Zobrazeno 26.520x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 48 diskutujících a má 148 odpovědí. This post has been viewed 26521 times

  • Autor
  •  Jiří
    Člen

    Už od začátku tohoto webu mě provokuje reklama v záhlaví.

    Krize nás pomalu a jistě opouští, počet klientů a počet jejich operací také …

    Otázka výměny autíčka už mě tíží od loňského roku, teď už to ale začíná být horké. Trochu arogance ze Sttutgartu známé z reklamy? Prcka z Kolína? Něco z Mnichova? Lidovku z Wolfsburgu? Domácí klasiku na O nebo S? Něco úplně jiného?

    Zainvestovat a ukázat bohatství? Nebo auto blízké klientům?

    Kolegyně, kolegové, co vy na to?

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Tak ideálně jedno auto pro každou z jmenovaných příležitostí, ne?:-) Když se tedy daří… Myslíte, že ukazovat před klientem bohatství je OK? Asi jak u kterého klienta…

    Mimochodem, když zůstaneme u střední třídy: myslím, že se velmi povedl nový Passat CC. Na tomhle autě může nechat oči…

     | Odpovědět privátně

    Kdo je pekař, ten by měl mít mouku. Kdo je fin. poradce, ten by měl mít peníze. Nebudu přece chodit za bezdomovcem o radu jak naložit s penězi. Proto bych ja očekával od svého poradce že sam bude „bohaty“ (nebo alespoň nadrůměr). Jinak Passat CC mi nepřijde zrovna jako střední třída s jeho pořizovací cenou kolem 750 000,- ve Zlínském kraji, kde pracuji si ho moc lidí dovolit nemůže a přesto si myslím, že střední třídy je tu dost.

     | Odpovědět privátně

    Auto by mělo primárně vyhovovat tomu, kdo si ho koupí. Reprezentativní vzhled je jedině plus. Myslím si, že i Octavia je přijatelná volba.

     | Odpovědět privátně

    Zdravím,

    o tomto tématu se povídá docela dost, ale zkusím nastínit své poznatky.

    Jezdím za svými klienty, ať už novými, nebo stávajícímí, Volvem S80, spousta mých kolegů mi říkalo, že to není dobrý nápad a že to bude působit, jak červený šátek na býka. Zatím se mi nestalo nic podobného , klienti to berou jako samozdřejmost / nebo lépe řečeno vůbec to neřeší /a pokud z jejich strany vyvstal nějaký dotaz k autu, tak jedině k tomu jak jsem s ním spokojen.

     | Odpovědět privátně

    Já si za svůj první plat koupil Felici, ale až budou penízky, chtěl bych nejspíš oktávku. Ikdyž něco luxusnějšího by neškodilo. Třeba Aston, nebo Audi :)

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Osobně si myslím, že auto je základ pro každého z nás. Když jsem s klientem domluvený na schůzce, tak mě bude vyhlížet. A ve většině případů se každý klient podívá z okna kdo k němu jde i když se snaží být nenápadný. Tím pádem si všímá i auta což samo o sobě dost vypovídá. A jak zde někdo výše popsal, že to klienti neřeší, tak nemá vůbec pravdu. Ano klient na to nijak nereaguje, ale všímá si toho a věřte nebo ne, tak to řeší. Zamyslete se nad tím, kdyby jste si chtěli pořídit internet, či satelit. Popřemýšlejte co by se Vám v hlavě honilo, kdyby k přijel pán v krásném červenném ferrari. Co by jste si o něm mysleli? A ted se zamyslete nad tím kdyby přijel v prorezlém a obouchaném favoritu. Brali by jste ho úplně jinak. Záměrně ted přeháním, protože ty rozdíly ve Vašem myšlení na těchto příkladech by byly diametrálně odlišné, ale stejné rozdíly akorát nezpůsobují tak velké emoce se klientovi honí hlavou když přijedete v naleštěné AUDI nebo v zablácené felicii.

    Osobně bych volil neutrální auto, které bude vyvolávat co nejmenší emoce, protože první dojem chci vytvářet já jako osobnost a ne mé auto. Vlastním Citroen C5 které si myslím je neutrální. V klientech nevyvolává žádné emoce, ale když zajedu do myčky a vyleštím ho, tak působí velice luxusně na náborech.

     | Odpovědět privátně

    To je přesně můj názor, paráda :). Má nablýskaná Felicia vypadá snad taky trošku neutrálně :)

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Já jezdím na schůzky černou Fabií v kombíku(předchozí model), je to auto pro každého člověka, ale v černé elegantní, žádné negativní reakce nikdy nepřišly. Občas ale vytáhnu svou starou oprýskanou Felicii, se kterou jezdím na kratší projížďky a s tou rozhodně parkuju tak, aby nebylo vidět, že jsem přijel autem:) Ale plánuji koupit superba v bílé barvě, je to krásná česká loď, tak s tím doufám taky nic nezkazím

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Dost taky záleží na tom, jakou má poradce klientelu. Logicky vyšší vrstva kouká na nějaká auta úplně jinak, než člověk z paneláku s průměrným příjmem

     | Odpovědět privátně
     Iva Bornová
    Účastník

    Máte pravdu auto dělá poradce můj poznatek.Začínala jsem z autíčkem značky Trabant a měla jsem úspěch i s touto značkou,většina mých klientů se smála mým ideálům.Ale obchod vždy byl.Auto je moje vášeň.Po několika letech jsem Trabanta vyměnila za Renaulta s kterým jsem začala dělat větší obchody než z původním vozem.Dnes již jsem vozový park obohatila novým Chevroletem Aveo bílé barvy jsem spokojená.

