Zobrazeno 23.405x

Toto téma obsahuje celkem 17 odpovědí. This post has been viewed 23406 times Do diskuze (12 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel František Dočekal a poslední změna proběhla 6 roky. This post has been viewed 23406 times

  • Autor
  •  Jan Rettich
    Účastník

    Dobry den kolegove,

    chtel bych se Vas zeptat, jake mate zkusenosti s pojistovnou Cardif Pro Vita. Zejmena me zajima zkusenost s plnenim pojistnych udalosti. Pojisteni nabizi k hypotece napriklad UniCredit bank. Predem diky za Vase nazory a postrehy.

     | Odpovědět privátně

    Nejvíc s nimi asi dělá GE, dále pak vím ještě o LBBW. Zkušenosti s plněním zatím nemám, cena se mi zdá konkurenceschopná.

     | Odpovědět privátně

    Zdravím.

    Zkušenosti s plněním také zatím nemám ale jak bylo řečeno, ceny pojištění jsou velice atraktivní. Podle mě ale plní řádně, podmínky jsou jednoznačné.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Pardon, ale je velice zajímavé, co jste napsal: “ZKUŠENOSTI s plněním také zatím NEMÁM ale jak bylo řečeno, ceny pojištění jsou velice atraktivní. PODLE MĚ ALE PLNÍ ŘÁDNĚ, podmínky jsou jednoznačné.”

     | Odpovědět privátně
     TP
    Účastník

    A nejen výše zmíněné ale i ING

     | Odpovědět privátně

    Pane Petržilko, žijeme ve svobodné zemi, snad mohu říci svůj názor. Navíc zdravý rozum říká, že pokud jsou podmíny jasně dány, neměl by nastat problém. (do diskuse se pak můžeme pusit o tom, jestli to tak je i v praxi).

     | Odpovědět privátně
     Karel Chudoba
    Účastník

    Cardif bych nedoporučil, je to lákavé marketingové zvýhodnění. Např u Unicreditu je sleva 0,5% ze sazby a pojištění stojí z 1 mil. úvěru 27 500 kč, které se platí jednorázově nebo navýšením úvěru.

    Pojištění i sleva ovšem po 5 letech končí a je nutné sjednat znovu.

    Tedy po pěti letech 1) refinancuji navýšený úvěr, nebo 2) sjednávám znovu a opět platím hned nebo navyšuji 3) nejsem pojištěný a cena může růst a nevím, jestli budu jako klient pro Cardif pro vita atraktivní.

    Lineární klesající částky se dají sjednat lépe a větší “jistotou”.

     | Odpovědět privátně
     Karel Chudoba
    Účastník

    zapomněl jsem dodat že je horší flexibilita při změně banky, pokud se mi ideálně nesejde pětileté období a fixace (vrací se nezužitkované pojistné, ovšem se ztrátou)

    teď se dívám, že je to 7 měsíců stará problematika, ale snad někomu pomůže:)

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Ze je toto tema stare nevadi pane Chudobo. Kazdopadne dekuji za Vase postrehy a shrnuti produktu. Kdyby mel nekdo jeste konkretni zkusenost s plnenim, urcite bych ji uvital.

     | Odpovědět privátně

    Mám zkušenost u úvěru. Nemoc 4 měsíce, první 2 měsíce pojišťovna neplní, po 2 měsících ano, ale vyřizování trvalo další 4 měsíce, kdy klient musel platit včetně , samozřejmě včetně pojištění. Pak to poslali, oba měsíce najednou. Naštěstí, plnění poslali rovnou bance, která to zaúčtovala jako mimořádný vklad. Takže klient musel stejně platit. Jiné klientce, zase naopak pomohlo, protože byla nemocná rok a pak šla do plné invalidity. Takže to za ni zaplatili. Co se invalidity týče, tak to nezaplatí rovnou celé, ale platí rok a zbytek doplatí až po přezkoumání invalidity po roce. Takže při dlouhodobém průśvihu ano, ale při kratším si klient nepomůže.

     | Odpovědět privátně

    Moje zkušenosti nejsou právě nejlepší, rozhodně převažuje více klientů s neplněním a to moje zkušenosti jsou více než desetileté.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Dobry den pani Nechvilova, moc dekuji za Vase postrehy. Myslite, ze byste mohla byt o neco konretnejsi? Jestli nechcete verejne, ocenim i pripadnou informaci na mail: jan.rettich@tophypoteka.cz.

