Měnící se čísla nově potvrzených případů nemoci COVID-19 nabádají k obezřetnosti. Stále více toho lze naštěstí dělat na dálku a minimalizovat tak riziko onemocnění, finančně ztrátové karantény nebo nemožnost navštívit rodiče, kteří kvůli věku či zdravotnímu stavu patří do větší rizikové skupiny. Allianz proto reaguje na tyto požadavky a přichází s novinkou. Své životní pojištění Allianz ŽIVOT, které před několika týdny potvrdilo ve finanční soutěži Zlatá koruna pozici nejlepšího životního pojištění na českém trhu, umožňuje získat zcela bezkontaktně. Svůj kontrakt mohou zájemci o aktivní život se silným partnerem v zádech uzavřít naprosto on-line, s obchodním zástupcem zvládnou celé jednání na dálku a místo podpisu už stačí smlouvu jenom zaplatit.

„Poslední měsíce nám ukázaly, že klienti oceňují sjednávání pojistek z pohodlí jejich domova, proto jsme se rozhodli jim to zjednodušit i u produktu Allianz ŽIVOT. Celé uzavření životního pojištění, včetně identifikace, teď dokáže vést obchodní zástupce i bez nutnosti osobního kontaktu – prostřednictvím vzdáleného připojení,“ vysvětluje ředitel pojistné matematiky a produktového controllingu Allianz pojišťovny Josef Lukášek.

Pokud si klient bude přát uzavřít životní pojištění na dálku a zvolí akceptaci zaplacením, bude od něj obchodní zástupce potřebovat souhlasy se zpracováním zdravotního stavu, dva dokumenty a případně číslo bankovního účtu. Souhlasy i potřebné dokumenty zájemce o „životko“ doloží prostřednictvím speciální stránky, jejíž link mu pojišťovna zašle na e-mail. Aby Allianz zachovala bezpečnost, pošle mu zároveň na telefon kód, pomocí kterého stránku otevře. K uzavření smlouvy pak už jenom stačí, aby klient uhradil první pojistné do patnácti dnů od odeslání nabídky.

Tisková zpráva Allianz



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account