Změna nákupního chování spotřebitelů v koronavirových časech nepříjemně dopadá na nákupní centra, která získávají funkci výdejen zboží zakoupeného na internetu. V reakci na data statistiků to řekl hlavní ekonom BHS Štěpán Křeček s tím, že kamenné obchody se v budoucnu stanou jen reprezentativními prostory, kde si zákazníci budou moci vyzkoušet nové zboží. Ekonom Komerční banky Michal Brožka konstatoval, že největší brzdou maloobchodu je prodej automobilů. Analytik ČSOB Petr Dufek sdělil, že celkově čísla z maloobchodu neukazují, že by se spotřeba domácností jakkoliv utrhla ze řetězu. Boom odložené poptávky se dle něj v podstatě nekoná. Ať už z důvodu omezené nabídky dováženého zboží nebo třeba jen proto, že jsou lidé opatrnější s ohledem na dramatický růst nákladů na bydlení.



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account