Označeno štítky: , ,

Toto téma obsahuje 36 diskutujících a má 200 odpovědí.

  • Autor
  • Vážený administrátore, milí diskutující,

    v několika diskuzích sklouzává téma k hodnocení fungování portálu. To má 2 nemilé důsledky – administrátor musí vše pročíst, aby si všiml reptajících diskutujících a hlavně: takové obecné příspěvky ředí hodnotu celého diskuzního vlákna. Proto doufám, že se uchytí toto téma, které bude viditelně zachycovat podněty diskutujících k administrátorům.

     | Odpovědět privátně

    dovolím si hned přidat první vzkaz: nechápeme smysl a bodové ohodnocení přidání nových produktů do produktové databáze, ani automatem zařazované produkty. viz např. posledních 6 příspěvků diskuze “pojištění dětí”.

     | Odpovědět privátně

    Nejsem sice admin, ale k tématu produktové databáze mám nějaké informace. Produktová databáze vznikla s myšlenkou vytvořit jakýsi přehled produktů, nabízených jednotlivými společnosti s možností diskuse k těmto produktům (výhody, nevýhody, nestandardní výluky …).

    Pravdou však je, že diskusní vlákna odsouvají starší diskuse do pozadí a někteří lidé si asi z příspěvků do databáze udělali bodový důl (nicneříkající příspěvky za 30 bodů, to je přece lehká práce).

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Ano, vymiká se to kontrole a dávat produkty do diskuzí mi přijde nevhodné. Mohla by být na to jiná záložka. A ty body … ctrl c a ctrl v … (v mnoha případech) poněkud zvláštní..

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jéé hele, koukám že záložka je již na světě.. určitě to bude funkční. Bravo ! :-)

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Databáze potřebuje ještě ladění. A ty body také. Prosím ještě o chvíli strpení.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    přidělovat body poradcům za produkty považuji za nelogičnost. Produkty jsou pojišťoven a obdobných institucí a ne poradců. A propos – neměly by dotčené popisy produktů autorizovat zméněné pojišťovny a spol ? Nebo si tu každý napíše, co uzná za vhodné ??? Databáze obsahuje povětšinou jen obecné nicneříkající popisky, to často prospekty ke konkrétnímu produktu uvádějí více a navíc jsou barevné…

     | Odpovědět privátně

    Body jsou na tomto webu tuším přidělovány za aktivitu – body dostanete i za jakýkoliv bezpředmětný příspěvek v diskusi.

    Databáze produktů není věc úplně marná, ale chce to, aby tam uživatelé vkládali opravdu smysluplné a ucelené informace – nikdo z nás nemá v hlavě všechny produkty a toto místo by mohlo posloužit jako tahák při vyhledávání vhodného produktu.

    Píšete, že by popisy produktů měly autorizovat pojišťovny – co jsem vkládal já, to jsem posílal ke schválení na centrálu a v tomto postupu hodlám pokračovat, i když je to pomalejší.

    Bodování příspěvků je opravdu oříšek. Za dva řádky, ze kterých se dočtu, že IŽP od té a té společnosti je výborný produkt na spoření a pojištění celé rodiny “tečka”, nic víc, za to bych snad i body strhával. Zkuste navrhnout, dle jakého klíče bodovat příspěvky v databázi.

     | Odpovědět privátně

    Body, body, body, skoro jako od ABBy – co kdyby dostali diskutující možnost dávat body (kladné, možná i záporné) k příspěvkům a produktům? Člověk by si pak rozmyslel, jestli psát příspěvky bez vidiny bodu nebo dokonce s “hrozbou ztráty”.

     | Odpovědět privátně

    Něco na tom bude, čtenář by mohl příspěvek oznámkovat a tím by udělil bodovému zisku jakýsi koeficient. Přidělení bodů by potom bylo odloženo, dokud nebude článek ohodnocen alespoň deseti čtenáři.

