Zobrazeno 26.521x

Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 48 diskutujících a má 148 odpovědí. This post has been viewed 26522 times

  • Autor
  •  Anonymní uživatel
    Neaktivní

    To chápu, ale to má smysl dělat před osobami opačného pohlaví. Pak to má nějaký efekt:-)

     | Odpovědět privátně

    Mitsubishi 3000 GT rv.1996

    Nerad se s tím chlubím.. vzbuzuje to závist :-(

    Za klientama s tím ale nejezdím :-)

     | Odpovědět privátně
     ALEŠ KŘEČEK
    Účastník

    OPEL ASTRA COMBI 1.6 16V 74 KW,

    Uveze manželku, dvě sedačky pro děti, do kufru 24 kusů betonových tvarovek. :)))))

    Černá metalíza působí diplomaticky, takže pět v jednom.

    :)) A.K.

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Ondro to je právě omyl. Chlap si nejvíce zvedne ego, když se předvede před druhým chlapem. Když mu dá najevo, že je lepší „samec“ než ten druhý. Proto chodí chlapi do hospody a chlubí se, jak si koupili novou televizi, jak byli na téhle dovolené atd.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Asi to mate kazdy jinak, panove…. :-)))

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Když v revíru není samice, tak to považuji za čiré biologické zoufalství:-)

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pelant
    Účastník

    Pánové všichni jsme ze stejného těsta.

    Je historicky dokázáno, že myšlení člověka (zvláště mužů) se od dob Pravěku nezměnilo, jen způsoby.

    Asi to ale bude o tom, kdo si to přizná a kdo ne:-)

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den kolegyně a kolegové,

    snad oživením tohoto odlehčeného tématu nenadzvednu příliš ze židle pana Zárubu :)

    Jak se tváříte na finančního/pojišťovacího zprostředkovatele/poradce popojíždějícího v rámci města za klienty na menším skůtru? Před pár dny jsem zahlédl muže v košily a kalhotech s pukem, který sejmul kravatu, uložil ji do příručního zavazadla a nasedl ve slunném dnu na takovýto prskolet. Osobně mě také jízda po klientech za hrnek benzínu zaujala a to přesto, že benzín stojí opět „pouze“ 36,50.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Lepší je jezdit na kole, to je úplně zadarmo. Před domem klienta se otřu navoněnou utěrkou a postříkám deodorantem :-)) Stáhnu si dolu pravou nohavici, zamknu kolo k plotu a jdu radit. :-)

    Tak teď trochu vážně. Pokud to není daleko a je to lepší třeba kvůli provozu, parkování, jednoduchosti dopravení na místo určení, tak proč ne? Je pravda, že na někoho to může působit dost zvláštně, pokud by tohle viděl jistě to musí navozovat myšlenky, co je to za poradce, když nemá ani na auto nebo benzin. Spíš to vnímám tak, že vím, za kým jedu a dle toho to mohu přizpůsobit. Pokud to nevím, tak bych se tomuto zjištění klienta vyhnul. Mezi námi… vyhnout se mu mohu i tím, že zaparkuji o ulici vedle :-). Taky jezdím na sídliště starým Citroenem, protože ho zaparkuji kamkoli do malého prostoru a je mi zcela jedno, pokud ho někdo odře. Zaparkovat tam odpoledne ze Zafirou je prakticky nemožné. O ukradení není třeba mluvit, protože do toho by nikdo nešel :-)

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    Václave, pan Záruba už sem naštěstí nechodí a může mu být úplně ukradené jak si kdo jezdí na schůzky.

    Já si myslím, že pokud člověk pracuje dobře, tak je úplně jedno jak se ke klientovi dostaví. Odpouzící by byl určitě nějaký nepříjemný pach :)

     | Odpovědět privátně

    Tomáši, souhlasím s Vámi. Je důležité být v rámci možmostí umyt, oholen a hmyzu prost.

    Což se třeba s tím malým motocyklem nemusí vždy povést.

    Jinak já osobně také, když nevím přesně, za kým jedu, používám taktiku jako můj jmenovec Roman – zaparkuji za rohem.

    Jezdím autem zn. Kia Ceed

     | Odpovědět privátně

    Červený palec za auto?? No tak to už je opravdu úlet :-))

     | Odpovědět privátně
     ALEŠ KŘEČEK
    Účastník

    Přidal jsem Vám jeden do plusu, ať je máte v rovnováze.

