Všeobecné obchodní podmínky propagace na webech Poradci-sobě.cz, Realiťáci-sobě.cz, jejich sociálních sítí a přidružených aktivit
Úvodní ustanovení
- Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen “Podmínky”) upravují uveřejňování reklamy a jiné inzerce (dále též jen „Reklama“) na internetových stránkách provozovaných společností 4stones, s.r.o., Ke Školce 1319/5F, 252 19 Rudná, IČ:29002303, DIČ: CZ-29002303, registrovaná u rejstříkového soudu v Praze ve složce C 159132 (dále též jen „Poskytovatel“).
- Podmínky se mohou v průběhu doby trvání obchodního vztahu měnit. Aktuální verze je uveřejněna na internetových stránkách Poskytovatele na adresách poradci-sobe.cz/cenik-inzerce nebo realitaci-sobe.cz/cenik-inzerce.
- Obchodní vztah vzniká na základě odsouhlasení nabídky Poskytovatele Objednatelem nebo na základě uzavření písemné smlouvy mezi Poskytovatelem a Objednatelem.
- Poskytovatel akceptuje spolupráci pouze za podmínky plné úhrady zálohové faktury.
- Poskytovatel zašle na email Objednatele zálohovou fakturu se splatností 10 dní. Na základě plné úhrady zálohové faktury odešle Poskytovatel na emailovou adresu Objednatele odpovídající daňový doklad k provedené platbě.
- Jiný postup vzniku obchodního vztahu či fakturace může být zpoplatněn dle ceníku (například požadavek na vystavení daňového dokladu před realizovanou platbou či požadavek na delší splatnost faktury).
- Na adresách poradci-sobe.cz/cenik-inzerce nebo realitaci-sobe.cz/cenik-inzerce jsou zveřejněny tecnické požadavky na formáty Reklamy. Objednatel je povinen tyto požadavky respektovat a podklady odpovídající těmto požadavků Poskytovateli dodat.
- Poskytovatel má v souvislosti s uveřejňováním reklamy nebo pořádáním eventu zájem na zachování a posílení svého dobrého jména a pověsti jako Poskytovatele seriozního provozovatele důvěryhodných zpravodajských serverů a pořadatele eventů. Poskytovatel má právo okamžitě od spolupráce odstoupit v případě, že by pro něj obchodní či komunikační aktivity Objednatele mohly znamenat ohrožení jeho dobrého jména. Na tuto situaci se pohlíží, jako by spolupráce byla ukončena ze strany Objednatele. Pokud by Poskytovateli v této souvislosti vznikly náklady nad rámec zaplacené inzerce, je Objednatel povinen tyto náklady pořadateli bez zbytečného odkladu uhradit.
Reklama
- Není-li domluveno jinak, uveřejní Poskytovatel Reklamu s obsahem a v provedení dodaném Objednatelem.
- Není-li domluveno jinak, je Objednatel povinen dodat Poskytovateli obsah a provedení Reklamy k uveřejnění nejpozději sedm (7) pracovních dnů před prvním dnem uveřejnění Reklamy, a to v elektronické podobě, umožňující její uveřejnění bez jakýchkoli dalších technických či jiných úprav (například nutnost další editace podkladů, úpravy textů a podobně).
- Reklamu předanou Objednatelem k uveřejnění není Poskytovatel povinen archivovat pro účely na straně Objednatele. Zákonná povinnost archivace ze strany Poskytovatele zůstává nedotčena..
- Objednatel je povinen předat Poskytovateli k uveřejnění pouze Reklamu, která je co do obsahu i formy – na základě licenčních či jiných smluv s autory či jinými osobami či z jiných právních důvodů – bez jakýchkoliv omezení vzhledem k účelu uveřejnění Reklamy. Reklama musí být bez pravopisných a grafických chyb.
- Neodpovídá-li Reklama předaná Objednatelem k uveřejnění požadavkům dle bodu 1.7. či 2.4,, je Poskytovatel oprávněn uveřejnění Reklamy odmítnout či její uveřejňování přerušit. Za vícepráce vzniklé v této souvislosti či v souvislosti s nutností podklady upravit je Poskytovatel oprávněn Objednateli účtovat poplatek.
- Objednatel je oprávněn Reklamu během sjednané doby uveřejnění změnit (aktualizovat) každé 3 měsíce. Pro změny (aktualizace) Reklamy nad smluvený rámec si může Poskytovatel účtovat poplatek.
- Dostane-li se Objednatel do prodlení s dodáním Reklamy k uveřejnění nebo nevyužije-li domluveného termínu reklamy, má Poskytovatel právo prostor využít pro vlastní potřebu či pro potřeby jiného Objednatele. Objednateli nevzniká v takovém případě nárok na náhradní plnění či na snížení ceny. Poskytovatel je také oprávněn v tomto případě od smlouvy odstoupit.
