Zobrazeno 39.714x
Označeno štítky: ČSOB, motorová vozidla, plnění, pojištění aut, pojistné podmínky, povinné ručení
Toto téma obsahuje celkem 24 odpovědí. This post has been viewed 39715 times Do diskuze (13 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Richard Grulyo a poslední změna proběhla 5 roky a 10 měsíci. This post has been viewed 39715 times
- Autor
Ondřej Doležal
ČlenZdravím,
máte někdo nějakou zkušenost s plněním při PÚ z povinného ručení od ČSOB Pojišťovny? Jejich cenová politika se mi zdá upřímně trochu podezřelá, ceny vycházejí cca na polovinu běžného pojistného u ostatních velkých pojišťoven… Víte o nějakém „ale“? Studoval tu někdo pojistné podmínky? Máte vy, nebo vaši klienti, zkušenost s plněním?
Předem díky za Vaše názory.
Ondra
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 10:03Martin Hrysčenko
ÚčastníkO žádném „ale“ nevím, podmínky jsem studoval, protože mám produkt v nabídce a zkušenosti s plněním máme dobré.
Pokud lidem mám doporučovat pojišťovnu k POV či HAV, tak je to:
1) ČSOB
2) ALLIANZ
3) atd atd atd
Naopak nedoporučuji:
Slavia, Triglav, Hasičská, Direct, ČP, ČPP
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 14:12Václav Šplechta
ÚčastníkJá mám celkem nemilou zkušenost z havarijním pojištěním od ČSOB. Klientka vlastní Octavii 1,9TDi s hodnotou cca 80.000,- Kč. Bourala a škoda byla vyčíslena na 45.000,- Kč. ČSOB pojišťovna škodu označila jako „totálku“.
S povinným ručením zkušenost nemám. Je pravda, že cena mi dělá trošku vrásky na čele. Mám pár klientů, kteří i přes dobré zkušenosti s pojišťovnou utíkají za cenou.
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 14:45Richard Grulyo
Účastníknabidka povinne ruceni,havarijni,proti kradezi,celni sklo,nevim co vsechno partnerce nabidli u ČSOB ona zaplatila co ji nabidli,pred nedavnem ji jeji syn ukradl auto,boural a zabil se,ze zacatku vse o.k. likvidator uznal totalku a skoda 70000,4 dny po sepsano likvidacni spravi oznameni a zaniku naroku na vyplaceni pojistneho z duvodu ze je vec ve vysetrovani proti dotycnemu ???? mrtvole?15 let sem se nesetkal s tak ulisnim pristupem,slibujou a pak je musi soud nahanet pres pravniky hyeny
| Odpovědět privátně 4. 9. 2018 v 19:41
Artur Petržilka
ÚčastníkSouhlasím s Vámi. Jen u té ČP mají lidé (které znám) dobrou zkušenost s plněním. Za dobu mého působení v oboru jsem nabyl dojmu, že auta ČP plní dobře, zbytek velmi nerada.
S ČPP s plněním nemám vůbec žádnou zkušenost … :(
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 17:46TP
ÚčastníkDoporučuji v jiném sledu:
1) Allianz
2) Kooperativa
3) Generali
.
.
.
jiné nedělám, pouze pokud chce někdo cenu tak ČPP.
Co se týče plnění.
Mám velmi dobré zkušenosti s Kooperativou, Allianz a přikláním se k Arturovi rovněž s Českou pojišťovnou – vždy výborné plnění.
Naopak špatné zkušenosti s Triglav, Slavia, Direct
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 18:55Václav Šplechta
ÚčastníkDobrý den Tomáši,
neberte mou otázku nějak špatně, ale z jakého důvodu opomíjíte například UNIQA pojišťovnu? Kvalitou plnění, papírovou náročností a cenou pojištění si myslím v ničem nezadáme s výše uvedenými třemi pojišťovnami.
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 19:08Petr Lek
ČlenA co Axa pojišťovna ta má teď velice pěkné ceny… S plněním zkušenost není, ale věřím, že díky velikosti instituce dobré.
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 20:05Václav Šplechta
ÚčastníkDobrý den pane Leku,
s mnoha kolegy se tu shoduji (a věřím, že i Vy jste toho názoru), že kvalita pojistky nemůže být posuzována pouze podle ceny a domněnky, založené na velikosti instituce. Mnohem raději posuzuji kvalitu pojistného produktu na zkušenostech s likvidací a spokojeností s výplatou pojistného plnění klientů. Nemám nic proti AXA pojišťovně, ale nepište, že by měl někdo sjednávat pojištění na základě „velice pěkné ceny“, tu má i Slavia, Direct, Triglav …
Mimochodem také mě velice zajímá zkušenost s rychlostí a kvalitou likvidace z povinného ručení ČSOBP. Jak jsem už napsal, s havarijkou moc dobré zkušenosti nemám.
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 20:32Petr Lek
ČlenCenu umí pěknou Axa, Čsob a taky Kooperativa (beru jako instituce MINIMÁLNĚ srovnatelné s Uniqa!)…ani jednu instituci určitě nemůžete přirovnávat k Triglavu, Slavii, či Directu….