    :))

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    jsem taky přidal jeden zelenej palec, ať to máte fifty/fifty :-)

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Kde ho mají za tak hezkou cenu? :-)

     | Odpovědět privátně
     Viktor Dlouhý
    Účastník

    Já tedy nevím co tu stále řešíte, pokud nejedu někam do domku na vsi, tak klient ani neví, čím jsem vlastně přijel, protože zaparkovat přímo před vchodem klienta je ve městech nemožné. Takže v rámci centra Prahy chodím pěšky, širší centrum Metro nebo Taxi. A na školení jedu klidně autobusem.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    …já jezdím bílým Range Roverem Vogue 4,4iV8, chodím v bílém obleku a u klientů jsem nikdy problém neměl…než se stačili vzpamatovat, už podepsali smlouvu…:)

     | Odpovědět privátně

    Mám II Octavii v benzinu předělanou na LPG v černé barvě, pokud by nemusela být nálepka na okně, tak ani nikdo nepozná že je plynová, nevím, zda ten dotaz byl směřovaný na to, jak Vás bere klient že jezdíte na plyn. Dělám mimo finanční poradenství také odhady nemovitého majetku, kde se potkávám s dosti rozličnými klienty. Ročně najezdím zhruba okolo 80 000 km, proto LPG. Jediné omezení je vjezd do podzemních garáží. Myslím že je to naprosto neutrální auto prakticky pro každého.

     | Odpovědět privátně
     Jakub
    Člen

    Za klienty jezdím Focusem ST 2,5 Turbo ,i když je v takové té klasicky oranžové, tak nepohorší. Klient z 90% neví, jestli to je auto po úpravě s 300 koňmi pod kapotou, nebo obyčejná jednašestka s pár doplňky navíc :-) Stačí při příjezdu a odjezdu jen lehce lechtat plyn, aby nepohoršil zvukem . Důležitější než ČÍM přijedu je spíš to, PROČ přijedu a jakou práci odvedu ( v mém případě většinou řešení úvěru ) .

    Jinak pokud mohu přidat názor k tomu skůtru… Nepřijde mi to vhodné, ať chceme nebo ne, měli bychom alespoň trochu reprezentovat svůj obor . Pekař má mít mouku, finanční poradce by sám měl mít nějaké peníze, když radí ostatním jak s nimi mají zacházet a jezdit na skůtru vizitka zkrátka není, to je lepší přijít pěšky řekl bych :-) avšak bez urážky kohokoliv, chápu, že v hustém provozu města je to praktické a možná i zábavné , ale nevím jak vy kolegové,ale já mám z auta pojízdnou kancelář, na skůtru bych nemohl mít takový sklad papírů a formulářů :-))

     | Odpovědět privátně

    Dobrý večer Jakube, ten skůtr byl do jisté míry nadsázka, i když jsem na takovém posouvadle kravaťáka, který se velice agilně pohyboval v provozu.

    Také jezdím osobním autem, ovšem hromady formulářů opravdu nevozím, považuji to za zbytečné.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Za kolik jezdíte s tím pětihrncem? :)) já za 10 a to mám těch koníků o 90 méně …

     | Odpovědět privátně
     Jakub
    Člen

    Dobrý večer pánové,děkuji za reakce.

    Arture, pokud říkáte o 90 méně, nejspíše berete sériový výkon, což je přesně 225koní. Mám to trochu zvýšené na nějakých cca 290hp + – , včetně investic do keramické spojky, lepších brzd, chtělo by to i větší turbo,ale to už je větší sousto. Pro někoho je auto pouze prostředek, pro mě je to i zdroj zábavy . . .

    Co se týče Vaší otázky na spotřebu : Město normální noha 12, mimo město normální noha 8 – 9 , dálnice vklidu za 6-7 . Ale pokud se chci projet, měl jsem spotřebu i 25l/100 ( podle ručního přepočtu, palubáku nevěřím ). DLouhodobou kombinovanou, kde je zahrnuta normální jízda i ostřejší, je za poslední měsíc cca 13l/100 .

