Zobrazeno 26.519x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 48 diskutujících a má 148 odpovědí. This post has been viewed 26520 times

  • Autor
    •  Jiří
      Člen

      Už od začátku tohoto webu mě provokuje reklama v záhlaví.

      Krize nás pomalu a jistě opouští, počet klientů a počet jejich operací také …

      Otázka výměny autíčka už mě tíží od loňského roku, teď už to ale začíná být horké. Trochu arogance ze Sttutgartu známé z reklamy? Prcka z Kolína? Něco z Mnichova? Lidovku z Wolfsburgu? Domácí klasiku na O nebo S? Něco úplně jiného?

      Zainvestovat a ukázat bohatství? Nebo auto blízké klientům?

      Kolegyně, kolegové, co vy na to?

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      Tak ideálně jedno auto pro každou z jmenovaných příležitostí, ne?:-) Když se tedy daří… Myslíte, že ukazovat před klientem bohatství je OK? Asi jak u kterého klienta…

      Mimochodem, když zůstaneme u střední třídy: myslím, že se velmi povedl nový Passat CC. Na tomhle autě může nechat oči…

       | Odpovědět privátně
    • Kdo je pekař, ten by měl mít mouku. Kdo je fin. poradce, ten by měl mít peníze. Nebudu přece chodit za bezdomovcem o radu jak naložit s penězi. Proto bych ja očekával od svého poradce že sam bude „bohaty“ (nebo alespoň nadrůměr). Jinak Passat CC mi nepřijde zrovna jako střední třída s jeho pořizovací cenou kolem 750 000,- ve Zlínském kraji, kde pracuji si ho moc lidí dovolit nemůže a přesto si myslím, že střední třídy je tu dost.

       | Odpovědět privátně
    • Auto by mělo primárně vyhovovat tomu, kdo si ho koupí. Reprezentativní vzhled je jedině plus. Myslím si, že i Octavia je přijatelná volba.

       | Odpovědět privátně
    • Zdravím,

      o tomto tématu se povídá docela dost, ale zkusím nastínit své poznatky.

      Jezdím za svými klienty, ať už novými, nebo stávajícímí, Volvem S80, spousta mých kolegů mi říkalo, že to není dobrý nápad a že to bude působit, jak červený šátek na býka. Zatím se mi nestalo nic podobného , klienti to berou jako samozdřejmost / nebo lépe řečeno vůbec to neřeší /a pokud z jejich strany vyvstal nějaký dotaz k autu, tak jedině k tomu jak jsem s ním spokojen.

       | Odpovědět privátně
    • Já si za svůj první plat koupil Felici, ale až budou penízky, chtěl bych nejspíš oktávku. Ikdyž něco luxusnějšího by neškodilo. Třeba Aston, nebo Audi :)

       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pelant
      Účastník

      Osobně si myslím, že auto je základ pro každého z nás. Když jsem s klientem domluvený na schůzce, tak mě bude vyhlížet. A ve většině případů se každý klient podívá z okna kdo k němu jde i když se snaží být nenápadný. Tím pádem si všímá i auta což samo o sobě dost vypovídá. A jak zde někdo výše popsal, že to klienti neřeší, tak nemá vůbec pravdu. Ano klient na to nijak nereaguje, ale všímá si toho a věřte nebo ne, tak to řeší. Zamyslete se nad tím, kdyby jste si chtěli pořídit internet, či satelit. Popřemýšlejte co by se Vám v hlavě honilo, kdyby k přijel pán v krásném červenném ferrari. Co by jste si o něm mysleli? A ted se zamyslete nad tím kdyby přijel v prorezlém a obouchaném favoritu. Brali by jste ho úplně jinak. Záměrně ted přeháním, protože ty rozdíly ve Vašem myšlení na těchto příkladech by byly diametrálně odlišné, ale stejné rozdíly akorát nezpůsobují tak velké emoce se klientovi honí hlavou když přijedete v naleštěné AUDI nebo v zablácené felicii.

      Osobně bych volil neutrální auto, které bude vyvolávat co nejmenší emoce, protože první dojem chci vytvářet já jako osobnost a ne mé auto. Vlastním Citroen C5 které si myslím je neutrální. V klientech nevyvolává žádné emoce, ale když zajedu do myčky a vyleštím ho, tak působí velice luxusně na náborech.

       | Odpovědět privátně
    • To je přesně můj názor, paráda :). Má nablýskaná Felicia vypadá snad taky trošku neutrálně :)

       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Já jezdím na schůzky černou Fabií v kombíku(předchozí model), je to auto pro každého člověka, ale v černé elegantní, žádné negativní reakce nikdy nepřišly. Občas ale vytáhnu svou starou oprýskanou Felicii, se kterou jezdím na kratší projížďky a s tou rozhodně parkuju tak, aby nebylo vidět, že jsem přijel autem:) Ale plánuji koupit superba v bílé barvě, je to krásná česká loď, tak s tím doufám taky nic nezkazím

       | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Dost taky záleží na tom, jakou má poradce klientelu. Logicky vyšší vrstva kouká na nějaká auta úplně jinak, než člověk z paneláku s průměrným příjmem

       | Odpovědět privátně
    •  Iva Bornová
      Účastník

      Máte pravdu auto dělá poradce můj poznatek.Začínala jsem z autíčkem značky Trabant a měla jsem úspěch i s touto značkou,většina mých klientů se smála mým ideálům.Ale obchod vždy byl.Auto je moje vášeň.Po několika letech jsem Trabanta vyměnila za Renaulta s kterým jsem začala dělat větší obchody než z původním vozem.Dnes již jsem vozový park obohatila novým Chevroletem Aveo bílé barvy jsem spokojená.

      Ano záleží na klientele.Také na obchodních dovednostech poradce.

       | Odpovědět privátně
    • Já jezdím Fordem Fusion s tónovanými skly a dětskými stínítky na zadních sklech. Nejedná se o nijak honosné auto. Důležitější je podle mého názoru vhodné vystupování u klienta, než okázalé auto, které není důkazem úspěšnosti v práci. Ovšem souhlasím, že finanční poradce jezdící ve Favoritu vypadá hloupě.

       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Pecha
      Účastník

      Otázkou by mělo být, co člověk od auta, co se image týče, požaduje.

      Chce-li spolehlivé auto a nechce lidi „šokovat“, měl by podle mě sáhnout po Škodě Octavii.

      Pokud se chce trošičku ukázat a nevadí mu pohledy škarohlídů, volil bych VW Passat, Passat CC nebo Škodu Superb.

      Jestliže se poradce pohybuje u bonitnější klientely, šel bych do Volva S80, do E-čkového Mercedesu nebo do Audi A6 :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pelant
      Účastník

      Otázkou také je, když má poradce širokou škálu klienteli. Od rodinných financí až po firemní zákazníky či majitele firem.

       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      A co takhle VW Phaeton černý ?

       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pelant
      Účastník

      Ano ten vypadá velice hezky. I když je to původem luxusní vůz, vypadá celkem neutrálně

      Když už se bavíme o autech.

      Jaké máte zkušenosti s LPG?

