Zobrazeno 164.979x

Toto téma obsahuje 33 diskutujících a má 251 odpovědí. This post has been viewed 164980 times

  • Autor
  •  Jiří Vařečka
    Účastník

    Vážení kolegové,

    je to 13 měsíců, co jsem zde zakládal tema:

    Aktuální informace z různých webů.

    ( 237 příspěvků , 10297 přečtení )

    a je to 8 měsíců, co jsem zde zakládal tema následné:

    Aktuální informace z různých webů 2.

    ( 233 příspěvků , 34476 přečtení )

    Příspěvků je i zde již mnoho, začíná tam být opět nepřehledno. Z tohoto důvodu zakládám toto tema.

    Opravdu jsem původně nečekal takový zájem, jsem potěšen a zavázán.

    Vedle toho, doufám že ne zbytečně, otvírám také tema:

    Otázky Václava Moravce na ČT.

    Domnívám se, že tento aktuální zdroj informací (OVM), myslím tím mnohé politické myšlenky, ale i jejich perly a politická zadání, je naprosto ojedinělý a zaslouží si naši zvýšenou pozornost, protože mnohé myšlenky, ale i ty perly, nás v budoucnu v praxi dostihnou.

    Děkuji.

    J. Vařečka

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Jen ještě připomenu původní důvod vzniku tematu.

    Na různých webech jsou informace, které patří do oblasti našich znalostí, byť některé pouze okrajově. Několikrát jsem zde psal o aktivitách na Faceooku a v případě sdílení také o informovanosti.

    Moje představa je taková, že jakýkoli vložený odkaz bude v novém vlákně, s datumem vložení, názvem článku a odkazem. Není nutné se k tomu vyjadřovat, bude-li ale někdo mít potřebu, tak, prosím, stručně a pouze v tomto vlákně.

    A okruh? Pojišťovnictví, stav. spoř., hypo, DPH, daně, odvody soc. i zdrav. ….. záleží na každém vkladateli.

    Je to jen o předávání informací, tak jak to mnozí děláme na Facebooku, tak aby jsme tyto informace měli aktuáně po přihlášení na Poradce.

    Pokud odkaz není pro nějakého jednotlivce zde přínosem, nevadí, nemusí to komentovat, pro kohokoli jiného to může být informace zásadní.

    Využívá někdo tento zdroj informací na práci na Facebooku? Pokud ano, podělte se. S případným propojením FB také nemám problém.

    JV.

     | Odpovědět privátně
     Petr.Kačenka .
    Účastník

    Také doporučujete klientům, aby si půjčovali na investice?

    NA CO JE ROZUMNÉ SI PŮJČIT?

    Dobré/rozumné jsou především takové půjčky, které pomáhají např. zlepšovat zdraví či zvyšovat vzdělání a zvyšovat náš majetek. Zkrátka něco, co má dlouhodobou hodnotu a je to důležité (vzdělání, bydlení, investice…). Špatné jsou především půjčky na to, co nutně nepotřebujeme a má to hodnotu jen krátkodobě. U každé půjčky je pak především důležité, zda budeme schopni ji splatit.

    http://www.financnivzdelavani.cz/data/articles/down_86.pdf

     | Odpovědět privátně

    Pokud je tou investicí myšlena koupě nemovitosti, potom je hypoteční úvěr a úvěr ze stavebního spoření podle mě přijatelný. I pořízení velkého bytu, nebo domu, může být považováno za investici – děti odrostou, byt/dům se prodá a pořídí se něco menšího – otázkou je, zda si to „investor“ splní, nebo jestli nemovitost nedá dětem.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    S těmi nemovitostmi jednoznačně souhlasím.

    Ještě bych viděl jako častečně rozumné auto a vzdělání.

    Auto. Prostě nutné přibližovadlo pro dopravu do práce či nutné k výkonu povolání. Jednoznačně musí být cenově úměrné.

    Vzdělání. Mnohé obory požadují nutné profesní zkoušky. Tak toto asi ano. Na zvážení je jakákoli nástavba či škola vysoká.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Když potřebujete vědět, kde jsou mraky, prší, bouřky a i kroupy.

    http://radar.bourky.cz/

     | Odpovědět privátně

    Sice nevím, jestli to sem patří, ale také přispěji:

    radar.meteopress.cz

    Dá se pustit určité časové období, aby bylo vidět jakým směrem a jak rychle déšť postupuje.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Metodika Nejvyššího soudu k odškodňování nemajetkových újem

    20.6.2014

    http://www.opojisteni.cz/skody/metodika-nejvyssiho-soudu-k-odskodnovani-nemajetkovych-ujem-je-na-svete/

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    SUPER INFORMACE !!!


    Pojišťovny musí po nehodě proplácet nové díly i na starší auta, řekl Ústavní soud.

    24.6.2014, 11:24

    http://www.novinky.cz/domaci/340365-pojistovny-musi-po-nehode-proplacet-nove-dily-i-na-starsi-auta-rekl-ustavni-soud.html

     | Odpovědět privátně

    Jsem zvědavý, co to udělá s cenou pojištění.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Stupka
    Účastník

    Souhlasím, pokud se to začne plošně uplatňovat podle tohoto verdiktu, tak to sice bude dobře pro poškozené, nicméně na druhé straně se to velmi pravděpodobně viditelně promítne do ceny…

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Rozsudek Ústavního soudu zcela rozbil stávající praxi České kanceláře pojistitelů

    24.4.2014


    vkládám část článku


    Včerejší rozhodnutí Ústavního soudu v Brně jednoznačně popřelo argumentaci České kanceláře pojistitelů vůči českým motoristům. Ta každoročně rozesílá bezmála půl milionu výzev na zaplacení „příspěvku nepojištěných“. Soud konstatoval, že jeho cílem je sjednotit rozkolísanou judikaturu obecných soudů v oblasti sporů o povinnosti vlastníka vozidla k placení příspěvku do garančního fondu České kanceláře pojistitelů (§ 24c zák. č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla).

    Toto rozhodnutí dává za pravdu oponentům České kanceláře pojistitelů a výslovně uvádí že:

    1) Povinnost uzavřít smlouvu o pojištění odpovědnosti je spojena s provozováním vozidla, resp. ponecháním vozidla na pozemní komunikaci, nikoli však s pouhým držením vozidla, které provozováno, resp. ponecháno na pozemní komunikaci, není.

    Z této formulace jednoznačně vyplývá, že samotná registrace v registru vozidel a vlastnický vztah k danému vozidlu nezakládá povinnost platit pojištění odpovědnosti. Tato povinnost vzniká až v okamžiku provozování na pozemních komunikacích.