    Pan Šplechta:

    Jasně :-)) nadsázka dobrá,ale jen co si to představím, tak mi to nepřijde vhodné. Když na skůtru, tak šortky + tričko, proč ne .. Ale v obleku ? :-))

    Tak pěkný večer …

     | Odpovědět privátně
     Jakub
    Člen

    Pardon Arture, ještě na Vaší reakci, nevšiml jsem si že jsem psal již v prvním příspěvku o počtu mých koní, tudíž Vašich „o 90 méně“ je nejspíš bráno jako 300 – 90 že ? :-) Přesně to je u mého vozu v rozmezí 280 – 290 hp ( odchylky měření na „brzdě“ ) ..

    Jinak až teď koukám na předchozí stránku a vidím, že vlastníte Volvo 2.5T, což je totožný motor jako v ST, takže Vám asi nemusím nic vyprávět co se týká kvalit/nekvalit a vlastností této motorizace :-) Dobře jste zvolil , ten motor je snad kromě turba nezničitelný . . .

     | Odpovědět privátně
     Dušan Spál
    Účastník

    Osobně jezdím již dva roky s Alfou romeo 159 1.9 JTDM 110 kw.kterého vlastním již druhým rokem, kdy jsem auto koupil jako tři roky staré, zatím mě nikde nenechalo i když nějaké běžné opravy již byly. Auto jsem si zamiloval, a je fakt, že má nějakou duši. Uvažuji sice o nějaké změně, ale zatím se jen tak ohlížím kolem sebe.

     | Odpovědět privátně
     Zbyněk Marjanko
    Účastník

    Kia Picanto, 1.0 nejčastěji, občas Renault Scenic 2.0; nad Kiou se klienti občas pousmějí…

     | Odpovědět privátně

    Pánové, řešíte zde naprosté pitomosti. Jistě, reprezentativní auto je věc hezká, nicméně to nemá žádnou vypovídací hodnotu o kvalitě či postavení vaší práce. Takový pan Štork si může dovolit jezdit v Bentley Arnage, přitom všichni víme, jakou má mediální pověst a jaké dělá poradenství. Naproti tomu jeden z nejúspěšnějších kolegů v branži jezdil za svými klienty Fabií 1.9SDi, udržovanou, servisovanou, ve špičkovém stavu, jezdí s ní dodnes. O čem to tedy vypovídá ? Buď o velkém egu a zakomplexovanosti nebo o tom si za svoje ideálně poctivě a seriózně vydělané peníze udělat jako chlap radost a koupit si auto dle svých představ a snů. Nic víc bych z toho ale nedělal, pořád je to jenom auto…

     | Odpovědět privátně
     Dušan Spál
    Účastník

    osobne tady kazdy pise jen s cim jezdi a jak je spokojeny.. ja v aute stravim dost casu a je to důležitý pracovni nastroj…pro me at si kazdy jezdi s cim chce …jen vas prispevek ma nulovou pridanou hodnotu…pro me auto neni o mem egu ale o spokojenosti s veci potřebnou k praci

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Je to jen auto … Uvažuji nad Infiniti G37x (sedan 330 hp 4×4) … neřeším to kvůli klientům, ale kvůli sobě :)) -> auto je tu takové ,,odlehčující téma“

    pro někoho může být auto i radost.. každý má nějakou svoji radost … aspon myslím, že by měl mít, ideálně víc druhů radostí … i když auto zrovna nemusí být levná radost …

     | Odpovědět privátně
     Dušan Spál
    Účastník

    souhlasim s vami ja chci jen cerpat inspiraci. kdo s cim ma jake zkušenosti. ..a hned se tady zacne ohánět nekdo egem…pro me je auto nutnost ale i potěšení a jsem rad za všechny zkusenosti ostatních. A od toho tady preci jsme aby jsme diskutovali. …mj infinity je krasne a co znam par lidi tak i spolehlive auto…moje oko zase spocinulo na A8 rv cca 2008 bohuzel jsem usoudil ze naklady naservis by byly asi astronomicke. ale tak jak se rika kdo chce mit opicku musi mit na banány

