Všichni víme, že je to potřeba, ale kdo z nás to má zpracováno. Základ pro budování osobní značky a marketingu. Změňte to na workshopu!
Přijďte na workshop a udělejte první krok pro svůj online byznys.
Společně najdeme vaše PROČ. Zjistíme vaše silné stránky. Podíváme se, kde jsou vaše limity a slabé stránky a najdeme příležitosti pro váš byznys, ale i hrozby (vytvoříte si svou SWOT analýzu) a pak z toho odvodíme vaše super schopnosti. Zjistíte, co je vaše “nefér výhoda”, kterou musíte na trhu využít, aby se vám klienti ozývali.
Pro zobrazení videa musíte být
přihlášeným členem placené sekce
webu Poradci-sobě.cz
Tomáš Rusňák
Tomáš je autor úspěšného vzdělávacího podcastu Hypotécast. Je aktivní na Linkedin. S budováním osobní značky začal před 3 roky, intenzivně se tomu věnuje poslední dva roky. I v době významného poklesu poptávky po hypotékách jeho služby poptává průměrně více než jeden člověk denně. Díky tomu od začátku roku 2021 zprostředkoval objem hypoték přes 650 milionů Kč. Může za to silná osobní značka a online marketing. Přijďte se inspirovat praktickými a konkrétními kroky, které na sobě Tomáš vyzkoušel a realizoval.
Marek Macura
Marek Macura absolvoval VŠE v Praze. Na trhu finančního poradenství a distribuce se pohybuje již 12 let. Prošel pozicemi obchodníka, ale má i bohaté zkušenosti z projektového řízení a manažerských pozic. Posledních několik let budoval produktové, analytické a marketingové oddělení v největším broker poolu v České republice a byl členem představenstva Broker Trustu odpovědným za produktový management a marketing. Aktuálně působé ve společnosti BO! REALITY & FINANCE.