Honzovahypoteka.cz je služba, která jako první v Česku nabízí objektivní srovnání hypoték a možnost výběru té nejvýhodnější. Zájemce o úvěr zadá svoji poptávku přes internet a najednou tak osloví více poskytovatelů hypoték na trhu. Do této služby se na nabídkové straně můžete zapojit i vy, finanční poradci se zájmem o hypoteční obchody.

Na rozdíl od ostatních podobných projektů je služba honzovahypoteka.cz unikátní v tom, že na každou poptávku reagují „živí“ obchodníci a nikoli automat, který nabídku sestaví podle předem daných tabulek. „Honzovahypoteka.cz představuje univerzální platformu pro obchodování s hypotékami, která snadno a přehledně propojí obchodníky se zájemci o hypotéku,“ tvrdí Jiří Paták, jednatel společnosti HonzovaHypotéka, s.r.o. (na fotografii výše). O oblibě jednotlivých poskytovatelů hypoték budou rozhodovat sami uživatelé.

Za serverem honzovahypoteka.cz stojí Jakub Havrlant, ředitel úspěšného realitního tržiště bezrealitky.cz, a Jiří Paták, odstupující ředitel významného hypotečního brokera. „Naší vizí je zprůhlednit český hypoteční trh, profesionalizovat služby makléřů a vytvořit unikátní řešení pro financování bydlení,“ řekl Jiří Paták. „Chceme vytvořit trh s hypotékami se stejnou filozofií jako bezrealitky.cz – důraz klademe hlavně na nezávislost a transparentnost,“ doplňuje Jakub Havrlant.

Systém hodnocení poradců oddělí ty kvalitní od nekvalitních

“Server honzovahypoteka.cz dává prostor pro zviditelnění seriózních a schopných, ale méně známých finančních subjektů, a to díky unikátnímu systému hodnocení poradců fungujícímu podobně jako u obchodníků na internetu nebo na internetových aukcích – po uzavření úvěrové smlouvy klient práci „svého“ poradce ohodnotí a hodnocení je pak dostupné všem návštěvníkům serveru. „Poradci s vysokým klientským hodnocením a aktivitou budou více na očích a klienti si k nim najdou cestu. Tento efekt bude obzvlášť účinný mimo velká města, kde je jinak složitější svoje služby inzerovat,“ uzavřel Jiří Paták, obchodní ředitel serveru honzovahypoteka.cz.

V čem vám může  web Poradci-sobě.cz pomoci?

Martin Viktora, zakladatel webu Poradci-sobě.cz: “Jednáme s Jiřím Patákem o tom, abychom poradcům z webu Poradci-sobě.cz poskytli výhodu automatické registrace na webu honzovahypoteka.cz a abychom uživatelský profil poradce na webu honzovahypoteka.cz rozšířili o poznámku, že poradce je registrován na webu Poradci-sobě.cz, případně o jeho pozici v rámci Top10 Poradci-sobě.cz. Poradce se tím odliší od anonymní masy a prokáže, že je – na rozdíl o pasivních kolegů – platným členem poradenské komunity v České republice. Chceme dosáhnout toho, aby naši uživatelé měli vždy oproti ostatním výhodu.”

Honzova hypotéka v číslech:

  • Objem aktivních klientských poptávek: 5,4 mld. Kč (!)
  • Počet aktivních klientských poptávek: 3 502
  • Objem uzavřených hypoték: 122,5 mil. Kč
  • Průměrná poptávka: 1,84 mil. Kč
  • Průměrná sazba v ČR: 5,59%
  • Průměrná sazba honzovahypoteka.cz: 5,24%





Komentářů: 2
  1. Ondřej Marek 15 roky

    Dobrý den, objevil jsem tento web někdy z kraje roku. Snažím se zde připravovat a zveřejňovat nabídky průběžně. Poslední dobou mám ale pocit, že se opakují neustále ty samé případy – se stejnými i jinými jmény. A to klidně i v jeden den. Jakoby je dokola zadával jeden člověk. Pokud zde probíhá nějaké jednání s majitelem webu, máte nějakou informaci, že je toto “riziko nějak ošetřeno? Dále si troufnu tvrdit, že se zde na webu inzerují i nereálné nabídky, které běžný klient nemá šanci odhalit a zjistí je až u podpisu smlouvy… Jak se bránit takovému konkurentovi?

  2. Jiří Paták 15 roky

    Dobre dopoledne, rad bych z pozice reditele portalu reagoval na Vas komentar. Portal do zadavani poptavek ani nabidek nezasahuje, pokud uzivatel neporusi zasadnim zpusobem obchodni podminky. Nelze z nasi strany tedy neco opakovat, zadavat poptavky dokola apod. Ve verejne casti poptavek vidi navstevnik jen krestni jmeno klienta, a to z pochopitelnych duvodu. Proto asi ten dojem, ze se neco opakuje. Kdyz mate 50 poptavek denne, pak Petru a Pavlu se sejde vice :)

    Administrator zasahuje, pouze pokud klient zada ocividne nesmyslnou poptavku, nebo pokud poradce zada nesmyslnou nabidku, pripadne nabidku, ve ktere jsou uvedeny primo kontaktni udaje.

    Co se tyce nekorektnich nabidek poradcu, tak zde nas chrani rating poradcu. Pokud se stane, ze poradce neco slibi a nedodrzi, uzivatele zadaji velmi nizke hodnoceni. Dalsi klient si pak rozmysli, jestli si vybere poradce s ratingem 60% nebo 95%.

    Kvalita poptavek a nabidek je to, na cem stoji a s cim pada uspech portalu.

Napsat komentář

Partneři


Chcete zde mít své logo?

nebo

Příhlásit se jménem a heslem

nebo    

Forgot your details?

nebo

Create Account