     | Odpovědět privátně

    Já jezdím ve svém Oplu Corsa a žádný z mých klientů to neřeší. Mám kolem sebe několik přátel, kteří začali před nějakou dobou dělat finanční poradenství, všichni v mlm. Všichni velmi mladí lidé mezi dvaceti a třiadvaceti lety. Jezdí v drahých silných autech, ty mají samo na leasing a dělají tak před ovečkami svého týmu hujery, jak jim se daří a jak oni to dávají. Pak se vám na akci přiopilý prokecne, že občas nemá na splátku leasingu, proto si udělá na kamaráda životko a do dvou měsíců ho pak zruší, jen aby měl na splátku toho leasingu. Prostě jim jde jenom o to, jak vypadají a jaký dojem dělají, realita je však někde úplně jinde. Možná měl pan Dvorecký i tyto případy namysli, i když paušalizovat se to nedá, to je jasné. Pro tyto lidi je prostě nepřípustné, aby jezdili v něčem obyčejném a normálním, jaký příklad by tím asi dávali svému mlm týmu, že ?

     | Odpovědět privátně

    Ještě dodám, že mě jako ženě se moc líbí Audi Q5, ale koupím si ho jen za hotové, už nikdy nechci mít žádnou půjčku, úvěr nebo leasing. Jezdím v tom, na co mám za hotové, né na dluh. Třeba za ten rok nebo dva narazím na nějaký pěkný servisovaný kousek např. po operativním leasingu nebo na doporučení po nějakém zodpovědném uživateli.

     | Odpovědět privátně
     Dušan Spál
    Účastník

    I já mám podobnou zkušenost s těmito „poradci“ většínou si auto vemou na 0% či nejnižši možnou akontaci a zaplatí za auto, které stoji 500 000 klidně dohromady i milión. Naposledy si tento člověk bral půjčku na zimní pneumatiky…

    Auto na úvěr nezavrhuji, ale musí to člověk dobře zvázit, osobně mám zkušenost, s úvěrem na auto bez navýšení který trvá rok.

    Pro mou práci by bylo nějaké auto jako je Opel Corsa ideální ale, mám 195 cm a v autě bych trpěl.

     | Odpovědět privátně
     Jaroslav Pohl
    Účastník

    Můj názor je, že ať si každý jezdí v čem chce. Znám lidi z naší firmy, kteří si pořídili luxusní auto jen proto, aby opravdu dělali dojem na spolupracovníky. To mi jde proti srsti. Pokud však na to poradce má a odvádí kvalitní práci, tak proč by si nemohl udělat radost.

    Já jsem naprosto spokojený s mojí oktávkou 1,9TDi. Teď se jen chystám na optimalizaci výkonu pomocí BSR software, tak jsem zvědavý:-) Pár koníků navíc neuškodí.

    No a přikládám fotku:-)

     | Odpovědět privátně
     Ondřej Hák
    Účastník

    Také takovou zkušenost z bývalé firmy mám. 90% lidí auta na leasingy a dělá se to skutečně hlavně pro efekt náboru. Nijak to nehodnotím, co se pamatuji, tak to i hodně fungovalo, ale také jen na určitou cílovou skupinu, které se tyto sny dobře prodávají. Myslím si, že člověka, který už má za sebou nějaké pracovní zkušenosti a zná dobře hodnotu peněz nezlomíte do bussinessu jen kvůli pěknému fáru.

    Za dobu mého působení jsem také málem podlehl tlaku a vždy po nějaké pěkně výplatě jsem namotivován koukal po nějakém tom CC nebo A6, ale naštěstí jsem odolal. Dnes jezdím Citroenem C5, který nenadchne ani neurazí. Co je na něm dokonalé je pak pohodlí při cestách a bohatá výbava a hlavně bezpečnost, což je pro mě u auta velice důležité. Nicméně vlastním jeho nejslabší motorizaci 1,8 s 115 šemíky, což dost těžko uveze jeho téměř 2 tuny. A to se znatelně projevuje na spotřebě, takže s líným sedanem jezdím se spotřebou sportovního kupé.

    Občas vyrazím manželčiným „Bobíkem“ neboli Mercedesem A. Ten je s poloviční spotřebou oproti „citrónovi“ přece jen přijatelnější, nicméně více jak 100 km je o záda a pokud potřebuji převézt něco většího, tak bych ho musel řídit ze střechy jako mistr Bean.