    2) Lhůta 30 dnů po obdržení výzvy od České kanceláře pojistitelů nemůže být v žádném případě považována za prekluzivní, ale je pouze lhůtou pořádkovou. Přitom o domněnku prekluzivního charakteru třicetidenní lhůty se Česká kancelář pojistitelů opírala ve stovkách soudních řízení, kdy odmítala akceptovat obhajobu protistrany s odůvodněním, že lhůta uplynula.

    Z pohledu iniciativy STOPČKP.cz se jednoznačně otevírá prostor k znovuotevření těch případů, kdy motoristé zaplatili na základě výhrůžek České kanceláře pojistitelů, či jí najatých soukromých inkasních agentur, požadované sankce. Došlo tak k neoprávněnému obohacení kanceláře pojistitelů na úkor českých motoristů………..


    http://www.stopckp.cz/pribehy-z-praxe/tz-rozsudek-ustavniho-soudu-zcela-rozbil-stavajici-praxi-ceske-kancelare-pojistitelu.html

     | Odpovědět privátně
     David Gargulák
    Účastník

    Dobrý den všem.

    http://www.investujeme.cz/zacali-mi-rikat-vlk-z-prahy/

    Netušíte jestli už ten článek byl zveřejněn a stažen (pokud ano – máte ho někdo uložen?), nebo opravdu teprve článek bude „již brzy“ (a 32 komentářů k němu bylo tak trochu dopředu – proto jsou stopnuty)?

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Byl zveřejněn a jak dnes vidět, zase stažen

     | Odpovědět privátně
     Petr Žáček
    Účastník

    Článek byl zveřejněn a stažen. Nestihl jsem ho, ale stihl jsem přečíst komentáře. A byly dosti peprné. Většina lidí se podivovala jak něco takového mohli vůbec zveřejnit, jestli to skutečně psal Štork a byl prý plný osobních útoků, takže kdo ví, jestli ho vůbec opět vyvěsí.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Ale zase přispívali lidé, kteří nám dávají najevo, jak jsme zlí a špatní. Podle nich by bylo nejlepší, kdyby nebyla žádná distribuce, nejlépe kdyby nebyla žádná pojišťovna. Všechno bychom měli dělat zadarmo a chovat se jako charita. Píšou to pořád stejní a ti samí, občas se přejmenují a zásobují svými bludy další debaty. Věřím, že kdybychom si zjistili IP adresy, bude to všechno ze stejných zdrojů. Nedávno ani nevěděli, co je regulace a najednou všichni z nějakého důvodu regulace prosazují, a to i klienti, kteří jsou chytřejší než samotní zprostředkovatelé:-). Je to všechno směšné. To je kouzlo anonymních debat, jeden pisálek muže napsat tisíce stejných a podobných názorů, které mají vyvolat falešný dojem.

    Nechápu proč Investujeme.cz musí pořád plodit články, které takové a podobné debaty podporují.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Slovensko se obává závislosti bankovních institucí na externích zprostředkovatelích

    27.6.2014, 10:52

    http://www.investujeme.cz/slovensko-se-obava-zavislosti-bankovnich-instituci-na-externich-zprostredkovatelich/

    … a hon na externí pojišťováky začíná mít nové rozměry.

    (že by se začínalo ukazovat, kdo za tím vším celou dobu je?)

    „V ČR jsou již třetí měsíc průměrné sazby hypoték pod 3 procenty, což je způsobeno kombinací velkého podílu nezávislých zprostředkovatelů a konkurencí na bankovním trhu. Levnější hypotéky se lépe prodávají, v Čechách si tak zprostředkovatel vydělá až 2 procenta z hodnoty úvěru oproti 1,5 procenta na Slovensku.“

    „Vidím, čo sa udialo v Čechách a akým spôsobom sú napríklad poisťovne závislé od sprostredkovateľov. Vôbec sa mi nepáči myšlienka, že by aj banky mali byť tak závislé,“ uvedl Igor Vida, prezident Slovenskej bankovej asociácie a šéfa Tatra banky.

    „Česká národní banka (ČNB) považuje závislost bank na externím zprostředkování v Čechách stále za únosnou. „Řízení externích distribučních sítí je určitě jednou z důležitých povinností bank i dalších finančních institucí,“ uvádí ČNB. Vzhledem k rozsáhlé síti poboček velkých bank je závislost bank menší než u pojišťoven. Výjimkou podle ČNB mohou být menší banky, kde je situace podobná jako u pojišťoven.

    Já to celé umím přeložit takto:

    „Když nebude externí služba, potom si více budeme moci diktovat ceny(%) a zvýší se nám zisk.“

    „když naštveme veřejnost, můžeme proti externí obchodní službě více zakročit.“

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    Vlastní byt, nebo pronájem?

    http://bydleni.idnes.cz/osobni-vlastnictvi-nebo-pronajem-dl1-/stavba.aspx?c=A140702_174343_stavba_web

    Já chápu, že úvěrová instituce dost tvrdě podporuje vlastnické bydlení proti pronájmu, taky rozumím marketingu pomocí takových výzkumů. Ale fakt mi vadí, když někdo publikuje pitomosti (viz ta úspora 19.500/měs u Prahy – když 1 150500/23/12 = 4 167)

    Druhá věc, se kterou tyhle „studie“ (úmyslně ?) nepracují jsou reálné náklady na vlastnictví a údržbu u vlastního bydlení. 1500/měs je tak možná fond oprav domu (i to je ale k diskusi), ale co obnova technického vybavení samotného bytu? co daně a pojištění ? úklid společných prostor a okolí ?

    Tohle všechno přece hradí majitel z nájmu. A kdo si pořídí nemovitost, musí počítat i těmito náklady. Kdo z vás vlastní nemovitost a pronajímá ji, vím o čem mluvím…. ;)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Solidní amatérismus, to je fakt…

    Tvrdě se snaží vyvolat pocit ke koupi bytu, toť vše.

    Velice podceněné náklady při pořízení vlastního.

    Očekávaná hodnota bytu v budoucnu – fake vycucaný z prstu, resp. v článku jsem se nedočetl, jak a to přišli.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Rozumím tomu, čemu se říká investiční koupě bytu.