       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Pecha
      Účastník

      VW Phaeton je zajímavý koráb – před i po faceliftu :)

      Nicméně otázkou je, aby majitele „nesežraly“ provozní náklady. Co jsem koukal do ceníků, ND nevycházejí nejlevněji.

      Zároveň však předpokládám, že plno ND bude totožných s Passatem apod.

       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      S LPG jsem nikdy nejezdil. Výhoda jsou menší náklady na palivo, ale já osobně bych se bál do toho sednout a jedzit s tím denně.. Volím Turbo Diesel… Ano, provozní náklady jsou veliké :-) pro mě je to taková lepší A8, kterou moc lidí nemá a vypadá hezky :-)

       | Odpovědět privátně
      • Mám II Octavii v benzinu předělanou na LPG v černé barvě, pokud by nemusela být nálepka na okně, tak ani nikdo nepozná že je plynová, nevím, zda ten dotaz byl směřovaný na to, jak Vás bere klient že jezdíte na plyn. Dělám mimo finanční poradenství také odhady nemovitého majetku, kde se potkávám s dosti rozličnými klienty. Ročně najezdím zhruba okolo 80 000 km, proto LPG. Jediné omezení je vjezd do podzemních garáží. Myslím že je to naprosto neutrální auto prakticky pro každého.

         | Odpovědět privátně
    •  Tomáš Bílek
      Účastník

      Pane Petržílko, co na Phaetona říkají klienti? Je to slušná loď,v čechách neokoukaná, takže palec nahoru pro Vás za výběr:)

       | Odpovědět privátně
    • Koupi auta jsem řešil před 2 lety, půl roku mi trvalo, než jsem se odhodlal ke koupi vysněného auta – Smartu nové generace. Je elegantně černý, s doplňky ve stříbrné metalíze, vzadu chromová lištička a chromový nápis „finance“ a „prucha.eu“

      Často bývá Smart tématem prvního hovoru s klientem, někdy se smějí (v dobrém :-)).

      Moc nežere a všude se vejde. A je to moje krevní skupina.

       | Odpovědět privátně
    • Úspěšný klient si nenechá poradit od poradce, který za ním přijede ve Favoritu, a proto si myslím, že hezkým autem nemůžu nic zkazit. Jestliže to klienta popudí, je to jen a jen jeho problém. Mám BMW 5GT a zatím jsem neměl negativní ohlas, alespoň o tom nevím. Spíše se setkávám s kladnými reakcemi a mám zkušenosti, že si klient tolik nedovolí, naopak více naslouchá.

       | Odpovědět privátně
    •  Jan Maňák
      Účastník

      Pánové (a dámy), trochu pohled zvenku. Řekl bych, že auta se v poradenském sektoru řeší příliš. Někteří z Vás si zhmotnili úspěch v businessu do značky vozu. Když velké sítě vymýšlí nějaké lízátko pro poradce, auto je první v hledáčku. Prolistujte si Vaše firemní časopisy a zamyslete se nad tím.

      Na větších akcích se vždy bavím, můj Superb je to nejlacinější a nejmenší auto na parkovišti :)) Fandím všem, kteří bez problému dojedou ke klientovi i s „nižší střední“, popřípadě se Smartem.

      PS pane Hlavní správce, čekal jsem aspoň menší promo Hondy CRV, někde nějaký prob? Nebo bys jí nedoporučil ani poradcům působícím v horských oblastech??

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      Honzo, Honda CRV je supr! O tom by ti mohla popovídat moje žena. Ale už se těším na sníh, že si ji od manželky půjčím a pořádně projedu!:-) Ale tohle je už docela off-topic.:-) Docela dost.

      Mimochodem, myslím, že by poradci SUV (a další sportovní i užitkové vozy) měli při návštěvě klienta zaparkovat raději někde za rohem (pokud opravdu nejedou na někam na samotu v horách nebo klient není dealer podobnýc vozů:-). Je to jako kdyby někdo šel ke klientovi v teniskách. Co na tom, že jsou to tenisky značky Adidas

       | Odpovědět privátně
    •  Jan Maňák
      Účastník

      OK, připouštím, že můžu mít v této věci lehce excentrické názory, ale při kilotrech každoročně naježděných na D1 mi přiměřené SUV (věkem, stavem, absencí doplňků typu „cross-pack“) nezdá jako špatná volba.

      Nicméně hlavní část předchozího příspěvku se týkala faktu, že „příliš“ luxusní vozidlo může klienta ohromit jak pozitivně, tak negativně. Buď si řekne „fakt úspěšný poradce“, nebo si řekne „na kom asi na tenhle bourák vydělal?“. Marketingové týmy velkých sítí by se měly zamyslet, jak dobře míněnou motivací dovnitř sítě neodrazovat potenciální klienty.

      Co se týče emocí klientů, co mohlo být normální v roce 2009, nemusí být v pořádku napřesrok, protože krize na domácnosti teprve doléhá. Nicméně tohle řeší i jiné obory, můj příbuzný fungující ve stavebnictví nechává u vybraných klientů Volvo XC90 také za rohem.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Ještě k tomu LPG. V r. 2000 jsem koupil Fabii, budiž jí země lehká :-) Hned jak byla přestavba na LPG možná, šel jsem do ní. Motor v pohodě naběhal 300.000 km, nikdy žádný problém a úspora cca 1,- Kč na kilometr, takže za 5 let to udělalo zajímavou sumu. O něco víc, než mne auto stálo :-)

       | Odpovědět privátně
    • Myslím si, že by chování poradce před klientem mělo být přirozené. Budete se při výběru auta koukat na to, co na něj řekne klient??? Mně osobně je to celkem jedno. Pokud se někomu líbí hezká auta, ať si udělá radost v případě, že na to má finance.

      Auto je jeden z ukazatelů úspěšnosti lidí. Jestliže nechci, aby mělo vliv na první dojem klienta, je opravdu lepší ho nechat za rohem.

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Dratva
      Účastník

      Víte, za mě to vyřešila firma. Máme služební fabie novějšího data výroby a na opavsku je to auto, jež nepotěší ani neurazí. Takový kompromis.

      Myslím si, že se úplně nehodí za každou cenu dávat na odiv své bohatství, jak to dělá ZFPA.

      Ve většině lidí to evokuje, že člověk k takovým penězům určitě nepřišel poctivě a ruce tedy pryč.

      A co mám za automobil před domem, to je koneckonců má věc, ke klientům s ním nejezdím :)

       | Odpovědět privátně
    •  TP
      Účastník

      Ke klientům jezdím v BMW E30 1.6 z roku 1987. Hodnota toho vozu je tak 20 tísíc a je naprosto báječné!!

      Po zimě je poškrábané a nemá klimatizaci (už teď začínám trpět). Jsem nad míru spokojený a vůbec to neřeším. Auto mi slouží, je to automat, jezdí krásně a lidé se mě spíš ptají, jestli je to veterán :) Odveze mě všude a když mě ho někdo bouchne nebo poškrábe, vůbec mě to neštve. Moje klientela je především vesnická a zdejší cesty jsou tankodromem. Stejně tak mě kolikrát lidé potkali v montérkách nebo teplácich na poště nebo obchodě – taky neřeším. Moje image je být sám sebou být přirozený. Nehodnotím lidi podle postavení, titulů, vozidla, versage saka nebo čeho, ale podle jejich hodnot a tak to samé (možná naivně) očekávám od nich.

