Zobrazeno 25.290x

Označeno štítky: ,

Toto téma obsahuje celkem 62 odpovědí. This post has been viewed 25291 times Do diskuze (23 diskutujících) se naposledy zapojil uživatel Jiří Vařečka a poslední změna proběhla 11 roky a 6 měsíci. This post has been viewed 25291 times

  • Autor
    •  Martin Viktora
      Účastník

      Fincentrum před nedávným časem spustilo nový web Ověření poradců. Už jste se zkoušeli najít? Co na to říkáte? Jak web hodnotíte? Z pohledu klientů, poradců… a taky z pohledu generování nových obchodů nebo dokonce možná i kontaktů na nábor?

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Web hodnotím negativně. Je otázkou co je jeho smyslem.

      Kdyby aspoň nabízel klientovi nějakou pomoc, např. kontakt na poradce z okolí. Můj pocit je, že smyslem je pouze očerňovat konkurenci, když se snaží navodit pocit, že poradci konkurence jsou horší než poradci Fincentra.

      Požádal jsem o odstranění svého jména z této databáze.

       | Odpovědět privátně
    • Je to marketingová akce postavená na hodnocení společností v rámci misteryshoppingu. Formulace zprávy o poradců z jiných společností než je Fincentrum je ovšem nešikovná. Jinak tento web hodnotím stejně jako billboardy s nápisy o nejlepší pojišťovně apod.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Prášil
      Účastník

      Poslal jsem to i kolegům, je to velice zábavné. Nechal jsem se tedy ověřit a bohužel nepracuji ve Fincentru kde jsou nejlepší poradci:-) Jinak důvody proč jsou nejlepší bylo stejně zábavné jako samotné ověřování a to především když tvrdili, že mají vysoké provize:-) Osobně to beru jako dobrý marketingový tah pro nezasvěcené. Nevěřím tomu, že to bude mít úspěch ba naopak.

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Husí kůže mi naskakuje při takovém chvástání. I kdybych byl v něčem nejlepší, nikdy bych se tak neprezentoval. Jestli to na někoho zabírá, tak to nechápu…

       | Odpovědět privátně
    •  Petr Babička
      Účastník

      Nevím, jestli se mám smát, rozčilovat nebo plakat. Už můj děda říkal, že samochvála smrdí. Když nechválí druzí, pochválí se sami. Na mě ty stránky působí trapně. Ještěže nepatřím mezi ty samozvané „nejlepší“. Za takovou prezentaci bych se musel hanbou propadnout.

       | Odpovědět privátně
    • Já zase tak špatně nedopadl.. až tedy na to, že nepracuji ve Fincentru :-)

      Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

      Z mého pohledu ostudné a šaškárna :-)

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Také jsem se ověřil, tak jako ostatní a protože ,,bohužel\“ nepracuji pro Fincentrum jsem dle nich totální nýmand. Kdybych byl modrooká, prsatá blondýna v pruhovaném sáčku, měl bych v FC šanci? Ty největší provize stojí za to!

      Takové Ivancentrum: http://www.youtube.com/watch?v=H9SWdSC3fh8

       | Odpovědět privátně
    •  Viktor Dlouhý
      Účastník

      Nevidím v tom žádný přínos, jen si člověk může najít zda člověk pracuje ve Fincentru či ne, ale to lze nají i přímo na ČNB. Asi už nevědí jak na sebe upozornit. O práci mnohých „nejlepších“ poradců vím své.

       | Odpovědět privátně
      • Tahle republika je plná sebestředných degenů, viz. politici, ale tohle zase posunulo laťku o trochu výš. Zkrátka, kdo u nás nepracuje, tak je hlupák a své práci nerozumí, neboť jen my máme ty nejlepší a žádná šmucka se k nám nedostane. Jo, a od těch „nejlepších“ v této i přilehlých galaxií, jsem viděl zatím jen „všelék“: IŽP do každé rodiny. Musím ale férově dodat, že jsem narazil zatím jen na malý počet klientů ošetřených FC.

         | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Úsměvné, nic nevypovídající, příliš mnoho chvály, žádná negativa…

       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Nevím jestli je to ještě trapné nebo jestli je to už prasárna :)

       | Odpovědět privátně
    • Kolegyně a kolegové,

      prskání je zde zcela pochopitelné, nicméně jakákoliv společnost by se kladné výsledky nějakého misteryshoppingu pokusila prodat přinejmenším velice podobným způsobem. Uvědomte si, že označení „patří mezi nejlepší poradce“ je také dost zavazující záležitost.