    Musím ale napsat, že můj pohled se s tímto článkem neshoduje.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já bych si k tomu jen neodpustil opět přidat, jak lehkovážně se občas k hypotéce přistupuje a s kolika dalšími okolnostmi se vůbec nepočítá. Někdy mi to přijde, že jediným kritériem je scoring a jako kdyby to ostatní nebylo důležité. Mění se spousta věcí a další se budou měnit v průběhu dalších let. Nezapočítání ostatních nákladů stejně jako nezapočítání nákladů spojených se změnami, pohled na hypotéku zcela mění. Často se zapomene třeba taková věc, že pouhým odstěhováním na jiné místo se může zkomplikovat doprava z místa bydliště do zaměstnání, dětí do školy nebo jejich zájmové činnosti, je třeba mít další vozidlo… atd. Prostě člověk by si měl udělat ještě vlastní scoring budoucích let…

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Na vynucené změně životní pojistky můžete prodělat tisíce

    15.7.2014

    http://www.novinky.cz/finance/342230-na-vynucene-zmene-zivotni-pojistky-muzete-prodelat-tisice.html

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Sice píšu jako anonym, ale také vím, proč (a také to tak zůstane!!):

    http://www.investujeme.cz/otestovano-lakadlo-danovych-ulev-od-zfp/

    Píše se o mnohých (nesmyslných) daňových úlevách. Dokonce se v komentářích označuje jistý (vysoce arogantní a povýšený) president společnosti, který je označen údajně za šmejda – lákal sestru, horoval pro Partners (mimo jiné provozující jistý server). Nyní je to jinak?? Prosíme o vysvětlení nejen zde na poradcích.

    Ostatně je vidět, že sice vznikla nová společnost díky presidentovi, která údajně pracuje jinak pod svou záštitou, ale výsledky jsou stejné. Takže jak psal tu jistý přispěvatel v jiném vlákně, jsme presidenti, mistři a všeumětelové ve vytváření různých spolků, zájmových skupin, partají a finančních uskupení. Otázkou je, abyste/abysme klientovi porozuměli :D

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    V článku, který napsal Vladimír Švorba, je popsán jeho pohled na průběh schůzky se zástupcem ZFP.

    Mé zkušenosti o průběhu schůzky docela odpovídají jeho pohledu.

    Nějak mi uniklo, co bylo myšleno těmi nasledujícími odstavci v příspěvku.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Poznáte podvod? Exekuční e-maily vyvolávají mezi lidmi paniku

    17.7.2014

    http://www.novinky.cz/internet-a-pc/bezpecnost/342527-poznate-podvod-exekucni-e-maily-vyvolavaji-mezi-lidmi-paniku.html


    Opravdu musím potvrdit, že ty poslední emaily vypadaly dosti věrohodně.

    I v tomto dalším odkazu

    http://technet.idnes.cz/spam-s-virem-win32-trojandownloader-tiny-nkk-win32-injector-bsco-pv2-/sw_internet.aspx?c=A140428_131643_sw_internet_vse

    je ukázka emailu, ale opět bohužel takového, který chodil tak před měsícem.

    Do přílohy tedy vkládám ukázku toho aktuálního a protože tam bylo i existující jméno se správnými kontakty, tak jsem ten email přeposlal na adresu toho exekutora a proto je ještě jedna příloha, kde je jeho odpověď.

    PLATÍ JEDNA ZAKLADNÍ ZÁSADA = NEOTEVÍRAT PŘÍLOHU! RADĚJI ROVNOU CELÉ VYMAZAT.

    Příloha 1: Výzva k úhradě

    Příloha 2: Odpověď exekutora

     | Odpovědět privátně

    Nechci se zastávat pana Švorby, osobně mě jejich titulování přijde více než úsměvné a dětinské a pouze dávají munici nepřejícným lidem, ale to je jejich věc.

    Nevím, kdo jste a nevím kolik je Vám let, ale doporučil bych Vám soustředit se na přítomnost a nehonit si brko v minulosti.

    Většina lidí, kteří mají dnes vlastní firmy a snaží se dlouhodobě a podle svého nejlepšího vědomí pracovat s klienty se do tohoto oboru dostali přes MLM. Tzn. všichni do jednoho psali IŽP na spoření a víceméně nevědomky uváděli klienty v omyl a okrádali lidi. (Neznám pana Švorbu, mluvím obecně.)

    Ve 20 letech, což je cílová skupina některých struktur je na tom člověk jinak než v pozdějším věku. Má jiný náhled na etiku, morálku a o tom jak se dělá „byznys“. Je daleko více ovlivnitelný a jelikož věří svým kamarádům a nadřízeným nenapadne ho si ověřit informace z neustálých školení na téma – „nejsem placen od hodin, IŽP do každé rodiny“ a „Peníze vládnou světem, IŽP i nejmenším dětem“.

    Sám jsem obcházel klienty a oznamoval jim, že jsem je omylem okradl a následně si psal stížnosti sám na sebe a nenápadně je protlačoval u nadřízených, aby byli kladně vyřízeny.

    Lpění na minulosti a znevažování člověka ať dělá cokoliv jen proto, že v minulosti dělal něco jiného mi přijde stejně trapné, jako když 60 letý člověk nezapomene připomenut, že má před jménem Ing, kterého studoval před 40 lety. Připadá mi to stejně trapné jako problém některých lidí, jestli byl Babiš ve 20 letech v Stb nebo ne.

    A raději bych spolupracoval s člověkem, který mi na rovinu řekne „dělal jsem tohle a tohle, takhle jsem to vyřešil a poučil se z toho“ než s člověkem, který je naprosto bez poskvrnky a nadčlověk, ale zákonitě mi lže, nebo je mu 15 a na základce neměl ještě co zkazit.

    Berte to jen jako radu do života. Možná Vám to pomůže.

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Tak tento typ podvodu je mi znám bohužel velmi důvěrně, protože se v určité fázi nezaviněně dotkl také webu Poradci-sobě.cz. Určitá mutace viru totiž rozesílala podobné „výzvy“ ze zfalšované zpáteční dokonce z adresy typu „cokoliv@poradci-sobe.cz“. Takže bylo o zábavu nad rozhořčenými emaily postaráno.:-( Exekutoři nejsou zdaleka jedinou obětí těchto praktik. Jsou jen jedni z těch nejviditelnějších…

    Email, napsané z neexistující adresy debt@poradci-sobe.cz vypadal takto (přílohu pochopitelně raději ani nepřipojuji.:-):

    Vážený zákazníku,

    Jsme velmi rádi, že využíváte produkty naší banky.

    Chceme ale Vás upozornit, na skutečnost že k 21.05.2014 na svém osobním účtu mátenesplacenou včas úvěrovou splátku ve výši #3132818257681641 7013.69 Kč.