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Já jezdím černou Zafirou, ale jinak máme ještě malého Citoena Saxo. V současné době je v nemocnici :-), ale už se těším, až se vrátí. Jeho hodnota už asi nebude ani těch 20 tisíc, leckdo by mi tu opravu asi rozmlouval, ale na sídliště je to auto k nezaplacení. Vejde se do kdejaké skuliny a pokud mi ho někdo poškrábe, je mi to jedno. Že by mi ho někdo ukrad, to asi nehrozí. Ovšem pokud v něm náhodou jedu ke klintovi, tak neparkuji za rohem, ale za dvěma rohy :-).

        A když tu Tomáš hovoří o těch vesnicích, tak včera jsem na vesnici přešel na poradenství placené klientem. Dostal jsem plato vajec, asi pět salátů a do auta mi ještě vpašovali flašku :-) Jó vesnice, to mám rád… Možná, že kdybych přijel tím Citroenem, tak by mi ještě dali do kastrůlků jídlo :-)

         | Odpovědět privátně
    • Kancelář mám v centru města, i proto jsem si pořídil Smarta nové generace. I tak mi ale trvá pár minut místo najít, navíc mnoho minut od kanceláře. V únoru jsem si po roce rozmýšlení koupil nový dopravní prostředek – kolo (www.gocycle.com) a od té doby tak 3 až 4 dny v týdnu jezdím na něm, je to úžasná úspora času a navíc si jízdou pročistím hlavu!

      A jen tak mimochodem – lidi se o kolo i auto povětšinou zajímají, je to účinný ice-breaker :-)

       | Odpovědět privátně
    • BMW X6

       | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Vy jezdíte vozem BMW X6?

        Podle fotografie vypadáte mladě a potom nechápu (nezávidím jsem BMW fanda) jak jste se k X6 dostal.

         | Odpovědět privátně
        •  Jan Rettich
          Účastník

          Tomasi, vsadim se, ze je to jen Lukasovo vysnene auto. :-) (Take se mi libi) Podle pozice na ktere Lukas v OVB je a vykonu ktery dela si na takove jeste v OVB vydelat nemohl! A kdyz uz jsme u tech vysledku, tak me u Lukase neprijemne zarazilo, jak malo ma mesicne smluv a jak velky je jeho prumer BJ/smlouva. Zeby uspesny hypotecni zprostredkovatel? :-)

           | Odpovědět privátně
          •  Artur Petržilka
            Účastník

            V žádném případě si nemohl na BMW X6 vydělat prací u OVB. To je pravda, zároveň nikde nepíše, že ho vlastní nebo že v něm jezdí. Kdyby v něm jezdil, třeba je to auto jeho rodičů, kteří mu ho půjčují nebo jej dostal darem, či zdědil nějaké peníze. Pak ovšem není správným příkladem pro své potenciální spolupracovníky, pokud je oslovuje. U klientů to asi takový problém není.

            Také souhlasím s panem Rettichem. Dlouhodobý průměr BJ/SML není nijak zvlášť oslnivím, ale najdou se i větši borci :-D. Zavání buďto prodejem IŽP nebo úvěrů, tipuji spíš první variantu. Také osobní číslo Lukáše se zdá být, že pochází ze struktury LD Zoubek, či LD Slezáková D. Znovu se přikláním spíše k první variantě, třeba se pletu a dozvíme se, jak to ve skutečnosti je :-)

            Na druhou stranu se divím, že člověk z takto „zkaženého a doslova prohnilého“ ředitelství prodejem IŽP na spoření navštěvuje tyto stránky.

             | Odpovědět privátně
            • Čekal jsem, kdo zareaguje první, abych nebyl považován za nepřejícného :-)

              Buďme rádi, že tu Lukáš je, třeba ho i tato diskuze nasměruje smysluplnějším směrem. Když se podívám o 5,5 roku zpátky – jak bych byl rád, kdybych si byl tenkrát vyhledával více objektivních informací! Zorientoval jsem se až po roce, naštěstí ne příliš aktivním.

               | Odpovědět privátně
            •  Jan Rettich
              Účastník

              Arture mate ode me palec za to, jak jdete proti te spine, ikdyz je z vasich rad! A budu Vam tleskat, az pochopite, ze Vam mimo tuto spinu bude lepe. :-)

              Trochu se totiz o Vas bojim! Aby Vas za toto strileni do vlastnich rad na sletu zvanem FKT nepovesili nekam do pruvanu!!!

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Tak tak jak psal Honza nebo Štěpán, teď jsi Arture vystřelil dobrým kalibrem! Odvahu jsi vždyky měl, to jo :)

               | Odpovědět privátně
            •  Artur Petržilka
              Účastník

              Díky Tomáši cabale Podobo :-) nebo DA*cabale?

              („známe se“ s Tomášem dlouhou řadu let. Z dob, kdy jsme byli konkurenty a vzájemnými soupeři za PC, obvzlášť pak na invex cupu, i když tam jsme se v pavouku nepotkali, pokud si dobře vzpomínám :-) Svět je malý. No nic, k věci…)

              Jen jsem chtěl vyjádřit přesně to, co si myslím. Byť se někomu může zdát, že střílím do svých řad, já to tak nevidím. Toho kluka nebo mladého muže jsem nikdy v životě neviděl, neznám ho. Jen jsem chtěl komentovat, co jsem viděl na číslech, výsledcích, to se obelhat nedá.

              Každý tady může psát cokoliv, jaký je super pro klientský poradce, ale čísla hovoří jasně. Je to dobré vodítko, hlavně potom osobní číslo. Pokud má tedy člověk znalosti a ví, jaká první tři trojčíslí putují do jakého ředitelství.

              Já to beru tak, že on je z „firmy“ jiného LD. OVB je „jen“ systém, centrála, nástroj. Každý ho používá jinak. Viz má příhoda s pánem ze společnosti INSIA. Kdysi jsem tady o tom někde psal.

              Máte pravdu, snad mě někdo na FKT nezastřelí :-D

               | Odpovědět privátně
      • BMW X6 skutečně nevlastním, ani darem, ani vlastními finančními zdroji. Pokud by se však našel někdo, kdo by mě rád obdaroval, nebudu rozhodně proti! :D

        Pro info, LD Slezáková.

        Co se týče IŽP, rozhodně nejsem zastáncem protáčení statisícových či milionových částek v tomto programu, na druhou stranu však nepatřím ani mezi ty, pro nichž je IŽP sprosté slovo.

