Mnoho finančních poradců má k dispozici finanční plán. Ale nepracují s ním! Je totiž často složitý a klienti mu nerozumí. Proto jsme v SAB servisu vyvinuli Modelace, které umožňují poradenským firmám a jejich poradcům zachytit potřeby klientů a najít ideální řešení jejich naplnění. Jednoduchou drag and drop funkcí lze jednotlivé potřeby a jejich modelace seskládat do logické linky, která vytvoří specifický finanční plán pro každého klienta na míru. Sledujte workshop, který se konal 8. listopadu v Praze na konferenci FINfest.
Tomáš Čáp
Strategický manažer ve společnosti SAB servis
Kariéru v online marketingu odstartoval roku 2011 v AAA AUTO, největšího prodejce ojetých vozů v České republice. Svoje zkušenosti obohatil také o roční působení v síťové reklamní agentuře Leo Burnett, aby od roku 2016 přešel do ChytryHonza.cz, kde měl na starosti rozvoj webu z pohledu koncového zákazníka, tvorbu intuitivního a přehledného prostředí pro online srovnání a sjednání finančních produktů. Zároveň se zde intenzivně věnoval problematice leadového byznysu. Nastavoval systém předávání kontaktů do poradenské sítě a následného vyhodnocování efektivity.
Od června 2020 je součástí týmu SAB servisu. Z pozice Strategického manažera se stará o lídry poradenských firem a jejich obchodní skupiny. Seznamuje je s jednotlivými obchodními nástroji a mapuje jejich potřeby, aby získané poznatky předával do Oddělení IT vývoje. Téma leadového byznysu ani zde neopustil, poradcům předává svoje know-how a pomáhá jim nastavovat efektivní strategie získávání kontaktů.
Workshop se uskutečnil v rámci konference FINfest dne 8. listopadu 2021.