Zobrazeno 5.456x

Označeno štítky: , , ,

Toto téma obsahuje 10 diskutujících a má 30 odpovědí. This post has been viewed 5457 times

  • Autor
    •  TP
      Účastník

      Dobrý den kolegové.

      Jak řešíte havarijní pojištění luxusních vozů? Letitý kamarád se na mě obrátil s prosbou zda je cenově výhodnější vozidlo napsat na firmu nebo koupit na sebe. Zda jsou tam rozdíly v ceně takového pojištění popř. výhody/nevýhody. Zkoušel jsem porovnávat Kooperativu a Allianz, a to klasické pojištění včetně propojištěnosti a různých slev (klient má u obou institucí nějaké smlouvy).

      Jedná se o vozidlo Porsche Panamera Turbo. Prosím o zdržení se komentářů, že pracháči nemusí cenu u HAV řešit. Ba byste se divili, ale někteří majetní lidé jsou majetní právě proto, že zbytečně neutrácí a využívají různé benefity.

      Díky za tipy nebo náměty.

      Pojistky typu Triglav, Slavia ani nezmiňujte :)

       | Odpovědět privátně
    •  Jan Rettich
      Účastník

      Ja bych udelal Allianz s GAPem.

       | Odpovědět privátně
      • Dobrý den,

        v případě využití pojištění UNIQA pojišťovny – KASKO SUPER – není připojištění GAP třeba, po dobu 36 měsíců je kryta pořizovací cena vozidla a v případě krádeže a koupě stejné kategorie vozidla u stejného dealera UNIQA nepočítá ani spoluúčast.

        Prosím Vás o informaci, zda jiná pojišťovna nabízí obdobný produkt.

        Děkuji

         | Odpovědět privátně
    • Dobrý večer Tomáši,

      budu mluvit o UNIQA pojišťovně. Cena vychází rozhodně lépe na RČ, je lepší segmentace. Záleží na klientovi, jak si umí dát vůz do nákladů, popřípadě jak to vypadá účetně při vypisování cesťáků apod. V případě, že budete počítat i nabídku od UNIQA pojišťovny, podívejte se na variantu KASKO MAX a SUPER KASKO, jsou tam jisté výhody (připojištění skel, náhradního vozidla, držení nové ceny vozu …). Nevím, jak jiné pojišťovny, ale do konce roku je k dispozici mimořádná sleva 20% na POV a 10% na KASKO, které se přičítají k „běžným“ slevám ve výši 15%.

       | Odpovědět privátně
    •  Anonymní uživatel
      Neaktivní

      Pane Podobo, máte nějakou zkušenost s pojišťovnou Slavia? Co je jejím negativem? Právě řeším klienta, který má u této pojišťovny POV a hodila by se mi informace, proč to u Slavia nemít.

       | Odpovědět privátně
    •  Petr.Kačenka .
      Účastník

      Dobrý den,

      piloti si podobná auta pojišťují hlavně u Kooperativy, Allianz a České pojišťovny. Uniqa je čtvrtá, ale je tam odstup, ostatní pojišťovny jsou spíše vyjímky.

      Překvapilo mne, že dost často nemají i na dražší vozy HAV, ale pouze POV s živly. Jeden pilot mně to vysvětloval tím, že má více vozidel a HAV je v součtu drahé – že „si radši ty peníze odloží bokem“. Nehledě na to, ž emoc nebourají.

      U Allianz mu můžete nabídnout bezprovizní home tarif (pojistníkem budete Vy). Pokud byste chtěl „moji flotilu“ (a klient moc nebourá) namodelujte si Allianz autoflotilu s individuálními bonusy. Je to levnější než home tarif a na provizi bychom se domuvili ;-))))

      Petr

       | Odpovědět privátně
      •  Petr.Kačenka .
        Účastník

        … ještě jen připomenutí … asi to víte … u Kooperativy existuje pro bonitnější klienty sleva „Klient Z“ …

         | Odpovědět privátně
        • Dobrý den pane Kačenko,

          tento Váš příspěvek mě celkem překvapil. Jak se prosím pozná bonitní klient? Je to čistě na libovůli pojišťovacího poradce?

           | Odpovědět privátně
          •  Petr.Kačenka .
            Účastník

            Dobrý den,

            podle dokumentu „sazebník S/7514-8 pro komplexní pojištění vozidel“ je „klient typu Z“ (z dokumentu nejde kopírovat – jinak strana 42):

            a) buď zaměstnanec České spořitelny,

            b) nebo ten kdo je klientem Kooperativy v oblasti jiné než HAV a celkové roční pojistné bez HAV (tedy majetek a POV) přesahuje částku 50 000Kč.

            c) ten koho tak označí oprávněná osoba z agentury

            Koeficient je 0,76.

            Petr

             | Odpovědět privátně
        •  TP
          Účastník

          Díky. O moji provizi nejde, rád se jí zřeknu v tomto případě úplně. Cenově nám taková pojistka vycházela 120 – 140 tis/rok. Klient má nyní Audi A6 a platí 47 tisíc/rok a už 2x se mu to vyplatilo (srnka na předek; poškození zaparkovaného vozidla).

          Rovněž mě zajímá podle čeho se pozná bonitní klient, podle daňového přiznání?

           | Odpovědět privátně
      •  TP
        Účastník

        Dobrý den Petře.

        Příspěvky jsem přetlumočil doslova CTRL+C a V kamarádovi. Sám řekl, že by havarijko moc neřešil (jezdí opatrně), ale má spíš obavy především o vandalismus a zvěř. Sám říká, že na svých vozech mu to vyšlo za 3 roky stejně +/- co zaplatil za krytí a kolik mu za co odškodnili. Takže na tom odkládání asi něco bude.

         | Odpovědět privátně
    •  Petr Sas
      Účastník

      Tomáši spočítejte si to v naší nové flotile od Allianzky, vychází extrémně dobře.

       | Odpovědět privátně
    • Souhlasím s názory na Allianz,

      sám jsem si to spočítala a statisticky a dlouhodobě vychází Allianzka u nových vozů jednoznačně nejlépe…

      Doporučoval bych samozřejmě Allianz POV + HAV GAP, vozidlo napsat na firmu (odpisy, dan. úlevy)použít sloučený bonus IČ/RČ – bonus z POV převést na HAV, využít slevu za penzijko, slevu ředitele a dostanete se jistě na lepší nabídku než Klient Z u KOOP, jenž je druhá…

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 6 vláken odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account