        Jsem si vědom, že jakýkoliv program spojující pojištění a spoření není primárně určen na budování finanční rezervy, ale pokud někdo ukládá měsíčně do IŽP částku cca do 2.000,- Kč, nemusí to pro něj být žádná hrůza. Horší je, když někdo nastaví IŽP do 80ti let klientova věku, s čímž jsem se nedávno setkal. Klientům dávám možnost, spořit čistě přes investice (conseq, c-quadrat, pioneer aj.), nebráním se nižší provizi. Co se týče IŽP, nechám ho v podstatě namodelovat klientovi. (tedy pojistné částky, investiční strategie podle vlastního vkusu). Lidi taky, světe div se, přihlíží k daňovému zvýhodnění u IŽP, poplatkům za smlouvu u inv. společnosti (i když, ruku na srdce, u IŽP jsou taky, jen mazaněji skryté) a hlavně, expresivně řečeno, ne každý má koule na to, zahazovat se se společností, která je sice na špici, ale třeba o ní nikdy neslyšeli.

         | Odpovědět privátně
        • Lukáši, tak teď asi zdejší komunitou pochválen nebudete. Možná bychom toto vlákno měli přesunout do jiného tématu, jeho název mě napadá, ale nebudu příliš jízlivý :-/

           | Odpovědět privátně
        •  Artur Petržilka
          Účastník

          Pardon, ale vy nejste správný poradce. Správný poradce přece nenechává klienty namodelovat si pojistné částky. Správný poradce ví, jak má být pojistka správně nastavena u konkrétního klienta, případně klienta dovzdělá proč právě takto. Správný poradce ví, že pojistka je od slova pojištění, čili jištění, jistit. Zajištění nenadálých událostí, na něž člověk není (nemůže, nechce být) fin. připraven, kdyby nastaly. Takže v žádném případě nebyla historicky vytvořena ke spoření. To že se prodává, je především dílem pojišťoven a fondů samotných. Poté vinou zprostředkovatelů. Poté vinou klientů.

          Jestliže motivací Vašich klientů je daňová úleva, a proto si posílají peníze do fondů pomocí produktu IŽP, je především vinou Vaší nedostatečné vzdělanosti, či neochotou. Zřejmě máte jiné priority a hlavně jinou motivaci. Prakticky nesedíte s klientem na stejné straně stolu, ale proti němu. Nejste pro něj skutečným přínosem.

          A toto Vaše vyjádření: „a hlavně, expresivně řečeno, ne každý má koule na to, zahazovat se se společností, která je sice na špici, ale třeba o ní nikdy neslyšeli. „

          Tím si vlastně protiřečíte :-D Nebo ne? Vždyť jim to tam nakonec také posíláte, to snad přece víte, ne? No vlastně pravda, první dva roky ne no … :-P

          LD Slezáková Dita nebo Hana?

          No a teď se jdu modlit, aby mi správce nesmazal víc než 50% tohoto textu :-) snažil jsem se se krotit…

           | Odpovědět privátně
          • Arture, správce nemá důvod mazat, je to tak, jak píšete. S těma koulema – úsměvné lhaní si do kapsy.

            Tou poznámkou o prvních dvou letech jste mě pobavil!

            Pro Lukáše: pokud nepoužíváte IŽP jako průtokový ohřívač (mimořádné pojistné, které se následně vybere), pak se s daňovou úsporou neohánějte – pokud klient smlouvu dospoří až do konce, pak případný kladný výsledek zdaní srážkovou daní, zatímco třeba výnos u OPF „klienta s koulema“ srážkové ani jiné dani nepodléhá (samozřejmě mluvíme jen o aktuálním stavu).

            To je dílo. Nu nic, jdu pracovat.

             | Odpovědět privátně
            •  Artur Petržilka
              Účastník

              No tak sranda musí být :-) samozřejmě v mezích, unávám.

              Každopádně pozor, jestli Lukáš myslel protáčení přes IŽP, tak rozhodně neměl na mysli jednorázy, nýbrž protáčení velkých částek přes IŽP á la protáčení peněz přes penzijní fondy.

              Štěpáne, i v minulosti to bylo přesně tak, jak jsem psal a pár řádků bylo i tak vymazáno. Asi nebylo špatně to CO jsem psal, nýbrž JAK jsem to psal :-D Také uznávám. Asi jsem si to musel „osahat“ :-D

               | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Když čtu tyhle blbosti, tak mám chuť těm Slezákovým dát pár facek za ty lži a manipulace, kterými infikují mladé zranitelné duše.

          Dej bože, ať se ta Fukushima schválí a je od nich pokoj!!!

           | Odpovědět privátně
          •  TP
            Účastník

            Ondřeji, pročítal jsem postupně vývoj diskuze Fukušima a musím uznat, jste ale anti bázlivý člověk! Jen tak dále

             | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Já k těmhle lidem jako Stuchlík nebo jiní landeshlavouni nechovám absolutně žádnou úctu. To není podnikání, ale „vychcanost“, která se projevuje parazitováním na tom, že klient pořádně neví, co je to časová hodnota peněz, TER, počáteční jednotky nebo alokační procento. Toho blba z AWD už v Německu grilujou, tady to přijde taky.

               | Odpovědět privátně
    • Správný finanční poradce ví, že investice do auta je jedna z nejhorších, proto do auta neinvestuji více než 100-150tis. A nejhorší investice je auto nové. Jezdím 10 let starým vozem střední třídy a nestydím se za něj.

      Když jsem počítal klientce na kolik ji vyšla koupě SUV na leasing, které koupila tři roky zpětně za 1,1mil Kč a nyní je prodejné za 350tis. Kč a kolik by měla kdyby vhodně investovala a místo SUV koupila auto nižší střední, nestačila se divit.

      Pro její potřeby by auto nižší střední třídy stačilo.

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        To je myslím dost individuelní otázka. Někdo má rád tu „jistotu“ malé pravděpodobnosti poruchy, jiný to tolik neřeší, pak je to také otázka příjmu. Já jsem třeba před lety kupoval novou Vektru a byl to tak trochu důsledek toho, že jsme měli úmrtí v rodině a manželka rozhodla, že musím mít spolehlivé a bezpečné auto, protože jsem jezdil denně. Zafiru, kterou máme teď, jsme kupovali také již starší…

         | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Naprosto se s Vámi ztotožňuji.

        Na druhou stranu pro podnikatele nebo firmu znamená nové auto odpisy, které prakticky kopírují časové deklasování ceny.

         | Odpovědět privátně
      •  Tomáš Bílek
        Účastník

        Slyšel jsem krásný názor, že podnikatelovo auto má být v souladu s jeho příjmy, což znamená cena musí být za max. 3měsíční provizi, pak totiž člověk ví, že žádná oprava ho tolik nerozhodí…

         | Odpovědět privátně
        • Zdravím,

          nedávno jsem řešil také koupě nového, tedy ojetého, automobilu. Rozhodl jsem se pro Audi A4 v kombiku,rv 2000. Tento model nikoho neuchvátí ani neurazí. Na luxus si ani zase tak nepotrpím ale audi je audi. Jak už tu bylo řečeno auto je celkem velké pasivum, takže do nového se mi moc nechce. Kolega občas zajede na schůzku Chevroletem Corvette a i s méně bonitními klienty nemá problém. Je pravda, že lidi očekávají od svého osobního a finančního poradce, že by měl umět s penězi a automobil o tom z části svědčí, to nelze popřít. Do budoucna (cca. do roka) volím znovu vůz lepší třídy jako např. SuperB, A8, TT, Passat aj. Hodně toho najezdím a vyplatí se zainvestovat do něčeho lepšího(ani ne nového).