- Reklamu uveřejní Poskytovatel v domluvené době. Nebyla-li doba uveřejnění Reklamy sjednána, uveřejní ji Poskytovatel co nejdříve po uzavření dohody při zohlednění provozních možností Poskytovatele.
- Poskytovatel je oprávněn označit Reklamu vhodným způsobem (doplněním označení PR, inzerce, reklama, obchodní sdělení apod.) jako reklamu, resp. inzerci.
- Reklama dodaná Objednatelem nesmí žádnými technickými či jinými prostředky zaznamenávat či sledovat aktivity uživatelů (například služba Bitly, kódy UTM a podobně).
- Poskytovatel má nárok si od Objednatele v případě technických změn na své straně (například redesign webu) vyžádat nové podklady pro reklamu (například nové rozměry bannerů, formáty fotografií, ilustrací apod.), Objednatel je povinen tyto podklady do sedmi (7) dnů Poskytovateli dodat.
- Poskytovatel není Objednateli uveřejnění Reklamy povinnen dokládat.
- Nebylo-li domluveno jinak, Poskytovatel není povinen Objednateli dokládat data návštěvnosti, prokliků, impresí a podobně (statistiky návštěvnosti)
- Dostane-li se Objednatel do prodlení s úhradou Odměny nebo její části, je Poskytovatel oprávněn uveřejnění Reklamy odložit či přerušit až do doby zaplacení dlužné částky. Reklamu Poskytovatel uveřejní či její uveřejnění dokončí podle svých provozních možností co nejdříve po úhradě dlužné částky. Prodlení s úhradou může mít na plnění ze strany Poskytovatele stejný dopad jako nedodání podkladů pro realizaci Reklamy (viz bod 2.7).
Odpovědnost Poskytovatele
- Poskytovatel nenese odpovědnost za uveřejněnou Reklamu Objednatele.
- Objednatel je povinen uhradit Poskytovateli všechny náklady spojené se situací, kdy by dotčená třetí strana v souvislosti s uveřejněnou Reklamou Objednatele uplatnila vůči Poskytovateli libovolné nároky.
- Nároky Objednatele z odpovědnosti Poskytovatele za vady nevzniknou, bylo-li uveřejnění Reklamy s vadami či její případné nezveřejnění způsobeno okolnostmi vylučujícími odpovědnost. Za takové okolnosti se považují zejména občanské nepokoje, vojenské operace, krizové stavy, zásahy soudů či veřejné správy, výpadky dodávek elektrické energie, technické závady u třetích osob nebo technické závady způsobené třetími osobami, stávky či výluky, nebo další události mimo vliv Poskytovatele.
- Poskytovatel upozorňuje Objednatele na možnost technické odstávky (plánované i neplánované) či poruchy. Poskytovatel je povinen minimalizovat délku případné nefunkčnosti uveřejňování Reklamy. Poskytovatel je pro případ výpadku povinen poskytnout Objednateli náhradní plnění formou dodatečného uveřejnění Reklamy. Za případné škody, které Objednateli vznikly v souvislosti s nerealizací Reklamy v důsledku technického výpadku, nese Poskytovatel odpovědnost pouze do výše odměny, která mu byla ze strany Objednatele za nerealizovanou službu poskytnuta.
Eventy, videorozhovory, živá vysílání
- Poskytovatel určuje tematickou náplň, zaměření eventu, ostatní řečníky a moderátora, termíny natáčení, zpracování i publikace.
- V případě, že Poskytovatel v důsledku jím nezaviněných okolností nemůže zrealizovat event nebo zabezpečit jeho konání, uvědomí o této skutečnosti Objednatele. V případě, že se na event nemůže realizovat Objednatel, je Poskytovatel oprávněn realizovat event bez něj či event zrušit. Objednateli v takovém případě nenáleží žádná kompenzace.
- V průběhu eventu jsou pořizovány fotografie a videozáznamy. Ty jsou pak použity k další propagaci eventu, webů provozovaných Poskytovatelem či jiných společností. Poskytovatel je oprávněn veřejně publikovat průběh eventu. Objednatel s tímto souhlasí a je s tímto srozuměn.
Ostatní ustanovení
Objednatel – fyzická i právnická osoba – uděluje Poskytovateli souhlas se zpracováním svých osobních údajů sdělených Poskytovateli při uzavírání dohody za účelem uzavření a plnění dohody i realizace marketingových akcí Poskytovatele (včetně nabízení obchodu a služeb, a to i elektronickými prostředky).