Celý rok oznamují klienti pojišťoven den co den nové pojistné události. Hlášené škody nejsou nikdy nic příjemného, natož pak humorného. Přesto se do záznamů o jejich průběhu občas dostanou opravdové “perličky”.

Klient hlásí škodu: “Dobrý den, já bych chtěl nahlásit, že jsem úplně blbej. Byl jsem na dovolené a nenapadlo mě nic lepšího než vylovit malou chobotničku a donést si ji do apartmánu. Dopadlo to tak, že musím hradit výmalbu celého pokoje, protože chobotnička vystříkla indigo na stěny.”

Operátor: “Máte na danou pojistnou událost nějakého svědka?”
Klient: “Jo, je tady nějaký pan Čmuchálek, tak ten bude věrohodný.”

Klient: „Chci nahlásit škodu na skotu.“
Operátor: „Na skle?“
Klient: „Na skotu.“
Operátor:  „Pardon, říkáte na skle?“
Klient: „Na krávě!!!“

Náraz do stromu v protisměru vysvětlovala řidička takto: „Já za nic nemůžu. Je to kvůli Josefovi, mému muži a spolujezdci. On si nedá pokoj a otáčí se za každou sukní. Předjížděla jsem pomalé auto před sebou, ale to bohužel řídila mladá blondýna. Josef si mohl hlavu ukroutit. Snažila jsem se tomu zabránit a špatně jsem otočila volantem. Takže by tu škodu vlastně měli platit oni dva, né pojištění. Pokutu teda Josef zaplatil.“

 Pokousaný starosta: „Osobně nechápu, proč pan starosta šel dál do zahrady, místo aby zůstal u vrátek a počkal na nás. Náš Cézar na něj vrčel a celkově dával najevo, že to nepůjde hladce. On je fakt čitelný pes. Podle mě udělal všechno, aby následné škodě předešel.“

Zdroj: Allianz a Uniqa



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account