-/ekonomika.aspx?c=A130317_154654_ekonomika_neh

    “Ve stádiu úvah je možnost zavedení sektorové daně na pojišťovny,” uvedl náměstek. V okamžiku jeho úvahy, bych bral jeho zprávu za poplašnou. Tož je v naší republice trestné.

    Opět to zaplatí kdo? Pojistník. Kdo bude hájit pozici zaměstnance, pojišťováka? OSVČ, podnikatelé, majitélé MLM apod. Takže jsme kde…. buďme zdvořilí. .. V bludném kruhu.

    V pátek mi asistentka sdělila, že vypovídá cca 15-20 smluv týdně (v Praze leden – březen 2013). Následných smluv sjedná max. 2x ks týdně. Klienti vybírají rezervy. Ještě zavedou píppíp sektorovou daň a je… vymalováno.

    Nechci být pesimista, ale naše profese za poslední 1-2 roky je víceméně těžší.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka 
    Účastník

    Nejen o této sektorové dani je dole ve vlákně:

    https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/z-povinneho-ruceni-se-maji-platit-hasici-ale-i-zdravotnici-a-policiste#post-21462

    Je to komentář z nedělních OVM (17.3.2013).

    2

    1
     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka 
    Účastník

    Pane Čermáku, tak to nevím, jakou profesi děláte!? Mně to zase přijde za poslední 1-2 roky čím dál tím lehčí, lepší, úsměvnější a úspěšnější.. Děláme oba totéž?

    Má asistentka mi sděluje přesně pravý opak. (1-2)x týdně výpovědi a v průměru cca 30 nových smluv týdně.

    3

    1
     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus 
    Účastník

    pan Čermák dělá u Lišky ;)

    což je podle mě podobné jako když by dělal u firmy na parní lokomotivy v době, kdy se začaly rozvíjet diesely

    každý pochopitelně hodnotí situaci ze svého subjektivního pohledu :))

    3

    1
     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich 
    Účastník

    Pozitivni na jeho situaci je, ze si ji uvedomuje. Ma tedy sanci s ni neco udelat, dokad je jeste cas.

    6

    0
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář 
    Účastník

    Obávám se Pavle, že Ivan a Jan to vystihují zcela přesně. Vím, že jste k Lišce loajální a charakterizujete se spíše do role specialisty pro firmu se “silnou” značkou, nicméně ta čísla jsou varovná. Ta profese z celkového pohledu je těžší, ale Vy byste měl hledat spíš cestu, aby byla lehčí. Jsou vlastně jen dvě možnosti, …pokračovat v nezměněném stavu dál a počítat s tím, že Vaše produkce půjde s největší pravděpodobností dolů nebo budete muset na stejný objem vynaložit daleko více práce (otázka je, zda je to reálné) nebo se posunout někam dál, ať už stylem práce, nabízeným portfoliem, službami apod., to nechám na Vás. Ale je to k zamyšlení a příspěvek Jana je tak trochu varováním… dokud je ještě čas… ;-)

    6

    0
     | Odpovědět privátně
     Vašek Kott 
    Účastník

    Ano, dívám se na to podobně. Pracovníci st. spořitelen se zaměřením hlavně na smlouvy o stavebním spoření, to budou mít hodně těžké. A jestli stavebko bude v budoucnu prodávané i bankami, tak stavební spořitelny úplně ztratí své opodstatnění.

    2

    0
     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus 
    Účastník

    jo jo,

    jen jestli nemá pocity takového toho pána, co padá z mrakodrapu a v každém poschodí říká: zatím je to dobrý :))

    2

    1
     | Odpovědět privátně
     Petr Slad 
    Účastník

    My jsme Vám již před několika měsíci říkali, že omezená nabídka poradce(nejenom ve stavebním spoření) nemá dlohodobě šanci na úspěch. Chce to předejít klienty, kteří chtějí stavební spoření rušit a nabídnout jim jiný pohled na uložení peněz. Nemusí to vždy vést k výpovědi SS, protože je to dnes nejlepší tříměsíční termíňák na trhu, ale k zamyšlení klienta, kým si nechá do budoucna spravovat své peníze :-)

    10

    1
     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel

    Děsivě upřímná zpověď bývalého US pojišťováka, který nakonec na MLM v pojišťovnictví vydělal neskutečné peníze…

    Pár citací (vytržených z kontextu) z článku:

    …Z dnešního pohledu jsem byl bezpáteřní. Vnucoval jsem lidem něco, co nepotřebovali, a stavěl smlouvy tak, aby v případě pojistného plnění nedostali nic moc. To byla koncepce od vedení.

