Zobrazeno 10.916x

Označeno štítky: , , , ,

Toto téma obsahuje 13 diskutujících a má 23 odpovědí. This post has been viewed 10917 times

  • Autor
    • Pracovala jsem u OVB a udělala jsem si na sebe bohužel 2 smlouvy Profi Invest. Neměla jsem PPZ, ale pouze jsem podepsala nějaký dodatek aby mi přišla provize. Na originální smlouvu se podepsal můj obchodní vedoucí.

      Chci se zeptat zda-li s mou situací uvedenou níže lze cokoliv dělat. Klidně tu směšnou provizi vrátím, protože ztráta bude jistě menší než co jsem provedla.

      Za druhé chci se zeptat jestli lze jakkoliv podat snížnost nebo udělat co největší problémy tomu nadřízenému který mne do takové situace dostal. Děkuji

      Popis situace:

      Ta první běží od 31.3.2011 a vložila jsem na ni první rok 100.000 a potom druhý rok jsem na to již neměla tak mi udělili splátkový kalendář který je už ale uhrazen. Momentálně jsem ji snížila na měsíční pojistné 500kč/měsíc.

      Na této smlouvě jsem provedla mimořádný výběr v hodnotě 83.000Kč…

      Druhá smlouva běží od 1.10.2011

      vloženo 100.000 stejně ovšem jsem ji snížila již po prvním roce na a to na 500/měsíc.

      Lze to nějak vypovědět aby jsem peníze dostala zpět nebo maximálně snížila ztráty?

      Lze s tím něco dělat? Slyšela jsem že to nějak stornovat k počátku neboť je to podvod.

      Jsem zoufalá a proto touto cestou žádám o pomoc! DĚKUJI

      BETULKA.B@seznam.cz mohu poskytnout i telefonní kontakt pro případnou radu.

      KONTAKT

      BETULKA.B@seznam.cz

      děkuji za jakoukoli radu! děkuji

       | Odpovědět privátně
    • Co chcete slyšet. Že je vás takových jako Vy tisíce, že s tím prakticky nemůžete nic dělat, že na sjednávání těchto „spoření“ mají tyto firmy založeny svůj byznys plán, že pojišťovny to tolerují, protože jim to nese zisky ?

      Podepsala jste smlouvu a s ní i VPP a informace pro klienta? Pokud ano, tak smůla. Stěžovat si můžete, ale nebude to nic platné a největší problémy Vašemu nadřízenému způsobíte maximálně pěkně trefeným kopancem do rozkroku. Ale nejprve si uvědomte, že smlouvy jste podepsala dobrovolně … Stačilo se před podpisem zeptat pana Gůgla.

       | Odpovědět privátně
      • Ano smlouvy jsem psala na sebe tudíž jsem pojistník a veškeré podklady pro OVB jsem podepsala (včetně osobních údajů a zjišťování potřeb klienta a papíru aby provize přišla mě), akorát na smlouvu se podepsal jako zástupce pojistitele můj vedoucí.

        Takže je to opravdu neřešitelná situace??

        Můj známý mi totiž dnes řekl že tuto smlouvu založil své klientce a ta to rok a půl platila a teď mu přišlo storno v plné výši, takže jsem to začala momentálně co nejaktivněji řešit. Ale jak vidím nejspíš pozdě :(

        I tak moc děkuji za odpověď

         | Odpovědět privátně
        • Obávám se, že s tím nic neuděláte. Musela byste nějak prokázat, že jste byla uvedena v omyl nepravdivými informacemi a pak být zarputilá při jednání s pojišťovnou. Už jsem to zde již psal, že se našemu kolegovi podařilo zrušit od počátku smlouvu, kam bylo vloženo 240 000,- za 2 roky, ale nešlo to hladce, slečna z OVB se víceméně přiznala, že ví o nevýhodnosti a byli jsme u toho 3 svědci, takže pak se podle toho formuloval dopis.

