Zobrazeno 5.950x

Označeno štítky: , , ,

Toto téma obsahuje 4 diskutující a má 9 odpovědí. This post has been viewed 5951 times

  • Autor
    • ČP ukončila klientovi smlouvu z důvodu neplacení měsíčního pojištění. Celkově tam poslal 8500 a poté několik měsíců neplatil. A bez jakéhokoliv upozornění byla smlouva vypovězena. Normálně pojišťovna peníze nevrací, pokud se nemýlím, ale není jiný způsob např. odvolávat se na to, že nebyl upozorněn, že má zaplatit? Děkuji předem za užitečné rady.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Vařečka
      Účastník

      Základní dotaz: to že nebyl klient upozorněn, to máte od něho, nebo jste si to již ověřil na pojišťovně?

      Kdo mu smlouvu sjednával? Na sjednate by také mělo přijít upozornění o neplacení.

      Není ani tak důležité kolik tam poslal, ale kolik měsíčních splátek zaplatil. Kolik?

       | Odpovědět privátně
    •  Roman Kolář
      Účastník

      Za prvé se domnívám, že ty dopisy klientovi šly, v tomto pracuje ČP většinou dost neomylně, za druhé si myslím, že pojišťovna není povinna nikoho upomínat, je to jen její dobrá vůle a pochopitelně snaha nepřijít o platícího klienta.

      Nechci být špatný prorok a vytvářet falešné závěry, ale můj tip je, že problém je na straně klienta. ;-)

       | Odpovědět privátně
      • Ano, ale česká pošta je v tomto dost nepořádná doporučený dopis předá komukoliv klient tvrdí, že mu nic nepřislo a odpřísáhl to.

         | Odpovědět privátně
        •  Roman Kolář
          Účastník

          V systému ČP je v digitálním archivu vidět, jaká korespondence klientovi šla, kdy mu šla a jaký je její obsah. Pokud mu šly např. dva dopisy, ČP je schopna to doložit. Pokud klientovi nedorazily, problém bude někde jinde. Ani tak by ale klient dle mého soudu neuspěl s nějakým vrácením pojistného, protože prvotní chyba byla pravděpodobně na jeho straně, přestal platit nebo jiným způsobem zavinil, že pojišťovna nedostávala jeho platbu.

          Ze své 20leté zkušenosti s klienty vím, že klienti dokážou být velmi nepříjemní a hledat chyby kdekoli jinde, než u sebe.

          A jednu dobrou radu pro klienta: Ať přestane vymýšlet kraviny a je rád, že ta smlouva skončila. V letech dalších by do ní nacpal zbytečně daleko více, než do této doby. (sice nevím, co je to za produkt, ale dost pravděpodobně to bude nějaký Profi život nebo něco podobného.) Možná drsný závěr, ale ze zdánlivě špatného je třeba si vzít to pozitivní ;-)

           | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 2 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account