           | Odpovědět privátně
    •  Karel Maršík
      Účastník

      Drazí kolegové, jak jsem zde pročetl příspěvky v této kategotii, podotýkám, že všichni máte pravdu – každý však z jiného úhlu pohledu. Připojím i svůj poznatek.Za 16 let svého produktivního pojišťováckého i poradenského profesního života jsem vystřídal mnoho aut různých kategorií i stáří.Obvykle vzhledem k poměrně velikému ročnímu nájezdu km a tomu, že auta nová prostě vzhledem k již počáteční ztrátě hodnoty nekupuji, střídám tato po 1-3 letech. Jezdil jsem auta vyloženě malinká – Peugeot 205, Ford Fiesta, ale i větší – Mazda 626, Citroen C5, Ford Galaxy a nakonec i SUV Dodge Durango 5.7HEMI.Musím konstatovat, že pokud se člověk chová ke všem klientům stejně vstřícně – ať jde o ředitele společnosti, či zednického tovariše, dále pak zůstává i za předpokladu vlastního nadstandartního finančního zázemí nadále skromným a „lidovým“, autem nikoho neurazí a ani nikterak nenadchne….Prostě je to spotřební věc…

       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Já od včera – 25.4.2012

      Volvo S60 2.5T AWD :)))

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Prášil
      Účastník

      Když se zde bavíme o čtyřkolových miláčcích, tak taky přispěji. Velmi dobrou zkušenost jsem měl s BMW 523i ( 1999 ), úžasné auto, ještě dnes když v něm pojedete a zavřete oči, tak nepoznáte jestli jedete v novém, nebo ve starém BMW, jen u těch zavřených očí dávejte pozor na zatáčky:-) Už jsem uvažoval o tom, že až budu mít více času a zbytečné peníze navíc, tak bych si ho znovu koupil a vylepšil podle obrazu svého, vylepšení je dražší, nežli samotná autobazarová cena:-) Spiš bych se na něj díval než-li v něm jezdil, ono ty starší BMW nemají žádnou úctu k ceně benzínu a to nemusíte mít silný motor:-)

       | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel
        Neaktivní

        Tak to já se domníval, že mě v oblasti aut už nedokáže téměř nic překvapit, neboť jsem měl tu čest řídit opravdu velkou spoustu aut. Zrak mi před rokem vytřel Citroën C6 se špičkovým šestiválcovým dieselem 2.7HDi…já z toho designového aristokrata vylezl v šoku a neměl jsem slov – fenomenální vůz, kdo nevyzkoušel a neřídil, tak nepochopí. Několik měsíců jsem o něm intenzivně přemýšlel a nakonec zvítězil ryzí pragmatismus – zakoupil jsem Toyotu Corollu.

        Test vozu: http://www.autotube.cz/autotest/92-citroen-c6-2-7-hdi-video.html

         | Odpovědět privátně
        •  Jiří Prášil
          Účastník

          Ve světě aut je mnoho příjemných překvapení. Taková malá ochutnávka, Subaru Impreza WRX STI zázrak který ocení především muži. Jen ta peněženka bude po každém km lehčí, na druhou stranu poradce stihne více schůzek:-) Každopádně na takové to řádění, hodně drahá hračka.

          http://www.autotube.cz/autotest/77-subaru-impreza-wrx-sti-video.html

           | Odpovědět privátně
          •  TP
            Účastník

            Subaru Impreza WRX STI není auto pro poradce aby stíhali schůzky, ale auto pro jedince, kteří mají rádi sportovní jízdu. Nevěřím tomu, že by si ho koupil někdo jen tak na denní provoz. Co znám lidi mající tento vůz, tak se spíše soustředí na sportovní jízdu do vrchu nebo občasný terén. Ovšem, že jezdí i provozu, ale pak je to čená díra na peníze a nejhorší investice co může být. Zábava je s tím neskutečná, především v zimě :)

             | Odpovědět privátně
            •  Jan Rettich
              Účastník

              Tak auto s nahonem 4×4 je parada, obzvlaste v zime, to mohu potvrdit. Impreza WRX STI je ale opravdu auto pro fajnsmekry. Ja mam Skodu Octavia 1,9TDI, 4×4. Dlouhodobou spotrebu mam 6,5l/100km a to mam dost tezkou nohu na plynu. Servis je diky velmi dostupnym cenam dilu relativne levny a myslim, ze ostudu s takovym autem u klienta neudelam, ani nikoho zbytecne nedrazdim. Po uprave ridici jednotky je vykon necelych 160koni, takze se clovek i velmi snadno dostane az na/za hranu zakona. Autu v zime nedela problem ani 20cm cerstveho snehu a i pruchodnost terenem je az prekvapive dobra nato, ze auto je jen o par cm vyssi nez standardni Octavia. Mam dva roky a jsem spokojen.

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Zdravím a už musím také přispět do mlýna.

              V současné době mám VW Phaeton 10V a jsem maximálně spokojený. Vypadá nenápadně, ale 5l a 10 válců s 360 koňmi dává úžasný zážitek z jízdy, hlavně při předjíždění. 0-100 3,6 s. :o) 4×4 je samozřejmostí a je to prostě úžasné auto.

              Samozřejmě se trochu chlubím, ale kdo ho řídil, pochopí. Tak mě neodsuzujte :))))))))))))) Bohužel udržet spotřebu kolem 10l je náročné. :)

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Pane Babičko.

              Buď nevíte co máte nebo nás taháte za nos, a to není fér.

              Jak může auto s 309 koňskými silami (ne jak zde mylně uvádíte 360 HP) a váhou ~2,3 tuny mít zrychlení 0-100 kph za 3,6 sekundy. To jste mě fakt pobavil. To byste dával na prdel třeba Ferrari FF s 660 HP, které má 3,7s

              Raději se podívejte do manuálu vozidla a nastudujte si parametry, než tu napíšete takový nesmysl. Údaje, které jste uvedl, jsou naprosto mylné a doufám, že tak nepracujete i s financemi.

              Proto palec dolů za nehoráznou lež. Případné výmluvy typu -dělal jsem si srandu-, -mám to vyladěné- apod. neberu.

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Pan Babička touto povedenou satirou zřejmě chtěl naznačit, že se na odborném serveru o financích vede větší debata o autech než o financích. A pak se divíme, že sem nikdo nechodí.

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Důležité je, že sem chodí Vaše osobnost a na tyto finančně plevelní temata reaguje :)

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Sorry Clarksone, nechám Vás pracovat.

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              :))))))))))))))))))

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Psal jsem, že se chlubím, ale když už je to pro finanční poradenství tak důležité, zásadní a bez odlehčení, tak pro nadprůměrně inteligentní „hnidopichy“ :) HP 313, 0-100 6,1 a váha 2.690. Zážitek z jízdy i tak nepopsatelný. :o)

              Nepřejícní palcujte, palcujte

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              Je velmi zásadní rozdíl mezi chlubením se a vymýšlením si. Pokud ten rozdíl nevnímáte, je mi Vás opravdu líto. Pro případ, že neshledáváte rozdíl – odkazuji na slovník českých synonym.