    Ano záleží na klientele.Také na obchodních dovednostech poradce.

     | Odpovědět privátně

    Já jezdím Fordem Fusion s tónovanými skly a dětskými stínítky na zadních sklech. Nejedná se o nijak honosné auto. Důležitější je podle mého názoru vhodné vystupování u klienta, než okázalé auto, které není důkazem úspěšnosti v práci. Ovšem souhlasím, že finanční poradce jezdící ve Favoritu vypadá hloupě.

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Otázkou by mělo být, co člověk od auta, co se image týče, požaduje.

    Chce-li spolehlivé auto a nechce lidi „šokovat“, měl by podle mě sáhnout po Škodě Octavii.

    Pokud se chce trošičku ukázat a nevadí mu pohledy škarohlídů, volil bych VW Passat, Passat CC nebo Škodu Superb.

    Jestliže se poradce pohybuje u bonitnější klientely, šel bych do Volva S80, do E-čkového Mercedesu nebo do Audi A6 :-)

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Otázkou také je, když má poradce širokou škálu klienteli. Od rodinných financí až po firemní zákazníky či majitele firem.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    A co takhle VW Phaeton černý ?

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Ano ten vypadá velice hezky. I když je to původem luxusní vůz, vypadá celkem neutrálně

    Když už se bavíme o autech.

    Jaké máte zkušenosti s LPG?

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    VW Phaeton je zajímavý koráb – před i po faceliftu :)

    Nicméně otázkou je, aby majitele „nesežraly“ provozní náklady. Co jsem koukal do ceníků, ND nevycházejí nejlevněji.

    Zároveň však předpokládám, že plno ND bude totožných s Passatem apod.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    S LPG jsem nikdy nejezdil. Výhoda jsou menší náklady na palivo, ale já osobně bych se bál do toho sednout a jedzit s tím denně.. Volím Turbo Diesel… Ano, provozní náklady jsou veliké :-) pro mě je to taková lepší A8, kterou moc lidí nemá a vypadá hezky :-)

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Pane Petržílko, co na Phaetona říkají klienti? Je to slušná loď,v čechách neokoukaná, takže palec nahoru pro Vás za výběr:)

     | Odpovědět privátně

    Koupi auta jsem řešil před 2 lety, půl roku mi trvalo, než jsem se odhodlal ke koupi vysněného auta – Smartu nové generace. Je elegantně černý, s doplňky ve stříbrné metalíze, vzadu chromová lištička a chromový nápis „finance“ a „prucha.eu“

    Často bývá Smart tématem prvního hovoru s klientem, někdy se smějí (v dobrém :-)).

    Moc nežere a všude se vejde. A je to moje krevní skupina.

     | Odpovědět privátně

    Úspěšný klient si nenechá poradit od poradce, který za ním přijede ve Favoritu, a proto si myslím, že hezkým autem nemůžu nic zkazit. Jestliže to klienta popudí, je to jen a jen jeho problém. Mám BMW 5GT a zatím jsem neměl negativní ohlas, alespoň o tom nevím. Spíše se setkávám s kladnými reakcemi a mám zkušenosti, že si klient tolik nedovolí, naopak více naslouchá.

     | Odpovědět privátně
     Jan Maňák
    Účastník

    Pánové (a dámy), trochu pohled zvenku. Řekl bych, že auta se v poradenském sektoru řeší příliš. Někteří z Vás si zhmotnili úspěch v businessu do značky vozu. Když velké sítě vymýšlí nějaké lízátko pro poradce, auto je první v hledáčku. Prolistujte si Vaše firemní časopisy a zamyslete se nad tím.

    Na větších akcích se vždy bavím, můj Superb je to nejlacinější a nejmenší auto na parkovišti :)) Fandím všem, kteří bez problému dojedou ke klientovi i s „nižší střední“, popřípadě se Smartem.

    PS pane Hlavní správce, čekal jsem aspoň menší promo Hondy CRV, někde nějaký prob? Nebo bys jí nedoporučil ani poradcům působícím v horských oblastech??

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Honzo, Honda CRV je supr! O tom by ti mohla popovídat moje žena. Ale už se těším na sníh, že si ji od manželky půjčím a pořádně projedu!:-) Ale tohle je už docela off-topic.:-) Docela dost.

    Mimochodem, myslím, že by poradci SUV (a další sportovní i užitkové vozy) měli při návštěvě klienta zaparkovat raději někde za rohem (pokud opravdu nejedou na někam na samotu v horách nebo klient není dealer podobnýc vozů:-). Je to jako kdyby někdo šel ke klientovi v teniskách. Co na tom, že jsou to tenisky značky Adidas

     | Odpovědět privátně
     Jan Maňák
    Účastník

    OK, připouštím, že můžu mít v této věci lehce excentrické názory, ale při kilotrech každoročně naježděných na D1 mi přiměřené SUV (věkem, stavem, absencí doplňků typu „cross-pack“) nezdá jako špatná volba.

    Nicméně hlavní část předchozího příspěvku se týkala faktu, že „příliš“ luxusní vozidlo může klienta ohromit jak pozitivně, tak negativně. Buď si řekne „fakt úspěšný poradce“, nebo si řekne „na kom asi na tenhle bourák vydělal?“. Marketingové týmy velkých sítí by se měly zamyslet, jak dobře míněnou motivací dovnitř sítě neodrazovat potenciální klienty.

