Zobrazeno 8.858x

Toto téma obsahuje 7 diskutujících a má 19 odpovědí. This post has been viewed 8859 times

  • Autor
  • Dobrý den, chtěla bych jsem se informovat, zda existuje pojišťovna, která by pojistila osobu ročník 1945 (71 let) na úrazy (pobyt v nemocnici, trvalé následky, denní odškodné).

    Předem děkuji za odpověď

     | Odpovědět privátně
     Vašek Kott
    Účastník

    oslovila jste pojišťovny?

     | Odpovědět privátně
     Dominik Bránik
    Účastník

    Myslím, že prakticky každá, Kooperativa určitě.

     | Odpovědět privátně

    Pán má cukrovku, Kooperativa by ho tedy nepřijala..

     | Odpovědět privátně

    Flexi nepřijme na úrazy – pouze na smrt.

    NN + ČPP nepřijme kvůli věku

    Kooperativa příjme jen s vyplněním zdravotním dotazníkem, což je problem.

     | Odpovědět privátně
     Dominik Bránik
    Účastník

    Přijala! konkrétně u úrazu, bez zkoumání zdr.stavu na následující pojistné částky:Úraz-smrt až do výše 4.mil, TN úrazu do 300000.Kč (s 6-nás progresí, takže teoreticky až na 1.8 mil)Denní odškodné do limitu 300.Kč/den, anebo Tělesné poškození do limitu 150000.Kč. Zdr stav se ještě mezkoumá u pracovní neschopnosti(úraz i nemoc)-ovšem jen do PČ-100.Kč/den a všeobecná hospitalizace(úraz i nemoc) do PČ-500.Kč/den. Zdůrazňuji, že bez ohledu na věk pojištěného. Takže u Kooperativy v tomto případě uspějete. Přeji pěkný a úspěšný den.

     | Odpovědět privátně
     Dominik Bránik
    Účastník

    Nevím, jak u ostatních výše uvedených pojišťoven, ale co se týče Kooperativy, máte špatné informace.

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Jaký důvod máte pojišťovat 71 letého důchodce na DO, TN, apod.?

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den !

    Děkuji moc za radu ! Kooperativa opravdu přijme klienta jako druhou pojištěnou osobu. Jediná věc, která nelze u klienta pojistit je SMRT, což mě zmátlo.

     | Odpovědět privátně
     Dominik Bránik
    Účastník

    Nevím, jestli se ptáte mě nebo paní Veroniky, ale odpovím rád i za ni.Cožpak důchodce nemůže mít ošklivý úraz s fatálními následky, kde jsou náklady na další slušnou existenci podstatně vyšší, než na co postačuje jeho starobní důchod? Pokud jste laik, tak Vaší poznámce, jakž-takž rozumím, ale pokud pracujete v pojišťovnictví?….. :-(

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den,

    občas nastanou situace, kdy starší člověk je čipernější, než mladý. Pokud klient závodně běhá, leze po skalách, závodně plave, pečuje se o své zdraví. Fyzicky i psychicky byste mu řekli 50 let, tak nevidím důvod.

    Samozřejmě, pokud by byl jako většina starších občanů, tak bych tyto informace ani nezjišťovala.

     | Odpovědět privátně
     Dominik Bránik
    Účastník

    Není zač, ale poradím Vám ještě jednou. Od 03.10, takže od pondělka toho pána pojistíte i samostatně v novém produktu „Na Přání“ až do věku 80 let, za stejných podmínek, jak jsem popsal výše. s tím, že na všeobecnou smrt tam bude pojištěn, jako pojistník na PČ 10000 Kč(za 10.Kč)!!!

    V případě potřeby rád poradím po telefonu. ještě jednou hezký den.

     | Odpovědět privátně

    Právě teď jsem si vzpomněla na jednu příhodu, která se mi stala před pár lety, když jsem pracovala na pobočce.

    Přišel za mnou klient, podal mi občanský průkaz, chtěl se mě zeptat na informace ohledně smlouvy. Já jsem se podívala na občanský průkaz, tam bylo uvedeno, že klient má přes 80 let. Klientovi jsem slušně oznámila „Omlouvám se, ale informace ohledně Vašeho dědečka nebo tatínka, Vám nemůžu sdělit“. Klient se usmal a bylo mi sděleno, že se nejedná o tatínka ani dědečka, že on má vážně 80 let :)

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Dominiku B. 1)Ano,pracuji v pojišťovnictví.2) Nechtěla jsem slyšet prodejní argument.Mně zajímalo, proč má důchodce potřebu se pojišťovat na Hospitalizaci-nedoplácí ze svého,

    DO- má úraz, léčí se doma nebo v nemocnici-propad příjmu tam není, a TN, které se vyplácí až po roce, tam také moc důvod nevidím. Za svoji 9 ti letou historii, mám u svých klientů u TN plnění pouze u 3 klientů z důvodů úrazu( poškození cca do 7%). Ale děkuji za názor.