              A nebojte se, tohle vlákno je odlehčené, protože se bavíme o autech.

              Ještě bych dodal, že 0-100 za 6.1s má novější šestilitrový model s V12 a ten co tu popisujete Vy, a opět špatně, má dle specifikace 6,9 sekundy. Ono si nestačí najít Phaeton na Wikipedii (což jste očividně udělal).

              Zdroj: VOLKSWAGEN Phaeton 5.0 V10 TDI (2002 – 2009) Description

              Přeji hezký večer…

              Jeremy Clarkson

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Ač jsem se do podobných diskusí nikdy nechtěl pouštět, musím ještě naposledy zareagovat. Začíná mi být líto Vás. Kromě Vašeho sebehodnocení Vaší inteligence, kdy jste podobně komentoval v minulosti gramatický překlep jiného přispívatele, ač jste se (alespoň doufám omylem) podobného překlepu dopustil také, mám pocit, že u Vás už jde jen o nějaký komplex.

              Klidně mě teď rozeberte, já již reagovat nebudu, techničák Vám posílat také nebudu, ale klidně Vás svezu :).

              Co Vás vede ke konfrontaci za každou cenu a ne jen tady, to si rozeberte sám. Máte-li potřebu v podobné konverzaci pokračovat, použijte můj e-mail.

              Já jsem spokojený člověk, jak s mojí prací, tak s mým autem a ostatní je Váš problém. (auto je odblokované, „načipované“ a skutečné hodnoty jsou lepší než uvádí Wikipedia. Krásné čarodejnice. :)))

               | Odpovědět privátně
            •  TP
              Účastník

              – Váš email není k dispozici.

              – Nikdy se nehodnotím.

              – Auto je to skvělé. Jen je zarážející, že pokaždé uvádíte jiné parametry. O motorismus se zajímám, a tak mi přišly Vaše údaje podivné.

              – Já jsem taky v pohodě :)

              – Od koho máte čip?

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Dík :)

               | Odpovědět privátně
            •  Artur Petržilka
              Účastník

              Tak tomuhle bych už bych věřil, pokud tam máš chip. :))) Kdy pojedeš do Prahy nebo okolí, že bychom ,,změřili síly“ ?

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Svezu tě rád, jen nevím jak se sejít. Je to ale fakt pořád zážitek a to už ho mám 2 měsíce. Jak mi při technický řekl na emisích mechanik, z toho zvuku motoru jde až hrůza :)))

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Jo promiň, nesvezu tě, změříme síly :))))))

               | Odpovědět privátně
            • Vymazlené autíčko. Jen se zeptám, možná trošku rýpavě, plní skla zákonné předpisy? Přijdou mi dost tmavá.

              V současné době bych volil asi naprosto stejně jako Vy, ovšem já jsem spíš fanda liftbacku než combi.

               | Odpovědět privátně
            •  Jan Rettich
              Účastník

              Na prednich sklech (ridic, spolujezdec) mam svetlejsi nez vzadu, tam jsou opravdu hodne tmave. Na fotce to neni prilis dobre videt. Dle vyrobce je zatmaveni do 30%, ktere je povolene. Jeste jsem vsak nemel to „stesti“, aby mi policie toto kontrolovala.

               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              Samozřejmě, že bych takovým autem nezdil po klientech. Každopádně hračka je to hezká a jestli na to má někdo dostatek času, prostoru a peněz tak má o zábavu postaráno.

              Znám jednoho, který tento skvost vlastní a podle toho co jsem viděl, tak ho moc nešetří a nepotřebuje k tomu ani určený terén.

               | Odpovědět privátně
    •  Jindřich Benda
      Účastník

      asi bych se vyhnul vozů typu Renault Thalia, Fabia sedan, Dacia, Lada a pod. nejnižším třídám, i když to bude nové je to poněkud trapné. Raději ojeté auto střední nebo vyšší třídy.

       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pelant
      Účastník

      Alfa Romeo 156 1,9 JTD

      stříbrná metalíza – načipováno na 100KW

      rok výroby 2001 (s tím kulatým předkem)

      :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Jaroslav Pelant
      Účastník

      A k rýpnutí od Ondry, že se tu diskutuje více o autech, než o financích.

      Ondro jsme chlapy. Máme svá ega a ty si zvětšujeme auty :-)

      Proto je tolik chlapů, co se zajímá o auta a proto je tolik chlapů, co se auty chlubí.

       | Odpovědět privátně
    • Mitsubishi 3000 GT rv.1996

      Nerad se s tím chlubím.. vzbuzuje to závist :-(

      Za klientama s tím ale nejezdím :-)

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den kolegyně a kolegové,

      snad oživením tohoto odlehčeného tématu nenadzvednu příliš ze židle pana Zárubu :)

      Jak se tváříte na finančního/pojišťovacího zprostředkovatele/poradce popojíždějícího v rámci města za klienty na menším skůtru? Před pár dny jsem zahlédl muže v košily a kalhotech s pukem, který sejmul kravatu, uložil ji do příručního zavazadla a nasedl ve slunném dnu na takovýto prskolet. Osobně mě také jízda po klientech za hrnek benzínu zaujala a to přesto, že benzín stojí opět „pouze“ 36,50.

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Lepší je jezdit na kole, to je úplně zadarmo. Před domem klienta se otřu navoněnou utěrkou a postříkám deodorantem :-)) Stáhnu si dolu pravou nohavici, zamknu kolo k plotu a jdu radit. :-)

        Tak teď trochu vážně. Pokud to není daleko a je to lepší třeba kvůli provozu, parkování, jednoduchosti dopravení na místo určení, tak proč ne? Je pravda, že na někoho to může působit dost zvláštně, pokud by tohle viděl jistě to musí navozovat myšlenky, co je to za poradce, když nemá ani na auto nebo benzin. Spíš to vnímám tak, že vím, za kým jedu a dle toho to mohu přizpůsobit. Pokud to nevím, tak bych se tomuto zjištění klienta vyhnul. Mezi námi… vyhnout se mu mohu i tím, že zaparkuji o ulici vedle :-). Taky jezdím na sídliště starým Citroenem, protože ho zaparkuji kamkoli do malého prostoru a je mi zcela jedno, pokud ho někdo odře. Zaparkovat tam odpoledne ze Zafirou je prakticky nemožné. O ukradení není třeba mluvit, protože do toho by nikdo nešel :-)

         | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Václave, pan Záruba už sem naštěstí nechodí a může mu být úplně ukradené jak si kdo jezdí na schůzky.

        Já si myslím, že pokud člověk pracuje dobře, tak je úplně jedno jak se ke klientovi dostaví. Odpouzící by byl určitě nějaký nepříjemný pach :)

         | Odpovědět privátně
        • Tomáši, souhlasím s Vámi. Je důležité být v rámci možmostí umyt, oholen a hmyzu prost.

          Což se třeba s tím malým motocyklem nemusí vždy povést.

          Jinak já osobně také, když nevím přesně, za kým jedu, používám taktiku jako můj jmenovec Roman – zaparkuji za rohem.