    Predem moc dekuji. JR

    P.S.: Dodatecne dekuji i pani Strakove za jeji postrehy.

     | Odpovědět privátně

    Jednalo se o o plnění v případě ztráty zaměstnání nebo trvalé invalidity a klientka obojí splňovala, ale po dlouhých útrapách a zprávách lékařů k plnění stejně nedošlo a dokonce jí bylo sděleno, že ke ztrátě zaměstnání došlo vinou klientky, která opakovaně byla v pracovní neschopnosti a nebyla schopna tuto práci vykonávat, ale na jinou ji zaměstnavatel z důvodů snižování zaměstnanců nemohl převézt. Je to cca 2 roky a těch dalších několik případů se týká budď nedostatečného nebo natolik pozdního plnění, že klientovi to v dané těžké finanční situaci stejně nebylo nic platné a došlo ve třech případech i na záznam do registrů cbcb.

     | Odpovědět privátně

    Navíc pře cca 2 či 3 lety byla kauza neplnění klientům propírána i v televizi, bohužel už nevím název pořadu…

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den,

    pojištění Cardif: Ačkoliv je doporučováno, vím z vlastní zkušenosti ( plnění klientům ), že je k ničemu. Klietnka měla pojištění od Cardifu a zemřela ( měsíc po žádosti o úvěr jí diagnostikovali rakovinu), pojišťovna neplnila, vdovec musel doplatit cca 300.000,- . Od této zkušenosti Cardif nenabízím, trvá dlouho než někdo odpoví a výsledek je vždy nejistý. Pojistné podmínky jsou samá výluka.

     | Odpovědět privátně

    Minulý týden jsem byl na školení v Unicredit, pojištění Cardif, na základě jehož má klient nárok na 0,5% slevu se mi vůbec nazamlouvá. Pokud si klient sjedná pojištění, které mu kryje pouze prvních 5 let, tak zaplatí 3% z výše hypotéky za pojištění, které je splatné buď hned nebo se připočte k výši úvěru. Pokud vezmeme hypotéku 1 mil. a nepočítáme, že klient zaplatí hned, protože běžně klienti potřebují nejlépe (100%) 85% hypotéku, musí souhlasit s navýšením dluhu. Pokud nemám slevu 0,5% z úrokové sazby, tak zaplatím ročně na úrokách o 4250,- Kč, což je celkem 21 250,- Kč, přitom pojištění stojí 30 000,- s NEJISTOTOU, ZDA POJIŠŤOVNA SKUTEČNĚ BUDE KRÝT V PLNÉ VÝŠI A VŠE CO MÁ.

     | Odpovědět privátně
     Roman Cerny
    Účastník

    Dobrý den teprve ty zkušenosti budu mít protože sem na nemocenské a musím počkat 60 dní než mužu požadat pojištovnu Cardif aby splacela hypotéku za mě.nejvíc mě na to štve že se o to musím starat já když už platim tolik peněz za Hypotéku,a ted nevím co a jak mám dělat.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, je to pojištění k ničemu. Jsou to vyhozené peníze a jen na nás vydělávají.
    Po šesti letech placení pojistky jsem chtěl plnění protože jsem už 7 měsíců na neschopence. Komunikace po emailu i telefonu bez problémů nechali mě vyběhat a sehnat všechny všechny podklady pro posouzení a pak jen přišel doporučený dopis.
    Nedostanete nic protože ……. s odkazem na pojistné podmínky které vám samozřejmě banka při podpisu smlouvy nedá a ani jsem je nikde nenašel dokonce ani přímo na stránkách Cardifu. A nejlepší na tom je že jsem uzavíral smlouvu s pojištovnou české spořitelny a taktéž na její adresu jsem posílal oznámení o události a odpověděl mi Cardif.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 18 příspěvků - 1. až 18. (celkem z 18)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account