    Co se týče emocí klientů, co mohlo být normální v roce 2009, nemusí být v pořádku napřesrok, protože krize na domácnosti teprve doléhá. Nicméně tohle řeší i jiné obory, můj příbuzný fungující ve stavebnictví nechává u vybraných klientů Volvo XC90 také za rohem.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Ještě k tomu LPG. V r. 2000 jsem koupil Fabii, budiž jí země lehká :-) Hned jak byla přestavba na LPG možná, šel jsem do ní. Motor v pohodě naběhal 300.000 km, nikdy žádný problém a úspora cca 1,- Kč na kilometr, takže za 5 let to udělalo zajímavou sumu. O něco víc, než mne auto stálo :-)

     | Odpovědět privátně

    Myslím si, že by chování poradce před klientem mělo být přirozené. Budete se při výběru auta koukat na to, co na něj řekne klient??? Mně osobně je to celkem jedno. Pokud se někomu líbí hezká auta, ať si udělá radost v případě, že na to má finance.

    Auto je jeden z ukazatelů úspěšnosti lidí. Jestliže nechci, aby mělo vliv na první dojem klienta, je opravdu lepší ho nechat za rohem.

     | Odpovědět privátně
     Martin Dratva
    Účastník

    Víte, za mě to vyřešila firma. Máme služební fabie novějšího data výroby a na opavsku je to auto, jež nepotěší ani neurazí. Takový kompromis.

    Myslím si, že se úplně nehodí za každou cenu dávat na odiv své bohatství, jak to dělá ZFPA.

    Ve většině lidí to evokuje, že člověk k takovým penězům určitě nepřišel poctivě a ruce tedy pryč.

    A co mám za automobil před domem, to je koneckonců má věc, ke klientům s ním nejezdím :)

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Ke klientům jezdím v BMW E30 1.6 z roku 1987. Hodnota toho vozu je tak 20 tísíc a je naprosto báječné!!

    Po zimě je poškrábané a nemá klimatizaci (už teď začínám trpět). Jsem nad míru spokojený a vůbec to neřeším. Auto mi slouží, je to automat, jezdí krásně a lidé se mě spíš ptají, jestli je to veterán :) Odveze mě všude a když mě ho někdo bouchne nebo poškrábe, vůbec mě to neštve. Moje klientela je především vesnická a zdejší cesty jsou tankodromem. Stejně tak mě kolikrát lidé potkali v montérkách nebo teplácich na poště nebo obchodě – taky neřeším. Moje image je být sám sebou být přirozený. Nehodnotím lidi podle postavení, titulů, vozidla, versage saka nebo čeho, ale podle jejich hodnot a tak to samé (možná naivně) očekávám od nich.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já jezdím černou Zafirou, ale jinak máme ještě malého Citoena Saxo. V současné době je v nemocnici :-), ale už se těším, až se vrátí. Jeho hodnota už asi nebude ani těch 20 tisíc, leckdo by mi tu opravu asi rozmlouval, ale na sídliště je to auto k nezaplacení. Vejde se do kdejaké skuliny a pokud mi ho někdo poškrábe, je mi to jedno. Že by mi ho někdo ukrad, to asi nehrozí. Ovšem pokud v něm náhodou jedu ke klintovi, tak neparkuji za rohem, ale za dvěma rohy :-).

    A když tu Tomáš hovoří o těch vesnicích, tak včera jsem na vesnici přešel na poradenství placené klientem. Dostal jsem plato vajec, asi pět salátů a do auta mi ještě vpašovali flašku :-) Jó vesnice, to mám rád… Možná, že kdybych přijel tím Citroenem, tak by mi ještě dali do kastrůlků jídlo :-)

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Romane,

    minulý týden jsem se od srdce zasmál. Při příležitosti sepisování smlouvy byl z nenadání syn odeslán do zdejší samoobsluhy, z které mi donesl pivo a paní naservírovala tlačenku :D

    Strašně jsem rodinu zklamal tím, že pivo piju zřídka kdy (bylo to neaklo mysleli na mě, že řídím) a tlačenku rovněž kvůli tučnosti omezuji :)

    Jinak povětšinou také parkuji kousek mimo. Málokdy totiž trefím přímo k domu, protože vesnice mají číslování 12, 138, 45 … prostě tak jak se komu hodilo postavit a není v tom systém z dob minulých.

     | Odpovědět privátně

    Kancelář mám v centru města, i proto jsem si pořídil Smarta nové generace. I tak mi ale trvá pár minut místo najít, navíc mnoho minut od kanceláře. V únoru jsem si po roce rozmýšlení koupil nový dopravní prostředek – kolo (www.gocycle.com) a od té doby tak 3 až 4 dny v týdnu jezdím na něm, je to úžasná úspora času a navíc si jízdou pročistím hlavu!

    A jen tak mimochodem – lidi se o kolo i auto povětšinou zajímají, je to účinný ice-breaker :-)

     | Odpovědět privátně

    BMW X6

     | Odpovědět privátně

    Správný finanční poradce ví, že investice do auta je jedna z nejhorších, proto do auta neinvestuji více než 100-150tis. A nejhorší investice je auto nové. Jezdím 10 let starým vozem střední třídy a nestydím se za něj.

    Když jsem počítal klientce na kolik ji vyšla koupě SUV na leasing, které koupila tři roky zpětně za 1,1mil Kč a nyní je prodejné za 350tis. Kč a kolik by měla kdyby vhodně investovala a místo SUV koupila auto nižší střední, nestačila se divit.

    Pro její potřeby by auto nižší střední třídy stačilo.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    To je myslím dost individuelní otázka. Někdo má rád tu „jistotu“ malé pravděpodobnosti poruchy, jiný to tolik neřeší, pak je to také otázka příjmu. Já jsem třeba před lety kupoval novou Vektru a byl to tak trochu důsledek toho, že jsme měli úmrtí v rodině a manželka rozhodla, že musím mít spolehlivé a bezpečné auto, protože jsem jezdil denně. Zafiru, kterou máme teď, jsme kupovali také již starší…

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Tomu se říká fee only:-)Jak za války!