    Jinak já jsem veliký fanda aut a každý měsíc bych chtěl jiné :), takže u mě je budoucí koupě spíše dílo okamžiku :). Ale musím říct, že mě hodně překvapila nová Octavia, která je opravdu pěkná. No a pak taky Toyota GT86, Audi A5, Volvo S60, S80, XC60, Superbka… Radši nebudu pokračovat. Až půjdu vybírat auto, tak rozhodím po stole papíry a poslepu ukážu :D.

     | Odpovědět privátně

    Auto je nejhorší investice, stačí mi Octavia I 10 let stará. Odveze, je pohodlná, má dobrou výbavu. Neurazí ani nenadchne. 1.9 TDI 81 kW, dovoz ze Švýcarska. Předtím jsem netušil že tahle škodovka určená pro export má silnější rozvodový řemen, který vydrží 130 tisíc kilometrů, oproti standardním 90 tisícím. :-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Dobrý večer,

    naprosto Vám rozumím.. já ještě před měsícem chtěl Volvo S80 T6 AWD (r.v. 2008+) …. asi je to hodně i naším věkem (bez urážky) … :)))

    A teď je z toho Infiniti … :-D

     | Odpovědět privátně
     Anonymní uživatel
    Neaktivní

    Vynikající volbou je benzínová S80 4.4 8V, ten motor vznikl ve spolupráci Volva a Yamahy, prostě klenot. Vůz ale musí být včetně tažného zařízení (pro přívěsný vozík s palivem :0)

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Zdravím kolegové,

    toto není o autech, ale znáte

    Změny pravidel silničního provozu 2013 ?

    Dovoluji si je dát do přílohy.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Přiznám se, že neznám.. :( snad mi neuniklo nic zásadního… Jinak tu přílhou, bohužel, nevidím :(

     | Odpovědět privátně
     Dušan Spál
    Účastník

    http://www.ibesip.cz/cz/legislativa/pravidla-silnicniho-provozu/zmeny-v-pravidlech-silnicniho-provozu

    dle mého je asi nejduležitější změna osoby blízké, ale češi zase vymysleli osobu vzdálenou…

     | Odpovědět privátně
     Jindřich Benda
    Účastník

    Nyní mám už třetí rok Ford mondeo 2,0 TDCI 96Kw ve skoro plné výbavě, za ty prachy opravdu paráda. Do města ale používám manželčino WV polo 1,2i a na léto jsem si pořídil starší BMW rok 1997 kabrio – místo motorky.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    .. a ještě ta příloha:

    … aha, tak mi to píše:

    [příliš velký soubor] 2013.pdf (4364.4 KB)

    Kdo má tedy zájem, tak je pověšena na:

    http://leteckaposta.cz/452075327

    dnes je 16.2.2013, bude tam bez omezení počtu stáhnutí 19dnů.

     | Odpovědět privátně
     Jiří Vařečka
    Účastník

    Arture dík za upozornění, již níže vyřešeno.

    Myslím, že to stojí za přečtení.

     | Odpovědět privátně

    S autama je to jako s oblekem. Každý se potřebuje cítit dobře v tom svém a ke klientovi přihlížíme už když se na schůzku chystáme.Když jedu autobusem tak nepřemýšlím, zda si klient nebude myslet, že ten bus je můj :D

     | Odpovědět privátně

    ty jsi úplný chudák…budeš jezdit po normálních českých rodinách v autě za půl mega a krmit je skazkami o penězích????

     | Odpovědět privátně

    no přijít ke mně.letíš do žumpy…

     | Odpovědět privátně

    no konečně normální příspěvek od normálního človíčka..

     | Odpovědět privátně
     Jakub Urban
    Účastník

    Tak taky se přidám, začínal jsem červenou fabii od mamky:D a momentálně jezdím v VW Jetta 2011 RV, ale v benzínu 1,2 TSI 77KW:( Špatná volba ( spotřeba prumer 6,5l/100)…. Momentálně přemýšlím o nové Octavii :-)

     | Odpovědět privátně
     Petra Mátlová
    Účastník

    Zajímavé téma. Domnívám se, že vůz by měl být solidní a přitom nevzbuzovat žádné zvláštní emoce u klienta. Za mne je to Toyota, momentálně model Auris.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 49 příspěvků - 101. až 149. (celkem z 149)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account