    Nabízíme vám dobrovolně uhradit pohledávku v plném rozsahu do 26.06.2014.

    Včasné uhrazeni pohledávky bude znamenat dodrženi smlouvy #96841C94355A80911 a umožni Vám:

    1) Dodržet pozitivní úvěrovou historii

    2) Vyhnout se větším nákladům spojeným s vymáháním pohledávky

    V případě prodlení označené pohledávky 7013.69 Kč dovolíme si upozornit na to, že podle znení smlouvy #96841C94355A80911 uvedená pohledávka se považuje za nově vznikly spotřebitelský úvěr a na základě Zákona č. 145/2010 o spotřebitelském úvěru a v souladu s jinými právními předpisy, jsme oprávněni zahájit kroky zaměřené na včasně vracení nezplaceného úvěru.

    Kopie smlouvy #96841C94355A80911 a podrobný výpočet označené pohledávky jsou připojeny k tomuto dopisu jako příloha soubor „smlouva_96841C94355A80911.zip“

    S pozdravem,

    Anastazie Holubová

    Vedoucí odboru vymahani pohledávek

    +420 605 580 202

     | Odpovědět privátně
     Jindřich Benda
    Účastník

    Telefonní číslo není v provozu, v textu je plno hrubek, ale chápu, že zvědavost a nutkání otevřít přílohu je u některých lidí silnější, než zdravý rozum.

     | Odpovědět privátně
    Profilové foto
    Anonym

    Zajímavé čtení:

    http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/nejhorsi-prace-nabidka-volnych-mist/r~507c48580b4711e4bd55002590604f2e/?utm_source=zpravy.aktualne.centrum.cz&utm_medium=carousel

    úryvek z článku:

    „odborníci v oblasti pojištění, obchodní zástupci a makléři“ – je letos šestou nejčastěji nabízenou prací. Zatímco loni firmám v tomto oboru chybělo 2230 lidí, letos se jich nedostává „pouze“ 1383.

    Nakonec to komentoval jistý člověk z VŠE. Toto jsou lidé dle vyjádření majitelů mnohých MLM a Poolových společnotí, cituji: kterým bychom dali maximálně smeták k zametání banky. Je opravdu zajímavé jak VŠ vzdělání v ČR hluboce klesá a znalosti na VŠE jsou velice tristní a ceněné.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    http://www.stream.cz/nejnovejsi/adost/10003078-nahravani-hovoru-nerovny-vztah

    —-

    a jako příklad telefonát do stavební spořitelny.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Letos můžeme očekávat další zvyšování cen povinného ručení

    23.7.2014

    http://www.opojisteni.cz/kdo-je-kdo/rozhovory/letos-muzeme-ocekavat-dalsi-zvysovani-cen-povinneho-ruceni/

    NOZ – jeho důsledky a následky

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    http://www.investujeme.cz/siegfried-fatzi-nabidneme-jediny-produkt-s-mnoha-moznostmi/

    Vaše distribuce se kromě toho od ostatních pojišťoven liší i v tom, že většinu provizí chcete vyplácet průběžně. Daří se vám to naplňovat?

    Dnes vyplácíme provize třemi způsoby. Ihned, pokud klient zaplatí 1. zvýšené pojistné, průběžně, pokud klient platí postupně, nebo u některých partnerů umíme vyplatit celou provizi i zálohově. Poslední alternativu jsme dosud velmi nevyužívali, ale postupně to umožníme pro partnery, u kterých vidíme malé riziko storno provizí. Například u Fincentra.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    .. a zase to spoření v pojištění:

    – „Klient zaplacením prvního zvýšeného pojistného má vlastně uhrazeny pořizovací náklady a začíná si spořit hned od prvního měsíce.“

    – „Naproti tomu při tradičním životním pojištění si v jiných pojišťovnách první dva roky nešpoří vůbec.“

    (krásná slovenskočeština)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Přívalové deště vyplachují domácnostem peněženky

    28.7.2014, 9:50

    http://www.novinky.cz/diskuse?id=371186&articleId=/domaci/343324-privalove-deste-vyplachuji-domacnostem-penezenky.html&sectionId=8

    Dovolím si tvrdit, že toto je další článek o našem oboru, kdy si autor moc informací neověřil, nebo ověřil, ale použil pouze ty, které se mu hodily.

    …, a dav negativných štváčů se v diskuzi pod článkem chytil příležitosti.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Nejlepší je příspěvek Jiříka Vaříka :-)

    Jinak je to jako vždy. Jeden nespokojený klient vytvoří několikanásobně více negací, než vytvoří pozitivních ten spokojený. V emocích je těžké hledat nějakou nestrannost a pochopení. Po povodních jsem kdysi jezdil po klientech. Asi jsem to tu již psal, byla to docela destruktivní práce, často jsme seděli na holých židlích v místnosti, kde byla do dvou metrů oklepaná omítka a naším spolusedícím by pan vysoušeč. A setkal jsem se s desítkami různých klientů a desítkami příběhů, často zalitých slzami, ale také s těmi, co se snažili využít svoje pojištění ke svému obohacení a u toho neváhali řvát, jak jim pojišťovna plnila na h…

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Nejlepší příspěvek je od – Bohumil Přibil

    Doporučuji nepojišťovat nic,tak ušetříte za pár let na případně vzniklé škody a nikoho se nemusíte doprošovat.

    Tomu říkám doporučení, pod které by se nepodepsal ani sebevrah:-)Pan asi nechápe, že existují totální škody, na které si nemusí naspořit ani za celý život a do toho nepočítám odpovědnost. Jinak mám jednu zkušenost s jedním mužem, který říkal stejná slova, pak když vyhořel tak se mlátil do hlavy jaký je to vůl.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Pes pokousal dvouletou holčičku do tváře

    28.7.2014, 10:18

    Dvouletou holčičku pokousal v pátek večer před venkovním koupalištěm v Tylově ulici v Šumperku pes – labrador. Ten tam byl uvázaný k lampě veřejného osvětlení.

    http://www.novinky.cz/krimi/343414-pes-pokousal-dvouletou-holcicku-do-tvare.html

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Tohle obvykle dělají klienti, kteří neoplývají příliš velkým množstvím dalšího majetku, takže se jim snažím vysvětlit, že drtivá většina jejich majetku je právě v té nemovitosti. Když dávají někam svoje peníze, taky chtějí, aby byly chráněny. Dali by je do banky nebo instituce, kde by hrozilo, že o ně můžou přijít? Tady si počínají stejně.