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Děkuji Veroniko B.,Moje zkušenosti s klienty nad 65ti let-běžný důchodce,platí si pouze pojištění RD, POV a odkládá si na penzijko. Nebo je to bonitnější i aktivnější důchodce, pojištění neřeší, ale spravuji jeho úspory.

    Nic mezi tím. Proto jsem se ptala.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Ono se proti anonymúm velice špatně argumentuje, ale já to zkusím.

    Proč by nemohl mít člověk v 71 letech poptávku po pojištění?

    Mohl. Prostě již jen proto, že ji má.


    ANO, pokud je doma a v důchodu, potom nemá propad příjmu. To je ale jediné s čím se dá souhlasit.

    a) Je doma, se zlomeninou, je v patře bez výtahu, on nebude jíst? Kdo mu dojde pro nákupy? Opravdu nebude mít zvýšené finanční náklady?

    b) je v nemocnici, všechny platby, nájem, voda, SIPO, vše běží a on leží v nemocnici, kde si musí, nebo jen chce, také někdy něco koupit. Opravdu nebude mít zvýšené finanční náklady?


    Bohužel dnes mnoho jak pojišťováků, tak ústavů, považují DO za doplnění k příjmu a ne za dříve používané slovo bolestné.

    Neberme nyní důchodce, ale žena doma s dítětem si zlomí mohu, kdo vše za ni udělá její práci? (Také nebude mít příjem, nedojde k jeho propadu.) Nebudou v rodině zvýšené finanční náklady již jen z toho důvodu, že její partnet bude muset převzít její úkoly?


    TN, tam by mohl být, velice pravděpodobně, problém s plněním, protože s ohledem na věk, neřešme vitalitu, by zde již byly známky opotřebení.

    Ono to celé již od úvodu je celé problematické, byť o jeden rok, protože ročník 1946 není problém pojistit, ale ročník 1945 již moho kalkulaček prostě nevezme.


    Držím palce a byl bych rád, kdyby jsme zde byli časem informování, jak to celé dopadlo.

     | Odpovědět privátně
     Anna Vacková
    Účastník

    Je dobře že jsou tady rozdílné názory.Doufám, že pro klienta.

    To co vyjmenováváte může nastat, nicméně to že pokud je klient v nemocnici, tak nerozumím zvýšeným nákladům, na co? To co doma projí, tak když jsem v nemocnici, tak mi peníze na jídlo musí zůstat.Promiňte ale váš názor mi opravdu připadne jako prodejní argument. Pokud rodič na mateřské má úraz, tak si partner může vzít v práci OČR na pár dní, pokud ten úraz je dlouhodobej, tak mu ani to DO, které se plní dle tabulek nemusí stačit.Nicméně řešíme tady pojištění osob starší 71 let. Samozřejmě pokud nemá klient dobré vztahy s rodinou či sousedy, může být v některých případech jeho situace těžká.Nicméně nevidím pořád důvod pojišťovat důchodce, protože to co by chtěli pojistit-nemoc, tak jim pojišťovna již nepojistí.A úraz, spousta klientů má zdravotní problémy-odvápnění kostí, atd. pak samozřejmě nic nedostanou při zlomeninách.

    Další diskuze je myslím zbytečná, jak jsem zjistila tak opravdu ročník 1945 pojistit nelze. Ale děkuji za názor.

     | Odpovědět privátně
     Anna Vacková
    Účastník

    Ještě k vašemu bolestnému, tak to opravdu neřeším, raději s klientem řeším odkládání financí na nečekané události.Ale děkuji.

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Z toho plyne naučení, že je třeba pojištění uzavřít včas :)

    Pro seniory vidím jako hlavní riziko nesoběstačnost, tj dlouhodobé zvýšené náklady, které ne vždy a v potřebném rozsahu a kvalitě uhradí sociální systém

    viz produkty typu LTC (Long Term Care) jako má NN nebo Aegon

    https://pojistovna.nn.cz/smart-senior/

    http://www.aegon.cz/Domu/Nase-produkty/Aegon-Care/

     | Odpovědět privátně
     Jakub Markvart
    Účastník

    Dobrý den, dovolím si poznámku…. Denní odškodné se u některých klientů snažíme postupně nahradit „disponibilní rezervou“ nicméně právě u důchodce bych DO i TN klidně řešil…. ano, jak píšete nedojde k propadu příjmu a v hospitalizaci nic nedoplácí.

    Co ale v situaci, kdy 71 důchodce vlivem úrazu bude např. 2 měsíce upoután na lůžko? Nemůže si takový důchodce hospitalizaci zpříjemnit nadstandardem? Nemůže pro něho být v případě domácí léčby přínosem třeba ošetřovatelka? O trvalých následcích nemluvě? Nebo co třeba kvalitnější léčba?

    Jistě, můžete argumentovat, že jsou to „prodejní argumenty“

    Píšete že pracujete v pojišťovnictví…. jaké tedy uvádíte důvody pojištění, které nejsou prodejními argumenty?

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 20 příspěvků - 1. až 20. (celkem z 20)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account