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Vy jezdíte vozem BMW X6?

    Podle fotografie vypadáte mladě a potom nechápu (nezávidím jsem BMW fanda) jak jste se k X6 dostal.

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Naprosto se s Vámi ztotožňuji.

    Na druhou stranu pro podnikatele nebo firmu znamená nové auto odpisy, které prakticky kopírují časové deklasování ceny.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Tomasi, vsadim se, ze je to jen Lukasovo vysnene auto. :-) (Take se mi libi) Podle pozice na ktere Lukas v OVB je a vykonu ktery dela si na takove jeste v OVB vydelat nemohl! A kdyz uz jsme u tech vysledku, tak me u Lukase neprijemne zarazilo, jak malo ma mesicne smluv a jak velky je jeho prumer BJ/smlouva. Zeby uspesny hypotecni zprostredkovatel? :-)

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Slyšel jsem krásný názor, že podnikatelovo auto má být v souladu s jeho příjmy, což znamená cena musí být za max. 3měsíční provizi, pak totiž člověk ví, že žádná oprava ho tolik nerozhodí…

     | Odpovědět privátně

    Zdravím,

    nedávno jsem řešil také koupě nového, tedy ojetého, automobilu. Rozhodl jsem se pro Audi A4 v kombiku,rv 2000. Tento model nikoho neuchvátí ani neurazí. Na luxus si ani zase tak nepotrpím ale audi je audi. Jak už tu bylo řečeno auto je celkem velké pasivum, takže do nového se mi moc nechce. Kolega občas zajede na schůzku Chevroletem Corvette a i s méně bonitními klienty nemá problém. Je pravda, že lidi očekávají od svého osobního a finančního poradce, že by měl umět s penězi a automobil o tom z části svědčí, to nelze popřít. Do budoucna (cca. do roka) volím znovu vůz lepší třídy jako např. SuperB, A8, TT, Passat aj. Hodně toho najezdím a vyplatí se zainvestovat do něčeho lepšího(ani ne nového).

     | Odpovědět privátně
     Petr Slad
    Účastník

    Tu tlačenku(pokud nebyla ze supermarketu) a pivo bych si dal…

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    V žádném případě si nemohl na BMW X6 vydělat prací u OVB. To je pravda, zároveň nikde nepíše, že ho vlastní nebo že v něm jezdí. Kdyby v něm jezdil, třeba je to auto jeho rodičů, kteří mu ho půjčují nebo jej dostal darem, či zdědil nějaké peníze. Pak ovšem není správným příkladem pro své potenciální spolupracovníky, pokud je oslovuje. U klientů to asi takový problém není.

    Také souhlasím s panem Rettichem. Dlouhodobý průměr BJ/SML není nijak zvlášť oslnivím, ale najdou se i větši borci :-D. Zavání buďto prodejem IŽP nebo úvěrů, tipuji spíš první variantu. Také osobní číslo Lukáše se zdá být, že pochází ze struktury LD Zoubek, či LD Slezáková D. Znovu se přikláním spíše k první variantě, třeba se pletu a dozvíme se, jak to ve skutečnosti je :-)

    Na druhou stranu se divím, že člověk z takto „zkaženého a doslova prohnilého“ ředitelství prodejem IŽP na spoření navštěvuje tyto stránky.

     | Odpovědět privátně

    Čekal jsem, kdo zareaguje první, abych nebyl považován za nepřejícného :-)

    Buďme rádi, že tu Lukáš je, třeba ho i tato diskuze nasměruje smysluplnějším směrem. Když se podívám o 5,5 roku zpátky – jak bych byl rád, kdybych si byl tenkrát vyhledával více objektivních informací! Zorientoval jsem se až po roce, naštěstí ne příliš aktivním.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Arture mate ode me palec za to, jak jdete proti te spine, ikdyz je z vasich rad! A budu Vam tleskat, az pochopite, ze Vam mimo tuto spinu bude lepe. :-)

    Trochu se totiz o Vas bojim! Aby Vas za toto strileni do vlastnich rad na sletu zvanem FKT nepovesili nekam do pruvanu!!!

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Tak tak jak psal Honza nebo Štěpán, teď jsi Arture vystřelil dobrým kalibrem! Odvahu jsi vždyky měl, to jo :)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Díky Tomáši cabale Podobo :-) nebo DA*cabale?

    („známe se“ s Tomášem dlouhou řadu let. Z dob, kdy jsme byli konkurenty a vzájemnými soupeři za PC, obvzlášť pak na invex cupu, i když tam jsme se v pavouku nepotkali, pokud si dobře vzpomínám :-) Svět je malý. No nic, k věci…)

    Jen jsem chtěl vyjádřit přesně to, co si myslím. Byť se někomu může zdát, že střílím do svých řad, já to tak nevidím. Toho kluka nebo mladého muže jsem nikdy v životě neviděl, neznám ho. Jen jsem chtěl komentovat, co jsem viděl na číslech, výsledcích, to se obelhat nedá.

    Každý tady může psát cokoliv, jaký je super pro klientský poradce, ale čísla hovoří jasně. Je to dobré vodítko, hlavně potom osobní číslo. Pokud má tedy člověk znalosti a ví, jaká první tři trojčíslí putují do jakého ředitelství.

    Já to beru tak, že on je z „firmy“ jiného LD. OVB je „jen“ systém, centrála, nástroj. Každý ho používá jinak. Viz má příhoda s pánem ze společnosti INSIA. Kdysi jsem tady o tom někde psal.

