Klienti Komerční banky mohou využívat Bankovní identitu KB nově i pro komerční subjekty. Služba, se kterou se doposud mohli připojovat ke službám státní správy, nyní umožňuje komunikovat i s energetickými společnostmi, například s ČEZ.

„Naším cílem zjednodušit a zrychlit komunikaci našich klientů se společnostmi a na druhé straně firmám odebrat administrativu spojenou s jejich identifikací,“ uvádí Jitka Haubová, členka představenstva KB.

Klienti Komerční banky skrze bankovní identitu budou moci u ČEZ aktualizovat své údaje, nastavit si elektronickou fakturaci nebo upravit číslo účtu pro vrácení přeplatku.

Nabízené možnosti pozitivně hodnotí i společnost Bankovní identita, a.s., která službu BankID provozuje. „Klienti Komerční banky si budou moci prostřednictvím BankID výrazně zjednodušit život v digitálním světe, ať už to bude třeba při přihlášení ke službám firemních partnerů nebo pro podpis nové smlouvy díky elektronickému podpisu,“ dodává Jan Blažek, člen představenstva.

Komerční banka spustila bankovní identitu pro své klienty 19. března. Od té doby se k ní přihlásilo téměř 40 tisíc jejích klientů, kteří realizovali na 130 tisíc operací. Přes Bankovní identitu mohou klienti Komerční banky využívat nejen Daňový portál Finanční správy, ale i eportál ČSSZ a Portál občana se všemi jeho službami. Mezi nejčastější žádosti v Portálu občana patří například bodové hodnocení řidiče, rejstřík trestů, živnostenský rejstřík či žádost o využití údajů z Registru obyvatel.

 

Zdroj: Komerční banka



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account