Zobrazeno 31.816x

This topic has 24 odpovědí, 13 diskutujících, and was last updated 1 year, 8 months by Richard Grulyo. This post has been viewed 31817 times

  • Autor
    • Zdravím,

      máte někdo nějakou zkušenost s plněním při PÚ z povinného ručení od ČSOB Pojišťovny? Jejich cenová politika se mi zdá upřímně trochu podezřelá, ceny vycházejí cca na polovinu běžného pojistného u ostatních velkých pojišťoven… Víte o nějakém “ale”? Studoval tu někdo pojistné podmínky? Máte vy, nebo vaši klienti, zkušenost s plněním?

      Předem díky za Vaše názory.

      Ondra

      0

      0
       | Odpovědět privátně
    • O žádném “ale” nevím, podmínky jsem studoval, protože mám produkt v nabídce a zkušenosti s plněním máme dobré.

      Pokud lidem mám doporučovat pojišťovnu k POV či HAV, tak je to:

      1) ČSOB

      2) ALLIANZ

      3) atd atd atd

      Naopak nedoporučuji:

      Slavia, Triglav, Hasičská, Direct, ČP, ČPP

      5

      8
       | Odpovědět privátně
      • Já mám celkem nemilou zkušenost z havarijním pojištěním od ČSOB. Klientka vlastní Octavii 1,9TDi s hodnotou cca 80.000,- Kč. Bourala a škoda byla vyčíslena na 45.000,- Kč. ČSOB pojišťovna škodu označila jako “totálku”.

        S povinným ručením zkušenost nemám. Je pravda, že cena mi dělá trošku vrásky na čele. Mám pár klientů, kteří i přes dobré zkušenosti s pojišťovnou utíkají za cenou.

        1

        0
         | Odpovědět privátně
        •  Richard Grulyo
          Účastník

          nabidka povinne ruceni,havarijni,proti kradezi,celni sklo,nevim co vsechno partnerce nabidli u ČSOB ona zaplatila co ji nabidli,pred nedavnem ji jeji syn ukradl auto,boural a zabil se,ze zacatku vse o.k. likvidator uznal totalku a skoda 70000,4 dny po sepsano likvidacni spravi oznameni a zaniku naroku na vyplaceni pojistneho z duvodu ze je vec ve vysetrovani proti dotycnemu ???? mrtvole?15 let sem se nesetkal s tak ulisnim pristupem,slibujou a pak je musi soud nahanet pres pravniky hyeny

          0

          0
           | Odpovědět privátně
      •  Artur Petržilka
        Účastník

        Souhlasím s Vámi. Jen u té ČP mají lidé (které znám) dobrou zkušenost s plněním. Za dobu mého působení v oboru jsem nabyl dojmu, že auta ČP plní dobře, zbytek velmi nerada.

        S ČPP s plněním nemám vůbec žádnou zkušenost … :(

        1

        2
         | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Doporučuji v jiném sledu:

        1) Allianz

        2) Kooperativa

        3) Generali

        .

        .

        .

        jiné nedělám, pouze pokud chce někdo cenu tak ČPP.

        Co se týče plnění.

        Mám velmi dobré zkušenosti s Kooperativou, Allianz a přikláním se k Arturovi rovněž s Českou pojišťovnou – vždy výborné plnění.

        Naopak špatné zkušenosti s Triglav, Slavia, Direct

        1

        1
         | Odpovědět privátně
        • Dobrý den Tomáši,

          neberte mou otázku nějak špatně, ale z jakého důvodu opomíjíte například UNIQA pojišťovnu? Kvalitou plnění, papírovou náročností a cenou pojištění si myslím v ničem nezadáme s výše uvedenými třemi pojišťovnami.

          0

          0
           | Odpovědět privátně
          • A co Axa pojišťovna ta má teď velice pěkné ceny… S plněním zkušenost není, ale věřím, že díky velikosti instituce dobré.

            1

            3
             | Odpovědět privátně
            • Dobrý den pane Leku,

              s mnoha kolegy se tu shoduji (a věřím, že i Vy jste toho názoru), že kvalita pojistky nemůže být posuzována pouze podle ceny a domněnky, založené na velikosti instituce. Mnohem raději posuzuji kvalitu pojistného produktu na zkušenostech s likvidací a spokojeností s výplatou pojistného plnění klientů. Nemám nic proti AXA pojišťovně, ale nepište, že by měl někdo sjednávat pojištění na základě “velice pěkné ceny”, tu má i Slavia, Direct, Triglav …

              Mimochodem také mě velice zajímá zkušenost s rychlostí a kvalitou likvidace z povinného ručení ČSOBP. Jak jsem už napsal, s havarijkou moc dobré zkušenosti nemám.