    Máte pravdu, snad mě někdo na FKT nezastřelí :-D

     | Odpovědět privátně

    BMW X6 skutečně nevlastním, ani darem, ani vlastními finančními zdroji. Pokud by se však našel někdo, kdo by mě rád obdaroval, nebudu rozhodně proti! :D

    Pro info, LD Slezáková.

    Co se týče IŽP, rozhodně nejsem zastáncem protáčení statisícových či milionových částek v tomto programu, na druhou stranu však nepatřím ani mezi ty, pro nichž je IŽP sprosté slovo.

    Jsem si vědom, že jakýkoliv program spojující pojištění a spoření není primárně určen na budování finanční rezervy, ale pokud někdo ukládá měsíčně do IŽP částku cca do 2.000,- Kč, nemusí to pro něj být žádná hrůza. Horší je, když někdo nastaví IŽP do 80ti let klientova věku, s čímž jsem se nedávno setkal. Klientům dávám možnost, spořit čistě přes investice (conseq, c-quadrat, pioneer aj.), nebráním se nižší provizi. Co se týče IŽP, nechám ho v podstatě namodelovat klientovi. (tedy pojistné částky, investiční strategie podle vlastního vkusu). Lidi taky, světe div se, přihlíží k daňovému zvýhodnění u IŽP, poplatkům za smlouvu u inv. společnosti (i když, ruku na srdce, u IŽP jsou taky, jen mazaněji skryté) a hlavně, expresivně řečeno, ne každý má koule na to, zahazovat se se společností, která je sice na špici, ale třeba o ní nikdy neslyšeli.

     | Odpovědět privátně

    Lukáši, tak teď asi zdejší komunitou pochválen nebudete. Možná bychom toto vlákno měli přesunout do jiného tématu, jeho název mě napadá, ale nebudu příliš jízlivý :-/

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Pardon, ale vy nejste správný poradce. Správný poradce přece nenechává klienty namodelovat si pojistné částky. Správný poradce ví, jak má být pojistka správně nastavena u konkrétního klienta, případně klienta dovzdělá proč právě takto. Správný poradce ví, že pojistka je od slova pojištění, čili jištění, jistit. Zajištění nenadálých událostí, na něž člověk není (nemůže, nechce být) fin. připraven, kdyby nastaly. Takže v žádném případě nebyla historicky vytvořena ke spoření. To že se prodává, je především dílem pojišťoven a fondů samotných. Poté vinou zprostředkovatelů. Poté vinou klientů.

    Jestliže motivací Vašich klientů je daňová úleva, a proto si posílají peníze do fondů pomocí produktu IŽP, je především vinou Vaší nedostatečné vzdělanosti, či neochotou. Zřejmě máte jiné priority a hlavně jinou motivaci. Prakticky nesedíte s klientem na stejné straně stolu, ale proti němu. Nejste pro něj skutečným přínosem.

    A toto Vaše vyjádření: „a hlavně, expresivně řečeno, ne každý má koule na to, zahazovat se se společností, která je sice na špici, ale třeba o ní nikdy neslyšeli. „

    Tím si vlastně protiřečíte :-D Nebo ne? Vždyť jim to tam nakonec také posíláte, to snad přece víte, ne? No vlastně pravda, první dva roky ne no … :-P

    LD Slezáková Dita nebo Hana?

    No a teď se jdu modlit, aby mi správce nesmazal víc než 50% tohoto textu :-) snažil jsem se se krotit…

     | Odpovědět privátně

    Arture, správce nemá důvod mazat, je to tak, jak píšete. S těma koulema – úsměvné lhaní si do kapsy.

    Tou poznámkou o prvních dvou letech jste mě pobavil!

    Pro Lukáše: pokud nepoužíváte IŽP jako průtokový ohřívač (mimořádné pojistné, které se následně vybere), pak se s daňovou úsporou neohánějte – pokud klient smlouvu dospoří až do konce, pak případný kladný výsledek zdaní srážkovou daní, zatímco třeba výnos u OPF „klienta s koulema“ srážkové ani jiné dani nepodléhá (samozřejmě mluvíme jen o aktuálním stavu).

    To je dílo. Nu nic, jdu pracovat.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    No tak sranda musí být :-) samozřejmě v mezích, unávám.

    Každopádně pozor, jestli Lukáš myslel protáčení přes IŽP, tak rozhodně neměl na mysli jednorázy, nýbrž protáčení velkých částek přes IŽP á la protáčení peněz přes penzijní fondy.

    Štěpáne, i v minulosti to bylo přesně tak, jak jsem psal a pár řádků bylo i tak vymazáno. Asi nebylo špatně to CO jsem psal, nýbrž JAK jsem to psal :-D Také uznávám. Asi jsem si to musel „osahat“ :-D

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Když čtu tyhle blbosti, tak mám chuť těm Slezákovým dát pár facek za ty lži a manipulace, kterými infikují mladé zranitelné duše.

    Dej bože, ať se ta Fukushima schválí a je od nich pokoj!!!