           | Odpovědět privátně
          • Dobrý den,

            řeším podobný problém s Profi Investem. Jakákoliv rada je pro mě cenná. Pročetl jsem všechny diskuse zde na poradcích. Mohl byste prosím popsat proces, jehož výsledkem bylo zrušení smlouvy od počátku? Pokud ne veřejně, tak do zpráv případně na můj mail:

            profiprusvih( na )email( tecka )cz

            Předem děkuji

             | Odpovědět privátně
        • Dobrý den, vracení provize nemusí mít nic společného s vrácením zaplaceného pojistného klientovi. Záleží spíš na tom, jak jsou postaveny provizní směrnice. Některé společnosti vrací poměrnou část provize k zaplaceným splátkám pojistného, někde se vrací v prvním roce 100% a v dalším 50% … jinde to může být jinak.

          Každopádně smlouva by měla obsahovat: samotný návrh smlouvy s odkazy na veškeré pojistné podmínky, pojistné podmínky, tabulku předpokládaného pojistného a k tomu záznam z jednání s klientem. Pokud se Vám povede prokázat, že jste něco z toho nedostala, máte naději. Jinak jste zaplatila celkem vysoké školné ve škole života.

           | Odpovědět privátně
    •  Petr Babička
      Účastník

      Kdo uvede jiného v omyl za účelem vlastního obohacení se dle zákona dopustil trestného činu. Musí se ale přiznat vlastní „hloupost“ nebo neznalost, ale špatně se to dokazuje a musela byste podat na svého obchodního vedoucího trestní oznámení.

      V našem rádoby „právním“ státě nevím, zda uspějete.

      Podobné praktiky a psychopatický nábor, nábor a nábor nových členů způsobil, že jsem pozastavil oficiální činnost.

       | Odpovědět privátně
      • Taky k tomu směřuji. Tolik špíny, která se háže na ty „špatné“, ale se kterou se vezou všichni ostatní už začíná být moc i na mne…

        Tento obor za chvilku v „oblíbenosti“ přeskočí i taxikáře.. zvláště po tom, co samotná ČKP upozorňuje na nekalé praktiky a varuje před pojišťováky …

        Já sám před sebou mám svědomí čisté, ale spousta klientů vidí dočista něco jiného. Něco, co slyší od všech kolem sebe a z různých médií.

        Po tom, co bude za chvilku následovat s novým zákoníkem, budeme rádi, když se nebudeme muset stydět říci čím se živíme.

         | Odpovědět privátně
        •  Petr Babička
          Účastník

          Já neustále za drobnou úplatu lidem pomáhám sestavit finanční plán (a funguje to), ale už se nepodílím na jeho realizaci, protože jsem stratil víru i ve společnosti „zajišťující“ lidem potřebný servis. O lidi, dle mého soukromého názoru už nikomu nejde, ale jde jim jen o jejich peníze. To mě opravdu se.. .

           | Odpovědět privátně
          •  Ivan Špirakus
            Účastník

            Kdo Vám bráni , abyste to dělal po svém ?

             | Odpovědět privátně
          •  Jiří Vařečka
            Účastník

            Tak tomu nějak nerozumím.

            Jste sociální ústav?

            To je blbost.

            Tak proč jste proti penízkům,

            které si zasloužíte?

             | Odpovědět privátně
          •  Roman Kolář
            Účastník

            Petře Vy víte, že jsme se několikrát na tomto fóru „kočkovali“, ale tentokrát je mi to, co píšete, spíš líto… Vás zrovna považuji za člověka, který ač to dělal u společnosti ke které se já netajím svým „obdivem“ :-), to dělal proklientsky, bez ohledu na to, co kde komu někdo jiný cpal do hlavy. Nevím, jestli je nejlepší řešení to přestat dělat… kdo jiný už by to měl dělat, než ten, kdo v tom má zkušenost a umí si to dělat po svém. Odstraňte jednoduše to, co Vám tam vadí. (já si stejně myslím svoje ;-) ) Věřte, že to jde dělat svobodně, s podporou (Vy jí zas tolik nepotřebujete) a skutečně na svém a s tím, že dostanete, co Vám patří.