      Velice bych uvítal, kdyby na stránkách takového charakteru byla i možnost oznámit společnosti nekvalitní práci jejího zástupce. Pozvedlo by to důvěryhodnost stránek a pokud by takový podnět uvedená společnost opravdu prověřovala a vyvodila důsletky, potom by to i velice pozvedlo její kredit v očích nespokojených a poškozených klientů.

      Ale opět opakuji, že jde o marketingovou akci, jako je každá jiná a hlasité veřejné vykřikování toho, co říká většina poradců svým klientům v soukromí: „My jsme ti nejlepší!“

       | Odpovědět privátně
      • Přesně tak, je to obyčejná reklama, nechápu ten povyk okolo. Na reklamu má každý právo a nejlépe uděláme když se budeme starat sami o sebe a své klienty.

         | Odpovědět privátně
      • Mohu poprosit o odůvodnění červeného palce? Zajímá mě cizí názor a pohled na tuto věc. Osobně se mi taky nelíbí, že pracuji ve společnosti, která dle uvedeného webu nemá ty nejlepší poradce :-D Osobně se ale takovému prohlášení spíš směju.

        Myslíte, že by se jiná společnost s takovým „oceněním“ nepochlubila a nezkusila jej zužitkovat?

        Hlášení nekvalitní práce a její trestání je něco špatného? Popřípadě by to nebylo firmě ke cti?

        Jiné společnosti nebo poradci neříkají: „Děláme to jinak.“ nebo: „Jsme špička v našem oboru.“ Popřípadě nemají obdobná prohlášení ve svých propagačních materiálech?

         | Odpovědět privátně
        •  Anonymní uživatel
          Neaktivní

          Vůbec bych si tím Václave nelámal hlavu, znáte to přísloví o potrefené huse…k webovým stránkám samotným: i kdybych nepracoval v oboru, tak tyto stránky by na mě měly přesně opačný efekt, tedy hlubokou nedůvěru. K různým testům poradců či poradenských firem jsem obecně dosti skeptický, nemají žádnou vypovídající hodnotu.

          V zemi, kde je obecně známo, že výběrová řízení (včetně „nezávislých“ testů) jsou „šita na míru“ předem dohodnutému výherci, vnímám podobný počin jako dobrý vtip mezi zákuskem a kávou.

           | Odpovědět privátně
        •  Petr.Kačenka .
          Účastník

          Dobrý večer,

          1) našel si někdo čas aby si ono nezávislé hodnocení finančních poradenských společností na jehož základě o sobě fincentrum prohlašuje, že je nejlepší, přečetl? Jedná se o 2 stránka – doba čtení tak 10 minut.

          Nevím proč, ale toto hodnocení ve mně vyvolalo představy na výběrová řízení. Stanovíme náhodná kritéria, bodové hodnocení si budeme cucat z prstu. A vzhraje ten koho chceme.

          Víte, že kdyby Partners mělo jednoznačně určené vlastníky společnosti, tak v testu vyhrálo?

          Víte že, kdyby OVB spolupracovalo se všemi penzijními fondy, tak není poslední (5), ale třetí?

          Víte, že kdyby Partners vyhrálo v předchozích mystery shopping, tak by porazilo Fincentrum?

          V testu bylo zpracováno jen pár vybraných společností. Test se vůbec nevěnoval např. poradcům České pojišťovny, nebo Broker Trustu. Otázka je proč se jim nevěnoval?