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Ondřeji, pročítal jsem postupně vývoj diskuze Fukušima a musím uznat, jste ale anti bázlivý člověk! Jen tak dále

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Já k těmhle lidem jako Stuchlík nebo jiní landeshlavouni nechovám absolutně žádnou úctu. To není podnikání, ale „vychcanost“, která se projevuje parazitováním na tom, že klient pořádně neví, co je to časová hodnota peněz, TER, počáteční jednotky nebo alokační procento. Toho blba z AWD už v Německu grilujou, tady to přijde taky.

     | Odpovědět privátně
     Karel Maršík
    Účastník

    Drazí kolegové, jak jsem zde pročetl příspěvky v této kategotii, podotýkám, že všichni máte pravdu – každý však z jiného úhlu pohledu. Připojím i svůj poznatek.Za 16 let svého produktivního pojišťováckého i poradenského profesního života jsem vystřídal mnoho aut různých kategorií i stáří.Obvykle vzhledem k poměrně velikému ročnímu nájezdu km a tomu, že auta nová prostě vzhledem k již počáteční ztrátě hodnoty nekupuji, střídám tato po 1-3 letech. Jezdil jsem auta vyloženě malinká – Peugeot 205, Ford Fiesta, ale i větší – Mazda 626, Citroen C5, Ford Galaxy a nakonec i SUV Dodge Durango 5.7HEMI.Musím konstatovat, že pokud se člověk chová ke všem klientům stejně vstřícně – ať jde o ředitele společnosti, či zednického tovariše, dále pak zůstává i za předpokladu vlastního nadstandartního finančního zázemí nadále skromným a „lidovým“, autem nikoho neurazí a ani nikterak nenadchne….Prostě je to spotřební věc…

     | Odpovědět privátně

    (redakčně vymazáno, osobní invektiva)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Já od včera – 25.4.2012

    Volvo S60 2.5T AWD :)))

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Tak šťastnou cestu a hlavně bez nehod. ;-)

     | Odpovědět privátně
     ALEŠ KŘEČEK
    Účastník

    „))Také popřeji štastnou cestu, sice mě moc nesedí označení AWD, ale s tím si určitě poradíte. :)

    A.K.

     | Odpovědět privátně

    Krásné auto. Mě se stále více líbí starý Mercedes 190D a Audy 80, popřípadě první verze A4. Jsou to krásné nadčasové stroje.

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Jé pane Šplechto, to si sednem, teď mám vyhlídlou Audi 80 v Cabrioletu, tohle auto nikdy nezestárne:)

     | Odpovědět privátně

    No to byla zbytečná ivektiva kolego :-)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Když se zde bavíme o čtyřkolových miláčcích, tak taky přispěji. Velmi dobrou zkušenost jsem měl s BMW 523i ( 1999 ), úžasné auto, ještě dnes když v něm pojedete a zavřete oči, tak nepoznáte jestli jedete v novém, nebo ve starém BMW, jen u těch zavřených očí dávejte pozor na zatáčky:-) Už jsem uvažoval o tom, že až budu mít více času a zbytečné peníze navíc, tak bych si ho znovu koupil a vylepšil podle obrazu svého, vylepšení je dražší, nežli samotná autobazarová cena:-) Spiš bych se na něj díval než-li v něm jezdil, ono ty starší BMW nemají žádnou úctu k ceně benzínu a to nemusíte mít silný motor:-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Tak to já se domníval, že mě v oblasti aut už nedokáže téměř nic překvapit, neboť jsem měl tu čest řídit opravdu velkou spoustu aut. Zrak mi před rokem vytřel Citroën C6 se špičkovým šestiválcovým dieselem 2.7HDi…já z toho designového aristokrata vylezl v šoku a neměl jsem slov – fenomenální vůz, kdo nevyzkoušel a neřídil, tak nepochopí. Několik měsíců jsem o něm intenzivně přemýšlel a nakonec zvítězil ryzí pragmatismus – zakoupil jsem Toyotu Corollu.

    Test vozu: http://www.autotube.cz/autotest/92-citroen-c6-2-7-hdi-video.html

     | Odpovědět privátně
     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Arture, to bude asi trochu „ziznive“ vozidlo, ne? Dvouapullitr v turbu a ctyrkolce, to bude delat slusny pruvan v penezence, obzvlast pri dnesnich cenach benzinu. Co vas vedlo k tomu koupit zrovna toto? Jste fanda Volva? Nebo fanda silnych vozu? Nebo fanda ctyrkolek?

    Kazdopadne jezdete opatrne a preju at jste spokojeny a auto dobre slouzi. Volvo je super!

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Ve světě aut je mnoho příjemných překvapení. Taková malá ochutnávka, Subaru Impreza WRX STI zázrak který ocení především muži. Jen ta peněženka bude po každém km lehčí, na druhou stranu poradce stihne více schůzek:-) Každopádně na takové to řádění, hodně drahá hračka.

    http://www.autotube.cz/autotest/77-subaru-impreza-wrx-sti-video.html

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Moc pěkný ho máš:) Jinak spotřeba tak hrozná není, jen se nesmí moc šlapat na plyn

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Chápu. Tohle mě moc netrápí, kdo ví, tak ví, že AWD je All Wheel Drive, nikoliv firma Carstena Maschmeiera. :)

     | Odpovědět privátně
     ALEŠ KŘEČEK
    Účastník

    :) Martine byl to jenom popud k popíchnutí.

    Samozřejmě vím co awd u volva je ( toužil jsem za mlada po V 70, krásnej černej kombík …)

    A bylo to z toho důvodu, že na tomto vebu se vyselektovala jakási skupina, kterou mohu nazvat virtuální kolegové.