          Jezdím autem zn. Kia Ceed

           | Odpovědět privátně
      •  Anonymní uživatel
        Neaktivní

        Kde ho mají za tak hezkou cenu? :-)

         | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      Já tedy nevím co tu stále řešíte, pokud nejedu někam do domku na vsi, tak klient ani neví, čím jsem vlastně přijel, protože zaparkovat přímo před vchodem klienta je ve městech nemožné. Takže v rámci centra Prahy chodím pěšky, širší centrum Metro nebo Taxi. A na školení jedu klidně autobusem.

       | Odpovědět privátně
    •  Jakub
      Člen

      Za klienty jezdím Focusem ST 2,5 Turbo ,i když je v takové té klasicky oranžové, tak nepohorší. Klient z 90% neví, jestli to je auto po úpravě s 300 koňmi pod kapotou, nebo obyčejná jednašestka s pár doplňky navíc :-) Stačí při příjezdu a odjezdu jen lehce lechtat plyn, aby nepohoršil zvukem . Důležitější než ČÍM přijedu je spíš to, PROČ přijedu a jakou práci odvedu ( v mém případě většinou řešení úvěru ) .

      Jinak pokud mohu přidat názor k tomu skůtru… Nepřijde mi to vhodné, ať chceme nebo ne, měli bychom alespoň trochu reprezentovat svůj obor . Pekař má mít mouku, finanční poradce by sám měl mít nějaké peníze, když radí ostatním jak s nimi mají zacházet a jezdit na skůtru vizitka zkrátka není, to je lepší přijít pěšky řekl bych :-) avšak bez urážky kohokoliv, chápu, že v hustém provozu města je to praktické a možná i zábavné , ale nevím jak vy kolegové,ale já mám z auta pojízdnou kancelář, na skůtru bych nemohl mít takový sklad papírů a formulářů :-))

       | Odpovědět privátně
      • Dobrý večer Jakube, ten skůtr byl do jisté míry nadsázka, i když jsem na takovém posouvadle kravaťáka, který se velice agilně pohyboval v provozu.

        Také jezdím osobním autem, ovšem hromady formulářů opravdu nevozím, považuji to za zbytečné.

         | Odpovědět privátně
      •  Artur Petržilka
        Účastník

        Za kolik jezdíte s tím pětihrncem? :)) já za 10 a to mám těch koníků o 90 méně …

         | Odpovědět privátně
        •  Jakub
          Člen

          Dobrý večer pánové,děkuji za reakce.

          Arture, pokud říkáte o 90 méně, nejspíše berete sériový výkon, což je přesně 225koní. Mám to trochu zvýšené na nějakých cca 290hp + – , včetně investic do keramické spojky, lepších brzd, chtělo by to i větší turbo,ale to už je větší sousto. Pro někoho je auto pouze prostředek, pro mě je to i zdroj zábavy . . .

          Co se týče Vaší otázky na spotřebu : Město normální noha 12, mimo město normální noha 8 – 9 , dálnice vklidu za 6-7 . Ale pokud se chci projet, měl jsem spotřebu i 25l/100 ( podle ručního přepočtu, palubáku nevěřím ). DLouhodobou kombinovanou, kde je zahrnuta normální jízda i ostřejší, je za poslední měsíc cca 13l/100 .

          Pan Šplechta:

          Jasně :-)) nadsázka dobrá,ale jen co si to představím, tak mi to nepřijde vhodné. Když na skůtru, tak šortky + tričko, proč ne .. Ale v obleku ? :-))

          Tak pěkný večer …

           | Odpovědět privátně
          •  Jakub
            Člen

            Pardon Arture, ještě na Vaší reakci, nevšiml jsem si že jsem psal již v prvním příspěvku o počtu mých koní, tudíž Vašich „o 90 méně“ je nejspíš bráno jako 300 – 90 že ? :-) Přesně to je u mého vozu v rozmezí 280 – 290 hp ( odchylky měření na „brzdě“ ) ..

            Jinak až teď koukám na předchozí stránku a vidím, že vlastníte Volvo 2.5T, což je totožný motor jako v ST, takže Vám asi nemusím nic vyprávět co se týká kvalit/nekvalit a vlastností této motorizace :-) Dobře jste zvolil , ten motor je snad kromě turba nezničitelný . . .

             | Odpovědět privátně
    •  Dušan Spál
      Účastník

      Osobně jezdím již dva roky s Alfou romeo 159 1.9 JTDM 110 kw.kterého vlastním již druhým rokem, kdy jsem auto koupil jako tři roky staré, zatím mě nikde nenechalo i když nějaké běžné opravy již byly. Auto jsem si zamiloval, a je fakt, že má nějakou duši. Uvažuji sice o nějaké změně, ale zatím se jen tak ohlížím kolem sebe.

       | Odpovědět privátně
      •  Zbyněk Marjanko
        Účastník

        Kia Picanto, 1.0 nejčastěji, občas Renault Scenic 2.0; nad Kiou se klienti občas pousmějí…

         | Odpovědět privátně
        • Pánové, řešíte zde naprosté pitomosti. Jistě, reprezentativní auto je věc hezká, nicméně to nemá žádnou vypovídací hodnotu o kvalitě či postavení vaší práce. Takový pan Štork si může dovolit jezdit v Bentley Arnage, přitom všichni víme, jakou má mediální pověst a jaké dělá poradenství. Naproti tomu jeden z nejúspěšnějších kolegů v branži jezdil za svými klienty Fabií 1.9SDi, udržovanou, servisovanou, ve špičkovém stavu, jezdí s ní dodnes. O čem to tedy vypovídá ? Buď o velkém egu a zakomplexovanosti nebo o tom si za svoje ideálně poctivě a seriózně vydělané peníze udělat jako chlap radost a koupit si auto dle svých představ a snů. Nic víc bych z toho ale nedělal, pořád je to jenom auto…

           | Odpovědět privátně
          •  Dušan Spál
            Účastník

            osobne tady kazdy pise jen s cim jezdi a jak je spokojeny.. ja v aute stravim dost casu a je to důležitý pracovni nastroj…pro me at si kazdy jezdi s cim chce …jen vas prispevek ma nulovou pridanou hodnotu…pro me auto neni o mem egu ale o spokojenosti s veci potřebnou k praci

             | Odpovědět privátně
          •  Artur Petržilka
            Účastník

            Je to jen auto … Uvažuji nad Infiniti G37x (sedan 330 hp 4×4) … neřeším to kvůli klientům, ale kvůli sobě :)) -> auto je tu takové ,,odlehčující téma“

            pro někoho může být auto i radost.. každý má nějakou svoji radost … aspon myslím, že by měl mít, ideálně víc druhů radostí … i když auto zrovna nemusí být levná radost …

             | Odpovědět privátně
            •  Dušan Spál
              Účastník

              souhlasim s vami ja chci jen cerpat inspiraci. kdo s cim ma jake zkušenosti. ..a hned se tady zacne ohánět nekdo egem…pro me je auto nutnost ale i potěšení a jsem rad za všechny zkusenosti ostatních. A od toho tady preci jsme aby jsme diskutovali. …mj infinity je krasne a co znam par lidi tak i spolehlive auto…moje oko zase spocinulo na A8 rv cca 2008 bohuzel jsem usoudil ze naklady naservis by byly asi astronomicke. ale tak jak se rika kdo chce mit opicku musi mit na banány