    Zemřel otec. Srdeční příhoda. Měl životní pojistku, kterou s ním uzavřel můj kolega. Naše rodina nedostala téměř nic. Ve smlouvě byla klauzule, že pojistné se nevyplácí v případě, kdy je podezření, že si smrtelné zranění zavinil pojistník sám. A pojišťovna usoudila, že infarkt si člověk zaviní vždycky sám.

    Zhoupl se v křesle a usmál se: „Milý Arte, to je pojišťovnictví. Kdybychom plnili to, co slibujeme klientům, a vypláceli jim více, než od nich přijímáme, nemůžeš mít svůj plat a já tuhle kancelář. A jak dobře víš, umře každý, takže vždy dojde na pojistné plnění. Pojistná smlouva tedy musí být taková, aby na ní klient prodělal. To je holt realita.“

    „Od roku 1978 jsem objížděl soudy. Žalovali nás v celkem třech státech z klamavých obchodních praktik. Ve dvou případech se soud obrátil proti nim, protože mně stačilo předložit čísla, zatímco na samotné pojišťovny padl stín, že svými produkty klamou.“

    Odkaz: http://www.firstclass.cz/zivoty-bohatych/williams-tak-dlouho-odsuzoval-mlm-az-na-nem-zbohatl/

    Nejkrásnější je ovšem závěr:

    Korporátní žaloby na jeho firmu ustaly poté, co Jim Hunt, ředitel NICO (Národní organizace pojištěnců), prohlásil: „Pan Williams neudělal nic jiného, než že realizoval ideu konečně výhodnou pro pojištěnce.“

    Poslední občanskoprávní soud proti němu vedl jeden z agentů, který tvrdil, že ho „úspěch firmy učinil závislým na penězích.

    Společnost mě učinila nemocným. Nemohu spát, chci stále vydělávat.“ :0)))))))))))

    3

    1
     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel

    Pane Petržilko, pokud se nepletu, setkali jsme se. Kontakt na mě máte – pracuji pro Lišku. Spolupráci s Vámi jsem nabízel. Dodnes bez Vaší odpovědi ;)

    1

    0
     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel

    Dostal jsem pár info z centrály, která chce změnit/doplnit tarify. Bohužel, bohudík se Liška srovnává s dalšími 4 st. spořitelnami a konkuruje terminovaným vkladům a spořícím účtům. Sice je nyní nadprůměrná v úvěrech – tarif G15 a spořících účtech – 3,15% úrok, ale mám pocit, že klienti hledají něco jiného. Bohužel nevím, co?

    Není to tím , že nedělám kompletní analýzu. Je to dáno tím, že klienti jsou rozmlsaní st. podporami 4.500Kč a pevným neměnným úrokem 4,5% ročně (býv. tarify od Lišky). Dnes je garance pevného úroku + nějaké st. podpory. To vidím i v investicích. V nich musí také klient držet aktiva alespoň 3 roky (je to v návrhu zákona), aby nezdaňoval zisk.

    Mám obavy, abychom nedopadli jako státy jižní Evropy. Žádný strom neroste do nebe a žádný příjem v životě běžného člověka také nestoupá věčně. Tak jako jsou životní cykly “horedole”, takové jsou i v bankovnictví. Jenže bankovnictví a pojišťovnictví žádné hodnoty nevytváří. Je to “hra čísel”.

    1

    2
     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Liška podle mne dělá chybu v tom, že je stále jednička a zapomněla se dívat co dělají ostatní.

    Jako největší chybu vnímám omezenou spolupráci s externími kanály – jen s OVB.

    Stavební spoření s 3,15% – splnit podmínky je dost náročné. Část lidí má problém zaplatit splátku hypotéky, splátka spoření se odloží jako první.