     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník

    v zájmu vlastního zdraví jsem si zakázal číst tyhle diskuse :)

    občas to ale ze zvědavosti poruším a vždycky toho lituji… ;)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Taky mi to nedalo:-D

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Nový trik má lidi připravit o peníze, varuje Česká spořitelna

    29.7.2014, 19:21

    http://www.novinky.cz/internet-a-pc/bezpecnost/343600-novy-trik-ma-lidi-pripravit-o-penize-varuje-ceska-sporitelna.html

    Česká spořitelna varovala před novou formou útoku, prostřednictvím kterého se snaží kyberzločinci vylákat kompletní údaje o cizích platebních kartách. Využívají k tomu podvodné stránky, které se na první pohled tváří jako internetové bankovnictví spořitelny – služba Servis 24.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    http://www.investujeme.cz/axa-procistila-financni-zprostredkovatele/nazory/

    Životní pojišťovna AXA ukončila spolupráci se 156 finančně zprostředkovatelskými společnostmi a pětisty vlastními obchodními zástupci. Uzavírali špatné obchody.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Pokud jsem se setkal s ŽP, které bylo nabízene nějak nefér, tak převažovaly společnosti, které nabízely ŽP od AXA, tak 90%, pravda, měly i několik dalších ústavů, ale AXA jednoznačně převažovala.

    Je jedině dobře, že AXA nyní nabízí možnost vyplacení zakladní provize nejen klasicky najednou, ale i na 2x.

    I toto by mohlo být pro podobné společnosti, které zcela jistě zaplní uvolněné místo na trhu, minimálně odrazující.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Otázka je, u které poj. budou pokračovat. Obchodní zástupci budou hledat nové útočiště…

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Tak to máš zcela jistě pravdu.

    Otázkou ale je, kolik těch obchodníků, tím myslím ty „pěšáky“ (omlouvám se za ten výraz předem), cokoli dělalo špatného vědomě. Oni mohli pouze kopírovat jednání svých nadřízených a mohli být k této činnosti přímo i vybízeni s tím, že je vše OK a jedině správné.

    Věřím, že z nich velké % procitne, dostanou se jinam a budou OK, protože zjistí, že vše bylo úplně jinak a oni měli nedostatek informací a to byla velká chyba.

    Ano, jsem v tomto případě optimistou.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já si myslím, že velké procento spíš skončí úplně.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Pokud ale nenarazí na nás dva

    :-) / :-(

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Finanční poradci se utkají s pojišťovnami

    http://hn.ihned.cz/?p=500000_d&article%5Bid%5D=62602980

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    CO CHTĚJÍ:

    1. Poradci

    • Provizi za zprostředkování vyplatí pojišťovna poradci ihned po sjednání smlouvy. Poradce si ji může nechat, pokud smlouva trvá víc než dva roky.

    • Výše provize je neomezená.

    • Pojišťovny musí s předstihem informovat klienta, kolik peněz dostane, pokud pojistku zruší.

    • Při předčasném ukončení životního pojištění vyplatí pojišťovna klientovi část provize vrácenou poradcem.

    • Pojišťovny musí lépe prověřovat distributory, kteří na trhu působí krátce a mají vysoký počet stornovaných smluv.

    • Zavedení nového registru nepoctivých poradců.

    2. Pojišťovny

    • Zavést strop na provize za zprostředkování.

    • Rozložit vyplácení provizí do pěti let.

    3. Ministerstvo

    • Klient se musí před podepsáním pojistné smlouvy dozvědět, kolik za to zaplatí a jak bude pojištěn, pomocí dvou ukazatelů nákladovosti.

    • Nechce prodloužit výplatu provizí na pět let.


    Osobně bych klidně bez menších problémů zveřejňoval nákladovost pomocí ukazatelů, tak jak chce ministerstvo. Taky bych zavedl vyšší pokuty v případě, že se prokáže záměrné a opakované poškozování klientů. Např. podepisování za klienta, falšování záznamu z jednání atd. Vysoké pokuty bych zavedl pro pyramidové systémy.

    To co prosazuji 2-3 pojišťovny je absolutní nesmysl a menší pojišťovny, které nemají dostatečně velkou interní síť a velké zázemí by to zcela určitě potopilo. Takže to spíše vnímám, jako zbavení se konkurence. Bůh ví, co mají v plánu. Rozložení vyplacení provizí do pěti let bych dokázal akceptovat pouze v případě dobrovolnosti. Osobně bych ze začátku 10 – 20% provizí nechal rozložit na 5 let a postupem času bych to dle možností navyšoval.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Finanční poradna: Jaká jsou pravidla pro přivýdělek v důchodu

    http://www.novinky.cz/finance/344447-financni-poradna-jaka-jsou-pravidla-pro-privydelek-v-duchodu.html

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Ivan Špirakus
    Účastník
     | Odpovědět privátně

    Výborně, opravujme si všichni auta, protože na webu se přeci dají najít návody, jak na to. Jakýkoliv odborník je vlastně jen černá díra, protože člověk si přeci vše může zajistit většinu služeb sám.

    Už tu někdo psal, že je tu obecně cítit jisté tažení proti naší profesi. Bohužel pověst se zlepšuje jen pomalu a špatné zkušenosti se šíří rychleji, než ty dobré.

     | Odpovědět privátně
     Ano
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Nevím, proč hned ty červené palce, do našeho oboru to bezesporu patří. Nejdřív jsem na to reagovat nechtěl, ale proč trochu nepopustit uzdu věštbě budoucnosti? Dříve, či později převezmou většinu práce automaty a v ostatním sektoru bude asi problematické vytvořit dostatek pracovních míst. Svým způsobem dost podobně už ten systém funguje ve formě podpor v nezaměstnanosti a různých forem sociálních dávek a také zde máme účastníky, kteří nikdy nepracovali, takže taková realita již vlastně funguje. Obdobný model byl už navržen, pokud se pamatuji ve Švýcarsku. Není to o tolik dražší, pokud je to ekonomicky silná země, tak by to dokázala realizovat. Spíš mám obavy z dopadu. Zastávám heslo, že dostávat něco zadarmo, je porušení základního principu. Nic zadarmo neexistuje a děsím se, jak bude vypadat následující generace, která vyrostla v prostředí, kdy neviděla rodiče jít do práce. Pro takové příklady také nemusíme již chodit daleko.

     | Odpovědět privátně
     Ano
    Účastník

    Ahoj Romane,

    již dnes existují přídavky max. na 3 děti (v ČR), různé druhy důchodů.

