DigiKancl.cz - digitální kancelář

Koronakrize a omezení spojená s opatřeními proti šíření koronaviru vedla k růstu online setkávání finančních poradců s klienty. Vedle tradičních online nástrojů typu Skype, Zoom, Meet a dalších vznikají i startupy, které spojují více funkcí a práci finančních poradců usnadňují. Jedním z nich je DigiKancl.cz. Co nabízí?

Digitalizace je tématem již mnoho let. Častěji byla ale předmětem diskusí a plánů, realizace zaostávala. Koronavirus vše změnil. Omezení pohybu a možností setkávání se spolu se strachem z nakažení zapůsobily jako katalyzátor a digitalizace se rozběhla naplno. Banky a pojišťovny daly projektům nejvyšší prioritu, a kdo chvíli stál, již stojí opodál.

Finanční poradci se potýkají se stejnými potížemi. Klienti se nechtějí nebo nemohou se svým finančním poradcem potkat, získat novou klientelu je ještě těžší. Hledají se tedy nové cesty, jak s klientem navázat kontakt. Na řadu přicházejí online schůzky.

Jednou z pojišťoven, která se chopila nového trendu, je NN. Její call centrum obvolává potenciální zákazníky, ovšem již nenabízí jen setkání s pojišťovacím specialistou „v reálném světě“, ale možností je i virtuální setkání prostřednictvím videohovoru.

Nástrojů pro online schůzky je nespočet. Všechny mají své výhody i nevýhody, některé jsou více zabezpečené za cenu horší uživatelské přívětivosti, jiné jsou použitelné na libovolném zařízení bez nutnosti instalace, ovšem s nižší úrovní zabezpečení. Vždy je potřeba najít ideální vyvážení.

A vznikají nástroje, které umožňují nejen samotnou komunikaci s klienty, ale i mnohem víc. Jednou z novinek na českém trhu je DigiKancl.cz.

DigiKancl.cz – víc než videohovor

DigiKancl.cz na rozdíl od klasických nástrojů pro pořádání online schůzek a videohovorů obsahuje i administraci schůzek. Klient se může na stránkách připojit ke „kanceláři“ svého finančního poradce a požádat ho o schůzku. Finanční poradce obdrží informaci o žádosti do e-mailu a vidí ji i v administraci, kde ji může potvrdit, či odmítnout, a systém klienta o výsledku informuje.

Je-li schůzka přijata, může se klient s poradcem spojit prostřednictvím odkazu, který automaticky obdrží v potvrzovacím e-mailu. Odkaz může využít ke spojení s poradcem nejen v době domluvené schůzky, ale kdykoli je finanční poradce online.

Finanční poradce pro přijetí hovoru musí mít otevřené okno kanceláře, jinak se jeví jako nedostupný. I v případě, kdy je v administraci, se o hovoru nedozví. Je tak nezbytné mít administraci otevřenu v jiném okně než kancelář.

Poradce může schůzku klienta buď přijmout, nebo odmítnout. V systému nemá možnost např. změnit čas schůzky. Protože ale klient má zadat kromě svého jména i kontaktní e-mail a telefon, může se s ním finanční poradce domluvit alternativním komunikačním kanálem.

„Vlastník“ digitální kanceláře si může nastavit též otvírací dobu. Tu klient na první pohled nevidí, zobrazí se až v podobě možných termínů schůzek v kalendáři. Na každou schůzku je plánováno 30 minut. Systém zároveň hlídá, aby nedocházelo k několikanásobnému obsazení jednoho termínu. Jakmile jeden klient odešle žádost termín schůzky, je tento z nabídky volných časů vypuštěn a další zájemce o schůzku ho již nemůže zvolit, pokud není finančním poradcem odmítnut.

Celý DigiKancl.cz je velmi jednoduchý na používání. To sice na jedné straně limituje jeho možnosti, na druhé straně zvyšuje použitelnost i pro klienty a finanční poradce, kteří nechtějí studovat složité manuály, ale hledají rychle použitelný komunikační program.

Nastavení digitální kanceláře v rámci testu nezabralo víc než 10 minut. Vedle kontaktních údajů a otvíracích hodin lze nastavit též profilovou fotografii, logo společnosti a virtuální pozadí, které se bude zobrazovat při videohovoru.

DigiKancl.cz - administracePro klienty je využití DigiKancl.cz také snadné. Pokud nemají přímou adresu na kancelář svého finančního poradce, stačí zadat na úvodní stránce jeho jméno (či část jména) do vyhledávání a poradce najdou. Samotné sjednání schůzky je jen o výběru termínu a zadání kontaktních údajů, aby poradce věděl, s kým se má setkat.

DigiKancl.cz stejně jako jiné formy videohovorů nenahradí setkání s klientem v rámci komplexního finančního poradenství. Část limitů dává i legislativa, kdy kupříkladu veškerá komunikace ohledně investic musí být nahrávána, pokud se nejedná o osobní schůzku. Z tohoto důvodu naprostá většina finančně poradenských společností vydala vnitřní směrnici, podle níž se s klientem o investicích poradci smí bavit pouze na osobní schůzce.

Přesto je videohovor jednou z možností, jak zůstat s klientem v kontaktu, i když okolnosti neumožní osobní setkávání. A DigiKancl.cz nabízí jednoduché řešení.



Komentářů: 6
  1. Tomáš 4 roky

    Nikde jsem nenašel, kolik služba stojí. Nechce se mi věřit, že by to dělal někdo zdarma z lásky k finančním poradcům a realitním makléřům. Ví někdo, kolik tato služba stojí, nebo zda je to např. v testovacím provozu a pak se zpoplatní?

  2. Tak jsem si to pokusně zřídil.
    1.Jako funkci mi přidělili pozici „Poradec“
    2.Chtěl jsem jim napsat na jejich email info@digikancl, ale email se vrátil jako nedoručitelný – adresa neexistuje.
    Tak to asi moc dobrý zatím není. Popravdě ale spojení se mi podařilo ( s fiktivním klientem na druhém PC

  3. Help desk: info@digikancl.cz (opravuji svůj příspěvek)

  4. Já mám velkou výhodu, že pracuji pod Inisí, protože mi máte videohovory s klienty už jako standardní službu a záznam videohovoru se mi uloží přímo ke klientovi resp. k zakázce klienta. :-))

    • Jiří Bachmann 4 roky

      Tak já jsem stále bez kontaktu s Digikanclem, nikdo nereaguje, pouštím jejich službu z hlavy :-(

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account