          Test nepovažuji za objektivní. Test nic nehovoří o poradcích, takže závěr, že poradci fincentra jsou nejlepší je divný. Pokud takto „logicky“ poradci uvažují i při výběru produktů u klientů, tak radši pryč od nich …

          2) To že o sobě nějaká společnost napíše že je nejlepší, že má nejlepší produkt apod., to ještě nějak chápu. Je to sice lež, ale nikomu neškodí.

          To co je na stránkách Fincentra je obyčejná „klamavá reklama“, která se v očích klientů snaží vyvolat mylnou představu, že mimo Fincentrum nejsou „nejlepší“ – ať už si pod tím pojmem představíte cokoliv – poradci.

          Není v mých možnostech s touto společností bojovat, ale třeba bude bojovat nějaká větší společnost … ;-)

           | Odpovědět privátně
      • Nechápete, co nám, kteří pro Fincentrum nepracujeme a kteří jsme se tam našli, vadí? Mi tedy HODNĚ vadí věta, která se objeví po „rozkliknutí“ poradce – a to:

        Tento poradce není registrován u žádné společnosti. Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

        Tato věta ve mně a určitě i v potencionálním klientovi evokuje asi toto:

        Když není nikde registrován, tak to asi bude nějaký podvodník bez příslušných vědomostí. Jelikož nepracuje ve Fincentru, tak to bude nějaký nýmand. Na toho se určitě neobrátím. Určitě mi špatně poradí a ještě přijdu o peníze. Atd. atp.

        Tohle vyloženě poškozuje mou dobrou pověst, kterou si nějaký ten pátek buduji. Mám takový pocit, že by to stálo i za právní kroky vůči Fincentru. Navíc je to vyložená lež, protože já osobně jsem „registrován u společnosti“.

        Takže asi tak.

         | Odpovědět privátně
    • Dobrý večer,

      na ověření poradců jsem také narazila. Je logické, že bude chtít Fincentrum z výsledku testu vytěžit další obchodní příležitosti.

      Forma, jakou Fincentrum zvolilo, mi nepřijde zrovna šťastná.

      U poradců to vyvolává negativní emoce a klienti to hodnotí jako vychloubání.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Zdravím všechny,

      Já jen krátký komentář, čemu nerozumím.

      Znám několik bývalých kolegů, většinou stále spolupracujících jeko VPA pro nějakou pojišťovnu, ale již dlouhou dobu, více jak rok, vystupují jako členové Fincentra. Pravdou ale je, že na ČNB nemají regitraci PPZ, ani žádnou jinou, mimo původního VPA.

      Je to tak OK ? Mají to ošetřené nějakou jinou smlouvou ?

      Předem děkuji za vysvětlení.

      J. Vařečka.

       | Odpovědět privátně
    • Já osobně z Fincentra jsem. Mám možnost využít ověření poradců. Ale nikdo mi nikdy nenakázal, abych to udělal. Zatím jsem to neudělal. Ono každá poradenská firma má svoje „triky“, jak se zviditelinit. Tento je nejnovější a je od Fincentra. Tak je logické, že se o tom bude mluvit.

      Mimochodem, názorů je tu spousta, ale vždy jen od „konkurence“, chvály jako šafránu. Proč asi :D

       | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Asi proto, že na tom nic ke chválení není. Vy tam něco vidíte? ;-)

         | Odpovědět privátně
        • Jsem zaujatý, tak nechci hodnotit. A ani nebudu. Já to nepsal kvůli výzvě kdo má lepší a silnější argumenty. Protože na každej argument lze najít protiargument. Já jen tvrdím, že je to další možnost se zviditelnit. A o to jde, protože když se o tom tolik diskutuje, plní to svůj účel, je to vidět :)

           | Odpovědět privátně
          • Přijde mě, že vám něco maličko uniká.

            Vám ta samochvála z webu nestačí?? To chcete chválit ještě tady?

