Pojišťovny a brokeři by měli být schopni detailně identifikovat TOP obchodníky na dálku v každém kraji/ okrese – a to zejména podle produkce konkrétních obchodníků a jejich zkušeností. Jinými slovy: zacílit aktivity na základě přesných dat. Jak na to?
Z obsahu videa
„Když budu přemýšlet například jako pojišťovna, která si chce ukrojit produktový koláč a už figuruje v rámci pojistných srovnávačů a sjednávačů u společností, které tuto technologii dodávají, zajímala by mě konkrétní jména poradců, kteří v daném regionu nebo městě působí a patří k nejproduktivnějším na trhu,“ uvedl Jiří Paták na konferenci Meet EMA praktickou ukázku aplikace EMA data Enterprise. Jak tento nástroj používat a do jakých detailů je nastaven?
Na výběr jsou jednotlivé finančně poradenské společnosti, nástroj uvádí počet jejich vázaných zástupců, uživatel je dále může izolovat na FO/ PO, cílit na poradce s profesní zkušeností dle počtu let i podle jejich produkce. Vybírat lze z kategorií investice, pojištění a úvěry a počet VZ je tak možné podle těchto kritérií omezit. Dále je možné se podívat na trendy dané společnosti v čase (tj. jak na tom byla společnost z hlediska nárůstu nových VZ v posledních několika měsících nebo roce).
Následně lze zacílit na kraje i na jednotlivá města. Aplikace v detailu ukáže konkrétní jména vázaných zástupců (koncových sjednatelů produktů) vybrané společnosti, kraj a město, kde působí a uživatel má možnost zvolit například 25 % nejlepších poradců z hlediska objemu sjednaných obchodů – tedy těch nejproduktivnějších.
„Kdybych byl zástupce pojišťovny, zaměřil bych se právě na tyto poradce – proškolil je a motivoval,“ zakončil svou prezentaci Jiří Paták.
Jiří Paták
Jednatel emadata.cz
Jiří Paták (1981) vystudoval diplomacii na Fakultě sociálních věd Univerzity Karlovy. Absolvoval stáže u Light Waves Concept a Goldman Sachs v New Yorku. Krátce po dokončení studií zakládá svou první firmu, a to na zprostředkování hypoték.
Do online světa ho přivádí Jakub Havrlant, se kterým spolupracuje na projektu bezrealitky.cz. Společně pak v roce 2009 přicházejí s konceptem Honzova hypotéka. Úspěch online hypoték přivádí do projektu strategického investora Miton a umožňuje vznik ChytryHonza.cz s dalšími patnácti produktovými kategoriemi.
V roce 2014 pak ChytryHonza.cz kupuje poradenskou síť Bonnet a stává se součástí investiční skupiny Rockaway. Kombinace online a offline distribuce inspiruje i v zahraničí a stojí za vstupem holandského Aegonu v roce 2016.
Na sklonku roku 2018 překvapil výkupem obou akcionářů a společně s investiční skupinou DRFG dal firmě nový směr. Na jaře 2019 pak svůj podíl skupině DRFG prodal a od června 2019 se věnuje investicím do firem z oblasti financí, realit a technologií. Ve volném čase Jiří cestuje do exotických destinací (Írán, Aljaška, Botswana aj.), aktivně sportuje a věnuje se moderní historii.
Prezentace proběhla dne 15. 5. 2020 a je součástí Meet EMA Online.
Proč tomu nevěřím, když vidím toho Jirku? Umím pochopit hezké vytěžování databáze ČNB. Už informace o tom, kdo je poradce a manažer je dost zpochybnitelná a zajímal by mě zdroj, ale dejme tomu. Ale informace o produkci jednotlivých poradců? Jako vážně? :) a to vám Jiří někdo sežere?