    Jak sám článek napovídá – není (naštěstí?) tento systém doménou levice (např. ODS – V. Tlustý) , navrhoval to i ekonom, na jehož jméno si teď nevzpomenu :(

    Někdo to využije na alkohol, drogy, někdo osvíceně na splácení svých závazků, někdo na podnikání….

    Každy člověk je z nových/nevyzkoušených věcí překvapený a proto je většinou zatracuje.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já to nezatracuji, já mám jen obavy. ;-)

     | Odpovědět privátně
     Jindřich Benda
    Účastník

    Když se nad tím zamyslím, tak mi to přijde jako skvělý nápad, pro lidi co nedělají a jsou na dávkách se nic nezmění.

    Zkuste se pár lidí zeptat co by dělali, kdyby nemusely řešit peníze, většina by okamžitě skončila v práci, kterou nenávidí a realizovaly by své projekty, nebo by šly do práce, která je naplňuje, ale nyní mají obavy, že by je neuživila.

    Lidi co platí hypotéky a manželky na RD, jsou ve stresu, jestli jim šéf nesníží plat, nechají se sebou zametat jen ze strachu o práci…

    Hodně lidí má nápady, které by prospěli lidstvu, ale kvůli strachu o peníze s nima skončí v hrobě.

    Podle mě to může fungovat, většina lidí asi namítne, že by nikdo nemakal, ale to si nemyslím.

    Podle mě by to přineslo do ulic více úsměvů u lidí, kteří budou do své práce těšit. Už se tam nebudou nechodit prodávat za peníze, ale pracovat protože je to bude bavit.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    c1-62647410-bezneho-investora-srazi-psychologie-proto-jsou-jeho-vynosy-z-akcii-tristni

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Zajímavá úvaha z té pozitivní strany. V každém případě, toto může realizovat jen ekonomicky silná jednotka. Kdybychom to vztáhli k naší průměrné mzdě, pak by ta vyplácená částka byla tak někde kolem 6,5 tisíce, takže se obávám, že to by příliš klidu nepřineslo. Aby to způsobilo to, co popisujete, pak bychom museli jít s tou částkou někam na 10 tisíc nebo víc? V takovém případě by ale spousta lidí v zaměstnání skončila, neboť mnoho z nich by mělo příjem na nižší, stejné nebo o málo vyšší úrovni. Otázka je, nakolik by která firma dokázala zvednout mzdové náklady, aby své pracovníky nenechala odejít. Pokud ne, pak by nám klesl výběr daní a odvodů, z čehož vychází, že by se do toho musely napumpovat ještě další peníze.

    Pokud člověk realizuje své nápady, už bych to zahrnul spíše do sféry, že společnosti něco dává nebo se o to alespoň snaží a pak je to v pořádku.

    Vyvstávají mi tam dvě otázky… kde na to vzít a jaký to bude mít pozitivní, ale i negativní dopad.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    A DOST ! 129 díl

    Nekalé praktiky spořitelny.

    Jak můžete přijít o peníze?

    http://www.stream.cz/nejnovejsi/adost/10003313-a-dost_utajene-nahravky-telefonatu

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Mimo jiné mě zaujala jedna věc… cituji: „Navíc jsem se několikrát dožadoval komunikace s jedním investičním agentem ze společnosti… …ale bohužel se vždycky stalo, že mi volali různí lidé, které jsem neznal, o kterých jsem neměl žádné povědomí, v podstatě cizí člověk Vám volá a říká, že máte investovat v pěti kontraktech 15 tisíc dolarů… na tom je vidět, jak důležité jsou osobní vazby a důvěra v člověka, který Vám spravuje finance.

    Až se mě příště někdo zeptá, jestli souhlasím s nahrávkou, tak se zeptám, jestli i oni souhlasí s mojí nahrávkou. To jsem zvědav na tu reakci. ;-) Jinak je fascinující, kolik papírů a záznamů musíme vyplnit, aby bylo zřejmé, že klient rozumí všemu, o čem se bavíme a tady lítají miliony na základě doporučení naprosto cizího člověka. Jsem zvědav na stanovisko ČNB, protože po normálním běžném obchodníkovi se chce záznam z každého jednání, které dle mého soudu v tomto případě nahrazuje ten monitorovaný rozhovor. Neposkytnutí by mělo mít stejnou váhu jako odmítnutí poskytnutí písemného záznamu nebo jeho absence.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Přesně jak Romane píšeš.

    Jen na poplatkách tam ten pán z ukázky platil skoro rok á 2.000,-Kč/den.

    Myslím si, že tento díl je opravdu zajímavý a poučný.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Když oznámíte, že si hovor nahráváte, tak Vám odpoví, že s tím nesouhlasí. Nejedná se o žiletky nebo knihu, ale o investice. Doporučovat investice je velká zodpovědnost, kterou spousta lidí podceňuje. Např. byla za mnou rozhořčená paní, bylo ji na přepážce doporučeno investovat zděděné peníze do investice, dnes je ve ztrátě 400tis. Investovala jednorázově do akcií. Údajně nevypisovala žádný investiční dotazník a vyloučila, že by někdy chtěla investovat do tak rizikové investice. U její maminky, která investovala další milion, byl přiložený investiční dotazník, ve kterém bylo zaškrtnuté, že si investor nepřeje vyplňovat investiční dotazník. Docela by mě zajímalo, kolik takových investic bylo uzavřeno na přepážkách. Samotná pracovnice přepážky se omlouvala za to, že ji špatně poradila. Paní za přepážkou bude mít problém, protože si to klienti nechtějí nechat líbit. Jinak, doporučovat něco přes telefon je úlet.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Lidé ve výpočtu výše důchodu tápou aneb Deset nejčastějších mýtů o penzích

    23.8.2014

    http://www.novinky.cz/finance/345451-lide-ve-vypoctu-vyse-duchodu-tapou-aneb-deset-nejcastejsich-mytu-o-penzich.html

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Živnostníci, pozor na IČ u telefonických nabídek

    21.8.2014

    http://www.dtest.cz/clanek-3744/zivnostnici-pozor-na-sdelovani-ic-u-telefonickych-nabidek?utm_source=novinky140825&utm_medium=email&e_id=595151&a_id=1158

    Uvede-li živnostník při uzavírání smlouvy po telefonu své identifikační číslo, předpokládá se, že jedná v rámci své podnikatelské činnosti. Nemůže se tudíž následně dovolávat ustanovení občanského zákoníku týkajících se spotřebitelských práv. ………………..