              2

              2
               | Odpovědět privátně
            • Cenu umí pěknou Axa, Čsob a taky Kooperativa (beru jako instituce MINIMÁLNĚ srovnatelné s Uniqa!)…ani jednu instituci určitě nemůžete přirovnávat k Triglavu, Slavii, či Directu….

              0

              3
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Dobrý večer Petře,

              plně souhlasím s kolegou Václavem, cena není všechno. Přál bych Vám zkušenost jednoho z mých kolegů, který si sjednal povinné ručení za “velice pěknou cenu” u jedné naší velmi mladé pojišťovny, která je tu skutečně jen pár let. Šťasten nad uspořenými penězi klient vyrazil a způsobil nehodu. Poškozený doslova tahal peníze z pojišťovny cca 3 měsíce, poté mu ruply nervy a celé to předal právnické firmě a soudu, peníze dostal až za další tři měsíce. Těch telefonátů, dopisů, urgencí, slibů, nadějí…škoda počítat. Víte co udělal viník nehody, levně a výhodně pojištěný klient ? Dle zákona vypověděl smlouvu povinného ručení do 30-ti dnů od vzniku pojistné události. Dnes je pojištěn u Allianz, tarif Exkluziv 150/ 150 mio. Umíte si představit, že by klient poškozeného dostal např. na invalidní vozík a rodina by se takto každý měsíc doprošovala peněz ? To je hodně ponižující stav. Já se na to dívám jinak – když už někomu způsobím újmu na majetku nebo (nedej bože) na zdraví, tak chci mít za zády skutečně finančně silného a spolehlivého partnera, aby byl poškozený či jeho rodina odškodněni co nejlépe a nejkvalitněji. Budete-li se na to dívat tímto pohledem a naučíte-li takto se dívat i Vaše klienty, pak máte vyhráno a Vaši klienti taktéž.

              13

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Jan Rettich
              Účastník

              V plnem zneni souhlasim a i me zkusenosti hovori stejne!

              0

              1
               | Odpovědět privátně
            • Vy jste pánové, ale nepochopili, že já tady v žádném případě nehájím pojišťovny,, mladé či malé,či prostě ty o kterých byla řeč v negaci (direct aj.).

              Jen jsem tu prohlásil: proč by nemohla být cena rozhodující, když AXA je velkou, minimálně srovnatelnou pojišťovnou, jako(Koop, Allianz, Generali, Uniqa….)Copak mi nedáte za pravdu?

              Bavím se o povinném ručení, ale je možné, že i havarijní pojištění u této pojišťovny nebude špatná volba.

              1

              1
               | Odpovědět privátně
          •  TP
            Účastník

            Václave,

            jednak není v naší společnosti Uniqua nějak prosazována, řekl bych spíš, že vůbec … dále mám bohužel dvě špatné zkušenosti z terénu … a v neposlední řadě si plnohodnodně vystačím s Allianz a Kooperativou.

            2

            0
             | Odpovědět privátně
            • Dvě špatné zkušenosti mě celkem mrzí, obzvláště, pokud došlo objektivně k špatnému chování vůči klientovi.

              Nejde mi o to, aby byla UNIQA někde nějak prosazována. Zajímají mě objektivní důvody, proč třeba ni nezkoušíte počítat nabídku, které plně respektuji.

              1

              0
               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              UNIQA Pojišťovnu taktéž nesjednávám ani nenabízím – vyjímkou jsou případy, kdy tuto pojišťovnu požaduje z nějakého důvodu sám klient. Jednalo se rizikové životní pojištění s dividendou. Stejně jako Tomáš jsem u několika klientů zaregistroval špatnou zkušenost při likvidaci škody (majetek i život). Aby bylo jasno, nic proti této pojišťovně nemám, víceméně však pouze dlouhodobě registruji, že existuje. Je mi jasné, že spokojené i nespokojené klienty má každá pojišťovna.

              6

              0
               | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Myslím si, že žádný člověk dnes neudělá chybu, pokud si sjedná povinné ručení u kohokoliv z tzv. velké pětky, tj. České pojišťovny, Kooperativy, Allianz, Generali a ČSOB. Dlouhodobě mám obzvláště vynikající zkušenost právě s Allianz, Kooperativou a ČP. Co naopak nesjednávám z důvodu opakované špatné zkušenosti klientů je Slavia, Direct a Triglav. Zde je problém i v jiné věci, a tou jsou limity. Dnes bych osobně nedoporučoval jít pod limit 50 nebo 70 mio, ideálně ještě více. Lidé si často povinné ručení spojují jen s poškozením plechů nebo totálkou celého auta, zkuste se však dostat k pojistným událostem, kde po havárii zůstal živitel rodiny (poškozený) např. na invalidním vozíku, před havárií vydělával např. 50.000 Kč/ měs. a má na sobě spoustu finančních závazků, děti, manželku, o ušlé mzdě, snížení životní úrovně, společenském uplatnění a dalších věcech ani nemluvě. Má-li klient (viník havárie) nějaké úžasně levné povinné ručení u stejně úžasné pojišťovny, tak klobouk dolů – po vyčerpání limitu pojistného krytí jde vše na jeho vrub.