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Ad Suchý Vít: k otázce, zda by pojišťovny měly autorizovat pojišťovny… Myšlenka produktové databáze je postavena na filosofii Wikipedie. Tzn, že kdokoliv si může do databíze vkládat co chce. Hlavní přidanou hodnoutou je názor kolegů na ten který produkt. Oficiální informaci si může najít každý na stránce pojišťovny.

    Každý může nahlásit v databázi závadný příspěvek. Brzy bude možné databázi také upravovat (nejen vkládat příspěvky). Bude to fungovat tak, že právo opravit cizí záznam bude mít ten, kdo má na tomto webu více bodů (Viz Abba Body body body.:-)

    Nápady na další organizaci databáze jsou vítány. Myslím, že by například u každého záznamu mohl být odkaz na oficiální informace, případně možnost připojit další dokumenty.

    Věřím, že se kvalita zázunamů v databázi začne rychle zvedet, jakmile bude možné informace k jednotlivým příspěvkům doplňovat.

     | Odpovědět privátně
     Jakub Pecha
    Účastník

    Nápad je to dobrý, ale co se týče bodového ohodnocení, myslím, že je zde určitá nerovnováha mezi příspěvkem v diskuzi a přidáním nového produktu. 6násobná hodnota je podle mě přehnaná.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    Opakovaně nesouhlasím s tím, že by si tu každý poradce definoval produkty sám…MYslím si, že vzhledem k poslání webu je to krok stranou…Úroveň poradců je značně rozdílná a opakovaně apeluji na “Copyright” majitelů produktů.. Jiná věc je se vyjadřovat ke konkrétním funkcím,praktickému užití apodobně,to je samozřejmě náplní našich příspěvků nicméně informační jádro musí být definováno pojišťovnou a ne nějakým byť “bona fide” jednajícím poradcem…kristepane…

     | Odpovědět privátně

    Já si myslím, že přehled produktů není nijak důležitý, protože přeci nebojujeme u klienta tím, že řekneme:

    “Vážený kliente, máte sice rok starou smlouvu, ale u té naší je o 5,-Kč měsíčně levnější správu portfolia“… osobně si myslím, že boj parametry klienta nezajímá.

    Diskuze k produktům asi nic nevyřeší, protože kvůli diskuzi to nikdo nezmění a obávám se, že už vůbec nikdo z nás. Ti, kteří by v daných firmách mohli měnit dle mne sem vůůůůbec ani nezavadí.

    Využití jako tahák dle mne až tak působit nebude, protože žádná zprostředkovatelská společnost nedělá všechny produkty na trhu … takže pokud nebude „vhodný produkt“ dělat „moje firma“ tak i v tom taháku zůstane nepoužitý.

    Tato funkce mne může jen překvapit :-)

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Jste realista.:-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Musím pochválit administrátory tohoto webu, jak rychle se činí. Líbí se mi to vskutku :-)

     | Odpovědět privátně

    Díky za palce!

    Přimlouval bych se i za odečet bodů při palci dolů. Mohlo by to zvýšit kvalitu diskuze – ubilo by zbytečných komentářů, co myslíte?

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    To Štěpán: chcete rovnou palec dolů?:-))

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Nakonec se budeme všichni palcovat.. místo toho, abychom psali …. to se mi zase nezdá. Hodnotit pouze palcované komentátory, nikolivěk palcovátory :-))))

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    test

     | Odpovědět privátně

    Asi jsem přišel na důvod, proč někteří kolegové jsou tak strozí při uvádění informací v Databázy produktů. V popisu při vkládání nového příspěvku je uvedeno, aby byly příspěvký stručné. Naopak bych tam spíš uvedl, aby příspěvky byly co nejpodrobnější :)

     | Odpovědět privátně

    Hlavní správče, díky :-)

    Chci, pokud s názorem nesouhlasíte. A naopak, pokud s mínusovými body za palce dolů souhlasíte, pak udělte mému příspěvku výše palec nahoru. Takové mini referendum.

     | Odpovědět privátně

    Chtěl bych zde reagovat a rozšířit myšlenku, kterou nadnesl pan Průcha v diskusním vláknu: “Pojišťovny – plnění pojistných události” cca před 1 měsícem.