               | Odpovědět privátně
            • Já jezdím ve svém Oplu Corsa a žádný z mých klientů to neřeší. Mám kolem sebe několik přátel, kteří začali před nějakou dobou dělat finanční poradenství, všichni v mlm. Všichni velmi mladí lidé mezi dvaceti a třiadvaceti lety. Jezdí v drahých silných autech, ty mají samo na leasing a dělají tak před ovečkami svého týmu hujery, jak jim se daří a jak oni to dávají. Pak se vám na akci přiopilý prokecne, že občas nemá na splátku leasingu, proto si udělá na kamaráda životko a do dvou měsíců ho pak zruší, jen aby měl na splátku toho leasingu. Prostě jim jde jenom o to, jak vypadají a jaký dojem dělají, realita je však někde úplně jinde. Možná měl pan Dvorecký i tyto případy namysli, i když paušalizovat se to nedá, to je jasné. Pro tyto lidi je prostě nepřípustné, aby jezdili v něčem obyčejném a normálním, jaký příklad by tím asi dávali svému mlm týmu, že ?

               | Odpovědět privátně
            • Ještě dodám, že mě jako ženě se moc líbí Audi Q5, ale koupím si ho jen za hotové, už nikdy nechci mít žádnou půjčku, úvěr nebo leasing. Jezdím v tom, na co mám za hotové, né na dluh. Třeba za ten rok nebo dva narazím na nějaký pěkný servisovaný kousek např. po operativním leasingu nebo na doporučení po nějakém zodpovědném uživateli.

               | Odpovědět privátně
            •  Dušan Spál
              Účastník

              I já mám podobnou zkušenost s těmito „poradci“ většínou si auto vemou na 0% či nejnižši možnou akontaci a zaplatí za auto, které stoji 500 000 klidně dohromady i milión. Naposledy si tento člověk bral půjčku na zimní pneumatiky…

              Auto na úvěr nezavrhuji, ale musí to člověk dobře zvázit, osobně mám zkušenost, s úvěrem na auto bez navýšení který trvá rok.

              Pro mou práci by bylo nějaké auto jako je Opel Corsa ideální ale, mám 195 cm a v autě bych trpěl.

               | Odpovědět privátně
            • no konečně normální příspěvek od normálního človíčka..

               | Odpovědět privátně
            •  Jaroslav Pohl
              Účastník

              Můj názor je, že ať si každý jezdí v čem chce. Znám lidi z naší firmy, kteří si pořídili luxusní auto jen proto, aby opravdu dělali dojem na spolupracovníky. To mi jde proti srsti. Pokud však na to poradce má a odvádí kvalitní práci, tak proč by si nemohl udělat radost.

              Já jsem naprosto spokojený s mojí oktávkou 1,9TDi. Teď se jen chystám na optimalizaci výkonu pomocí BSR software, tak jsem zvědavý:-) Pár koníků navíc neuškodí.

              No a přikládám fotku:-)

               | Odpovědět privátně
            •  Ondřej Hák
              Účastník

              Také takovou zkušenost z bývalé firmy mám. 90% lidí auta na leasingy a dělá se to skutečně hlavně pro efekt náboru. Nijak to nehodnotím, co se pamatuji, tak to i hodně fungovalo, ale také jen na určitou cílovou skupinu, které se tyto sny dobře prodávají. Myslím si, že člověka, který už má za sebou nějaké pracovní zkušenosti a zná dobře hodnotu peněz nezlomíte do bussinessu jen kvůli pěknému fáru.

              Za dobu mého působení jsem také málem podlehl tlaku a vždy po nějaké pěkně výplatě jsem namotivován koukal po nějakém tom CC nebo A6, ale naštěstí jsem odolal. Dnes jezdím Citroenem C5, který nenadchne ani neurazí. Co je na něm dokonalé je pak pohodlí při cestách a bohatá výbava a hlavně bezpečnost, což je pro mě u auta velice důležité. Nicméně vlastním jeho nejslabší motorizaci 1,8 s 115 šemíky, což dost těžko uveze jeho téměř 2 tuny. A to se znatelně projevuje na spotřebě, takže s líným sedanem jezdím se spotřebou sportovního kupé.

              Občas vyrazím manželčiným „Bobíkem“ neboli Mercedesem A. Ten je s poloviční spotřebou oproti „citrónovi“ přece jen přijatelnější, nicméně více jak 100 km je o záda a pokud potřebuji převézt něco většího, tak bych ho musel řídit ze střechy jako mistr Bean.

              Jinak já jsem veliký fanda aut a každý měsíc bych chtěl jiné :), takže u mě je budoucí koupě spíše dílo okamžiku :). Ale musím říct, že mě hodně překvapila nová Octavia, která je opravdu pěkná. No a pak taky Toyota GT86, Audi A5, Volvo S60, S80, XC60, Superbka… Radši nebudu pokračovat. Až půjdu vybírat auto, tak rozhodím po stole papíry a poslepu ukážu :D.

               | Odpovědět privátně
            •  Artur Petržilka
              Účastník

              Dobrý večer,

              naprosto Vám rozumím.. já ještě před měsícem chtěl Volvo S80 T6 AWD (r.v. 2008+) …. asi je to hodně i naším věkem (bez urážky) … :)))

              A teď je z toho Infiniti … :-D

               | Odpovědět privátně
            •  Anonymní uživatel
              Neaktivní

              Vynikající volbou je benzínová S80 4.4 8V, ten motor vznikl ve spolupráci Volva a Yamahy, prostě klenot. Vůz ale musí být včetně tažného zařízení (pro přívěsný vozík s palivem :0)

               | Odpovědět privátně
    • Auto je nejhorší investice, stačí mi Octavia I 10 let stará. Odveze, je pohodlná, má dobrou výbavu. Neurazí ani nenadchne. 1.9 TDI 81 kW, dovoz ze Švýcarska. Předtím jsem netušil že tahle škodovka určená pro export má silnější rozvodový řemen, který vydrží 130 tisíc kilometrů, oproti standardním 90 tisícím. :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Zdravím kolegové,

      toto není o autech, ale znáte

      Změny pravidel silničního provozu 2013 ?

      Dovoluji si je dát do přílohy.

       | Odpovědět privátně
    • S autama je to jako s oblekem. Každý se potřebuje cítit dobře v tom svém a ke klientovi přihlížíme už když se na schůzku chystáme.Když jedu autobusem tak nepřemýšlím, zda si klient nebude myslet, že ten bus je můj :D

       | Odpovědět privátně
    •  Jakub Urban
      Účastník

      Tak taky se přidám, začínal jsem červenou fabii od mamky:D a momentálně jezdím v VW Jetta 2011 RV, ale v benzínu 1,2 TSI 77KW:( Špatná volba ( spotřeba prumer 6,5l/100)…. Momentálně přemýšlím o nové Octavii :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Petra Mátlová
      Účastník

      Zajímavé téma. Domnívám se, že vůz by měl být solidní a přitom nevzbuzovat žádné zvláštní emoce u klienta. Za mne je to Toyota, momentálně model Auris.

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 46 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account