Klienti v appce jednoduše zjistí, co mají pojištěné, sjednají si novou smlouvu, případně zruší starou, změní limity, zaplatí nebo se s pojišťovnou spojí přes chat.

Víte, kde máte smlouvu k pojištění? Klienti Directu mohou na tuto otázku odpovědět jednoduše: „V mobilu.“ Direct pojišťovna totiž spustila aplikaci, díky které mají lidé pojištění vždy po ruce. „Klienti mnohdy nevědí, co přesně mají pojištěné, nebo do kdy jim pojistka platí. Teď jim bude stačit pár ťuknutí a všechny informace najdou v mobilu,“ říká mluvčí Direct pojišťovny Nela Maťašeje.

Aplikace tak bude vlastně klientskou zónou pojišťovny. Kromě toho ale bude mít i řadu dalších funkcí. „Lidé se s námi například snadno spojí přes chat nebo jednoduše přivolají asistenci. U odtahů pak na mobilu uvidí, jak se k nim blíží pomoc. Je to snadné jako objednání taxíka,“ vysvětluje mluvčí. Klienti v appce najdou i asistenční kartičku k cestovnímu pojištění nebo zelenou kartu k autopojištění.

Všechny smlouvy je v aplikaci možné jednoduše spravovat. „V appce si mohou sjednat pojištění i lidé, kteří ještě nejsou klienty Directu. Smlouvy pak mohou upravovat nebo stornovat. Stejně tak získají přehled o platbách a přes appku pojištění jednoduše zaplatí. Mohou přitom využít Apple Pay i Google Pay,“ popisuje výhody Maťašeje.

Aplikaci Direct si mohou stáhnout lidé, kteří mají na mobilu systém Android nebo iOS.

Spuštěním aplikace ale všechno teprve začíná. Pojišťovna totiž plánuje přidávat nové funkce. „Už teď pracujeme na jednoduchém nahlášení škod nebo na funkci, která klientům připomene důležité termíny, třeba kdy zajít na STK nebo udělat revizi. Do appky také plánujeme vnořit naši dřívější aplikaci Nafoť a jeď, která lidem nafotí auto při sjednání havarijního pojištění. Tvoříme zkrátka takový Direct v kapse,“ uzavírá Maťašeje.

 

Zdroj: Direct pojišťovna



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account