    Uvádí myšlenku zřízení +a- hodnocení pojišťovnám. Myslíte, že by mohlo být zajímavé sestavit hodnocení pojišťoven v několika kritériích (rychlost zadávání smluv, administrativní náročnost při jednání, likvidace, …), ve kterých bysme mohli ohodnotit tyto instituce dle našich osobních zkušeností? Otázkou stále zůstává, bylo by to k něčemu?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Pro Václava. K nějakému základnímu přehledu by to jistě bylo. Ale jak jste správně nadnesl, muselo by to být trochu víc rozpitvané do několika kritérií. Čím větší vzorek, tím více reálný výsledek, i když, byl bych opatrný… (viz můj příspěvek v diskuzi, kterou jste výše zmínil.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    nebylo by to k ničemu, kolegové. Abychom se mohli bavit o nějaké vypovídací schopnosti hodnocení, tak by to neměla být jen věc 15 diskutujících na tomto webu…se slovy klasika ” Nechť královo jest, co králi náleží”, bych to nechal posouzení jiným…

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    dobrý den, objevil jsem před pár týdny den ze dne v databázi poradců p. Viktora France z Partners s docela zajímavým počtem bodů, nicméně s žádným příspěvkem z diskuze, jakpak se to stalo ???

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    I mne by zajímalo jak je možné získat bez příspěvků tolik bodů? Také bych případně nějaké přikoupil… :-)))

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Toho jsem si také všiml :-))) a dokonce jsem to psal i administrátorům na e-mail, aby přezkoumali to, že mně vzali cca 1000 bodů a jakýsi pán se tu z hodiny na hodinu objevil vysoko s tolika body…. Prý mně body stržené nechají a jeho záležitost jim jako takový problém nepřipadá… počínání redakce mi přijde poněkud zvláštní, ale budiž :-) to jsem na ně zvědavý… ;-)

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Zdravím všechny diskutéry… Nenechte se zmást tím, že některé příspěvky nejsou vidět. Například nově vložené produkty v produktové databázi jsou vkládány anonymně. Ale body jsou připsány konkrétním lidem. Vše je podle pravidel. Můžete mít ke kvalitě příspěvků v databázi svoje komentáře… To chápu. Brzy bude možnost popisy produktů vylepšit. Editovat budou moci samozřejmě autoři původního příspěvku a ti poradci, kteří mají vyšší počet bodů než původní autoři. Ale na to je potřeba ještě chvilku počkat.

    Jinak platí samozřejmě pravidlo, že spekulativně získané body (například x set bodů za půl hodiny kobercového palcování) řeší do značné míry automat, který tohle umí poznat a “naprášit”. Těžko mohu dopustit, aby podobné aktivity znehodnotily vyhledávač poradců… čas jeho publicity přijde a nerad bych, aby zrovna tohle bylo před veřejností jeho slabé místo.

    V každém případě díky za zpětnou vazbu. Zkusím vytvořit diskusní vlákno speciálné k systému bododvání.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    x set bodů ? Za půl hodiny palcování? :-))) Kolik přesně bodů a kolik přesně minut … ? To by mohl Váš automat vědět, když je tak chytrý.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    Znovu si dovolím opakovat názor, že produktová databáze takto pojatá se i vzhledem k “raketovému startu ” kolegy France zdá být potom poněkud kontraproduktivní…nepochopil jsem tu činnost onoho pána, který na zdejším webu mlčí a jen asi dostal ” v zaměstnání” úkol od nadřízeného, sem nacpat bůhvíkolik produktů, asi proto, aby byl zástupce Partners vidět ???