            Doufám, že tohle zas někdo nebude chápat jako nábor, to už bych nemohl napsat nic.

             | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Díky Romane,

              Vašeho názoru si vážím a pro ostatní, rozhodně to není nábor :)

              Já bojuji s problémem, že nevěřím instiucím, jejichž produkty mají lidem zajistit jejich potřeby. Dnes jsou, například nejváženější lidé v pojišťovnách ti, co umí odůvodnit, proč neplnit. Je to smutné, ale je to tak. :( Neumím nabízet to, čemu nevěřím. Konkrítně jsem se setkal osobně s tím, že mi podnikatelská pojišťovna (jedna z nejhorších) nezaplatila rozbité přední sklo atd. atd.. Bohužel jsem přesvědčen, že teď je to boj o peníze a klienti jsou teď považováni jen za zdroj peněz a na tom se nehodlám podílet. Myslím si, že umím lidem poradit, jak nakládat s penězi, ale nevím zodpovědně u koho.

               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              jéje :)

              kdybychom to měli balit pokaždé, když nějaká pojišťovna odmítne plnit to či ono, tak už tu dávno nikdo z nás není… To se stává každou chvíli.

              Přesně to je přece důvod, proč nás klienti potřebují, ne ?

              A tohle jim žádný internetový srovnávač nedá…

              To je ta skutečná přidaná hodnota makléřů, když pro svého klienta dokáží (díky své odbornosti, kontaktům, právníkům atd) z pojišťovny to plnění získat.

              A ty upřímné díky a skutečná doporučení od klientů, když se to pak dotáhne do konce! To je pak pocit, že ta naše práce má skutečný smysl, protože bez nás by toho chudáka klienta fakt odrbali….

              Takový pocit se nedá za peníze koupit :)

               | Odpovědět privátně
            •  Petr Babička
              Účastník

              Zdravím Vás Ivane,

              já zdaleka nebalím po jednom neplnění pojišťovny, jen mě nebaví suplovat ČNB a sám píšete, že se neplnění stává každou chvíli. Pak se ta Vámi pojmenovaná přidaná hodnota stává hlavní náplní a to je špatně. To mohu dělat jenom to, samostatně (což teď více méně činím) a určitě bude práce dost.

              Já popisoval nekvalitu dodávaného zboží od dodavatelů a Vy to, cituji: „protože bez nás by toho chudáka klienta fakt odrbali…. “ jen potvrzujete.

              Vážím si Vašeho optimizmu a fandím Vám.

               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              možná vím v čem to vězí Petře ;)

              Vy máte mentalitu agenta – zástupce pojišťovny s níž se identifikujte a cítíte se být odpovědný za to, když Vámi dodaný/doporučený produkt „nefunguje“ tak jak by asi měl. A protože nad celým procesem nemáte kontrolu, tak Vás to frustruje.

              Já se nijak s tou/kterou pojišťovnou neidentifikuji – přistupuji k tomu z pozice makléře, který pro svého klienta vybírá a hodnotí. Žádné řešení není na 100%, žádná pojistka nekryje vše – vždy jde jen o porovnání, co je relativně nejvhodnější v daný okamžik a při daném stupni znalostí a hodně taky dle toho, kolik je klient ochoten si zaplatit.

              Ano, občas se to nepovede, ale ne vždy je pak jednoznačné, „kdo za to může“. Často chybuje i klient. Stejně udělám vše co je v mých silách, aby klient dostal to, na co má nárok. A vždy mám možnost doporučit pak klientovi jinou pojišťovnu…..