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 21:05Anonymní uživatel
NeaktivníDobrý večer Petře,
plně souhlasím s kolegou Václavem, cena není všechno. Přál bych Vám zkušenost jednoho z mých kolegů, který si sjednal povinné ručení za „velice pěknou cenu“ u jedné naší velmi mladé pojišťovny, která je tu skutečně jen pár let. Šťasten nad uspořenými penězi klient vyrazil a způsobil nehodu. Poškozený doslova tahal peníze z pojišťovny cca 3 měsíce, poté mu ruply nervy a celé to předal právnické firmě a soudu, peníze dostal až za další tři měsíce. Těch telefonátů, dopisů, urgencí, slibů, nadějí…škoda počítat. Víte co udělal viník nehody, levně a výhodně pojištěný klient ? Dle zákona vypověděl smlouvu povinného ručení do 30-ti dnů od vzniku pojistné události. Dnes je pojištěn u Allianz, tarif Exkluziv 150/ 150 mio. Umíte si představit, že by klient poškozeného dostal např. na invalidní vozík a rodina by se takto každý měsíc doprošovala peněz ? To je hodně ponižující stav. Já se na to dívám jinak – když už někomu způsobím újmu na majetku nebo (nedej bože) na zdraví, tak chci mít za zády skutečně finančně silného a spolehlivého partnera, aby byl poškozený či jeho rodina odškodněni co nejlépe a nejkvalitněji. Budete-li se na to dívat tímto pohledem a naučíte-li takto se dívat i Vaše klienty, pak máte vyhráno a Vaši klienti taktéž.
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 21:58Jan Rettich
ÚčastníkV plnem zneni souhlasim a i me zkusenosti hovori stejne!
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 22:02Petr Lek
ČlenVy jste pánové, ale nepochopili, že já tady v žádném případě nehájím pojišťovny,, mladé či malé,či prostě ty o kterých byla řeč v negaci (direct aj.).
Jen jsem tu prohlásil: proč by nemohla být cena rozhodující, když AXA je velkou, minimálně srovnatelnou pojišťovnou, jako(Koop, Allianz, Generali, Uniqa….)Copak mi nedáte za pravdu?
Bavím se o povinném ručení, ale je možné, že i havarijní pojištění u této pojišťovny nebude špatná volba.
| Odpovědět privátně 5. 4. 2012 v 15:51
TP
ÚčastníkVáclave,
jednak není v naší společnosti Uniqua nějak prosazována, řekl bych spíš, že vůbec … dále mám bohužel dvě špatné zkušenosti z terénu … a v neposlední řadě si plnohodnodně vystačím s Allianz a Kooperativou.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 5:52Václav Šplechta
ÚčastníkDvě špatné zkušenosti mě celkem mrzí, obzvláště, pokud došlo objektivně k špatnému chování vůči klientovi.
Nejde mi o to, aby byla UNIQA někde nějak prosazována. Zajímají mě objektivní důvody, proč třeba ni nezkoušíte počítat nabídku, které plně respektuji.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 8:43Anonymní uživatel
NeaktivníUNIQA Pojišťovnu taktéž nesjednávám ani nenabízím – vyjímkou jsou případy, kdy tuto pojišťovnu požaduje z nějakého důvodu sám klient. Jednalo se rizikové životní pojištění s dividendou. Stejně jako Tomáš jsem u několika klientů zaregistroval špatnou zkušenost při likvidaci škody (majetek i život). Aby bylo jasno, nic proti této pojišťovně nemám, víceméně však pouze dlouhodobě registruji, že existuje. Je mi jasné, že spokojené i nespokojené klienty má každá pojišťovna.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 11:14
Anonymní uživatel
NeaktivníMyslím si, že žádný člověk dnes neudělá chybu, pokud si sjedná povinné ručení u kohokoliv z tzv. velké pětky, tj. České pojišťovny, Kooperativy, Allianz, Generali a ČSOB. Dlouhodobě mám obzvláště vynikající zkušenost právě s Allianz, Kooperativou a ČP. Co naopak nesjednávám z důvodu opakované špatné zkušenosti klientů je Slavia, Direct a Triglav. Zde je problém i v jiné věci, a tou jsou limity. Dnes bych osobně nedoporučoval jít pod limit 50 nebo 70 mio, ideálně ještě více. Lidé si často povinné ručení spojují jen s poškozením plechů nebo totálkou celého auta, zkuste se však dostat k pojistným událostem, kde po havárii zůstal živitel rodiny (poškozený) např. na invalidním vozíku, před havárií vydělával např. 50.000 Kč/ měs. a má na sobě spoustu finančních závazků, děti, manželku, o ušlé mzdě, snížení životní úrovně, společenském uplatnění a dalších věcech ani nemluvě. Má-li klient (viník havárie) nějaké úžasně levné povinné ručení u stejně úžasné pojišťovny, tak klobouk dolů – po vyčerpání limitu pojistného krytí jde vše na jeho vrub.