    G15 už bohužel neznám. Jedná se o úrok v úvěru nebo už v meziúvěru? Ptal se na něj klient s úrokem 3,8% u Hyba a nevyplatilo se na něj přejít – splátky byly vyšší než u Hyba … asi ty půjčky nejsou jen o úroku :(

    5

    3
     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus 
    Účastník

    “……..mám pocit, že klienti hledají něco jiného. Bohužel nevím, co? Není to tím , že nedělám kompletní analýzu. Je to dáno tím, že klienti jsou rozmlsaní….”

    Pane Čermáku v tomhle Vašem vyjádření je skryto všechno….

    Znáte přirovnání o žábě? Když hodíte žábu do horké vody tak vyskočí, když ji dáte do studené vody, kterou necháte vařit, nepozná, že se teplota postupně zvyšuje a uvaří se….

    Přes všechna naznačování kolegů v tomhle i jiných vláknech stále nechápete, že ve Vašem osobním hrnci už je voda celkem teplá… ;)

    Když už nevěříte nám, hledejte moudrost v knihách …

    Kam se poděl můj sýr

    http://www.motivacniknihy.cz/?38,kam-se-podel-muj-syr-

    Náš ledovec se rozpouští

    http://neoluxor.cz/odborne-knihy/nas-ledovec-se-rozpousti–24012/

    6

    1
     | Odpovědět privátně
     Jan Skrbek 
    Účastník

    (redakčně vymazáno – neplacený nábor)

    5

    0
     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel

    Pane Kačenko,

    prvnímu Vašemu odstavci jsem vyjádříl o názor výše:

    Bohužel, bohudík se Liška srovnává s dalšími 4 st. spořitelnami… Dále nebudu rozebírat.

    Co se týká spolupráce, s OVB stačí. Čtu o ni mnohé negace na serveru. Nevím, proč by měly další MLM a makléři sjednávat Lišku? Stačilo to na poště.

    Když čtu vlákno:

    https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/cmss#post-21933, nestačím se divit, jak každý teoreticky píše a domnívá se bez podložených faktů, co Liška umí, jaký má postoj k refinancování apod. Chápu, že nejde o značku, ale o přístup každého OZ.

    Co se týká dosažení úroku 3,15% u Lišky, je snadnější, než podmínky mnohých portfolio investic do OPF (bez garance výnosu) či IŽP (nutnost dodržet věk nejméně 60let).

    1

    1
     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka . 
    Účastník

    Dobrý den,

    Nechť si ČMSS spolupracuje s kým chce, je to její právo. Spolupráci s OVB a poštou chápu – poradci nejsou zrovna nejvyškolenější a jsou motivovaní ať negativně nebo pozitivně k prodeji ve svém okolí.

    Proč se ČMSS porovnává jen se stavebními spořitelnami? Nemá konkurenci i někde jinde? Co třeba hypoteční banky?

    Pravidla pro nárok na 3,15% detailně neznám. Na webu je 13 podmínek. To není málo … možná jsem ani všechny nepochopil správně … hlavní podmínky jsou pravidelně spořit (nebo si předplatit) a nevzít si úvěr. Obojí v horizontu 4, 6 nebo 9 let. Pokud nesplním tyto dvě podmínky zůstávám na úročení 1,5%. Je to dlouhodobý závazek a může se stát cokoliv …

    Osobně mně je chování ČMSS jedno. ;-)

    6

    2
     | Odpovědět privátně
     Pavel Mareš 
    Člen

    Obě knihy jsem přečetl na vaše doporučení, jenže mám pocit, že ten rozpouštějící se ledovec je nejen prodej stavebního spoření, ale i obor zprostředkování pojištění. Poradců je mnoho, volných peněz u klientů málo, poslední dobou jen paběrkujeme.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Ondřej Hák 
    Účastník

    Běhěm dvou dní to přelousknout? Ještě když odečtu čas, než jste je sehnal, pokud Vám neležely v knihovně? Tak to si Vás od teď představuji jako toho robota ve filmu Číslo pět žije :).

    0

    0
     | Odpovědět privátně
     Pavel Mareš 
    Člen

    ne ne, Ivan je zmiňoval už někdy loni v jiné diskusi.

    0

    0
     | Odpovědět privátně
Reklama
Prohlížíte 20 příspěvků - 1 z 20 (celkem z 20)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account