On-line životní pojištění Mutumutu, které vytvořilo české startupové studio Creative Dock, vstoupilo na trh ve Francii. V Česku, kde pojištění funguje od roku 2018, se služba dostala do provozního zisku. Životní pojištění Mutumutu ve Francii cílí na 3,5 milionu živnostníků. Vstup na francouzský trh podpořila investice 39 milionů Kč, kterou Mutumutu v říjnu získalo od Société Générale Assurances.

Celková částka, kterou francouzská skupina do Mutumutu investovala, tak činí 95 milionů korun. Startup chce na chystanou expanzi do dalších evropských trhů vybrat dalších více než 200 milionů Kč. Příští rok chce expandovat do Německa, pak do Polska a Itálie.

Mutumutu se ve Francii zaměří zejména na tamní živnostníky, kterým pojištění nehradí zaměstnavatel, a nečekaný výpadek příjmů v podobě úrazu nebo nemoci tak může velmi ohrozit jejich finanční prosperitu. Hlavním prodejním kanálem nadále zůstane web. Samotný produkt je totožný s českým, tedy pojištění pro případ úmrtí, pracovní neschopnosti a invalidity. I ve Francii Mutumutu poskytuje nadstandardní krytí situací, které ostatní pojišťovny nekryjí. Jde například o psychické nemoci či chronické bolesti zad.

V České republice Mutumutu v prvním kvartále letošního roku uzavřelo jedno procento ze všech životních pojistek, které zde byly sjednané. Meziročně zdvojnásobuje počet nově uzavřených smluv a se stejným vývojem počítá i příští rok. V ČR se tak Mutumutu dostalo do černých čísel. Zisk investuje do expanze a inovací.

On-line životní pojištění Mutumutu v ČR spolupracuje s KB pojišťovnou. Pojistné podmínky má psané stručně a bez poznámek pod čarou. Odměňuje ty, kteří se o sebe starají. Klientům pomocí vlastní mobilní aplikace vrací až 30 procent z pojistného za to, že se hýbou, nekouří a chodí na pravidelné zdravotní prohlídky.



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account