Eliminuje myšlenka samospotřebitelského modelu prodej bez ohledu na potřeby klienta? V čem byly zpřísněny smlouvy s obchodními zástupci? Má ZFP akademie horší produktové portfolio? Jak je řešena „konkurenční doložka“ ve smlouvách s obchodníky? A jak je to s rozhodčí doložkou? Čtěte rozhovor Investujeme.cz s Ditou Kaňovou…

Investujeme.cz přineslo velmi zajímavý rozhovor s GŘ ZFP akademie Ditou Kaňovou. Paní Kaňová obhajuje produktové portfolio ZFPA. Hlavní know-how ZFPA má spočívat v kombinaci životního pojištění, stavebního spoření a penzijního připojištění. Poradenství ZFPA chce využít maximum státních podpor a daňových úlev. ZFPA věří v zachování státní podpory finančním produktům. Podle názoru GŘ však může dojít ke změně ve výši této podpory nebo ve změně zacílení.

Nové smlouvy s obchodníky…

V čem spočívají změny ve smlouvách uzavíraných s obchodníky ZFPA? Změny mají zaručovat zvýšenou ochranu obchodníků (ochrana kmene klientů), přesněji specifikovat práva a povinnosti zástupců a mají požadovat jejich kvalitu a profesionalitu. Zvýšit se má také ochrana klientů. Pokud by obchodník nesdělil klientovi některé informace (například ty, které požadují samy pojišťovny nebo spořitelny), je možné zprostředkovatele nově sankcionovat a žádat náhradu škody.

Konec diskuse o ZFPA?

Web Investujeme.cz přistoupil po dohodě s ZFPA z zajímavému rozhodnutí: k rozhovoru s paní Kaňovou nemohou čtenáři přidat žádný komentář.

Plné znění rozhovoru najdete na Investujeme.cz.

Jaké jsou Vaše komentáře k rozhovoru s ředitelkou ZFP akademie?



Komentářů: 5
  1. Michal Mička 14 roky

    Myslím, že komentovat tento rozhovor nemá význam. Každý průměrně informovaný poradce ví, jak to u ZFP funguje v praxi.

  2. Martin Dratva 13 roky

    ZFP je zlo, samospotřební systém patří do kosmetiky, ne do finančního poradenství ! ;)

  3. Martin Viktora 13 roky

    ZFP je firma, která sama sebe (na rozdíl od jiných) neoznačuje jako finančně poradenská společnost. ZFP s přehledem kraluje českému trhu zprostředkování finančních produktů a nechává za sebou všechny velké poradenské firmy. Abych parafrázoval klasika: nemusí se vám líbit, že samospotřebitelství tvoří značnou část trhu zprostředkování, ale to je tak všechno, co proti tomu můžete udělat.:-)

  4. Martin Dratva 13 roky

    Pevně věřím, že klienti přestanou věřit v zázraky, podobné tomu, že po jednom školení jsou experty přes finance a mohou se věnovat přebouchávání pojistek (a jiných produktů) své rodině a známým.

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account