Pojišťovna MetLife spustila k 15. únoru letošního roku nový portál Hlášení pojistné události ONLINE, který nabízí možnost nahlásit pojistnou událost online v několika snadných krocích.

Nový zákaznický portál pojišťovny MetLife umožňuje nahlášení pojistné události v osmi snadných krocích a zároveň dovoluje sledovat její stav. Po vstupu na stránku klient zvolí možnost Nahlásit pojistnou událost. Následně vyplní intuitivní formulář a v dalších krocích specifikuje na základě přednastavených kritérií pojistnou událost.

Součástí žádosti je i přiložení zdravotnické dokumentace, především lékařské zprávy. V případě, že ji v době podávání žádosti klient nemá k dispozici, je možné ji nahrát do systému i dodatečně. Po projití všech kroků a potvrzení správnosti údajů je žádost odeslána ke zpracování, a žadateli přijde e-mailem potvrzení s rekapitulací jeho požadavku ve formě chráněného PDF a přiděleným číslem, pod nímž může postup žádosti dál sledovat. PDF soubor je před zneužitím chráněn unikátním heslem, které žadatel obdrží formou SMS na telefonní číslo uvedené v pojistném hlášení.

„Náš nový zákaznický online systém výrazně pomůže zefektivnit vyřizování veškerých formalit spojených například s úrazem. Naši klienti nově nebudou muset na pobočku ani řešit problematiku telefonicky. Nový systém je velmi intuitivní, snadno se v něm orientuje a klienti díky němu vyřídí všechno potřebné z pohodlí domova. Responzivní design navíc umožňuje snadné ovládání z jakéhokoliv elektronického zařízení, ať už jde o počítač, tablet či mobilní telefon. Pevně věříme, že to ocení nejen v této komplikované době,” vysvětluje Milan Drdoš, Marketing and Communication Head pojišťovny MetLife.

 

Zdroj: MetLife



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account