          Jsou známy případy, kdy při odškodnění na zdraví z titulu povinného ručení limity nedostačovaly. Takové odškodnění 50.000 Kč měsíčně po dobu 30 až 40 let udělá svoje…

          10

          0
           | Odpovědět privátně
    • Fajn, rád slyším pozitivní referenci :) Děkuju.

      Někdo nějaké další zkušenosti, postřehy?

      1

      0
       | Odpovědět privátně
      •  Jaroslav Pohl
        Účastník

        Dobrý den,

        bohužel s ČSOB kromě ceny pojistného nemám zkušenosti co se týče plnění.

        Osobně mám velmi dobré zkušenosti s KOOP – tedy jen s plněním z HAV. Bylo to bezproblémové, rychlé a výpočet plnění odpovídal skutečnosti.

        Aktuálně řeším PÚ u Allianz z HAV – a “bohužel” je to moje auto. Zatím se to dobře vyvíjí, jen jsem zvědavý na plnění:-)

        Budu referovat…

        0

        1
         | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      Pánové je potřeba si uvědomit že kvalita plnění se často v průběhu času u pojišťoven mění a je logické, že když někdo méně vybere na pojistném, tak se taky bude snažit ušetřit při výplatě plnění, protože všechny pojišťovny jsou založeny za účelem zisku, dotovat to nikdo nebude. Z tohoto důvodu se trochu obávám ČSOB.

      Allianz byl také leta vyhlášený plněním a také býval dost drahý, ale dnes už zkušenosti autoservisů takové nejsou, holt cena pojištění šla dolů..

      A o malých pojišťovnách tu už bylo napsáno dost.

      4

      0
       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      ČSOB pojišťovna je výborná pojišťovna, co se týká zkušenosti. Jednak s ní mám svou zkušenost, jednak zkušenosti klientů.

      Za sebe doporučuji a nejvíce dělám tyto pojišťovny:

      ČSOB, Kooperativa, ČP, AXA

      A pro pana Šplechtu, proč nedělám Uniqu.

      1)Hodně mých klientů na auta jsou do 28 let

      2)Passat 1.9tdi pro 35letého klienta, nepražák, POV+HAV+Sklo všude vychází 8-14.000Kč, jen u Vás mi vyjede magická cena 33.000Kč:) Klientovi výhody samozřejmě vysvětlím a UNIQA je dobrá na plnění, ale s touhle cenou to nemám šanci prodat…

      2

      0
       | Odpovědět privátně
      • Dobrý den pane Bílku,

        nechci se s Vámi příto o konkrétním případu, ale ty částky mi opravdu nejdou do hlavy. Minulý týden jsem uzavíral kompletní pojištění na VW Passat 1,9 TDi, rok výroby 2005 a vyšly následující částky:

        – povinné ručení 50/60 = 3.061,- Kč

        – Kasko na 180.000,- Kč spoluúčast 5%, min. 1.800,- Kč = 8.600,- Kč

        – čelní sklo neomeneně = 1.603,- Kč

        – CELKEM = 13.264,- Kč ročně (žádné mimořádně slevy, standardní kalkulace).

        Za necelých 33.000,- Kč ročně jsem sjednal minulý týden ve středu nové BMW X5 na 1.800.000,- Kč pojistnou částku (POV+Kasko+Čelní sklo bez limitu).

        Částky, které uvádíte mi nějak nelezou do hlavy. Omlouváms e za Offtopic, ale tohle mi nedalo. Někde je šum na drátě, nebo chyba ve výpočtech.

        0

        0
         | Odpovědět privátně
    • Mohu – li připojit i svůj názor, tak mám takový dojem že ČSOB má záměr vykoupit kompletní pojistný trh v české republice. Onehdá se dohodla jistá dohoda např. s PR u tahače s min. cenou 40tis (hovoříme – li o flotilách i indiv.) Pak se v praxi objeví od ČSOBP nabídka na 27636?

      Kam toto spěje?Je skutečně v tomto období rozhodujícím faktorem cena? Ano, pánové a dámy. Věřím, že mi dáte za pravdu, ale většina nově sjednaných obchodů je účelově předělávána z cenových důvodů a mnozí z našich kolegů razí heslo za málo peněz, málo muziky v domnění, že poskytují výhradně hodně muziky, a to jen té kvalitní.

      1

      0
       | Odpovědět privátně
Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 5 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account