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pohl
    Účastník

    Mně to připomíná tu pasáž z Vlka z Wallstreet, jak volali klientům. Takovému obchodování po telefonu říkám americký způsob:-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Povinné ručení zdražilo o víc než deset procent

    26.8.2014

    http://www.novinky.cz/stalo-se/346007-povinne-ruceni-zdrazilo-o-vic-nez-deset-procent.html#utm_source=szn_hp&utm_campaign=var_A

    V rámci uchování pevného zdraví nedoporučuji číst názory = reakce diskutujících na Novinkách.

     | Odpovědět privátně
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Česká spořitelna varovala před virem, který lidem vysává peníze z účtu

    7.9.2014, 10:17

    http://www.novinky.cz/internet-a-pc/bezpecnost/347018-ceska-sporitelna-varovala-pred-virem-ktery-lidem-vysava-penize-z-uctu.html

    Na pozoru by se měli mít klienti České spořitelny. Jak upozornili zástupci banky, internetem koluje nový sofistikovaný počítačový virus, díky kterému se kybernetičtí zločinci dostanou na cizí účty. Problém jim nečiní ani zabezpečení transakcí prostřednictvím SMS zpráv.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Docela by mě zajímalo, jak to bude fungovat, když zaměstnanec z firmy odejde a pojištění se následně zruší, takže zaměstnavatel se o tom již nedozví. Musela by existovat ohlašovací povinnost pojišťovny, která by musela oznámit zaměstnavateli, že smlouva byla ukončena. Může vůbec pojišťovna něco takového zaměstnavateli sdělovat, když si pojištění již třeba v tu chvíli platí bývalý zaměstnanec sám ze svého?

    Jinak tento zákon staví příspěvky pro zaměstnavatele do pozice, kdy na jedná straně motivuje zaměstnavatele, aby do pojištění přispíval, ale na druhé straně životnost smlouvy je v rukách zaměstnance, který ji může kdykoli ukončit. Řešením by bylo udělat to, co navrhuje u svých zaměstnanců spořitelna a to, že příslušnou částku by musel uhradit zaměstnanec. Fungovalo by to pak podobně jako na penzijních společnostech, kde by přišel o státní příspěvky.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Protikorupční policie zasahuje v bance Oberbank

    12.9.2014, 9:58

    http://www.novinky.cz/krimi/347494-protikorupcni-policie-zasahuje-v-bance-oberbank-prisla-si-pro-100-milionu.html


    Protikorupční policie zasahuje na několika pobočkách banky Oberbank v Praze a Brně. Zásah se týká zkrachovalé společnosti Edbusy…………………

     | Odpovědět privátně

    VIRTUALIZACE POBOČEK VE FINANČNICTVÍ.

    12. 9. 2014


    Dobrý den, byť již rok nejsem finančním poradcem, věřím že tyto informace budou pro leckteré z Vás užitečné.

    Jako majitel online komunikační spolčenosti, vám mohu prozradit, že finanční instituce se čím dál tím více snaží poskytovat i online přímý sales.

    Příkladem je virtuální pobočka hypoteční banky.

    https://www.hypotecnibanka.cz/virtualni-pobocka/

    Co lze sjednat online? Z vlastních jednání na FAÚ (Finančně analytického útvaru MF) a Ministerstvu Vnitra, vám mohu prozradit, že je dnes možnost s klienty sjednávat téměř cokoli bez fyzické účasti (dnes už dokonce i IŽP, které dříve nešlo). Pravdou je, že takto mohou instituce sjednávat pouze produkty s fyzickou osobou. Nelze dnes však takto „na dálku“ sjednat produkt s právnickou osobou či fyzickou živnostníkem (OSVČ). A to hlavně z důvodu ověření takového klienta v souladu s AML zákonem a zákonem proti praní špinavých peněz.

    Také se s vámi podělím o část e-mailové komunikace mezi naší společností a dotazem na MF.

    NÁŠ DOTAZ ZE DNE 17. 7. 2014

    Naši velcí klienti (převážně finanční instituce) hledají řešení, pro možné ověřování klientů na internetu. V mnohých případech mohou smlouvy s klientem „podepsat“ online, ale zároveň nastávají situace, kdy potřebují klienta i „na dálku“ ověřit, z důvodu opatření proti praní špinavých peněz. Dle informací FAÚ, které jsem získal od mých klientů, není ještě žádné možné řešení pro podobný proces, který by byl v souladu se zákonem. Nastávají tak situace, kdy klient například z Ostravy má možnost podepsat smlouvu online či zaslat podepsanou smlouvu poštou, ale stále musí do Prahy kvůli 5 minutám, kde se prokáže svým občanským průkazem.

    ODPOVĚĎ ZE DNE 17. 7. 2014

    Některá řešení, např. pro spotřebitelské produkty a produkty menší hodnoty realizované bezhotovostně již současný AML zákon připouští. Nebráníme se diskusi o dalších možnostech, pokud budou odpovídat požadavkům aktuálních doporučení FATF a připravovaných právních předpisů EU.

    Pokud máte návrhy či náměty k diskusi, je teď ta pravá doba – probíhá „předpříprava“ k novele AML zákona.


    Toto jsou informace, které vám mohou prozradit, že online komunikace s klienty, je velice ožehavým tématem. Ano, je pravda, že osobní jednání je prozatím nenahraditelné, avšak ze svých 4 letých zkušeností vím, že klient velice ocení i online komunikaci odkudkoli, vezměte v potaz třeba Vaše klienty, co Vám vycestují do zahraničí a potřebují například následný servis či drobnou změnu v jejich portfoliu. Jsou jisté věci, které zkrátka přes e-mail nevyřešíte.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Posíláte dětem peníze na stavební spoření? Jsou jejich a jen tak se k nim nedostanete

    http://www.novinky.cz/finance/346578-posilate-detem-penize-na-stavebni-sporeni-jsou-jejich-a-jen-tak-se-k-nim-nedostanete.html

    Od počátku letošního roku mají rodiče ztížený přístup k úsporám na smlouvě stavebního spoření založené na svého potomka. Spořitelny jim peníze vyplatí až se souhlasem opatrovnického soudu. Úspory jsou totiž majetkem dítěte a rodiče s nimi nemohou nakládat, jak se jim zlíbí. ……………….

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Změny daní prošly Sněmovnou, vzroste sleva na děti a omezí se paušály.