    A proto jsem si i dovolil popíchnout….:))

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Pravda! Tyto auta ještě měly nějaký život, dneska jsou ty auta jako pračka nebo lednička:) 5 let a stačí:)

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Subaru Impreza WRX STI není auto pro poradce aby stíhali schůzky, ale auto pro jedince, kteří mají rádi sportovní jízdu. Nevěřím tomu, že by si ho koupil někdo jen tak na denní provoz. Co znám lidi mající tento vůz, tak se spíše soustředí na sportovní jízdu do vrchu nebo občasný terén. Ovšem, že jezdí i provozu, ale pak je to čená díra na peníze a nejhorší investice co může být. Zábava je s tím neskutečná, především v zimě :)

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Tak auto s nahonem 4×4 je parada, obzvlaste v zime, to mohu potvrdit. Impreza WRX STI je ale opravdu auto pro fajnsmekry. Ja mam Skodu Octavia 1,9TDI, 4×4. Dlouhodobou spotrebu mam 6,5l/100km a to mam dost tezkou nohu na plynu. Servis je diky velmi dostupnym cenam dilu relativne levny a myslim, ze ostudu s takovym autem u klienta neudelam, ani nikoho zbytecne nedrazdim. Po uprave ridici jednotky je vykon necelych 160koni, takze se clovek i velmi snadno dostane az na/za hranu zakona. Autu v zime nedela problem ani 20cm cerstveho snehu a i pruchodnost terenem je az prekvapive dobra nato, ze auto je jen o par cm vyssi nez standardni Octavia. Mam dva roky a jsem spokojen.

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Zdravím a už musím také přispět do mlýna.

    V současné době mám VW Phaeton 10V a jsem maximálně spokojený. Vypadá nenápadně, ale 5l a 10 válců s 360 koňmi dává úžasný zážitek z jízdy, hlavně při předjíždění. 0-100 3,6 s. :o) 4×4 je samozřejmostí a je to prostě úžasné auto.

    Samozřejmě se trochu chlubím, ale kdo ho řídil, pochopí. Tak mě neodsuzujte :))))))))))))) Bohužel udržet spotřebu kolem 10l je náročné. :)

     | Odpovědět privátně

    Vymazlené autíčko. Jen se zeptám, možná trošku rýpavě, plní skla zákonné předpisy? Přijdou mi dost tmavá.

    V současné době bych volil asi naprosto stejně jako Vy, ovšem já jsem spíš fanda liftbacku než combi.

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Pane Babičko.

    Buď nevíte co máte nebo nás taháte za nos, a to není fér.

    Jak může auto s 309 koňskými silami (ne jak zde mylně uvádíte 360 HP) a váhou ~2,3 tuny mít zrychlení 0-100 kph za 3,6 sekundy. To jste mě fakt pobavil. To byste dával na prdel třeba Ferrari FF s 660 HP, které má 3,7s

    Raději se podívejte do manuálu vozidla a nastudujte si parametry, než tu napíšete takový nesmysl. Údaje, které jste uvedl, jsou naprosto mylné a doufám, že tak nepracujete i s financemi.

    Proto palec dolů za nehoráznou lež. Případné výmluvy typu -dělal jsem si srandu-, -mám to vyladěné- apod. neberu.

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Pan Babička touto povedenou satirou zřejmě chtěl naznačit, že se na odborném serveru o financích vede větší debata o autech než o financích. A pak se divíme, že sem nikdo nechodí.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Na prednich sklech (ridic, spolujezdec) mam svetlejsi nez vzadu, tam jsou opravdu hodne tmave. Na fotce to neni prilis dobre videt. Dle vyrobce je zatmaveni do 30%, ktere je povolene. Jeste jsem vsak nemel to „stesti“, aby mi policie toto kontrolovala.

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Důležité je, že sem chodí Vaše osobnost a na tyto finančně plevelní temata reaguje :)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Sorry Clarksone, nechám Vás pracovat.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Prášil
    Účastník

    Samozřejmě, že bych takovým autem nezdil po klientech. Každopádně hračka je to hezká a jestli na to má někdo dostatek času, prostoru a peněz tak má o zábavu postaráno.

    Znám jednoho, který tento skvost vlastní a podle toho co jsem viděl, tak ho moc nešetří a nepotřebuje k tomu ani určený terén.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jsem především fanda 4kolek. Déle jsem vybíral nějaký ne-kombík s 4×4. Přicházela v úvahu i Octavia. Nakonec jsem se rozhodl takhle a (zatím) nelituji.

    Také z toho důvodu, že má velmi dobrá klientka má V70 a má známého – majitele Volvo servisu, kde dostává 40% slevu. Když jsem se s ní dříve bavilo tom, že přemýšlím o Volvu, tak mi řekla, že mi to tam u něj na oplátku také může zařídit, když jsem jí cca půl roku předtím zařídil slevy a zajímavou úr. sazbu při refinancování. Takže proto nakonec Volvo.

    Stačil by mi určitě i slabší motor, ten se ovšem do S60 s pohonem 4 kol nedělá a v dieselu také ne.

    Nakonec něco ke spotřebě. Cesta z Pardubic – tempomat 130 kmh + ještě kousek po Praze do kanclu, vyšla na 8.5l/100km = natural 98 (a na dálnici jsem do toho dal na Benzině 100 oktanový benzin) = 41,04kč/l

    Po praze s tím jezdím mezi 9.5 – 10 litry, což mi nepřijde nijak špatné na to, že to je benzíňák s turbem, 5ti válcema, 4×4 a automatem a váží to 2080kg.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    A abychom se dostali zpet k praci, jake pojisteni jste ke svemu vozu poridil. Jen PR? Nebo PR a HAV? Jeste nejaka pripojisteni? A u jake pojistovny a za jakou cenu? Pochlubte se! (jestli chcete) :)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Pořídil jsem si POV, kasko (s odcizením, sklem a náhr. vozidlem). Stojí to 12.500,- (jsem řidič s nula bonusy, PSČ 25069).