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Mimo jiné, chtěl bych reklamovat funkčnost odkazu na sebe samotného. Když kliknu na sebe rozbalí se mi nějaký pavouk, zřejmě s lidma, které jsem doporučil na tento web, běžící do nekonečna a stránka se vpodstatě zasekne…

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Dobrý večer, je to vyřešeno. Cyklus vznikl tím, že jste pozval v jednom případě omylem sám sebe.

     | Odpovědět privátně
     Vít Suchý
    Účastník

    Zdá se mi, že produktová databáze by měla mít vlastní diskuzní fórum, neúměrně zahlcuje oblast diskuze ke standardním tématům.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Cca pred tydnem jsem vkladal do sekce databaze produktu informace k jednomu produktu, avsak v databazi se nic neobjevilo. V cem je problem?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Problém byl technický a v této chvíli by již měl být odstraněn. Byl jsem na tom podobně, zkuste to znovu, pokud jste tak jiř neučinil, mě už vkládání funguje bez problémů.

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Dekuji za info. Bohuzel jsem si to neulozil… :-( No tak az budu mit chvili, sepisu to znovu.

     | Odpovědět privátně

    Dobrý den, mám technický dotaz pro redakci. Nějak mi blbne přičítání bodů při komentování článků a nové komentáře se nezobrazují v pravém sloupci nejnovějších komentářů. Tento problém už trvá cca týden. Díky

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Me se body zrejme pricitaji v poradku, ale take jsem zaregistroval, ze se mi neaktulizuji, nebo spatne aktualizuji, nove komentare v pravem sloupci.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Mně to také podobně zlobí. Vpravo mám pět posledních komentovaných diskuzních vláken, ale když si nahoře v nabídce rozkliknu DISKUTUJEME, tak vidím, že poslední komentovaná vlákna jsou ještě nějaká další. např teď UNIQA – RŽP-D, nicméně vpravo ve sloupečku v hlavním menu není…

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    I když, teď mi došlo, jestli to není tím, že UNIQA – RŽP-D patří do produktů, tak proto se v hlavním menu vpravo ve sloupečku nezobrazuje.. ? :-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Rád bych upozornil na poněkud zvláštní úkaz/jev. Dneska přes den, když jsem se občas připojil na tento web, tak jsem dávál kolegům palce. “Mimo špičku” jsem za palce nahoru dostal 5 bodů, “ve špičce” 1 bod, a nyní dostávám zase 5 bodů.. :-)))) je to tak správně?

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Aha, mě se zdálo, že mi tam za tři palce někak rychle přibylo…

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Je to opraveno. Body jsou vaše. Za upozornění na chybu.:-) Díky moc!

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Omlouvám se za následující příspěvek, ale někdy mě přijde, že jsou tu zde jen komentáře pro komentáře. Jedna myšlenka je sdělená na třikrát a víc, popřípadě prezentovaná několikrát, ale jinde,v jiném fóru. Začínám mít pocit, že jde zase komerčně nebo prospěchářsky jen o body a ne o obsah a kvalitu. To může mít ale bohužel vliv i na věrohodnost.

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Osobní vzkaz panu Viktorovi, smekám před Vámi, přeji pevné nervy a ať se Vám daří. :o)

     | Odpovědět privátně

    Pane Babičko, řekl bych, že účelem webu je, aby si poradci vyměnili názory a zkušenosti z praxe. To, že se podobné téma řeší ve více diskusních vláknech, nevnímám jako problém.

    Pokud budete v pomyslném žebříčku poradců na prvním nebo desátém místě, myslíte si, že u klientů sklidíte větší úspěch než doposud?

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Díky, díky! Daří se mi dobře a web mě taky zatraceně těší. A v sobotu se mi narodila dcera. A to je teprve radost!:-)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    No tak to upřímná gratulace, web je dobrý, ale narození dcery je oproti tomu jiná dimenze… :-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Děkuji. Gratuluji Vám k narození dcery!

     | Odpovědět privátně

    Gratuluji k narození dcery, my jsme 2.12. slavili první narozeniny :)

    PS: pro hnidopichy, klidně mi tento příspěvek nebodujte ;)

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Gratuluji k narození dcery, to je opravdová radost a úspěch.

