Komunikace s klienty i obchodními partnery je základem úspěšného podnikání. Při oslovení potenciálních zájemců, uzavírání nových zakázek i při péči o stávající zákazníky je třeba pravidelně komunikovat. Dnes si již navíc nemusíte vše pamatovat, neustále ručně filtrovat a vyhledávat – to za vás udělá automatizace v CRM. Nechte systém hlídat všechny důležité termíny, neaktivitu u vašich klientů podle jejich důležitosti i přidělovat úkoly vašemu týmu v závislosti na fázi obchodních případů. Sledujte další workshop konference FINfest, která se uskutečnila 8. listopadu v Praze.

Štěpán Musil

Marketingový specialista a obchodní ředitel Anabix CRM

Od roku 2014 je obchodním ředitelem v českém online systému Anabix CRM. Společně s týmem pomáhá českým a slovenským firmám s nastavením procesů a automatizace podle oboru jejich podnikání. Specializuje se na poradenské firmy z oblasti financí, realit, vzdělávání a marketingu.

Pomáhá také samostatným podnikatelům a firmám s nastavením marketingové strategie s využitím online nástrojů a segmentace zákazníků.

 

Workshop se uskutečnil v rámci konference FINfest dne 8. listopadu 2021.



0 komentářů

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Nepamatujete si své heslo?

nebo

Create Account