Jsou známy případy, kdy při odškodnění na zdraví z titulu povinného ručení limity nedostačovaly. Takové odškodnění 50.000 Kč měsíčně po dobu 30 až 40 let udělá svoje…
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 21:32Viktor Dlouhý
ÚčastníkAno toto si bohužel mnoho klientů i poradců neuvědomuje, hledat povinné ručení dle ceny je krátkozraké.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 7:54
Ondřej Doležal
ČlenFajn, rád slyším pozitivní referenci :) Děkuju.
Někdo nějaké další zkušenosti, postřehy?
| Odpovědět privátně 3. 4. 2012 v 14:18Jaroslav Pohl
ÚčastníkDobrý den,
bohužel s ČSOB kromě ceny pojistného nemám zkušenosti co se týče plnění.
Osobně mám velmi dobré zkušenosti s KOOP – tedy jen s plněním z HAV. Bylo to bezproblémové, rychlé a výpočet plnění odpovídal skutečnosti.
Aktuálně řeším PÚ u Allianz z HAV – a „bohužel“ je to moje auto. Zatím se to dobře vyvíjí, jen jsem zvědavý na plnění:-)
Budu referovat…
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 9:09
Viktor Dlouhý
ÚčastníkPánové je potřeba si uvědomit že kvalita plnění se často v průběhu času u pojišťoven mění a je logické, že když někdo méně vybere na pojistném, tak se taky bude snažit ušetřit při výplatě plnění, protože všechny pojišťovny jsou založeny za účelem zisku, dotovat to nikdo nebude. Z tohoto důvodu se trochu obávám ČSOB.
Allianz byl také leta vyhlášený plněním a také býval dost drahý, ale dnes už zkušenosti autoservisů takové nejsou, holt cena pojištění šla dolů..
A o malých pojišťovnách tu už bylo napsáno dost.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 8:02Tomáš Bílek
ÚčastníkČSOB pojišťovna je výborná pojišťovna, co se týká zkušenosti. Jednak s ní mám svou zkušenost, jednak zkušenosti klientů.
Za sebe doporučuji a nejvíce dělám tyto pojišťovny:
ČSOB, Kooperativa, ČP, AXA
A pro pana Šplechtu, proč nedělám Uniqu.
1)Hodně mých klientů na auta jsou do 28 let
2)Passat 1.9tdi pro 35letého klienta, nepražák, POV+HAV+Sklo všude vychází 8-14.000Kč, jen u Vás mi vyjede magická cena 33.000Kč:) Klientovi výhody samozřejmě vysvětlím a UNIQA je dobrá na plnění, ale s touhle cenou to nemám šanci prodat…
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 10:13Václav Šplechta
ÚčastníkDobrý den pane Bílku,
nechci se s Vámi příto o konkrétním případu, ale ty částky mi opravdu nejdou do hlavy. Minulý týden jsem uzavíral kompletní pojištění na VW Passat 1,9 TDi, rok výroby 2005 a vyšly následující částky:
– povinné ručení 50/60 = 3.061,- Kč
– Kasko na 180.000,- Kč spoluúčast 5%, min. 1.800,- Kč = 8.600,- Kč
– čelní sklo neomeneně = 1.603,- Kč
– CELKEM = 13.264,- Kč ročně (žádné mimořádně slevy, standardní kalkulace).
Za necelých 33.000,- Kč ročně jsem sjednal minulý týden ve středu nové BMW X5 na 1.800.000,- Kč pojistnou částku (POV+Kasko+Čelní sklo bez limitu).
Částky, které uvádíte mi nějak nelezou do hlavy. Omlouváms e za Offtopic, ale tohle mi nedalo. Někde je šum na drátě, nebo chyba ve výpočtech.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 14:27Tomáš Bílek
ÚčastníkDěkuji, možná opravdu někde dělám chybu nebo něco zapomínám, ale dělám to přesně podle postupu své kontaktní osoby a viděl jsem takovéto smlouvy i v terénu, takže mě to moc nepřekvapilo a nezabýval jsem se tím.
| Odpovědět privátně 4. 4. 2012 v 17:40
Milan Šortner
ČlenMohu – li připojit i svůj názor, tak mám takový dojem že ČSOB má záměr vykoupit kompletní pojistný trh v české republice. Onehdá se dohodla jistá dohoda např. s PR u tahače s min. cenou 40tis (hovoříme – li o flotilách i indiv.) Pak se v praxi objeví od ČSOBP nabídka na 27636?
Kam toto spěje?Je skutečně v tomto období rozhodujícím faktorem cena? Ano, pánové a dámy. Věřím, že mi dáte za pravdu, ale většina nově sjednaných obchodů je účelově předělávána z cenových důvodů a mnozí z našich kolegů razí heslo za málo peněz, málo muziky v domnění, že poskytují výhradně hodně muziky, a to jen té kvalitní.
| Odpovědět privátně 3. 5. 2012 v 20:28
- AutorPříspěvky
Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.