Péče o klientský kmen často pokulhává, protože poradci klientům nevolají. Digitální asistent využívající technologii umělé inteligence dokáže oslovit tisíce klientů za hodinu. A poradci, kteří se bojí klienty kontaktovat si mohou vyzkoušet telefonování na trenažéru ještě před tím, než zavolají klientovi.

Miroslav Princ

Autor knih „Jak uspět při obchodním telefonování“ a „Prodávejte tam, kde kupují“

Miroslav Princ je lektor, konzultant, autor bestselleru Jak uspět při obchodním telefonování a knihy o prospektaci Prodávejte tam, kde kupují. Specializuje se na zvyšování úspěšnosti poradců při prvním kontaktu s klienty. Účastníci jeho programů dostávají novou chuť do telefonování a zlepšují své výsledky o desítky procent.

 

Workshop se uskutečnil v rámci konference FINfest dne 16. května 2022. Kupte si vstupenku a sledujte záznamy všech diskusí a workshopů z FINfest Jaro 2022.



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account