    Nakonec u AXA pojišťovny (50% sleva) … Všechno ostatní bylo od 20 tis. výše. To mi ještě paní z kooperativy vymyslela nějaký jiný produkt, než Na míru. Říkala mi, že mi sežene ředitelskej produkt. Nakonec místo Na míru (23 tis.) by to stálo 17,5 tis.

    Ještě jsem mohl u té AXA pojisťovny dostat na toto dalších 20% slevu, s tím, že bych za to neměl provizi. Dobrá nabídka, příště to určitě využiji, ale musel jsem to mít rychle pojištěné, takže za 3 měsíce bych se měl dostat ještě o 20% dolů.

     | Odpovědět privátně

    Pane Petržilko,

    ty uvedené ceny se mi zdají poněkud zvláštní. Jak jste na tom s bonusy?

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    :))))))))))))))))))

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Psal jsem, že se chlubím, ale když už je to pro finanční poradenství tak důležité, zásadní a bez odlehčení, tak pro nadprůměrně inteligentní „hnidopichy“ :) HP 313, 0-100 6,1 a váha 2.690. Zážitek z jízdy i tak nepopsatelný. :o)

    Nepřejícní palcujte, palcujte

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Je velmi zásadní rozdíl mezi chlubením se a vymýšlením si. Pokud ten rozdíl nevnímáte, je mi Vás opravdu líto. Pro případ, že neshledáváte rozdíl – odkazuji na slovník českých synonym.

    A nebojte se, tohle vlákno je odlehčené, protože se bavíme o autech.

    Ještě bych dodal, že 0-100 za 6.1s má novější šestilitrový model s V12 a ten co tu popisujete Vy, a opět špatně, má dle specifikace 6,9 sekundy. Ono si nestačí najít Phaeton na Wikipedii (což jste očividně udělal).

    Zdroj: VOLKSWAGEN Phaeton 5.0 V10 TDI (2002 – 2009) Description

    Přeji hezký večer…

    Jeremy Clarkson

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Ač jsem se do podobných diskusí nikdy nechtěl pouštět, musím ještě naposledy zareagovat. Začíná mi být líto Vás. Kromě Vašeho sebehodnocení Vaší inteligence, kdy jste podobně komentoval v minulosti gramatický překlep jiného přispívatele, ač jste se (alespoň doufám omylem) podobného překlepu dopustil také, mám pocit, že u Vás už jde jen o nějaký komplex.

    Klidně mě teď rozeberte, já již reagovat nebudu, techničák Vám posílat také nebudu, ale klidně Vás svezu :).

    Co Vás vede ke konfrontaci za každou cenu a ne jen tady, to si rozeberte sám. Máte-li potřebu v podobné konverzaci pokračovat, použijte můj e-mail.

    Já jsem spokojený člověk, jak s mojí prací, tak s mým autem a ostatní je Váš problém. (auto je odblokované, „načipované“ a skutečné hodnoty jsou lepší než uvádí Wikipedia. Krásné čarodejnice. :)))

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Dík :)

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    – Váš email není k dispozici.

    – Nikdy se nehodnotím.

    – Auto je to skvělé. Jen je zarážející, že pokaždé uvádíte jiné parametry. O motorismus se zajímám, a tak mi přišly Vaše údaje podivné.

    – Já jsem taky v pohodě :)

    – Od koho máte čip?

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Dobrý den pane Šplechto. Copak myslíte, tím zvláštní?

    Jak jsem psal, jsem řidič s 0 bonusy.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Tak tomuhle bych už bych věřil, pokud tam máš chip. :))) Kdy pojedeš do Prahy nebo okolí, že bychom ,,změřili síly“ ?

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Svezu tě rád, jen nevím jak se sejít. Je to ale fakt pořád zážitek a to už ho mám 2 měsíce. Jak mi při technický řekl na emisích mechanik, z toho zvuku motoru jde až hrůza :)))

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Jo promiň, nesvezu tě, změříme síly :))))))

     | Odpovědět privátně

    Možná jsem už opravdu workoholik, ale jakmile vidím nějaká srovnání, snažím se také počítat :)

    S pojistnou částkou 300. tisíc (sú. 5%, min. 3.000,- Kč) a bonusem 50% bych se měl vejít pod 16.500,- (včetně čelního skla bez limitu krytí). A to tam nekalkuluji s žádnými nestandardními slevami. Samozřejmě uvedená suma je včetně povinného ručení a asistenční služby.

    Ovšem pokud máte 0%, potom chápu Vámi uvedené ceny. Bohužel nám už obdobu „Důvěry“ od Koop. zrušili, takže teď už opravdu pouze s vlastními bonusy (nebo s převodem manžel/manželka, rč/IČO).

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jasné, jenže já nemám naježděné opravdu žádné bonusy. To že mi dala AXA 50% slevu je z toho důvodu, že je to napsané na IČ, nikoliv na RČ. Jinak tam mám 2% spoluúčast, min 2000,-

     | Odpovědět privátně
     Jindřich Benda
    Účastník

    asi bych se vyhnul vozů typu Renault Thalia, Fabia sedan, Dacia, Lada a pod. nejnižším třídám, i když to bude nové je to poněkud trapné. Raději ojeté auto střední nebo vyšší třídy.

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Alfa Romeo 156 1,9 JTD

    stříbrná metalíza – načipováno na 100KW

    rok výroby 2001 (s tím kulatým předkem)

    :-)

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    A k rýpnutí od Ondry, že se tu diskutuje více o autech, než o financích.

    Ondro jsme chlapy. Máme svá ega a ty si zvětšujeme auty :-)

    Proto je tolik chlapů, co se zajímá o auta a proto je tolik chlapů, co se auty chlubí.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 100 příspěvků - 1. až 100. (celkem z 149)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account