Asociace českých pojišťovacích makléřů spouští 11. ročník soutěže o nejúspěšnějšího pojistitele – Pojišťovna roku 2010. Cílem ankety je nabídnout odbornou alternativu ke spotřebitelským žebříčkům, která bude více hodnotit parametry nabídky a skutečnou úroveň servisu jednotlivých pojišťoven.

{+}

Na rozdíl od takovýchto soutěží, jež se navíc zrodily nepoměrně později než anketa AČPM, je náš sbor hodnotitelů složen výhradně ze specialistů, kteří každodenně přicházejí do styku s mnoha pojišťovnami a neustále je porovnávají z různých aspektů. To vyplývá nejen z podstaty a charakteru profese pojišťovacího makléře, ale i ze zákona: ten pojišťovacím makléřům mj. ukládá provádět srovnávací analýzu dostatečného množství pojistných produktů nabízených na trhu. Hodnocení profesionálů tedy vychází z podrobné konkrétní znalosti jednotlivých produktů a odborných osobních zkušeností s kvalitou poskytovaných služeb. To jsou aspekty, jimiž si soutěž za léta své existence vydobyla vysokou prestiž mezi pojistiteli i trvalý zájem médií a veřejnosti.

Reprezentativní výsledky

AČPM jako vyhlašovatel a pořadatel soutěže již od samého počátku usiluje o to, aby se hlasování aktivně účastnil co největší počet makléřů – pouze tak mohou být výsledky reprezentativní, objektivní a statisticky cenné. Proto se anketa neomezuje pouze na členy AČPM, třebaže představují většinovou část trhu. Možnost hodnotit dostává každý z téměř sedmi set pojišťovacích makléřů, kteří se mohou prokázat registrací České národní banky (ČNB).

Předmětem hodnocení jsou všechny pojišťovny se sídlem v České republice včetně těch, které zde v daném roce měly organizační složku. Jako vodítko slouží seznamy těchto subjektů vedené ČNB. Univerzální pojišťovny jsou posuzovány jak v kategoriích pro neživotní, tak pro životní pojištění.

Novinky

Jsme velmi rádi, že na prahu dalšího desetiletí naší ankety můžeme ohlásit některé významné změny v organizaci soutěže, které – jak doufáme – posunou celou akci na kvalitativně vyšší úroveň a dále posílí její prestiž u odborné i laické veřejnosti:

  • Nově definované soutěžní kategorie:

    • Pojišťovna roku 2010 – pojištění průmyslu a podnikatelů
    • Pojišťovna roku 2010 – pojištění občanů
    • Pojišťovna roku 2010 – autopojištění
    • Pojišťovna roku 2010 – životní pojištění
    • Pojišťovna roku 2010 – specializované pojištění
  • poprvé v historii se anketa pořádá ve spolupráci s  Českou asociací pojišťoven (ČAP)
  • spoluorganizátorem a generálním mediálním partnerem je Opojištění.cz, jediný specializovaný informační server zaměřený na pojišťovnictví
  • k hodnocení kategorie Pojišťovna roku – životní pojištění budou kromě makléřů poprvé přizváni také ostatní registrovaní pojišťovací zprostředkovatelé (PA)
  • vznikají samostatné webové stránky www.pojistovnaroku.cz, na kterých najdete všechny podrobnosti k průběhu ankety a řadu dalších zajímavých informací
  • hlasování bude probíhat elektronicky, což kromě snazšího zpracování výsledků poskytne i větší komfort hodnotitelům

Osvědčené věci se nemění:

  • záštitu nad anketou opět převzal Miroslav Singer, letos ovšem již v roli guvernéra ČNB
  • generálním partnerem ankety zůstává renomovaná auditorská a poradenská společnost KPMG Česká republika
  • prezídium AČPM ve spolupráci s ČAP a KPMG v rámci 11. ročníku ankety opět udělí zvláštní ocenění Osobnost pojistného trhu za mimořádný přínos rozvoji pojišťovnictví v ČR
  • výsledky soutěže budou prezentovány na tradičním galavečeru – letos 10. května v nové budově Národního muzea v Praze.

Další informace budou na stránkách www.PojistovnaRoku.cz k dispozici od 4. 4. 2011.

Má podle Vašeho názoru anketa Pojišťovna roku pro Vás větší význam než tradiční spotřebitelské žebříčky?



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account