            Ano, mluví se o tom a sám jste si odpověděl v jakém kontextu. Moc hezké povídání to není a jestli byl právě tohle účel, tak to tedy gratuluji. Doufám, že Vaše interní a osobní e-maily se spolupracovníky, plné chvály a ocenění, vyvažují všeobecný výsměch a pohrdání. :-) No hlavně že se o tom diskutuje :-))

            Je mě jasné, že nejsem z Fincentra, takže to nemůžu chápat.

            A už dost ironie. Neříkejte mě proboha, že nemáte žádnou sebereflexi.

             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Nebojte se Jane, že nemám v hlavě větu, že i negativní reklama, je reklama. Ale v tomto případě, zde na tomto webu je to vedle, jak ta jedle, protože zde to nebude mít pozitivní přínos žádný, naopak si myslím, že tady si Fincentrum buduje jen negace. Proto zcela bez emocí píšu, že se těžko můžete od zdejších lidí dočkat chvály, protože sem většinou píší lidé, kteří za sebou již něco v oboru mají a potýkali se s kde čím a takové věty jsou jim proti srsti ze své podstaty, nikoli proto, že je tam umístilo Fincentrum. Já sám si dost dobře nedovedu představit, že by tohle mohlo zabrat na člověka, který normálně přemýšlí. Pokud to na někoho zabírá, je to jistě vhodný typ do MLM, protože moc nepřemýšlí a dělá, co se mu předloží jako správné. Jenže právě tady takových lidí moc nenajdete. ;-)

            Otázka pro Vás… Kdybyste měl vlastní firmu, prezentoval byste se tímto způsobem?

             | Odpovědět privátně
    •  Gabriela Vlková
      Účastník

      Vážení kolegové, po delší odmlce jsem dnes zavítala na stránky „poradci-sobě“ a ač jsem také z Fincentra, o tomto webu jsem se dozvěděla až zde…a věřte nebo ne…směju se už deset minut. Nebuďte na nás naštvaní…nejsme všichni z Fincentra přesvědčení, že jsme nejlepší…vždyť my, co hodně pracujeme, tak jako Vy, o tom webu ani nevíme :))

       | Odpovědět privátně
    •  Martin Viktora
      Účastník

      Ještě jedna doplňující informace: Ověření poradců je součístí širší kampaně.

      Tisková zpráva Fincentra: Fincentrum odstartovalo kampaň NEJLEPŠÍ PORADCI PRACUJÍ VE FINCENTRU

      Společnost Fincentrum spustila novou marketingovou kampaň, jejímž cílem je upozornit na důležitost volby kvalitního finančního poradce. Součástí kampaně je i spuštění speciálního portálu http://www.OvereniPoradcu.cz, na kterém si může každý ověřit, zda je jeho finanční poradce registrován u ČNB a pod hlavičkou jaké finančně-poradenské společnosti své poradenství poskytuje.

      „V rámci dlouhodobé kampaně počítáme s využitím outdoorových ploch v největších českých a slovenských městech, stejně tak jako s prezentací Fincentra na internetových portálech a ve vybraných tištěných médiích,“ uvádí Silvie Špačková, ředitelka marketingu společnosti Fincentrum.

      Kampaň shrnuje úspěchy Fincentra v nezávislých testech České televize, portálu iDNES.cz, týdeníku Profit, odborného magazínu FP-finanční poradce a v neposlední řadě i nedávno uveřejněného testu týdeníku Euro. „Důkazem kvality poradců Fincentra jsou nejen vítězství v testech, ale také propracovaný systém vzdělávání, možnost využití optimalizačního a investičního softwaru, profesionální tým analytiků a také široké portfolio produktů v nabídce. V kampani proto můžeme sebevědomě říci, že máme ty nejlepší poradce na českém trhu,“ dodává Silvie Špačková.

      V rámci kampaně byly spuštěny i internetové stránky http://www.OvereniPoradcu.cz. Zde si může každý rychle ověřit, zda je daný poradce registrován u České národní banky, pro jaký rozsah zprostředkování má u ČNB registraci a zda vykonává poradenství pro některou z finančně-poradenských sítí.

