V soutěži o nejlepší poradenskou aplikaci pořádanou organizátorem konference FINfest a provozovatelem portálu Poradci-sobě.cz se na podzimním FINfestu ucházelo o přízeň odborné veřejnosti a nezávislých finančních poradců šest společností. Během čtrnácti dní zveřejňujeme rozhovory se všemi zástupci firem, kteří na konferenci poradenské aplikace prezentovali. Hlasování stále běží a vy se ho můžete zúčastnit – link najdete na konci článku.
Dnes zveřejňujeme rozhovor se Štefanem Tillingerem, partnerem společnosti OK GROUP a.s. a OK KLIENT a.s.
Jaká kritéria jste si stanovili při vývoji CARkulky?
Nejdůležitější pro nás bylo vyvinout jednoduchou a přehlednou aplikaci se smysluplnými srovnáními.
Mohou být tyto produkty vstupní branou ke klientovi? Jak se to daří vašim poradcům?
Určitě ano. O tom vypovídá počet uživatelů, který se za poslední rok téměř zdvojnásobil. V rámci uskupení OK HOLDING dnes CARkulku využívá 1 399 finančních poradců a pojišťovacích makléřů po celé České republice, kteří jsou s aplikací velice spokojeni.
Jak se aplikace odrazila na prodeji povinného ručení a havarijního pojištění ve vaší společnosti?
Přes CARkulku se sjednává již 7 z 10 smluv povinného a havarijního pojištění. Roste i celkový objem pojistného v autopojištění. Meziroční nárůst se blíží 33 %. S tím roste i počet nabídek pojištění vytvořených v aplikaci. V minulém roce dosáhl téměř 30 000.
Jaká vylepšení dostala CARkulka v poslední době?
Od ledna 2018 je možné přes CARkulku srovnat povinné ručení a havarijní pojištění od deseti pojišťoven. V průběhu minulého roku navíc přibyla možnost sjednat smlouvu elektronicky na dálku a podepsat ji zaplacením pojistného.
Děkuji vám za rozhovor.
Dagmar Krátká
Chcete se dozvědět více informací o aplikaci CARkulka? Nově vyhlášená Soutěž krásy s možností hlasování je ZDE.