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Pane Brabenec, na to nemohu odpovědět, protože moji klienti tento web neznají. Myslím, že pro mé současné klienty to vliv nemá. Co se týká budoucích, tak to neumím odhadnout, ale dle názvu “poradci sobě” by to mělo sloužit, jak sám píšete, poradcům. Vidím ve Vašem komentáři jistý rozpor. Je to pro nás nebo REKLAMA???

     | Odpovědět privátně

    Pane Babičko, rozpor tam není. Pan Brabenec zřejmě uvažuje o Vašich budoucích klientech, kteří si Vás můžou najít na http://www.najdi-poradce.cz – pokud na seznamu budete výše, je za jinak stejných okolností Vaše šance vyšší.

    Jinak s Vámi souhlasím, nadbytečné komentáře tu jsou nezřídka, už jsem byl několikrát přehlasován, když jsem navrhoval řešení :-/

     | Odpovědět privátně

    Je otázkou, do jaké míry budou naše služby do budoucna vyhledávány potencionálními klienty. Snad se web najdi-poradce.cz rozjede a nebudeme stíhat zvedat telefony .-)

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Pane Brabenec, to by bylo nádherné :))

     | Odpovědět privátně

    Pánové od kdy se podle bodů určuje kvalita poradce??? Kdejaký pisálek může skončit na prvním místě a vědět velké nic…

     | Odpovědět privátně

    To je pravda pane Navrate, od toho jsou tu ještě palce, které pisálka dále hodnotí. Nezapomínejte, že pisálek jde mnohem více s kůži na trh, než anonym, který jenom palcuje ;)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Pane Navrate: Od té doby, co je tento web funkční :-)))

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Pane Návrate, vemte si to už jen ze stranu admina. Dnes nic není zadarmo, kvalita se určuje podle psaní příspěvků a počtu návštěv za den a další aktivity, za což je pak nějaké ohodnocení za reklamy atd. Logicky i kdyby byl někdo nejlepší poradce na světě a nechodil na tento server, těžko se tu na něj zobrazí kontakt. Přesto máme šanci se zde ukázat, vyměnit si s jinými poradci zkušenosti a za to všechno se ještě navíc dostaneme do databáze. My pomáháme vydělat adminovi a admin pomáhá vydělat nám. Přijde vám to fér? Mě tedy rozhodně ano

     | Odpovědět privátně

    Tomáši, podobným způsobem jsem chtěl zformulovat myšlenky, akorát by to asi nedopadlo tak dobře .-)

    Jinak samozřejmě souhlas.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Ještě jedná malinká, zřejmě chybička, pro redakci. Na tento web se zpravidla připojuji ze svého notebooku v kanceláři nebo doma. Když dám někomu ke komentáři palec (pouze komentáře v diskuzi pod články, nikoliv palce na komentáře v těchto diskuzích), nezáleží jestli nahoru nebo dolu, tak k tomu samému komentáři a člověku mohu dávat znovu palec z druhého notebooku. Ale zajímavé je, že palce zde v diskuzích nejdou dávát vícekrát z více PC…. no, snad jsem to popsal srozumitelně.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Jo a abych nezapomněl, lze hlasovat vícekrát v anketě z více PC pod mým loginem… určitě by se to mělo nějak dát ošetřit.. mám za to totiž potom dvojí body, bez ohledu na to, že pak ta anketa může trochu zkreslovat, mám – li 4 PC … :-D Děkuji za úpravu, pokud je to možné, ale věřím, že ano ;-)

     | Odpovědět privátně

    Párkrát se mi stalo, že nabyli přičteny body za přihlášení na web. Také se dá palcovat stejný příspěvek více než jednou :)

     | Odpovědět privátně

    Opět jsem se zamýšlel nad palcováním. Je hezké, že se u mých příspěvků množí zelené nebo červené palce, ale za co vklastně? Jak byste se tvářili na to, že by uživatel mohl palcovat pouze příspěvky nad svým vlastním? Třeba by se potom zapojilo do diskuse mnohem více lidí, kteří nyní jen dávají zelené/červené bodíky a konečně bysme se dozvěděli, proč souhlasí/nesouhlasí.