      Jedním z cílů kampaně je otevřít diskusi o kvalitě služeb finančních poradců. Zanedbávání profesního vzdělávání či špatně nastavené motivační systémy v poradenské síti mohou zapříčinit, že poradce upřednostní vyšší provizi nastavenou finančními domy na úkor výhodnosti produktu pro klienta.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Jo,jo…jsme nejlepší….ve všem a tady je výsledek : https://poradci-sobe.cz/diskutujeme/topic/traktorista-aneb-program-soukroma-renta#post-12288 :-/

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý podvečer,

      dostal někdo z Vás od Fincentra nabídku na spolupráci?

      Petr

       | Odpovědět privátně
    • Dobrý den, jsem bývalý poradce Fincentra. Ze zvědavosti jsem si zadala svoje jméno na ověřování poradců a jsem v šoku. Přestože již skoro 2 roky pracuji u jiné společnosti, dozvěděla jsem se z vyhledávače, že uvedený poradce není registrován u žádné společnosti. Považuji to za klamání klientů a rovněž poškozování mé osoby.To samé se stalo i mé kolegyni, která rovněž pracovala u FCT. To je bohužel úžasný přístup k lidem, kteří přivedli do FCT nové klienty a plynou jim z nich následné provize.Tuto firmu již nikdy.

      Hana Maděričová

       | Odpovědět privátně
    • Tak ten web mne tedy dorazil – a to v negativním smyslu. Už jen ta úvodní věta, že „Nejlepší poradci pracují ve Fincentru“ mírně řečeno „zapáchá“. Druhá věc – našel jsem se tam – a to by mne tedy oprvavdu zajímalo jak je to možné, když jsem s Fincentrem nikdy neměl a ani nechci mít nic společného.

       | Odpovědět privátně
    • Fincetrum ať se prezentuje jak chce, ten jejich web „Ověření poradců“ je spíše k smíchu a soudný člověk si z něho vezme co potřebuje. Ale jak si mohou dovolit dát mé údaje do své „databáze poradců“ a ještě ke mně napsat toto:

      Tento poradce není registrován u žádné společnosti. Věříme, že jeho služby splňují kritéria správného poradenství, nepatří však mezi poradce pracující ve Fincentru, kde pracují ti nejlepší poradci.

      Je to jednak prasárna, která mne poškozuje, a jednak vyložená lež, protože jsem „registrován u společnosti“. Tohle už je prostě „přes čáru“. Požádal jsem Fincentrm, ať mne okamžitě vyřadí z té své databáze a ať „zapomenou“ mé kontaktní údaje. Doufám, že mi zase zavolají s nabídkou spolupráce, dám jim to pěkně sežrat.

       | Odpovědět privátně
      • Dobrý večer pane Hrabovský,

        v tom případě má na svých stránkách chybu i ČNB, protože ani tam není uvedeno, že by Vaše registrace PPZ byla registrována pro zastoupení nějaké společnosti.

        Také nechápu, čím Vás poškozují stránky, které: „ten jejich web „Ověření poradců“ je spíše k smíchu a soudný člověk si z něho vezme co potřebuje.“

        Nechci ten web hájit, podle mě je hloupý a mnoho lidí opravdu odrazuje. Mnoho příspěvků je tu ovšem podle mě psáno s horkou hlavou.

         | Odpovědět privátně
      •  Roman Kolář
        Účastník

        Podáme žalobu? :-)

        Ono to asi neuvádí jiné statuty, než PPZ. Tak to by se mohlo na.rat poměrně hodně lidí, všichni, co tam mají, že nejsou registrováni a pak ti, kteří jsou dehonestováni tím, že nejsou nejlepší poradci z nejlepší společnosti… :-)

         | Odpovědět privátně
    •  Jiří Prášil
      Účastník

      A je to opravdu on??? Není to jenom náhoda?

       | Odpovědět privátně
    •  Artur Petržilka
      Účastník

      Už to že tam na mě vyskočilo D.N.A. a ještě k tomu Fincentrum, to je průser …

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 21 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account