    24.9.2014, 10:37

    http://www.novinky.cz/domaci/348559-zmeny-dani-prosly-snemovnou-vzroste-sleva-na-deti-a-omezi-se-pausaly.html

    Sněmovna schválila novelu zákona o dani z příjmů, která zvyšuje daňovou slevu na druhé dítě, vrací úlevu podnikajícím důchodcům a omezuje výdajové paušály pro živnostníky. Pro hlasovalo 118 zákonodárců. Novela zamíří do Senátu.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    INSIA a Marsh opět první v TOP 30!

    http://www.insia.cz/cs/aktuality-2014/insia-a-marsh-opet-prvni-v-top-30

    Jen tak dál,

    co jiného si můžeme přát,

    než jen s tím prvním spolupracovat

    :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Klobouk dolů

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Tak to je bomba.

    Ono to po přečtení článku nakonec vlastně vypadá, že si ti dva právníci udělali dost dobrý business a vlastně do toho zblbnuli celou republiku.

     | Odpovědět privátně
     An.
    Účastník

    Dušan Šídlo právě aktualizoval své výpočty o poslední novinky pojišťoven (čerstvé hodnoty RIP indexu k 15.10.2014).

    RIP (Ryzí index pojištění) je nákladový ukazatel, který porovnává cenu za riziko smrti v rámci hlavního krytí investičního životního pojištění, a to ve srovnání s úmrtnostními tabulkami Českého statistického úřadu. Zjednodušeně řečeno, počítá výši průměrné nákladové a ziskové marže pojišťoven a hodnotí tak „předraženost“ ceny pojištění úmrtí na českém trhu.

    Odkaz: http://blog.brokertrust.cz/rizika/stahnete-si-aktualni-hodnoty-indexu-rip/

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Super tabulka Milane.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Prima tabulka a veliký dík patří Dušanovi Šídlovi…nicméně, nenašel jsem,,svoji“ pojišťovnu, neb.jsem odpovědný kuřák a na gynekologii nechodím…takže nevím, nevím, kterou pojišťovnu vybrat…:-/

     | Odpovědět privátně
     Ano
    Účastník

    Jirko, nebuď smutný, od 1.11. 2014 nedoporučuji víceméně spoření pouze na spoření.

    Článek „Vyplatí se st. spoření? Jak pro koho!“ asi četli mí sekční i divizní šéfové. Jsem pozván na „červený kobereček“. Byť stojím za st. spořitelnu, nechce se mnohým věřit, že to co jsem napsal myslím vážně :(

    Zrovna tento měsíc jsem měl klienty, kteří uzavřeli st. spoření na nezletilé u „oranžové spořitelny“. Sice ušetří nějaký poplatek za uzavření, ale budou se divit v případě změny tarifu, rozdělení CČ, možného úvěru, zhodnocení vkladů…

    Každého spasit nemůžeme :( Musí si nadřít nos sami. To zjistí nejdříve za 6let. Kde nás bude konec?

    Řečnická otázka nakonec. Myslíš si ( i vy ostatní), že se prodělečným produktem pochlubí? Nikoliv. Pokud se vůbec dozví, že je prodělečný.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Pavle,dle červených palců u tvého příspěvku si myslím, že mnozí stále považují StSp za vrchol hitparády, co se zhodnocení týká.

    Jinak článek je vynikající(100 palců hore).

     | Odpovědět privátně
     Ano
    Účastník

    Jacku, palce už (radši) neřeším :D

    Jen přemýšlím, co budu od 1.11. nabízet klientům? :P

    Myslím si, že kovaní distributoři státní podpory by prodávali i třeba „pohřební“ pojištění, kdyby jim to bylo centrálně nařízeno :D

    Jedna spořitelna si zatím stojí nejlépe. Tedy pokud porovnávám st. spoření st. spořením. Viz tabulka přílohou

     | Odpovědět privátně
     Ano
    Účastník

    Jo, ještě ta tabulka.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Pavle, nejsem smutný, z toho článku opravdu nejsem.

    Je to jen článek, odkaz na Novinky.

    Je to jen článek, který je zde připraven tak, aby se dal přímo přetáhnout jako aktualita na Facebook.

    Možná ale je smutné, že si uědomuješ až nyní a že to nebudeš dělat až za několik dnů. Možná to chtělo dříve.

    …. a jak kobereček ???

    Dostal jsi motivační odměnu ?

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Povinné ručení zdražuje, pojišťovny se snaží zaujmout jinak než cenou.

    http://www.novinky.cz/finance/350733-povinne-ruceni-zdrazuje-pojistovny-se-snazi-zaujmout-jinak-nez-cenou.html

    ….Už zhruba dva roky si připlácejí i řidiči, kteří jezdí bez nehod. Letos povinné ručení zdražilo v průměru o více než deset procent…

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Pojištění zboží nemusí být plus

    http://www.dtest.cz/clanek-3866/pojisteni-zbozi-nemusi-byt-plus?utm_source=novinky141020&utm_medium=email&e_id=595151&a_id=1237#free


    Mnozí si rádi připlatí za jistotu, vyhnou-li se tak v budoucnu dalším výdajům třeba při nutnosti vyměnit prasklý displej u nového telefonu. Pojištění proti škodě a krádeži je tak čím dál populárnější. Vady řeší záruka, pojištění zase pamatuje na nechtěné pády, a to se přece vyplatí. Nebo snad ne? Existují i nevýhody této vychvalované služby.

     | Odpovědět privátně

    Jak je to se sepisování záznamu o požadavcích a potřebách klienta u tohoto druhu pojištění? Předložení pojistných podmínek a práce s odbornou péčí? O toto pojištění jsem se nikdy nezajímal, možná tedy pokládám otázky zcestné a zbytečné, nicméně mě to teď tak nějak napadlo.

    V souvislosti s tím, jak se dnes chová zákon a ČNB už vidím ty soudní tahanice o zneplatnění pojistné smlouvy k počátku …

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Přesně, toto mne také napadlo.

    Zatím to mají, údajně, dobře ošetřeno, ale nová „38“ jim asi moc nepomůže.

     | Odpovědět privátně
     Jan Skrbek
    Účastník
     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Taky jste si všimli, jak ta jména občas sedí? :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    :-)

    hmmm, já mám v rodině několik kuchařů a nejsou to Vařečky.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Ale můžeš to klientovi pěkně zavařit… :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    :-)

    Romane, děkuji za inspiraci,

    asi změním název náborového inzerátu na:

    „Přijďte se podívat do naší pojišťovácké kuchyně,

    jak vaří Vařečka,

    aneb vaření (pojištění) s Vařečkou.“

    :-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Přemýšlím, kde se upíchnu já. Snad cyklistika? :-)

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 100 příspěvků - 1. až 100. (celkem z 252)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account