     | Odpovědět privátně

    Václave, mě se nezdá, že by tu bylo málo příspěvků a že by bylo třeba palcátory takto motivovat. Stojím si za tím, že palce jsou užitečné, že ukáží, nakolik je něčí názor považovaný za ne/správný. Zpřehledňuje to diskuzi, zatímco příspěvky typu “s tím nesouhlasím, myslím si opak” “Já naopak souhlasím” … “nesouhlasím s druhou větou” diskuzi ředí, znekvalitňují – když pak chce čtenář najít názor třeba na plnění u nějakého produkt, raději si založí nové téma, než aby se prokousával nic nepřinášejícími příspěvky.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Omlouvám se, že to musím napsat. Nicméně v tomto souhlasím se Štěpánem.

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Já se neomlouvám, taky souhlasím se Štěpánem. Možná jsem mohl jen palcovat. ;o)

     | Odpovědět privátně

    Všem třem vám samozřejmě děkuji za názor, aspoň vím, kdo dal jaké palce :)

    Abych vysvětlil, co mě vedlo k předešlému příspěvku. Kritiku svého názoru samozřejmě unesu, ale vadí mi jednoduché odmítnutí červeným palcem, aniž bych se dozvěděl, co je na mém názoru špatné. “Ředění” diskuse nesmyslnými nicneříkajícími příspěvky samozřejmě taky považuji za nežádoucí – v tom s vámi všemi souhlasím.

     | Odpovědět privátně
     Tomáš Bílek
    Účastník

    Václave, myslím, že kdyby se vše vysvětlovalo, proč se komu co nelíbí, tak by se z poradci-sobě mohla stát diskuze o hádání jako všude a ne o produktech. Osobně jsem rád za to, že jsme tu všichni “slušní kravaťáci” a nehádáme se, ale pouze doopravdy diskutujeme:)

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Reagoval bych na to, co napsal Štěpán. Nebylo by potom dobré mít něco jako vzkazník? Často bych tu něco podotknul, ale nedělám to, protože mi to připadá třeba od věci a zbytečně zatěžující pro fórum, Taky mi přijde podivné, abych za tříslovný komentář “mimo téma” měl dostat nějaké body… Přesto bych občas rád dotyčnému něco sdělil… Kdybych to rozvinul ještě dál, pak by mohl být příspěvek označen od diskutujících jako OT, místo palce dolů a krásně bychom viděli, jaké typy příspěvků považujeme v globálu za zbytečné a zaplevelující. No a 5x OT – žádné body :-) To už je zřejmě příliš technicky náročné, v každém případě by zmizela jakákoli motivace ke sbírání bodů krátkými “štěky” mimo téma.

     | Odpovědět privátně

    Rozhodně bych nebodoval příspěvky typu”vzkazy administrátorům”, a jim podobné, které by měli zlepšit chod webu. Pro vzkazy mimo téma by mohlo fungovat zanechání zprávy konkrétnímu uživateli. Případně jiná služba, která by se obešla bez bodů a palců).

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Právě proto, že mají plnit velice užitečnou funkci, tj. zlepšení webu, bych je bodoval. Ano, zanechat zprávu ve “schránce” jinému uživateli by bylo taktéž přínosné zavést. Nemuselo by to být ani moc technicky náročné.

     | Odpovědět privátně

    Zanechat vzkaz ve schránce … lze to udělat i jednoduše přes Skype, či je-li to naléhavé, můžeme použít telefon :-) Už jsem byl takto kontaktován dvěma poradci, bylo zajímavé slyšet hlasy diskutujících.

    Jinak palce – mám je rád!

     | Odpovědět privátně

    Pro zaslání poznámky může sloužit i e-mail ;)

    Ale červený palce ničemu neposlouží, pokud nenásleduje reakce, nebo alespoň případná poznámka.