              Přece když si koupíte špatné víno, nepřestanete jej pít úplně – dáte příště asi přednost jinému výrobci… :)

               | Odpovědět privátně
            •  Ivan Špirakus
              Účastník

              jo a ČNB s tímhle nemá zhola nic společného

               | Odpovědět privátně
            •  Jiří Prášil
              Účastník

              Dobrý večer, Vám ČPP nezaplatila čelní sklo? Já takovou zkušenost nemám. Četl jste podmínky ve smlouvě? Můžete nám zde trochu případ přiblížit? Vy tvrdíte, že ČPP patří mezi ty nejhorší pojišťovny. Mám jiné zkušenosti. ČPP u klienta plnila i to, co opravdu nemusela. Klient zavinil sesun půdy, pojišťovna bez problému plnila. Hodně dlouho jsem se tomu divil, když jsem obvolával pojišťovny, které jsou v tomto směru považované za nejlepší. Bylo mi řečeno, že v takovém případě by pojišťovna pravděpodobně neplnila, protože klient sesun půdy zavinil a vzhledem k tomu, že by to šlo jednoduše dokázat, měl by klient nejspíš smůlu. Nevím, jak by to dopadlo, kdyby případ klient předal právníkům, ale je jisté, že by se pojišťovny kroutily. Co se týče povinného ručení a amortizace u ČPP, na co si mimochodem spoustu řidičů stěžovalo, stačil jeden dopis na pojišťovnu a pojišťovna plnila 100%. Z osobních zkušeností vím, že ČPP určitě není nejhorší pojišťovna. Spoustu zprostředkovatelů to tvrdí jenom proto, že někde něco slyšeli. Já bych ty pojišťovny tak nesrovnával, jsou individuální případy, kdy se plnilo a kdy se neplnilo¨. Taky je vhodné se dívat na cenu. Jak už psal p. Špirakus, jsme tu taky od toho, abychom tomu plnění pomohli. Např. právní službou, která podle referencí funguje velmi dobře.

               | Odpovědět privátně
            •  Roman Kolář
              Účastník

              Připojuji se k Jirkovi, taky by mě zajímalo, jak k poškození skla došlo a o co se pojišťovna opřela. Já jsem sklo plnil dvakrát a pokaždé bez problému, taktéž u mých klientů nemám zaznamenán případ, že by s tím měli problém. Je jasné, že likvidita není 100%, nicméně většina pojistných událostí je zlikvidována k větší, či menší spokojenosti klienta, případů, že by něco nebylo plněno, zase tolik nemám. A když se jeví neplnění jako neoprávněné, tak je třeba zkusit „opravných prostředků“. Díky tomu, že mě Ivan Špirakus nasměroval na právníky, dostal klient plnění v částce několika desítek tisíc, které mu bylo po nahlášení pojistné události zcela odmítnuto.

              Sakra, takového Vás neznám, vypadáte dost vyhořele. Zkuste najít nějaký motiv, který by Vás nastartoval…

               | Odpovědět privátně
            • …Cudně mlčím….

               | Odpovědět privátně
    • Bětko, souhlasím s kolegy. Se Vašimi smlouvami toho již moc neuděláte. Máte jen jednu možnost, pokud se chcete fin. poradenstvím poctivě živit. Vyhnout se podobným institucím, jako je OVB, kde je tlak na nábor tak velký, že kvalita služeb se vytratila již skoro úplně, a přidat se ke společnostem, které to s klienty myslí opravdu vážně, expertně a profesionálně.

      Jen tak můžete svoji hořkost proměnit k ochraně ostatních klientů před těmito nekalými praktikami.

       | Odpovědět privátně
    •  Jiří Pácha
      Účastník

      Dobrý den

      Jiří P. a Roman K…..zmiňujete se o možnosti využití pro své klienty právních služeb + dobrých referencí o těchto službách.Můžete prosím uvést konkrétněji či poslat odkaz na: jiri.pacha@tiscali.cz

      předem děkuji za ochotu

       | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně jsou na stránce zobrazeny 4 vlákna odpovědí

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account