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Použít skype nebo ICQ se pochopitelně nechá. Ovšem např. já je tam nemám uvedené a věřím, že nás takových bude víc. Daleko jednodušší a rychlejší pro reakci, kterou nechci řešit zde na fóru, by bylo umístění odkazu přímo. Je-li to technicky zrealizovatelné, jsem jasně pro. Konec konců jsem to sám navrhnul.:-)

    Václave, nerozčilujte se, já jsem totéž co Vy psal několikrát, výsledkem bylo asi dvacet červených palců, které jsem dostal a pochopitelně jsem se nedozvěděl stejně vůbec nic :-). Souhlasím s Vámi, jediný výsledek je to, že víte, že se x lidem Váš příspěvek z nějakého důvodu nelíbí, ale z jakého, se prostě nedozvíte. Berte to tak, že každý není jako my dva, někdo sem chodí prostě jen číst a hodnotit, tak to tolerujme a berme jako fakt. ;-)

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Administrátoři,

    moc se mi líbí možnost ODPOVĚDĚT na komentář v diskuzi. Bohužel po technické stránce se mi to nezdá moc dobře vymyšlené. Už se ztrácím v příspěvcích, je – li v jednom vlákně třeba 3x odpověď, mám pocit, že tam stejný komentář je třeba i 5krát a pak ještě úplně dole.

    Co si myslíte, kolegové? Také se ztrácíte?

    Prosím, jde to nějak vyřešit?

    Děkuji

     | Odpovědět privátně
     Roman Kolář
    Účastník

    Já už jsem úplně ztracen… :-) Navíc mi tlačítko odhlásit překrývá tlačítka “blogujem” a “diskutujem”. Takže jsem se už místo diskutování dvakrát odhlásil. Přiznám se, že jsem se domníval, že je to přechod na jiný systém s vlákny reakcí a že ty několikanásobně zobrazené příspěvky jsou jen “porodní bolestí” tohoto systému.

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Zdravím. Můžete prosím poslat “printscreen” na redakce@poradci-sobe.cz + uvést typ a verzi prohlížeče? Tedy v ideálním případe… Díky!

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Můžete třeba obrazovku nakopirovat do emailu a poslat

     | Odpovědět privátně
     Jan Rettich
    Účastník

    Dobry den pane Viktoro, poslal jsem Vam to do mailu. Snad se Vam s tim povede neco udelat, takhle se to stava hrozne neprehledne…

     | Odpovědět privátně
     Petr Babička
    Účastník

    Nevím, je-li to záměr, ale dnešní “příspěvky” mě svojí formou opravdu pobavili. :o) :o) :o) Je-li to však skutečný stav, tak to se ztratí asi každý. :o(

     | Odpovědět privátně

    Logika v tom řazení příspěvků je, ale nepřehlednost výrazně převažuje. Na žádném jiném fóru jsem něco takového neviděl, obvykle je možnost zvolit, zda si přeji příspěvky zobrazit chronologicky (tedy časově pod sebou) nebo ve stromu (řadí se dle odpovědí na příspěvky, většinou s odskokem). Tady jsou příspěvky zobrazeny chronologicky A ZÁROVEŇ ve stromu.

     | Odpovědět privátně
     Artur Petržilka
    Účastník

    Dobrý večer pane Viktoro,

    poslal bych Vám rád screenshot, ale vy jste to v průběhu dnešního večera zřejmě vrátil do původní podoby, neboť se mi to zobrazuje zase jako dřív… :-)

    Asi byl pan Rettich rychlejší, než já … :-)

    Snad se to brzy podaří pořešit.

    A.P.

     | Odpovědět privátně
     Martin Viktora
    Účastník

    Díky všem za pomoc. Tato chyba byla zajímavá. Projevila se jen u “řadových” uživatelů. Administrátoři (tedy i já) jsme viděli vše OK.:-)

    Tak už to je snad v pořádku.:-)

     | Odpovědět privátně

    Ti administrátoři se mají, zajímavé :-)

    Díky za všechny, takto bude diskuze přehlednější a snad ještě více přínosná.

     | Odpovědět privátně


Reklama
Aktuálně je na stránce zobrazeno 100 příspěvků - 1. až 100. (celkem z 198)

Pro reakci na toto téma se musíte přihlásit.

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account